paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.8.2022 v 16:21 | Nahoru | #6001
karelsychra> Jedna pružina je jedno z možných a zcela rovnocenných řešení. Třeba v motokrosu se používá už asi čtyřicet let, třeba v případě, že v druhé noze potřebuješ vyřešit tlumení s regulací odskoku a útlumu a dlouhá pružina by to znesnadňovala.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.8.2022 v 02:49 | Nahoru | #6002
Jasně, ale jako technický řešení se mi to moc nelíbí, vznikají síly, který překrucují osu kola a páčí tlumiče proti sobe, dost na tom, co zažívají už od terénu. ALe nikde jsem nečet nic o nadměrným opotřebení kluzáků ani kluznejch ploch v tlumičích, tak snad je to trvanlivý řešení.
Fyro> Zadek jsem snížil přepákováním, je to dvě stránky zpět. Péro je progresivní hyperpro -40mm, podle informace výrobce. To by mi mělo stačit, lowrider z toho dělat nechci, to bych si koupil jinou motorku... Škoda, že pro nás nedorostlý se nědělá nějaký 3/4 enduro, a i s rozumnou světlou výškou by to nebylo tak daleko na zem :)

Naposledy editováno 26.08.2022 02:52:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.8.2022 v 07:26 | Nahoru | #6003
karelsychra> AJP PR3 240 je menší, sedlo 840 mm

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.8.2022 v 09:34 | Nahoru | #6004

Fic6 píše: karelsychra> AJP PR3 240 je menší, sedlo 840 mm



Mám PR4 a PR3 mohu vřele doporučit, pro jezdce menšího vzrůstu je to bezva stroj . Navíc to váží kolem 100 kilo. Jen to má 5 rychlostí, tak ji musíš zpřevodovat buďto na silnici nebo na terén.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.8.2022 v 15:40 | Nahoru | #6005
karelsychra> kolik měříš?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.8.2022 v 17:57 | Nahoru | #6006
Čau bando , co říkáte na ten novej bike VOGE 300 rally?? Máte někdo nebi jste to někdo projížděl?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.8.2022 v 23:32 | Nahoru | #6007
to FYRO 173 až 174 cm, jak se kdy narovnám. Dnes jsem tam konečně narouboval přední -40mm Hyperpro, + ještě cca 1cm popustil v brýlích -ani bych tolik nepotřeboval, ale zadní přepákování z aliexpresu to sundalo cca o 6cm, což už je i na mě moc, tak jsem musel dorovnat i ten předek. Hyperperpro pružina je tužší než origo, už to není taková houpačka jako to bylo origo, i zadek přituhl s tím přepákováním, kousek jsem to projel, na silnici je to výrazně stabilnější, a i na polňačce se cejtím jistější, když vím, že na tu zem prakticky dycky dosáhnu. Zkusil jsem kousek takové té polňačkové rolety, a na dorazy to při cca 50km/h nechodilo, ani nešly kola od země, takže za mě dost dobrý. Musel jsem upižlat 4.5cm ze stojanu, motorka se kácela na druhou stranu
jenom na ukázku fotky jak to opticky vypadá:
Takže za mě dobrý, motorka je trochu víc doladěná na moji prasečí výšku i váhu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.8.2022 v 07:55 | Nahoru | #6008

Švejdy45 píše: Čau bando , co říkáte na ten novej bike VOGE 300 rally?? Máte někdo nebi jste to někdo projížděl?



Cekam na to az to prijde. Minimalne na sednuti. Ale jinak to vypada slibne



(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.8.2022 v 23:11 | Nahoru | #6009
karelsychra> Díky za odpověď, zase se nepodceňuj, mám taky 173 – a co jsem s tím všechno dokázal Taky ale nechápu proč se ty suv motorky dělají tak vysoký

Naposledy editováno 31.08.2022 23:13:18

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.8.2022 v 23:13 | Nahoru | #6010
puffybodie> Skvělý že mají konkurenci, dobře pro nás zákazníky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.8.2022 v 23:17 | Nahoru | #6011

karelsychra píše: Dnes jsem zažil kulturní šok. Přišla mi sada hyperpro na snížení předku a v sadě zabalená jenom jedna pružina. Píšu Nýdrlanďanovi, že mě ojebal, a nenabalil druhou pružinu. Okamžitá odpověď byla, že CRF má ve předu jenom jednu pružinu!!! Tak jsem omrkl nějaký video na YT a rozpad předku na partsdepotu, a fakt nekecal! V pravé šavli je pružina, v levé je tlumič. Tohle řešení jsem zatím viděl jenom u odpružení horskýho kola. Tj je to fakt motokolo z Thajska :) Přes víkend to tam snad naroubuju...
P.S: má cenu u motorky, která má najetý 3kKm měnit prachovky a gufera na předku, když se v tom budu vrtat? Předchozí majitel s tím jezdil víceméně po silnici a rovně, aspoň to tak vypadá podle sjetí zadní gumy...



