globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.
30.6.2010 v 01:52
Ahoj, měl bych takový dotaz.. V podstatě mně zajimají hlavně zkušenosti majitelů. Mám teď XT660X (před tím Hornet 600) a zvažuju Horneta 900, nebo Bulldoga.. H6 mi neseděl jízdní polohou a průběhem výkonu. Fandím spíš motorům nalazeným na spodek. Na bulldogovi jsem seděl a připadalo mi to hodně ideální, plus ten dvouválec..říkám si, to je možná to co hledám.. Můj dotaz je teda hlavně na pohodlnost motorky (300 km denně jestli se dá nějak jakž takž v pohodě ujet) a pak jestli se s tím dá jet sportovněji (podovozkově, motorově), poctivě klopit a tak? A pak, jak je to s výkonem? Třeba srovnání s takovým H6, popř. CBF.. Do kolika km/h to tak nějak ještě táhne apod. Jestli to prostě není moc lenivé a těžkopádné no, protože těch 65 koní nezní nijak slibně.. Díky všem přispívajícím..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.7.2010 v 22:22 | Nahoru | #31
Podobny pozadavky jako ty mam na dalsi motorku i ja. Pokud jsem se zamyslel nad tim ze chci tak nejak i cestovat tak na takoveto nenarocne jezdeni ktere popisujes jsou jednoznacne nej cestovni endura. Pak si tata koupil freewinda a tak jsem se rozhodl ze dalsi motorka bude silnicni, do koncin s horsi kvalitou cest si beru freewinda.

Ve vyberu mi tak zustal prave jen bulldog. Ten me uchvatil vzhledem, !kardanem! a prave udavanou skvelou ovladatelnosti s brzdami.

Dalsim adeptem je litrovej Fazer. Motor jak lokomotiva co jde odspodu, udajne velmi pohodlny.

Nelze to srovnavat, nekomu z 9ky fireblada prijde jako lenoch takrka cokoli "nevysokootackoveho". Ja vidim i na GS500 ze by mi ten vykon i stacil (kdyz jedu sam nenalozen). Co jede do 110 predjedu vcelku bez problemu, co jede vic nepredjizdim. Na nahaty motorce se 130km/h a vic stejne dlouho jet neda. Kdyz jezdim tak spis nez vykon me stve to razeni, jedu za autem kolem 90 na 6ku (4500ot), kdyz chci razantne predjizdet, musim jit dolu o 3 rychlosti (na 3ku cca 7500). V kazdy zatacce kterou chci projet na vyjezdu trosku pod plynem radim jak blazen.
Svezl jsem se na kamaradove VN800, podvozek mi prisel opravdu slaby, brzdy hrozny, ale ten motor byl bomba. Ac proti GSu ma podobny vykon, pro solidni dynamiku (ktera ti ale ruce nevytaha) to nemusis vubec tocit, u ty motorky na 4ku objedes svet a pri kazdym pridani plynu jsem se musel usmivat tomu chrochtani od airboxu a duneni od vyfuku.

Takze u me to vypada zatim na dvouvalec. Ikdyz ten udajne brutalni zatah fazeru zni hodne lakave (verim ze i ten spodek bude mit silnejsi nez BT1100).

Je to o tom co ti vyhovuje, pokud ti jde jen o vykon, tomu buldogovi ujede kdejakej 400ccm ctyrvalec kdyz ho nekdo podrzi v otackach, coz jsem ale ja zjistil po 3 letech jezdeni ze me vubec nebavi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.7.2010 v 23:12 | Nahoru | #32
otas1> Dobre si to shrnul.. Ten Bulldog je prekrasny no, i ten zvuk a prubeh vykonu dvouvalce je proste nenahraditelny.. Jinak jak pises ze predjizdis s GS do 110 km/h..to musi byt skoro o zivot teda.. A s tou 400 ccm, to zas takove zhave nebude si myslim.. Na ostrych sestkach (Hornet, Fazer) asi jo, ale jinak pochybuju.. Mel jsem moznost projet se treba na banditu (i mimo autoskolu) a po Hornetu a XT660X bych rek velmi klidna motorka.. Spodek neni v podstate, vrch trosku.. Myslim teda ze ani ty 600ccm kolem 80 koni nepojedou zdaleka tak jak bulldog.. Prece jen 1100 ccm a 90 NM..neni mozne.. A na tom videu to vypada vylozene idealne motoricky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.7.2010 v 23:28 | Nahoru | #33

MiCM>... Myslim teda ze ani ty 600ccm kolem 80 koni nepojedou zdaleka tak jak bulldog.. Prece jen 1100 ccm a 90 NM..neni mozne..



