Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:52 | Nahoru | #31

Lion píše: nebo WR 450F maj tisíc km. ale kola ti do TP nezapíšou tak jedině to risknout



Já používám běžně dvoje kola, a papíry moc neřešim , kord ještě kdyby se policajti zadívali pořádně


Todle je teda starší foto, dneska to vypadá trochu líp, ale tak stejně Homologovaný plocháče neprodávaj no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:54 | Nahoru | #32
frantas> nejde o papíry ale o technickou... pojištovna v případě nehody neuzná pojistné, protože vozidlo je technicky nezpůsobilé k provozu na veřejných komunikacích, prostě ty kola tam nemaj co dělat stejně jako jiný rozměr gum třeba

(reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 22:57 | Nahoru | #33
Lion> Jo, to já chápu, a taky se nepřu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 23:06 | Nahoru | #34
S.i.i.i.s.a> těch Husabergů tam moc nebude většinou kolem 30 max. ale mas pravdu tech motardu tam byva vic ale priprav se na to ze vetsinou 650, 450 poskrovnu a 550 sem tam snad este ani jednou nevidel

www.motoinzerce.cz/motorky/husaberg/445456-fe-450.html

tohodle má Hawk tady z fóra, ale bohužel 4.5 ráfek a 270tka kotouč... ale zas novej motor apod. a cena adekvátní před cca rokem za něj chtěl 100 klacků

KTM LC4

KTM 660

další z fóra- Hadris... přišetři a za 95 bych ji bral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 23:09 | Nahoru | #35
Lion> Ta LC4 Vypadá docela slušně. Jak je to z životností u KTM?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 23:14 | Nahoru | #36
S.i.i.i.s.a> jsou tam i kusy co maj nalítaný 20 tis.+ intervaly na olej jsou 5 tis. km... ale už je to takový kompromis váha kolem 150 kg, na tech 48 kw uz bych chtel asi videt graf nak se mi to nezda...

jsou tam i klasický LC4 ta verze Prestige má tuším lepší podvozek a eště cosik ,ale to se radši podívej jistě to fakt nevim

(reakce na) SM nadšenci

11.12.2010 v 23:16 | Nahoru | #37
Lion> Tak stejnak bych to řešil asi až příští rok. Teď nejsou prachy

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

12.12.2010 v 08:52 | Nahoru | #38
Lion> no na ty náklady, které SXV vyžaduje, ti v závodech nenabídne o moc víc, než "obyčejný" jednobuch...a kvůli tomu by pro mě nemělo smysl do ní jít, byť je to docela "stylovka" (pokud bych teda neměl spoustu peněz, tlupu mechaniků apod., jak jsem psal dřív )...
s SXV se dokonce jezdil nějak během prvních let, co se SXV objevilo na trhu, speciální cup..to byla pro továrnu asi hodně finančně náročná aktivita ...

letos Aprilia začala vyrábět ready to race verzi SMXV450 a musím přiznat, že na ni není zrovna škaredý pohled ...


TM je kapitola sama pro sebe..asi to nejlepší, co se dá mezi motardy najít...i když ony ty rozdíly mezi špičkou nebudou moc velké...ale divím se, že jich u nás v mistráku moc nevidíš...vždyť za 206 tis. máš připravenou závodní motorku...úprava japonců nebo pořízení jiných origo motardů vyjde na podobné, ne-li ještě větší, peníze...že by se u nás lidi TM báli?...

na stránkách TM jsem si všiml, že 660 už není pro letošek v nabídce?..i když není se čemu divit, když je třída S2 na hodně rychlém ústupu a bude štěstí, když se rozumně zachrání aspoň 450-ky ...(((myslím MS, v německém mistráku se obě třídy obstojně drží, ale německý meisterschaft asi není hlavní cíl továrny TM...jo a ještě jedna zajímavost, mistrovský tým 747 motorsport z MS přechází od TM ke KTM a četl jsem, že by se příští rok neměl ve startovním poli MS objevit žádný tovární tým TM )))...

jedinou malou pihu na "kráse", co letošní 4T TM-ka mají, je ten strašný svod, co vypadá, jako by jej vyráběli z armádních přebytků přenosných kamen na tuhá paliva ...

SM nadšenci

12.12.2010 v 09:16 | Nahoru | #39
v4o> 450 je na většinu okruhů nejideálnější objem...naopak často uslyšíš, že spíš ta kladiva 650ccm apod. jsou až zbytečně moc...letos se dokonce v MS jela jenom jedna třída, právě 450...pokud by to ty motorky nějak výrazně nezvládaly, tak se zrovna objem 450ccm tak neuchytí...

loni bylo v MS zajímavé sledovat, jak na tom objemu motoru, co se časů týče, vlastně vůbec nezáleží (jízdní vlastnosti, ovládání atd. teď neřeším)...protože se jely třídy S1 a S2 dohromady a v závodech to vypadalo tak, že se namíchaly motorky z obou tříd a že má některá motorka o x ccm víc nebylo vůbec poznat...ale to byl hodně blbý systém, závody byly
nepřehledné...letos to bylo "lepší", byť za cenu zrušení S-dvojek ...