Ja mam stejne reseni treba u husqvarny FS450 coz tak uplne levny motokolo z thajska neni. Ono i u tech horskejch kol jsou ty vidlice o vesmir dal nez na vetsine offroad motorek

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.8.2022 v 23:51 | Nahoru | #6012

karelsychra píše: ... Škoda, že pro nás nedorostlý se nědělá nějaký 3/4 enduro, a i s rozumnou světlou výškou by to nebylo tak daleko na zem :)



Přesně taková věc se vyráběla. Honda NX250
Ale ta je optimální pro lidi do 165cm, všem normálním je malá. Já na ní za jízdy sedím na zadním sedle. Zato v pomalém terénu je skvělé došáhnout na zem, ikdyž je zrovna pod nohou jáma.
Navíc to má výrazně lepší světlou výšku než CRF, spodek je na úrovni stupaček, nemá to prakticky olejovou vanu ani rám pod motorem.

Naposledy editováno 31.08.2022 23:53:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2022 v 15:21 | Nahoru | #6013
puffybodie> Ale v čem to má výhodu oproti CRF? Muselo by to být výkonnější nebo o dost levnější, aby to nalákalo. A kdo ví jaká spolehlivost. Ještě jsem tu zmiňoval Romet, to má větší objem, ale samozřejmě taky kdo ví jaká kvalita.

Jinak pokud chce někdo nižší výkonnější a přitom použitelné motorky, tak třeba BMW 310 GS nebo KTM 390 Adventure, na polňačky to stačí, na silnici to líp jede.
Já mám 171cm, DRZ400S má sedlo 935mm, přepětí mám vzadu na maximu a nevadí mi že nedošlápnu ani jednou nohou pořádně, protože je to lehké.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.9.2022 v 20:32 | Nahoru | #6014
Inspirace, když co nevidět začne ten podzim, ISDE .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2022 v 01:14 | Nahoru | #6015
Pedl> Tak cenově je to levnější o 50tis. oproti CRF při o chlup lepším tlumení než to CRF, které si stejně všichni nad 75kg musi za velké peníze upravovat. Kvality co jsem viděl a projel teď u Voge bych se nebál, navíc tenhle motor dodává Kawasaki původem z KLX300 (někde v zahraničí se to řešilo zpozdění přesně kvůli dodávkám v tomto). DRZ je samozřejmě jinde, jenže jaksi DRZ se tady nové nesežene a i jine zavedene značky na tento segment kašlou. KTM je ještě dražší a jak vidím v blízkém okolí jak i Duke z 2021 po 14 tis. km se sype tam to nebo ono nebo jaké bláto je originál řetězovka na Monkey co nevydrží ani 6000km, tak bych to tak premiove nevidel Taky bych rád viděl něco jako DR350, které bylo úplně jinde už v základu, ale jaksi nikde nic no

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2022 v 19:31 | Nahoru | #6016
Čau, máte někdo cross helmu (brýle a helma zvlášť)
Máte nějakou krytku na nos nebo nějak vyřešený tohle ?? Předem díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.9.2022 v 22:18 | Nahoru | #6017

Švejdy45 píše: Čau, máte někdo cross helmu (brýle a helma zvlášť)
Máte nějakou krytku na nos nebo nějak vyřešený tohle ?? Předem díky



Mám MX helmu i ADV ve které používám brýle a všechny mám bez chrániče nosu, ani mě nikdy nenapadlo, že bych něco takového potřeboval. Naopak, myslím, že s chráničem bych běl problém ty brýle do ADV helmy dát.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2022 v 08:30 | Nahoru | #6018
Mr.Dreamer> no já dřív jezdil na silničních motorkách a helmu sem takovou tu klasickou, nedávno sem koupil crf 250 a koupil sem si k ní helmu mx no a už se mi dvakrát stalo že mi přímo na nos vlitla včela a pichla mě....bohužel sem silný alergik, tak hledám řešení nějaký abych se nemusel zbavovat tě nové ale když nic tal koupím novou no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2022 v 09:19 | Nahoru | #6019
Švejdy45>

Kdyby to nepomohlo, tak jsou brejle, ke kterým se dá krytka nosu dokoupit.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2022 v 09:37 | Nahoru | #6020
Ariete> jdu ji objednat nevíte jestli se vyrábí na brýle raven?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2022 v 10:19 | Nahoru | #6021