Ty šestky jedou stopro líp než BT...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

7.7.2010 v 23:59 | Nahoru | #34
Váňa> Jak to myslis? Jakoze to bude asi takove ze kdyz by clovek drzel treba cbf porad nad 8000 ot/min tak pojede podobne jak ten bulldog dole ne? (treba ve 3000 ot/min) Tak bych to teda odhadoval ja.. V beznem provozu by to ale takhle byla porad daleko lepsi situace s BT ze..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

8.7.2010 v 00:27 | Nahoru | #35
MiCM>

Kdyz budeš držet šestku nad 8 tis., tak už bude úplně jedno co budeš dělat na BT, páč ta šesta ti prostě ujede, nemusíš tomu věřit ale je to tak...
Však si prostuduj ten odkaz co sem už někdo dával tady

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

8.7.2010 v 01:08 | Nahoru | #36
Váňa> To jsem prave studoval velmi podrobne nekolikrat. Perfektni clanek. Z toho ale nabyvam stale podobny dojem. Mozna ta situace teda bude opravdu mirne ve prospech 600ccm 4V kdyz se pojede s objema motorkama nadoraz..to asi opravdu nakonec ano.
Na druhou stranu si ale stale myslim ze v tom beznem provozu, tedy BT: 2000-5000 ot., Bandit: 3000-9000 ot., bude BT daleko pruznejsi a silnejsi. A to bych tipl, ze daleko vyrazneji, nez pri srovnani obou motorek pri te jizde nadoraz ve prospech 600ccm 4V.. Min. razeni a celkove pohodlnejsi predjizdeni a jizda ve prospech BT.. Nebo se pletu? Takhle nejak to odhaduju.. Jet jsem na BT prave nejel, tak bohuzel nemuzu objektivneji posoudit.

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

8.7.2010 v 01:31 | Nahoru | #37
šestikilo 4V udělá bulldoga kdykoli.. jen si třeba bude muset podřadit, kdežto u BT asi máš jedno jakou máš rychlost.

Dobře to popsal kámoš Soinik, co ho vlastní "Prostě japonskej hafan. štěká, vrčí ale nekouše!"

A to video je mi nějaké podezřelé. Zajímalo by mě, z čeho bere na tom videu tu rychlost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

8.7.2010 v 08:21 | Nahoru | #38
Danielos: Souhlas, buď musí být ten Bulldog brutálně natuněný, nebo mu to tacho hrubě kecá. Reálně se BT1100 dostane někam ke 180 km/h, dvoustovky by dosáhnul leda s větší zadní gumou (kvůli kardanu nejde měnit sekundární poměr), ale zase na úkor akcelerace.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

8.7.2010 v 12:52 | Nahoru | #39
1100Virago, Danielos> Tak jsem prehlid tohle v komentarich, je to asi opravdu upraveny Bulldog:

Open pipes (700€ ), Dyno carbuerattor kit (100€ ) and cutting of 1 wire (0€ ) to remove electronic blockade makes Bulldog go over 200 km/h no problem.

Ale tak do tech 170 km/h by to mohlo jet normalne svizne i v zakladu ne?

Naposledy editováno 08.07.2010 13:16:34

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

11.7.2010 v 23:02 | Nahoru | #40
Tak si schvalne spocti pomer vykon hmotnost u BT, 48/230 = 0,209, u GS500 je to 34/170 = 0,2. Taky maximalku maj ty motorky velmi podobnou (kolem 180). Myslim ze kdy jak pisu nahore budu na GS500 radit jako blazen, dal by se s tim bulldogem udrzet krok.

Pises ze jsi pochopil clanek, ale pak napises ze to pojede lip jak bandit, pritom to tam mas jasne vysvetleny, ze od 65km/h (vytocena jednicka u bandita) se buldog nechyta.

Jinak nevim proc prejizdet auto co jede 110 by na GSu melo byt o zivot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 00:39 | Nahoru | #41
otas1> Srovnani tech pomeru vykonu a vah je zajimave.. GS bude ale urcite neporovnatelne s BT. A s tim clankem.. Zcela zasadni je tam ta tabulka pod tim cervenym odstavcem. Tam kdyz si to clovek prohlidne, tak dojde k silenemu zjisteni, ze kdyz by clovek drzel bandita nad 7 tis. ot., tak fakt pojede lip (vic NM na zadnim kole).. Dole ale pojede Bandit samozrejme hur nez BT (taky dole).. To je pak zas dalsi vec, ze ten bulldog nebude proste nejaka pila, ale pojede dole jak nahore, takze mozna hodne pohodlna jizda s pruznym a dostatecnym zrychlenim kdykoliv.. A dalsi vec je fakt ta pocitova stranka a prakticka jizda. Na XT660X mam pouhych 48 koni a do 110 km/h to jede nehorazne. Kdyz jsem mel moznost sjet si pak prave na banditu, tak mi to prislo vylozene uplne slapaci a to ma 77 koni. Samozrejme tezko odhadovat v jakem stavu byl motor.. Ale ve vylozene spatnem urcite ne. Takze to je fakt tezke asi. Jinak nakonec zacinam zvazovat Kawasaki Versys 650..to by mohl byt dokonaly krok po XT.. Ctyrvalci se chci vyvarovat za kazdou cenu..to mne nejak neoslovilo, i kdyz uz si zacinam byt vedom, ze je to proste po vsech strankach nejvyhodnejsi motor. Krome pocitu z jizdy a zvuku..

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 12:55 | Nahoru | #42
MiCM> Ty nás furt chceš přesvědčit, že BT by mohlo jet dobře

Prostě se na tom svez a uvidíš

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 12:56 | Nahoru | #43
hele už je fakt nejvyšší čas se na nějakýho bulldoga dojít sednout a povozit tyhle počty a teorie jsou prostě naprd páč v praxi je to úplně jiný

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 13:50 | Nahoru | #44
hele jen tak mimochodem ze zkusenosti tim ze je to nahaty tak nad 140 je to stejne utrpeni.a nad tech 140 uz to leze pomalu.
takze 6ka ti ujede opravdu v klidu a to i na zrychyleni bo na bulikoj musis trikrat preradit tam kde sestka konci 1ku.
jinak bulik konci 190 tachometrovejch bo tam je zarizla.jina vec je ta ze tacho docela svindluje bezne o 10 a vejs az o 15 km..
dalsi vec je pohodli to ma bulik nadprumerny ale to je individual jako spozusta dalsich veci..
opravdu nejlepsi jit se svyzt.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 13:53 | Nahoru | #45
NaaR> Takhle to taky vidím Jsem rád, že jsem se shodl aspoň s jedním majitelem Je třeba si uvědomit na jakou jízdu to chce a hlavně už se svézt.

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 14:19 | Nahoru | #46
No chtělo by to se někde svézt.. Haleluja by to chtělo.. Ale už od toho BT po těch všech ohlasech pomalu upouštím a zvažuju Versys.. Ten se zdá být pohodlný, trošku i plexi, a motorocky úplně úžasný.. Já jsem se toho BT zastával jen proto, že právě vidím jak to je u XT660.. Papírově jen 48k, ale do těch 120 km/h to jede jak z praku..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 14:42 | Nahoru | #47
danielos no chce to aby si clvek priznal ze to nejede jinak ho bude brzo prodavat :D:D

micm s versysem chybu neudelas ma jen jednu extremni nevyhodu a to je retez.a s origovefuckem je to teda desna zvukova kulisa..jinak pomerne bezchybna motorka.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 19:31 | Nahoru | #48
NaaR> Aspon nejake pozitivni zpravy konecne.. Ten versys vypada paradne a na videiich na youtube to vypada ze to jede nehorazne i hrubo nad 100 km/h.. V recenzi u Er-6n pak taky pisou ze v prvnich chvilich pocit jak na litru....a jestli je ten versys naladeny jeste vic do sily ve strednich otackach.. To bude fakt mozna vyhra..a jeste nakonec nebudu muset platit drahou pojistku a hromady penez za benzin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 21:32 | Nahoru | #49

MiCM>. Ale už od toho BT po těch všech ohlasech pomalu upouštím a zvažuju Versys..



Versys je hodně dobrá volba, tahle mašina snad nemá chybu...

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 22:25 | Nahoru | #50
Myslím, že málokdo využívá plný výkon svojí motorky na každé vyjížďce, ale kroutící moment využíváme všichni - při rozjezdech, při pružném zrychlování(předjíždění), při výjezdech do kopců atd. Nevím, proč bych měl být vlastníkem 150koňové mrchy, která mě před každým nutným zrychlením nutí mít v kotníku křeče od řazení.
Mě od BT odradil jen malý rejd a nemožnost tankbagu díky vyšší nádrži - poměrně dost na motorce cestuji a většinou ve dvou lidech - motor na BT poměrně pružný, na dvouvál dobře uchycen do rámu, takže chvění v příjemných hranicích - schází šestá rychlost - motor by težší převod asi zvládnul. Delší trasy než cca 500km/den bych na tomto stroji absolvovat nechtěl(bohužel jezdím trasy delší)
Takže mě osobně připal BT jako kochací motorka bez nutnosti při každém zrychlení řadit - při dodržování rychlostních limitů naprosto pohodové svezení - spíše chopper v nahaté verzi.

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

12.7.2010 v 22:39 | Nahoru | #51
bruca fraze spíše chopper v nahaté verzi.je naprosto presna.
jinak tankbag se necha celkem v pohode dat to je vyzkouseny a s rejdem sem nemel nikdy problem tak nevim.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

13.7.2010 v 00:18 | Nahoru | #52
Váňa> Tak to jsem rad, za pozitivni ohlasy na versys. To bude to prave.. Bulldog je nadherny, ale prece jen se obcas chci projet sportovnejsim tempem.. A navic proc se zbytecne trapit s tezkou motorkou..co nedej boze nejede.. Konecne jsem nadseny a spadl mi kamen ze srdce jak jsem se rozhoupal. Ted uz jen prodat XT660X a shanet Versys no..

1 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

13.7.2010 v 18:30 | Nahoru | #53
jinak dneska sem videl graf bulika na brzde od cca 2000 otacek 95% NM na zadnim kole az do konce kde je lehkej propad.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

13.7.2010 v 23:17 | Nahoru | #54
NaaR> No..asi by se na tom fakt nejezdilo spatne.. Zadne podrazovani a tak.. Chtelo by to nekde zkusit..

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

14.7.2010 v 13:09 | Nahoru | #55
nj zkus oboji a poznas co bude lepsi pro tebe konkretne..

2 reakcí na tento příspěvek BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

2.8.2010 v 14:36 | Nahoru | #56
Blázni
Koupil jsem Buldoga a nemůžu říct, že by někdy chyběl výkon.Srovnávat Bulldoga a vysokootáčkové 600 mi přijde trochu mimo. 600 jede možná líp, jenže podle mě výkon napsaný při 10 000 otáčkách je jenom cár počmáranýho papíru. Rozhoduje krouťák a toho má Bulldog až dost. Stačí dát 5ku a ve dvou lidech na 1800 otáček přidat plyn a ten motor se rozjíždí i do prudkých kopců a toje ono . Ale jde o styl jízdy. Pokud si nepotřebuješ dokazovat velikost svého přirození zrychlováním motorky, ale hledáš něco pohodlného a držáka, tak bych se Bulldoga rozhodně nebál.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

2.8.2010 v 14:44 | Nahoru | #57
Starane>
Motor držák je, ale pokud ho budeš tahat ve dvou do prudkejch kopců od osmnáctiset na pětku tak moc nevydrží...

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

2.8.2010 v 16:20 | Nahoru | #58
To mi říkali o Jawě 350 taky že jí podtáčim, že nevydrží a mám s ní 76 000 km za 11 let a pořád vrčí .Tyhle motory jsou staré konstrukce a jsou blbuvzdorné - proto je mám já

BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

2.8.2010 v 16:53 | Nahoru | #59
no nevim teda ale 1800 je pro bulika fakt malo.nejvic se mu libi mezi 3-4000.

(reakce na) BT 1100 - zkušenosti, motor, posez, jízdní vlastn.

2.8.2010 v 18:04 | Nahoru | #60
Starane> To mi právě taky nešlo do hlavy během toho srovnávání.. Přece jenom je to 1100 ccm, tak si říkám, že to určitě pojede solidně.. Pro mně je hlavně zásadní do kolika to má ještě slušný tah..? Protože u XT je to tak do 120 km/h přibližně, pak to začne dost vadnout.. A nechtěl bych se do podobné situace dostat s Bulldogem..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
prasknutý zadný blatník Yamaha BT 1100 Bulldog doarden 14 30.11.2023 v 09:34 PlusOne
Po koupi BT1100 Yamaha BT 1100 Bulldog Vochmelka 11 7.10.2023 v 04:58 zdenysrx6
Bulldog prosba Yamaha BT 1100 Bulldog MiroBabarak 1 16.5.2023 v 08:34 AveKT
Bulldog Yamaha BT 1100 Bulldog Kapicik 3 14.5.2023 v 13:52 MiroBabarak
Zerave koleno zadného valca Yamaha BT 1100 Bulldog doarden 8 17.3.2023 v 21:20 Slávek-TDM


TOPlist