paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 09:40 | Nahoru | #8011
Jak u Kove tak CFMoto prostě počkáme a uvidíme ... pár lidí to ojezdí, obouchá v terénu a bude jasno

sice taky nečekám zázraky, ale na druhou stranu je fér říct, že spousty lidí jezdí na motorkách s podvozkem v hrůzném stavu případně na konstrukci z minulého století ...a taky jezdí

když se vrátím k názvu vlákna tak WR250R mělo kvalitní komponenty i podvozek a přesto konkurenční boj prohrálo s CRF250 které bylo výrazně levnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 09:49 | Nahoru | #8012
EnduroOnRoad> CHARGING




1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 11:06 | Nahoru | #8013
Mně se třeba to 450 Mt líbí. Jak už zaznělo hmotnost je asi největší minus. Mně se ještě trochu vadí přední vidle, jsou celkem tenký na pohled a potvrzuje to i udaj ze specifikace. To kove 450 už po svete jezdí a jsou i testy na YT.

To cfko by mi líbilo jako takový Daily bike. Letos jsem se zpožděním deset let koupil sv650, ale akorát jsem zjistil, že už na tom neumím sedět :D. Chybi mi rovný posed a široká řídítka endura.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 16:42 | Nahoru | #8014

assassin píše: Tak uz se treti den plandam po okoli a jako relax dobry. Sice teda moc nevyuzivam potencial stroje a mam pocit, ze se timhle nic moc nenaucim…
Kazdopadne ten zvuk Tesly a nikdy nekončící vykon je navykovej



Letošní vánoce se počasí vydařilo.
Chodím s dětma na procházky po lesích, koukám okolo a furt si říkám "Tady by se tak krásně jelo na CRF".
Vozím děti po návštěvách po rodině a koukám z auta "Tyhle zatáčky by se tak krásně jely na motorce".
...
Opět budu naplno žít nejdřív tak za 5 let.
Snad mi to nepřekazí zdraví, válka nebo jiná katastrofa.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 17:27 | Nahoru | #8015
K tomu kove 450...



Pokud maš přehled o moto trhu, tak to tam slušně zařazujou pro představu.

Srozumitelně popsáno chování tlumení, motoru.

A v neposlední řadě se dozvíš původ jednotlivých dilů. Což je dost podstatna informace. Fabriku k servisu pak uplně nepotřebuješ.

Jeden z mála youtube kanálů, kterej má smysl a informační hodnotu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 17:38 | Nahoru | #8016
Honza-TA950> já na to mám svůj názor...

Strašně klesla erudovanost a náročnost jezdců k chovánim motorek a bezpečné jizdě.
Dnes je bezpečna jizda s nohama na zemi ... nejspiš

Kdysi mělo kdejaký endurko 300mm öhlins, wp. A to nebyly žadny závoďáky. Jen zákazník věděl, na co to tam je.

I to wr250r byla oproti crf bezpečnější raketa . 3 roky jsem jezdil ve společnosti velkých moto a dalo se.

Pár koleček na seriovy crf a myslel, že si budu muset sehnat kinedryl a divil se, co se dá povážovat za tlumiče. Pérka v oleji . Bože! Při jediný krizovce při vyjezdu z parkáče od Tesca ti to nepomůže.

Cenu produktu chápu. A že jsme si našli oblibu v motorkách určených asi na přepravu banánů na trh v Káthmandú , tak nám nezbývá než z toho bezpečný dual udělat koupí dílů od jiných firem.

Jezdim teď na t7 a to je plivanec taky přimo do obličeje. Cena, jasně. Ale hlavně vzhled asi opije kdekoho. Jak se na tom člověk nadře a stejně to nemá kola na zemi, je hrozný. Ještě chvili se budu snažit a pak tam něco poladit musim. Se nehodlám zabít.

Naposledy editováno 28.12.2023 17:41:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 17:47 | Nahoru | #8017

cong156 píše:
Dnes je bezpečna jizda s nohama na zemi ... nejspiš


To nechápeš. Borci jezdí hard enduro! Tam nestačí dosáhnout na stupačky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 17:58 | Nahoru | #8018
Kohlstein> CRF300L je motorka pro nás hobby jezdce. Ne pro ty, co to v terénu umí. Pro ně jsou hard endura.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 21:34 | Nahoru | #8019

assassin píše: EnduroOnRoad> CHARGING





Jak jsme místo vykecávání začali pořádně jezdit (poté, co jste všichni odjeli ), začly se výsledky dostavovat. Blbli jsme s Márou tak dlouho, dokud jsem nedal všechny výjezdy a povedlo se. Skončili jsme za tmy a na displeji zůstalo ostudných 58%, což znamená, že jsem to dneska flákal Ale jinak dobrý a nelituju těch prokecaných motominut.. Doufám, že ti endůro přiroste k srdci stejně jako MX..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 21:43 | Nahoru | #8020
EnduroOnRoad> to je solidni, fakt ten tvuj strojek dokaze neuveritelne veci ... ja myslim, ze me v baterce zustalo taky tolik a najezdil jsem toho o dost min.

ja nevim, jestli se mi chce motorku nicit na enduru, ale minimalne bych se chtel vyjezdit tak abych to mel vic pod kontrolou. vyjezdy jsou ma nocni mura. Ono to nejspiis neni ani tak tezke, jen potrebuju aby si na to zvykla hlava.

v serii je ten stroj znatelne horsi? respektive, upravy jsou z tveho pohledu nutne, nebo je to spis o tom, ze to bavi?

ja jsem potreboval usetrit jeste "svoje" baterky do pitlandu ... dal jsem jeste 2 hod tam a jsem uplne zmlacenej.

ale mate dobrou partu a ta lokace je taky ok, takze myslim, ze jsem tam nebyl naposled, diky za pozvani, pokec, info atd

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 22:56 | Nahoru | #8021
jo, výdrž je fakt slušná. A to nemám nejlepší baterku (můžu mít eště o 0,72kWh větší) a trápil jsem Éčko fakt na tom nejprudším a nejdelším výjezdu (levej a od pařezu doleva), to už něco z baterky bralo.
Končil jsem furt těsně před vrškem , chtěl jsem to už pro dnešek vzdát, pak ale přišla drobná slovní vzpruha od zkušeného jezdce a najednou jsem to dal Ta hlava fakt hraje důležitou roli.

No jinak je to asi celkem jasný - prostě nechceš si varga ničit na enduru. To asi dá rozum. Bál bych se osobně jak o motor, tak o baterku. Ty hliníkový odlitky prostě nesmí padnout na šutr. Ale máme spoustu atrakcí, kde je vpodstatě jen písek a tam by to nemuselo bejt tak v ohrožení i při pádu.
Jo hlava, ta je svině, ta tě nesmí blokovat. Odblokování hlavy lze jen a jen ježděním, ježděním, ježděním. Přijde to samo. Taky jsem si jí dlouho odblokovával.

V serii je několik čekajících průserů viz info v mojí recenzi, zaktualizuju brzy jakmile to sesumíruju zase všechno dohromady (nyní třeba nově po 70mth ulomené oba držáky rámu baterie k rámu motorky, musel jsem to předělat, bylo to dementně navržené). Zase jen detail ale důležitej. Největší je ale asi problém s tim kolečkem a s kontrolerem - horší výkon a totálně zkur.. chování. S lepším kontrolerem je to prostě jiná motorka - konkrétně třeba tu skalku vpravo v lese jsem nebyl schopen dát jen proto, že mi dole po rozjezdu přes ten hup kontroler ubral výkon a já už do tý strmý stráně nebyl schopen nabrat včas pořádnou rychlost. S novym kontrolerem to tam vystřelim na požádání kdykoliv a to i na mokru..
Na trh se dle všeho dostaly nějaký "entry level" várky a ty maj problémový kontrolery, malou baterku a pod. Klasika - jsme prostě smetiště světa a nejen my.. Ale jsou za dobrý ceny. No nekup to.
Upravování mně až tak moc nebaví, ale jelikož jsem získal na stroji celkem nepříjemnou závislost, nesmí se podělat, protože bych byl nešťastnej. Nemám za něj náhradu a jezdim prostě furt. Spalovák už nechci. Takže musí bejt nejen spolehlivej, ale taky vyladěnej a musí se mi na něm prostě jezdit dobře. A to se mi na něm jezdí, koneckonců asi je to při ježdění i vidět..
Takže několik úprav je přímo nezbytných pro životnost a spolehlivost, a mnoho dalších drobných úprav velmi zpříjemní používání.

S šetřením "tvejch" baterek to celkem chápu, jet uplně vymlácenej na jinou náročnou moto-atrakci neni moudré. Já jsem myslim celkem trénovanej, ale stejně bych po 3-4mth opravdovýho ježdění (né jako dneska) už do ničeho dalšího ten den nešel.

Jo kluci jsou všichni super a jsem rád, že s něma můžu takhle pěkně řádit ikdyž mám Éčko, který neprdlá.
Byl to zase jeden krásnej sportovní den, kdy nedošlo k poškození ani jezdce ani stroje ani sebevědomí..
Na Silvestra bude repete ve velkým stylu.

E: písmenka

Naposledy editováno 29.12.2023 10:15:59

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.12.2023 v 13:54 | Nahoru | #8022
EnduroOnRoad> mel jsem rozepsanej post, ale vysel z toho roman... tak jsem to zmazal a shrnul bych to tak - super pojezd a pokec. Zbytek poresime kdyztak soukrome

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.12.2023 v 15:31 | Nahoru | #8023
jj, už jsme to tady zasvinili dost
Omlouvám se benzíňákům

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.12.2023 v 22:31 | Nahoru | #8024

mRKEF píše: Mně se třeba to 450 Mt líbí. Jak už zaznělo hmotnost je asi největší minus. Mně se ještě trochu vadí přední vidle, jsou celkem tenký na pohled a potvrzuje to i udaj ze specifikace. To kove 450 už po svete jezdí a jsou i testy na YT.

To cfko by mi líbilo jako takový Daily bike. Letos jsem se zpožděním deset let koupil sv650, ale akorát jsem zjistil, že už na tom neumím sedět :D. Chybi mi rovný posed a široká řídítka endura.



Tak ti chybí MT-09 Posed jak na krosce, jen víc pokrčený nohy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2023 v 00:33 | Nahoru | #8025
EnduroOnRoad> Můžeš být v klidu, stejně tvoje eseje nikdo nečte, ani když jezdíš na benzín.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2023 v 10:22 | Nahoru | #8026

SuperSic58 píše: Tak ti chybí MT-09 Posed jak na krosce, jen víc pokrčený nohy.


Nebýt těch zlomený nohou, tak jsem měl doma už první model Ale tam byl hrozný i zadní tlumič.
Ale ta jejich rádoby Rally verze, nebo co to bylo, tu jsem chtěl dost

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2023 v 11:28 | Nahoru | #8027
Vyběhlo mi tu video s Voge 300 Rally při účasti na rally v Argentině. Voge jako jeden ze sponzorů závodů umožnil jet trasu rally majitelům Voge 300 Rally.
Zajímavá propagace modelu, to asi Honda u nás dělat nebude :(

https://www.youtube.com/watch?v=-1oDa3OPSZQ

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2023 v 12:26 | Nahoru | #8028
Kohlstein> tajně jsem v to doufal..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2023 v 15:57 | Nahoru | #8029

Palomoto píše: Nebýt těch zlomený nohou, tak jsem měl doma už první model Ale tam byl hrozný i zadní tlumič.
Ale ta jejich rádoby Rally verze, nebo co to bylo, tu jsem chtěl dost



Tak na supersportu jsou zlomený mnohem víc, u tý 09 je ta poloha nohou tak na půli cesty mezi sporťákem a cestovním endurem. Možná nebudu daleko od pravdy, že ty nohy jsou stejně ohnutý jak na crf250l. Jen stupačky jsou o něco šouplý dozadu. Třeba na MT-07 jsou nohy zalomený znatelně víc oproti 09. Zadní tlumič je prý měkčí, ale to jde řešit verzí SP na Öhlinsu, ale musíš jezdit jen po pěknejch silnicích, jinak trpíš Ale základní model jsem nejezdil, tak nemůžu potvrdit, jak je to uhoupaný, jak tvrděj někteří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2023 v 16:14 | Nahoru | #8030

Ozzy_ píše: Takze je to tak furt, na trat s rezervou, ale na courani po lese, kde to ticho dava nejvetsi smysl, je to vicemene k nicemu :/ Velka skoda.



Jo na pitomym čínskym dirtbajku plná nádrž 4l a za celý odpoledne v lese si to nevyjezdil ani za boha, doma sem pak juknul do bandy a byla tam půlka

Takže elektro dualsport, na kterým dám celodenní trip kolem 250km bez nutnosti hledat někde nabíječku a čumět tam hodiny, než se to dobije, to ještě nevynalezli...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.12.2023 v 17:12 | Nahoru | #8031
SuperSic58> takovej dojezd je na baterie nerealnej. Dokud nekdo nevymysli nejakej revolucni zdroj el. Energie tak elektriky budou mit smysl jen jako sportovni naradi kdy se za pul hodiny znicis tak, ze na to tyden nechces sednout znova…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.1.2024 v 12:12 | Nahoru | #8032

assassin píše: ja se chystam na moto na enduro zitra, tak badam jestli mam davat do mx bryli dvojite sklo...

Ono sa ani tak nemlžia tie MX brýle ako tie dioptrické, teda aspoň mne. Bohužiaľ možnosť jazdiť bez nich nemám, na to mám príliš veľa dioptrií...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.1.2024 v 20:06 | Nahoru | #8033
Metric> ja si na enduru zafunim klasické mx bryle hned jak se zpotim… dioptricke nenosím.

EnduroOnRoad: tak uz mam endurove zadni kolo zahajim trenink. Ale tento vikend nestiham ozvu se hned jak budu ready

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.1.2024 v 21:05 | Nahoru | #8034
assassin> no paráda, asi to fakt myslíš vážně
Zrovna jsem začal rozesílat zprávy, kdo by zejtra rád bahnitou průpravu v lokalitě, kde narozdíl od Prahy a Berouna odpoledne pršet nemá..
Haltr to má, vzorek dobrej, tak to ufoukni aspoň na 0,7Bar a mělo by to bejt použitelný. Ikdyž, jak tak sleduju předpověď, asi bys měl eště navíc nastřelit hroty

Hlavně si objednej skidplate (šusplast), viděl jsem, že lidi na vargu mají takovej základní, co kreje aspoň spodek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.1.2024 v 22:09 | Nahoru | #8035
EnduroOnRoad> je tam plastovej skidplate v serii, ja fakt nehodlam v enduru zkouset limity... ta motorka na to neni uplne stavena a na tuning na enduro nemam chut ani cas. Navic tam ani neni na enduro podvozek... ono i na takovy to mrdani se po lese ta uzka 19palcu guma neni uplne to ono...
budou mi stacit zaklady, abych nebyl sam pro sebe v lese nebezpecnej, level co jedete vy neni uplne muj cil.... konicku hodne, casu malo a ostatni discipliny maji prioritu... MTB, SM, MX a az pak enduro

bohuzel mam na vikend spostu prace a uplne se mi nechce ven v hnusnym pocasi, takze zitra odpo opet elektricke motorky, ale v hale dalsi pitland trenink...



Naposledy editováno 05.01.2024 22:37:11

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.1.2024 v 23:10 | Nahoru | #8036
assassin> aha, tak jsem slepej, nějak jsem si ho nevšimnul..
je velmi užitečnej i při uplně dětskym tréningu, když třeba budeš přejíždět na rovnováhu pomalu nějakou hromádku, prostě abys nedrbal spodek byť třeba jen o ztvrdlej písek.
Já jsem teda nejvíc věcí rozbil na sobě i na stroji v začátcích asi právě proto, že jsem se nechtěně dostal právě na svoje limity v danou chvíli a v dané situaci. Ty limity se postupně posunují.
Teď už konečně vim, co nesmim dělat, aby to bylo bezbolestný pro oba a přesto byl nějakej progres. Ale že to trvalo!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2024 v 18:22 | Nahoru | #8037

assassin píše: Metric> ja si na enduru zafunim klasické mx bryle hned jak se zpotim… dioptricke nenosím.

EnduroOnRoad: tak uz mam endurove zadni kolo zahajim trenink. Ale tento vikend nestiham ozvu se hned jak budu ready



Prosímtě, co je toto za pneu? Přečtu jen Pirelli, že by MX32? Ale to nedělají na ráfek 18

Nevšiml jsem si tady názoru na Metzeler MC360, ta do více terénu vypadá dobře, má rozměr i homologaci. Někdo zkušenosti?


Naposledy editováno 08.01.2024 19:14:55

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2024 v 19:30 | Nahoru | #8038
HaroldENG> scorpion XC - mid soft - 120/100

Jeste jsem na ni nejel, doted tam byla 19ka scorpion MX32

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2024 v 20:43 | Nahoru | #8039
Těm prioritám rozumím a mám to podobně. Jen to SadoMaso je trochu na pozadí. (Co to SM znamená?)

Já mám žebříček takto.
Děti, silnička a MTB a potom motorka.

A jinak jsem dnes definitivně rozsekl jaké enduro a v garáži přistála další motorka na které nebudu mít čas jezdit.





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.1.2024 v 20:44 | Nahoru | #8040
skid plate... 23.12. mě při vyjížďce nečekaně zastavil betonovej sloup zavátej prašanem do ztracena... Věděl jsem, že tam je, ale trochu zapoměl kde, tak jsem málem udělal stojku na řídítkách :) částečně je to daň za snížení motorky kvůli mé tělesné nedostatečnosti, ale myslím si, že těch +5cm by to nespravilo, spíš to chtělo o tom betonu vědět a drobek pozvednout přední kolo... Ale zítra snad bude už odost zmrzlo aby to nebylo o blátě a pojedu se kousek projet, bez sněhu a snad i více méně bez ledu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 338 30.10.2024 v 20:57 ZdendaZB
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 23 3.10.2024 v 21:39 stomas
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick

TOPlist