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.9.2022 v 11:53 | Nahoru | #6022
shewcza> taky sem to našel ale nemám ty brýle jak tam jsou psaný, mám jiný model tak vůbec nwm jestli to tam bude pasovat pak sem našel tohle ale nwm jestli mě to nějak ochrání nos https://www.24mx.cz...cerna_pid-PIA-118175
Co myslíš?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.9.2022 v 17:56 | Nahoru | #6023
Švejdy45> Já používám tyto z Ali za 8,8 E , záleží jakou máš přilbu, já mám Acerbis Linear


Naposledy editováno 04.09.2022 18:04:01

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.9.2022 v 23:47 | Nahoru | #6024
Tyhle brýle jsem koupil děckám, a zatím je ani moc nesedraly. A to je občas berou i na lyže, však co.
Já si koupil jako druhou přilbu z ali integrálku s kšiltem helma s kšiltem a plexi - jediná 2xl, - která má výklopný hledí, ale to plexi má takový zvlnění, že raděj jezdím s otevřeným, mám dioptrický brýle, přikoupený kouřový je zase moc tmavý, to je snad do afriky v poledne, nebo na svařování... ty dioptrický většinou stačí, jedinej kdo po mě háže bláto a šutry jsou moje povedený dětičky, a s těma jezdím jenom občas. Včela na mě naposled na motorce úspěšně zaútočila cca před 20-ti lety, a to do krku. Jinak jsem se dycky nějak ubránil, ale vosa obcházející po plexi zevnitř jistotu při řízení nepřidá

Naposledy editováno 04.09.2022 23:48:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 10:09 | Nahoru | #6025
puffybodie> Kde je ten Voge o 50 tisíc levnější? Vidím ho za 120 tisíc a CRF za 140.
To DRZ, KTM a BMW jsem zmiňoval lidem co si snižují CRF, že se s tím jde poprat nebo koupit nižší motorku, ale pokud je cena hlavní faktor... No a pokud je Voge už kvalitnější než KTM, tak je to smutné.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 13:01 | Nahoru | #6026
Pedl> o pade proti crf RALLY (obě kapotáž a plexi na dojíždění). Jinak ten loncin motor kawa nedodává, byl ale zkopírován. Jen má místo carb/efi keihin nyní bosh.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 15:12 | Nahoru | #6027
vím že už se to řešilo, ale co dáváte za gumy na CRF? našel jsem prakticky jenom heidenau K60, a zrovna k téhle značce mám po jedné špatné zkušenosti odpor.
Skoro nikdo nemá v nabídce 3.00-21, vím že je to prakticky 80/100 R21, ale co na to na technické? zadní 120/80 R18 je taky trochu atyp...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 15:47 | Nahoru | #6028
karelsychra> nikdo nemá v nabídce 3.00-21??

první e-shop
https://www.moto-pne...[97924]&form[46]

8 gum 6 skladem. Minuta práce.To je Ti málo?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 17:08 | Nahoru | #6029

Frantacz píše: karelsychra> nikdo nemá v nabídce 3.00-21??

první e-shop
https://www.moto-pne...[97924]&form[46]

8 gum 6 skladem. Minuta práce.To je Ti málo?



1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.9.2022 v 20:58 | Nahoru | #6030
a teď zkusíme k té tvé nabídce najít 120/80R18 stejného dezénu jako na předek. Heidenau K60, a dál nic. https://www.moto-pn...orm[25]&form[64]
nebo jinde, kde je to podle motorky: https://cz.mynetmot...love-pneumatiky.html - 2 nabídky přední, který nesedí s TP, avon tak na silnici a znovu heidenau K60 který fakt nechci, i když je špatná zkušenost už letitá...
Proto se ptám, jestli má někdo ověřenou kombinacei co na předek a co na zadek, když shodný výrobce a desen prakticky není v těchto rozměrech koupitelný. Vyhledávače používat umím, a v zásadě jsem nenašel nic přijatelnýho, když byla přední, i alternativní rozměr 80/100 R21, tak k ní není zadní, a když už, tak je 120/90 R18 a ne podle tp 120/80 R18. Takže nevím kudy ven. jestli kombinace dezénu a značek, nebo rozměry, který nejsou v TP a doufat, že to na technické projde (ještě mám dva roky, to bude minimálně ještě jedna sada pneu). P.S. já na tohle mám smůlu, na XJR 1200 jsou taky divnorozměry...

Naposledy editováno 06.09.2022 21:10:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist