Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
www.motoinzerce.cz/motorky/husaberg/445456-fe-450.html
tohodle má Hawk tady z fóra, ale bohužel 4.5 ráfek a 270tka kotouč... ale zas novej motor apod. a cena adekvátní před cca rokem za něj chtěl 100 klacků
KTM LC4
KTM 660
další z fóra- Hadris... přišetři a za 95 bych ji bral
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
jsou tam i klasický LC4 ta verze Prestige má tuším lepší podvozek a eště cosik ,ale to se radši podívej jistě to fakt nevim
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
s SXV se dokonce jezdil nějak během prvních let, co se SXV objevilo na trhu, speciální cup..to byla pro továrnu asi hodně finančně náročná aktivita ...
letos Aprilia začala vyrábět ready to race verzi SMXV450 a musím přiznat, že na ni není zrovna škaredý pohled ...
TM je kapitola sama pro sebe..asi to nejlepší, co se dá mezi motardy najít...i když ony ty rozdíly mezi špičkou nebudou moc velké...ale divím se, že jich u nás v mistráku moc nevidíš...vždyť za 206 tis. máš připravenou závodní motorku...úprava japonců nebo pořízení jiných origo motardů vyjde na podobné, ne-li ještě větší, peníze...že by se u nás lidi TM báli?...
na stránkách TM jsem si všiml, že 660 už není pro letošek v nabídce?..i když není se čemu divit, když je třída S2 na hodně rychlém ústupu a bude štěstí, když se rozumně zachrání aspoň 450-ky ...(((myslím MS, v německém mistráku se obě třídy obstojně drží, ale německý meisterschaft asi není hlavní cíl továrny TM...jo a ještě jedna zajímavost, mistrovský tým 747 motorsport z MS přechází od TM ke KTM a četl jsem, že by se příští rok neměl ve startovním poli MS objevit žádný tovární tým TM )))...
jedinou malou pihu na "kráse", co letošní 4T TM-ka mají, je ten strašný svod, co vypadá, jako by jej vyráběli z armádních přebytků přenosných kamen na tuhá paliva ...
loni bylo v MS zajímavé sledovat, jak na tom objemu motoru, co se časů týče, vlastně vůbec nezáleží (jízdní vlastnosti, ovládání atd. teď neřeším)...protože se jely třídy S1 a S2 dohromady a v závodech to vypadalo tak, že se namíchaly motorky z obou tříd a že má některá motorka o x ccm víc nebylo vůbec poznat...ale to byl hodně blbý systém, závody byly
nepřehledné...letos to bylo "lepší", byť za cenu zrušení S-dvojek ...
a když už jsem se tak zakecal do mistrovství světa..nedávno jsem pro zajímavost projížděl výsledky z roku 2004 a napadlo mě porovnat tehdejší časy s časy dnešními...našel jsem společný okruh, co se jel v roce 2004 i v roce 2009 (2004 a 2010 žádný společný okruh neměly) a víte, jaký byl rozdíl času ve třídě do 450, zajetý v kvalifikaci? cca jedná blbá, bezvýznamná půlvteřina ...tzn. čas co tehdá stačil na poleposition by dnes stačil "jen" na tuším čtvrté místo na startu ...za pět let žádný velký pokrok...
to samé jsem hledal i u silničních Superbiků, kde to bylo o hodně jednodušší, a tam jsem našel rozdíly mezi lety 2004 a 2010 kolem 7 - 4 vteřiny...
tak a teď radši vyhodím klávesnici oknem, protože kdo ví, co mě napadne sem ještě napsat ...
co se týče modelů 2011 tak jsem se zděsil... ta roura od kamen je kapitola sama pro sebe, elox kola jsou černý, strašný polepy jediný co mě zaujalo ta kompletní řada zweitaktu v sm ale má to jen český importér... proto se přikláním k tomu že tam maj asi zmatky a víc budem vědět až za chvíli... 660tka těžko říct někdy ji v nabídce neuváděli i když ji vyráběli... v rocích 2005-2009 ji v jednom roce neměli a ostatní jo tak těžko říct... a pro 2011 už tam maj jen 450
nechápu jak někdo může udělat z tohoto:
toto:
Naposledy editováno 12.12.2010 12:12:11
ale docela mě "zarazil" max. krouťák u toho WR450..je možné, že má krouťák jenom 40 Nm? Nebo si to u Leo Vince trochu přibarvili, ať víc vynikne ten přínos porovnávaného laďáku?...TM má naměřených nějakých 46 Nm, Honda tuším podobně...
k té rouře od kamen...emisní limity jsou asi neúprosné...kdo ví, jak dlouho ještě vydrží TM vyrábět i ty homologované modely do provozu...jinak proti polepům nebo černým ráfkům nic nemám...nablýskané černé ráfky jsou vzhledově super ...
Naposledy editováno 12.12.2010 17:51:14
gal-moto-bar.rajce.idnes.cz/motobar_promo/
gal-moto-bar.rajce.idnes.cz/motobar_promo/
gal-moto-bar.rajce.idnes.cz/motobar_promo/
gal-moto-bar.rajce.idnes.cz/motobar_promo/
Naposledy editováno 13.12.2010 10:23:36
každopádně mám takové obavy, že příští rok to MS Supermota opravdu nebude mít kdo jet ...
Naposledy editováno 13.12.2010 15:38:00
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Jinak fotky teda krásný,nevím čím to je,ale mám nějaké divné cukání v pravé ruce už aby bylo jaro.A chci se zeptat,jezdili jste někdy někdo na letišti ve Vyškově? Já jsem se tam zatím nedostala,ale PRÝ je tam beton co hrozně žere gumy.
Taky se chystám vyzkoušet novou krosku na slickách,tak jsem zvědavá,jaké to na těch velkých kolech bude.
Naposledy editováno 13.12.2010 18:16:52
...
jinak k Supermotu v USA...tam mají poměr asfalt x terén zhruba 50 na 50, u nás v Evropě je to často 70% x 30% nebo 80% x 20%...na některých okruzích je dokonce terén jenom jedna jediná krátká pasáž bez skoku, dlouhá třeba 50m....v tom se supermoto u nás a v USA docela liší...
těžké říct, co je lepší...mě třeba terénní soutěže typu supercrossu moc nelákají a tak mně konkrétně na supermoto trati pro X games přijde toho terénu až moc...atraktivnější mně přijde pěkný zamotaný evropský okruh a pár stovek metrů terénní části s nějakým tím skokem apod...