Téma: Test na brzdě
 
19.3.2010 v 13:52
Asi nějaký nový extra čip





Naposledy editováno 19.03.2010 13:54:23
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:54 | Nahoru | #31

Luducat>Macek NX> Tak máš asi pravdu... , podle mě Diesel není na závodění a patří do traktoru...teď do mě



Vymlouvat nikomu nic nechci, ale garantuju ti, ze kdyby ses svezl s Audi LeMans R10 TDI tak zmenis nazor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:56 | Nahoru | #32
Dawe02> Kdyby jsi se svezl v pořádným autě s HEMI motorem tak by jsi taky změnil názor. Tohle to je nekonečná debata, každý motor má své výhody X nevýhody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 14:58 | Nahoru | #33
Luducat> Svezl jsem se v obojim. A ty?

Tady mas treba HEMI, Dodge charger SRT-8 6,1L:



Naposledy editováno 19.03.2010 15:01:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:02 | Nahoru | #34
Dawe02> Já jsem ještě v R10 nejel , ale jel jsem v tomhle, to se můžou všechny X6 Q7 nebo Cayenne zahrabat..

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:05 | Nahoru | #35
Luducat> Mne staci zes zmenil nazor z "nafta patri do kamen" --> "vse ma sve pro a proti"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:05 | Nahoru | #36

Luducat>Dawe02> Já jsem ještě v R10 nejel , ale jel jsem v tomhle, to se můžou všechny X6 Q7 nebo Cayenne zahrabat..



ze jsi tech caynu atd projel co? myslim ze Q7 s tim V12 TDI jede hodne zajimave, stejne tak X6m bude trosku jinde... ovsem je to sterjne hnusny a k nicemu stejne jako ten jeep

Naposledy editováno 19.03.2010 15:06:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:06 | Nahoru | #37
assassin> To si piš...milióny , myslel jsem teď papírové hodnoty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:08 | Nahoru | #38

Luducat>assassin> To si piš...milióny , myslel jsem teď papírové hodnoty.



jo tak to jo... z tech je to vsechno hned jasny:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:09 | Nahoru | #39
assassin> A ty jsi jel ve všem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:12 | Nahoru | #40

Luducat>assassin> A ty jsi jel ve všem?



samozrejme ze ne, spis ve slabsich a starsich autech... ale uz tam plati ze v praxi se to s cislickama z katalogu a blabolama novinaru neda vubec srovnat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:17 | Nahoru | #41
assassin> Tak ty cislicka budou mít nějaký význam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:40 | Nahoru | #42

Luducat>assassin> Tak ty cislicka budou mít nějaký význam...



jasne nakej jo, ale vetsinou z nich neco pozna z clovek co o tom neco vi...

treba podle cislicek vyjde moje stara E36 hur nez kamosovo Golf4 .. 190PS vs 200PS, 285Nm vs 440Nm... atd atd.. a muzu ti rict ze svezeni je diametralne odlisne...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 15:57 | Nahoru | #43
assassin> ma to smysl?

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 16:01 | Nahoru | #44

Dawe02>assassin> ma to smysl?



no kdybych se zamejslel na takovejhlema otazkama tak bych sem na forum vubec nechodil
:)

BTW svezeni v tom lemans specialu.. to muze bejt dobrej zazitek, jen uz ti ted budou pripadat slaby vsechny auta:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 16:02 | Nahoru | #45
Dawe02>
Můžu se zeptat. Jakej plnící tlak by bylo dmychadlo schopno vyvinout bez regulace turbíny?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 16:05 | Nahoru | #46

Poggy>Dawe02>
Můžu se zeptat. Jakej plnící tlak by bylo dmychadlo schopno vyvinout bez regulace turbíny?



kazdy jinak, podle konstrukce, je to jen vrtulka..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 16:13 | Nahoru | #47
assassin>
Jasný, spíš mě to zajímá teoreticky. Řekněme pro motor mezi 1,6 - 2,0l. Běžne do 0,8 baru. Nevím kam jdou s tunning úpravama (cca 1 bar?). Těsnost dmychadla není bůhvíjaká, s plnícím tlakem samozřejmě souvisí energie výfukových plynů atd. Zas tak velký znalosti fyziky nemám. Ale já si myslím, že by mohlo "dát" tak okolo 2,5 - 3 bary.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 16:17 | Nahoru | #48
Poggy> zalezi na designu a celkove na systemu motor/turbina/kompresor/motor. Rekneme ze pressure ratio kolem 5 se da udelat jeste pomerne snadno bez silene zmrvene mapy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 16:22 | Nahoru | #49
Dawe02>
Díky. Na kolik se dá zvednout plnící tlak pro motor v běžným provozu, aby ho to výrazněji neohrozilo na životnosti?

Naposledy editováno 19.03.2010 16:28:45

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 16:27 | Nahoru | #50
Poggy> na to se neda jednoznacne odpovedet.

(reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 16:36 | Nahoru | #51
assassin> Co to má za motor v tom Golfu IV? že to je diesel jsem pochopil

1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě

19.3.2010 v 16:58 | Nahoru | #52
neni kompresor lepsi nez turbo? ten alespon facha už od menšich toček než na jakych zabira turbo. a řekl bych že dokaže foukat i víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 17:10 | Nahoru | #53

DiegoGSX-R>neni kompresor lepsi nez turbo? ten alespon facha už od menšich toček než na jakych zabira turbo. a řekl bych že dokaže foukat i víc


Obecně není. Turbo využívá jinak nevyužité energie výfukových plynů. Mech. kompresor spotřebovává výkon z klikového hřídele a s rostoucím plnícím tlakem roste odběr kompresoru. Navíc u vznětovýho motoru (přeplňován nejčastěji) nepotřebuješ zvyšovat točivý moment v nízkých otáčkách (má ho dost), ale až ve středních a vysokých. Má své přednosti, ale taky nedostatky. Je obecně vhodnější pro zážehový motor, kde se ve vysokých otáčkách odpojí a vzduch je nasáván atmosfericky obtokem. Když to tedy vše podám v laické formě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě

19.3.2010 v 17:42 | Nahoru | #54
Poggy> maš pravdu čoveče dehta s kompresorem sem eště neviděl všechno bylo na benzín.
ale zase to přidá mnohem víc výkonu než kolik ho to spotřebuje jinak by to nemelo smysl né.
taky kompresor dává chladnější vzduch.

(reakce na) Test na brzdě

20.3.2010 v 08:27 | Nahoru | #55
DiegoGSX-R>
Jo přidá. To je samozřejmý. Jen výkon který spotřebuje se pohybuje v desítkách kilowat.

Test na brzdě

20.3.2010 v 11:00 | Nahoru | #56
Já jsem pro diesel, mě tak nějak vyhovuje, ale aby za mnou bylo nekoukatelno a smrad, to bych teda nechtěl
Výkon je jedna věc, ale než takovou kouřovou clonu, to radši benzína
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist