zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro> Zadek jsem snížil přepákováním, je to dvě stránky zpět. Péro je progresivní hyperpro -40mm, podle informace výrobce. To by mi mělo stačit, lowrider z toho dělat nechci, to bych si koupil jinou motorku... Škoda, že pro nás nedorostlý se nědělá nějaký 3/4 enduro, a i s rozumnou světlou výškou by to nebylo tak daleko na zem :)
Naposledy editováno 26.08.2022 02:52:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: karelsychra> AJP PR3 240 je menší, sedlo 840 mm
Mám PR4 a PR3 mohu vřele doporučit, pro jezdce menšího vzrůstu je to bezva stroj . Navíc to váží kolem 100 kilo. Jen to má 5 rychlostí, tak ji musíš zpřevodovat buďto na silnici nebo na terén.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
jenom na ukázku fotky jak to opticky vypadá:
Takže za mě dobrý, motorka je trochu víc doladěná na moji prasečí výšku i váhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: Čau bando , co říkáte na ten novej bike VOGE 300 rally?? Máte někdo nebi jste to někdo projížděl?
Cekam na to az to prijde. Minimalne na sednuti. Ale jinak to vypada slibne
karelsychra píše: Dnes jsem zažil kulturní šok. Přišla mi sada hyperpro na snížení předku a v sadě zabalená jenom jedna pružina. Píšu Nýdrlanďanovi, že mě ojebal, a nenabalil druhou pružinu. Okamžitá odpověď byla, že CRF má ve předu jenom jednu pružinu!!! Tak jsem omrkl nějaký video na YT a rozpad předku na partsdepotu, a fakt nekecal! V pravé šavli je pružina, v levé je tlumič. Tohle řešení jsem zatím viděl jenom u odpružení horskýho kola. Tj je to fakt motokolo z Thajska :) Přes víkend to tam snad naroubuju...
P.S: má cenu u motorky, která má najetý 3kKm měnit prachovky a gufera na předku, když se v tom budu vrtat? Předchozí majitel s tím jezdil víceméně po silnici a rovně, aspoň to tak vypadá podle sjetí zadní gumy...
Ja mam stejne reseni treba u husqvarny FS450 coz tak uplne levny motokolo z thajska neni. Ono i u tech horskejch kol jsou ty vidlice o vesmir dal nez na vetsine offroad motorek
karelsychra píše: ... Škoda, že pro nás nedorostlý se nědělá nějaký 3/4 enduro, a i s rozumnou světlou výškou by to nebylo tak daleko na zem :)
Přesně taková věc se vyráběla. Honda NX250
Ale ta je optimální pro lidi do 165cm, všem normálním je malá. Já na ní za jízdy sedím na zadním sedle. Zato v pomalém terénu je skvělé došáhnout na zem, ikdyž je zrovna pod nohou jáma.
Navíc to má výrazně lepší světlou výšku než CRF, spodek je na úrovni stupaček, nemá to prakticky olejovou vanu ani rám pod motorem.
Naposledy editováno 31.08.2022 23:53:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak pokud chce někdo nižší výkonnější a přitom použitelné motorky, tak třeba BMW 310 GS nebo KTM 390 Adventure, na polňačky to stačí, na silnici to líp jede.
Já mám 171cm, DRZ400S má sedlo 935mm, přepětí mám vzadu na maximu a nevadí mi že nedošlápnu ani jednou nohou pořádně, protože je to lehké.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Máte nějakou krytku na nos nebo nějak vyřešený tohle ?? Předem díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: Čau, máte někdo cross helmu (brýle a helma zvlášť)
Máte nějakou krytku na nos nebo nějak vyřešený tohle ?? Předem díky
Mám MX helmu i ADV ve které používám brýle a všechny mám bez chrániče nosu, ani mě nikdy nenapadlo, že bych něco takového potřeboval. Naopak, myslím, že s chráničem bych běl problém ty brýle do ADV helmy dát.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Co myslíš?
Já si koupil jako druhou přilbu z ali integrálku s kšiltem helma s kšiltem a plexi - jediná 2xl, - která má výklopný hledí, ale to plexi má takový zvlnění, že raděj jezdím s otevřeným, mám dioptrický brýle, přikoupený kouřový je zase moc tmavý, to je snad do afriky v poledne, nebo na svařování... ty dioptrický většinou stačí, jedinej kdo po mě háže bláto a šutry jsou moje povedený dětičky, a s těma jezdím jenom občas. Včela na mě naposled na motorce úspěšně zaútočila cca před 20-ti lety, a to do krku. Jinak jsem se dycky nějak ubránil, ale vosa obcházející po plexi zevnitř jistotu při řízení nepřidá
Naposledy editováno 04.09.2022 23:48:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To DRZ, KTM a BMW jsem zmiňoval lidem co si snižují CRF, že se s tím jde poprat nebo koupit nižší motorku, ale pokud je cena hlavní faktor... No a pokud je Voge už kvalitnější než KTM, tak je to smutné.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Skoro nikdo nemá v nabídce 3.00-21, vím že je to prakticky 80/100 R21, ale co na to na technické? zadní 120/80 R18 je taky trochu atyp...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
první e-shop
https://www.moto-pne...[97924]&form[46]
8 gum 6 skladem. Minuta práce.To je Ti málo?
Frantacz píše: karelsychra> nikdo nemá v nabídce 3.00-21??
první e-shop
https://www.moto-pne...[97924]&form[46]
8 gum 6 skladem. Minuta práce.To je Ti málo?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nebo jinde, kde je to podle motorky: https://cz.mynetmot...love-pneumatiky.html - 2 nabídky přední, který nesedí s TP, avon tak na silnici a znovu heidenau K60 který fakt nechci, i když je špatná zkušenost už letitá...
Proto se ptám, jestli má někdo ověřenou kombinacei co na předek a co na zadek, když shodný výrobce a desen prakticky není v těchto rozměrech koupitelný. Vyhledávače používat umím, a v zásadě jsem nenašel nic přijatelnýho, když byla přední, i alternativní rozměr 80/100 R21, tak k ní není zadní, a když už, tak je 120/90 R18 a ne podle tp 120/80 R18. Takže nevím kudy ven. jestli kombinace dezénu a značek, nebo rozměry, který nejsou v TP a doufat, že to na technické projde (ještě mám dva roky, to bude minimálně ještě jedna sada pneu). P.S. já na tohle mám smůlu, na XJR 1200 jsou taky divnorozměry...
Naposledy editováno 06.09.2022 21:10:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |