Naposledy editováno 19.03.2010 13:54:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Luducat>Macek NX> Tak máš asi pravdu... , podle mě Diesel není na závodění a patří do traktoru...teď do mě
Vymlouvat nikomu nic nechci, ale garantuju ti, ze kdyby ses svezl s Audi LeMans R10 TDI tak zmenis nazor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Luducat>Dawe02> Já jsem ještě v R10 nejel , ale jel jsem v tomhle, to se můžou všechny X6 Q7 nebo Cayenne zahrabat..
ze jsi tech caynu atd projel co? myslim ze Q7 s tim V12 TDI jede hodne zajimave, stejne tak X6m bude trosku jinde... ovsem je to sterjne hnusny a k nicemu stejne jako ten jeep
Naposledy editováno 19.03.2010 15:06:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Luducat>assassin> To si piš...milióny , myslel jsem teď papírové hodnoty.
jo tak to jo... z tech je to vsechno hned jasny:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Luducat>assassin> A ty jsi jel ve všem?
samozrejme ze ne, spis ve slabsich a starsich autech... ale uz tam plati ze v praxi se to s cislickama z katalogu a blabolama novinaru neda vubec srovnat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Luducat>assassin> Tak ty cislicka budou mít nějaký význam...
jasne nakej jo, ale vetsinou z nich neco pozna z clovek co o tom neco vi...
treba podle cislicek vyjde moje stara E36 hur nez kamosovo Golf4 .. 190PS vs 200PS, 285Nm vs 440Nm... atd atd.. a muzu ti rict ze svezeni je diametralne odlisne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Můžu se zeptat. Jakej plnící tlak by bylo dmychadlo schopno vyvinout bez regulace turbíny?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Poggy>Dawe02>
Můžu se zeptat. Jakej plnící tlak by bylo dmychadlo schopno vyvinout bez regulace turbíny?
kazdy jinak, podle konstrukce, je to jen vrtulka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Jasný, spíš mě to zajímá teoreticky. Řekněme pro motor mezi 1,6 - 2,0l. Běžne do 0,8 baru. Nevím kam jdou s tunning úpravama (cca 1 bar?). Těsnost dmychadla není bůhvíjaká, s plnícím tlakem samozřejmě souvisí energie výfukových plynů atd. Zas tak velký znalosti fyziky nemám. Ale já si myslím, že by mohlo "dát" tak okolo 2,5 - 3 bary.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Díky. Na kolik se dá zvednout plnící tlak pro motor v běžným provozu, aby ho to výrazněji neohrozilo na životnosti?
Naposledy editováno 19.03.2010 16:28:45
1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
DiegoGSX-R>neni kompresor lepsi nez turbo? ten alespon facha už od menšich toček než na jakych zabira turbo. a řekl bych že dokaže foukat i víc
Obecně není. Turbo využívá jinak nevyužité energie výfukových plynů. Mech. kompresor spotřebovává výkon z klikového hřídele a s rostoucím plnícím tlakem roste odběr kompresoru. Navíc u vznětovýho motoru (přeplňován nejčastěji) nepotřebuješ zvyšovat točivý moment v nízkých otáčkách (má ho dost), ale až ve středních a vysokých. Má své přednosti, ale taky nedostatky. Je obecně vhodnější pro zážehový motor, kde se ve vysokých otáčkách odpojí a vzduch je nasáván atmosfericky obtokem. Když to tedy vše podám v laické formě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
ale zase to přidá mnohem víc výkonu než kolik ho to spotřebuje jinak by to nemelo smysl né.
taky kompresor dává chladnější vzduch.