a když už jsem se tak zakecal do mistrovství světa..nedávno jsem pro zajímavost projížděl výsledky z roku 2004 a napadlo mě porovnat tehdejší časy s časy dnešními...našel jsem společný okruh, co se jel v roce 2004 i v roce 2009 (2004 a 2010 žádný společný okruh neměly) a víte, jaký byl rozdíl času ve třídě do 450, zajetý v kvalifikaci? cca jedná blbá, bezvýznamná půlvteřina ...tzn. čas co tehdá stačil na poleposition by dnes stačil "jen" na tuším čtvrté místo na startu ...za pět let žádný velký pokrok...
to samé jsem hledal i u silničních Superbiků, kde to bylo o hodně jednodušší, a tam jsem našel rozdíly mezi lety 2004 a 2010 kolem 7 - 4 vteřiny...

tak a teď radši vyhodím klávesnici oknem, protože kdo ví, co mě napadne sem ještě napsat ...

(reakce na) SM nadšenci

12.12.2010 v 12:09 | Nahoru | #40
Miši> sxv má z testů navíc slabší brzdy a podvozek, Husaberg 550 byl o třídu jinde tak ono jde u japonců taky o dostupnost apod. je jich plná pr... to je jak když v enduru jezdí hodně Ktm... v mým okolí jezdí dvě TM 450 na motardech a špica a oproti japoncům je prý (co mě říkali kluci) docela znát že to jede... laděný výfuky, štelovatelný podvozky to se někde projevit musí, většina kdo to zkusila šla radši zpět na japonce pro použitelnější chování motoru, i ta 300 z KTM, GG, Hsq jede jen na vrchu... podvozek naprosto špicovní ale průběh motoru by radši skoro všichni (hobíci) vzali KTM nebo GG který jsou použitelnější

co se týče modelů 2011 tak jsem se zděsil... ta roura od kamen je kapitola sama pro sebe, elox kola jsou černý, strašný polepy jediný co mě zaujalo ta kompletní řada zweitaktu v sm ale má to jen český importér... proto se přikláním k tomu že tam maj asi zmatky a víc budem vědět až za chvíli... 660tka těžko říct někdy ji v nabídce neuváděli i když ji vyráběli... v rocích 2005-2009 ji v jednom roce neměli a ostatní jo tak těžko říct... a pro 2011 už tam maj jen 450

nechápu jak někdo může udělat z tohoto:



toto:



Naposledy editováno 12.12.2010 12:12:11

SM nadšenci

12.12.2010 v 13:00 | Nahoru | #41
Lion> tak to já na TM v okolí ještě nenarazil, takže žádné osobní poznatky se ke mně nedonesly ...díval jsem se na grafy z brzdy od Leo Vince a ten rozdíl mezi např. Yamahou a TM je tam docela vidět...třeba WR450 má skoro konstantní křivku krouťáku od nějakých čtyř do osmi tisíc otáček, oproti tomu TM EN 450 má křivku jako horskou dráhu, s maximem od +- 6500 do 7500ot...(ale našel jsem si i Hondu a ta má tu křivku podobnou spíš jako TM, jenom max. krouťák začíná o kousek dřív)...

ale docela mě "zarazil" max. krouťák u toho WR450..je možné, že má krouťák jenom 40 Nm? Nebo si to u Leo Vince trochu přibarvili, ať víc vynikne ten přínos porovnávaného laďáku?...TM má naměřených nějakých 46 Nm, Honda tuším podobně...

k té rouře od kamen...emisní limity jsou asi neúprosné...kdo ví, jak dlouho ještě vydrží TM vyrábět i ty homologované modely do provozu...jinak proti polepům nebo černým ráfkům nic nemám...nablýskané černé ráfky jsou vzhledově super ...

Naposledy editováno 12.12.2010 17:51:14

SM nadšenci

12.12.2010 v 15:31 | Nahoru | #42
motivační video ...silničáři z něj asi neměli dvakrát radost ...

SM nadšenci

13.12.2010 v 10:20 | Nahoru | #43
Já tuhle bláznovinu sice nejezdím, ale líbí se mi to a mám pár slušnejch fotek

gal-moto-bar.rajce.idnes.cz/motobar_promo/
gal-moto-bar.rajce.idnes.cz/motobar_promo/
gal-moto-bar.rajce.idnes.cz/motobar_promo/
gal-moto-bar.rajce.idnes.cz/motobar_promo/

Naposledy editováno 13.12.2010 10:23:36

SM nadšenci

13.12.2010 v 14:08 | Nahoru | #44
Gal> ...

já toho nafotil na závodech spoustu, ale snad s žádnou se zrovna chlubit nemůžu ...

ale tak...aspoň něco ...

SM nadšenci

13.12.2010 v 15:37 | Nahoru | #45
Docela překvapivá (alespoň pro mě) zpráva, co se dnes objevila na m.cz...Bernd Hiemer pojede Moto2 ...uvidíme, jak se mu bude ve španělském mistráku dařit...ale věřím, že spíš než do MS Moto2 se v roce 2012 vrátí zpět do Supermota...docela by mě zajímal stroj, se kterým se tam chce MZ objevit...

každopádně mám takové obavy, že příští rok to MS Supermota opravdu nebude mít kdo jet ...

Naposledy editováno 13.12.2010 15:38:00

SM nadšenci

13.12.2010 v 17:10 | Nahoru | #46
Taky něco přispěju tedy...

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

13.12.2010 v 17:11 | Nahoru | #47
Jé ono je to tady o motorkách, tak to pardóóón...

(reakce na) SM nadšenci

13.12.2010 v 18:14 | Nahoru | #48
dannythreefifty> Obrať se na Lucku,ta si taky spletla vlákno

Jinak fotky teda krásný,nevím čím to je,ale mám nějaké divné cukání v pravé ruce už aby bylo jaro.A chci se zeptat,jezdili jste někdy někdo na letišti ve Vyškově? Já jsem se tam zatím nedostala,ale PRÝ je tam beton co hrozně žere gumy.
Taky se chystám vyzkoušet novou krosku na slickách,tak jsem zvědavá,jaké to na těch velkých kolech bude.

Naposledy editováno 13.12.2010 18:16:52

SM nadšenci

13.12.2010 v 19:02 | Nahoru | #49
Supermoto v USA
Mne to připomína spíš superkros...

Naposledy editováno 13.12.2010 19:04:47

SM nadšenci

13.12.2010 v 19:36 | Nahoru | #50
no já mam do budoucna v plánu taky motarda, bo sem se jednou svez na Husce 450SMR a nic jinýho už pod sebou mít nechci

SM nadšenci

13.12.2010 v 19:39 | Nahoru | #51
v4o> ve Vyškově jsem sice nejezdil, ale ten beton tam je "na omak" struhadlo samo...našel jsem nějakou fotku, kde je vidět i ta struktura - ty příčné drážky...osobně si myslím, že pneumatiky ten povrch milovat nebudou ...
...

jinak k Supermotu v USA...tam mají poměr asfalt x terén zhruba 50 na 50, u nás v Evropě je to často 70% x 30% nebo 80% x 20%...na některých okruzích je dokonce terén jenom jedna jediná krátká pasáž bez skoku, dlouhá třeba 50m....v tom se supermoto u nás a v USA docela liší...
těžké říct, co je lepší...mě třeba terénní soutěže typu supercrossu moc nelákají a tak mně konkrétně na supermoto trati pro X games přijde toho terénu až moc...atraktivnější mně přijde pěkný zamotaný evropský okruh a pár stovek metrů terénní části s nějakým tím skokem apod...

SM nadšenci

17.12.2010 v 15:20 | Nahoru | #52
parádní video ze švýcarského šampionátu SM...

omluva za odkaz, ale při přímém vložení videa se zobrazí špatné video...

Naposledy editováno 17.12.2010 15:23:45

SM nadšenci

17.12.2010 v 23:51 | Nahoru | #53
pecka video!!! Díky moc! Ten start z lehu? docela brutální

SM nadšenci

18.12.2010 v 08:21 | Nahoru | #54
fallen> zvednout se, rozběhnout a uběhnout těch pár metrů > ok...kdyžtak bych jel první kolo na kochačku a vydýchával ten sprint ...ale spíš bych se bál, že to před těma motorkama neubrzdím ...

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.12.2010 v 16:49 | Nahoru | #55
wow, WR450 pro Bena Spiese na "rychlé cesty do obchodu" ...

(reakce na) SM nadšenci

20.12.2010 v 18:50 | Nahoru | #56
značím :) mám DRZ - 400 SM

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.12.2010 v 19:29 | Nahoru | #57
Jimmi> ...dobrá volba ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

20.12.2010 v 20:21 | Nahoru | #58
Miši> Neskutečný videa Vždy,když něco podobného vidím,tak si říkám...že já vůl na to vůbec lezu,když nic neumím... Jinak to je stejně divný,že je nás tady na vlákně pět a půl,to má fakt tak málo lidí motarda? A máte taky tak šííílený absťák?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

20.12.2010 v 20:26 | Nahoru | #59
v4o> Absťák? Však když na motku dáš drapáky, a rozum dáš pod peřinu, tak se nechá pěkně polítat Včera lehce přes 30km, a z toho víc než půlka mimo pozemní komunikace No moc to sice neni, ale na zahnání absťáku akorád. Docela příjemná projížďka

(reakce na) SM nadšenci

20.12.2010 v 20:42 | Nahoru | #60
frantas> Brrr,sníh,ani náhodou... Na lítaní v mrazu už jsem stará Musí být aspoň trochu nad nulou,letos jsme byli 1.1,byli 4st a v pohodě.Doufala jsem v tu vánoční oblevu,ale zatím to nevypadá,aspoň u nás ne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist