globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Stage 1 na VTR F
24.1.2010 v 19:33
Hoj chalani, zkoušel sem hledat v historii a nenašel, tak kdyby to tu už bylo, tak sorry.

Potřebuju si ujasnit pár věcí, mám Firestorma 03, provoz O5 a mám na něm otevřené laďáky Scorpion, filtr origo papírák. Je nutné ho díky těm laďákům seřizovat, myslím trysky atd.?

Druhá otázka je: Dynojet kit Stage 1. Uvažuju o kitu, tak se chci zeptat těch, kteří nakitovali svoje VTR, jestli pocítily rozdíl. Nevím, jestli označení Stage 1 je nějaká univerzál sada, nebo to musí být STage 1 přímo na VTR popř. jestli je jiná alternativa Dynojetu (třeba levnější).

Třetí otázka: Pokud tedy koupím kit, jak je to časově náročný na instalaci pro mechanika, který to přímo dělá a má k tomu k dispozici brzdu. Četl jsem, že na těch tryskách od Dyna. jsou zářezy pro hrubé naladění za předpokladu laďáků a papírového origo filtru.

Díky moc za rady MAjk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 14:15 | Nahoru | #31

PetrVTR_new>A ted tu o karkulce


o karkulce neznám, ale vím, co jsem do toho nacpal a kolik to pak ukázalo na brzdě, resp. dvou, protože jsem tomu sám nevěřil...a rozhodně mám dost velké koule na to, aby mi stačilo i těch 98koní a abych tu nemusel vykládat nějaké pohádky...ale když už tam mám těch 136 koní, tak si honím jenom jednou za týden

Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 15:15 | Nahoru | #32
každopádně dobře vyhozený prachy:) asi bys za ně měl i 2V s víc koněma než teď máš. Můžu jeden dotaz? Co to znamená:"DynoJet, Powercommander" tak co tam teda máš?:) A když už jsme u toho - proč jsi to nechal takhle poladit a teď točíš 6500 ot aby to nežralo? Trochu mi asi uniká smysl?

Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 15:47 | Nahoru | #33
přikloním se ktěm ( VTR F jsem měl asi 3měsíce - nejela šla z baráku ) , že to nemá smysl .

(na druhou stranu je pár poladěných VTR F co jedou ... ale ty peníze za to ... )

Naposledy editováno 26.01.2010 15:47:29

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 15:54 | Nahoru | #34

Wencl>o karkulce neznám, ale vím, co jsem do toho nacpal a kolik to pak ukázalo na brzdě, resp. dvou, protože jsem tomu sám nevěřil...a rozhodně mám dost velké koule na to, aby mi stačilo i těch 98koní a abych tu nemusel vykládat nějaké pohádky...ale když už tam mám těch 136 koní, tak si honím jenom jednou za týden



Tak powercommander na VTR1000F neexistuje, zkraceny prevod pochopitelne nema s vykonem co delat a ladaky + K&N + Dynojet Stage 1 da realne kdyz se to dobre odladi tak 5 koni...

136 koni ma VTR od Thiel Motoren prevrtana na 1120 ccm, otevrene sani, sportovni vacky a upravene hlavy. Obecne uprava za nekolik desitek tisic. Proto si o tvem prispevku myslim svoje.

Naposledy editováno 26.01.2010 15:55:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 18:19 | Nahoru | #35

Murkin>SmokinCBR> A kdepak jsi to mel?



DK racing v Praze...

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 18:58 | Nahoru | #36
tam sem kupoval dynojet já, nejlevnější u nás

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 19:07 | Nahoru | #37

poky1>tam sem kupoval dynojet já, nejlevnější u nás


ja taky

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 19:12 | Nahoru | #38

PetrVTR_new>ja taky

já ve Švýcarsku u zástupce Dynojetu, i s poštou 4200,-

Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 19:35 | Nahoru | #39
Takže za ty všechny prachy to zvedne 5 ořů? Ehm to snad ne, to potom popírá ty informace od Waziho na jeho stránkách.

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 19:45 | Nahoru | #40
SmokinCBR> hod sem graf jestli mas :)

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 19:46 | Nahoru | #41
na pasdeportu by měl být asi i graf

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 19:49 | Nahoru | #42

poky1>na pasdeportu by měl být asi i graf


eeeh - me by zajimalo to jeho CBRo ... n strankach DKcka je jina F2 tak at je videt rozdil mezi tou na webu a tou jeho .)

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 20:02 | Nahoru | #43
Koukněte na to, takže vlastně ty moje Scorpiony mi daj 4 koně a honit 1 koníka a pár Nm za drahý peníze. Asi na to kakám. http://www.dkracing...ail/vtr-1000f-97-05/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 20:10 | Nahoru | #44
Majk-fox> LINK ZDE

nejde ani tak o absolutni hodnoty, ale ze i to pekne srovna ten spodek jak vidis ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 20:16 | Nahoru | #45
mateSAS>

JJ, koukám na to, je pravda, že hlavně co potřebuju, ať to jede od co nejníž.

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

26.1.2010 v 20:17 | Nahoru | #46
Majk-fox> nu ... a tam je ten graf celkem peknej dle meho soudu :)

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 08:27 | Nahoru | #47
Presne tak, dynojet sam o sobe maximalni vykon nijak vzlast neovlivni, zlepseni se projevi hlavne v oblasti strednich otacek, kde to casto byva prubeh nepekny.
Kdyz jsem s poprve tim poprve projel tak jsem mel pocit, ze je to uplne jina motorka, prestoze maximalni vykon se polepsil o nejakych tech 5 koni dle brzdy, takze si myslim, ze to za to stalo..

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 08:31 | Nahoru | #48

PetrVTR_new>Presne tak, dynojet sam o sobe maximalni vykon nijak vzlast neovlivni, zlepseni se projevi hlavne v oblasti strednich otacek, kde to casto byva prubeh nepekny.
Kdyz jsem s poprve tim poprve projel tak jsem mel pocit, ze je to uplne jina motorka, prestoze maximalni vykon se polepsil o nejakych tech 5 koni dle brzdy, takze si myslim, ze to za to stalo..

Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 11:32 | Nahoru | #49
Pánové, jdu do toho Snad mě to v KL Intermoto nezvrznou, ale jsou na ně dobré recenze, tak jim budu věřit. Ta křivka dle DK Racingu je fakt super, když ten spodek porovnávám dle křivek s jinýmy litry (4V)

Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 15:02 | Nahoru | #50
Graf sem nekde mel.. kam ja sem ho zalozil? Jinac mi to spodek nesrovnalo, ba navopak a to teda pekelne, takovy diry v tom grafu : ) Sem myslel, ze ta hladsi krivka je ta "nova", bo kdyz to bylo studeny, jelo to skoro stejne, jak predtim.. Takze sem vodjel a pak uz sem se nedostal k tomu jim to hodit na hlavu

Po grafu mrknu, minimalne bude nekde este vytiskLEJ...

Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 15:21 | Nahoru | #51
[img]
[img]

Naposledy editováno 27.01.2010 15:25:28

Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 15:34 | Nahoru | #52
No neke, že ta červená křifka je ta po Dynojetu??? Tos to měl reklamovat hned Snad u mě to proběhne ok.

3 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 16:38 | Nahoru | #53
Yeah... reknu ti, ze dyz to pri rozjezdu jentak posudlam a poradne neroztocim, tak se to zacne dusit, jakmile tam poslu za dva... to samy treba ve vinglu, nebo do kopce, este by to ta rychlost normalne pobrala, ale s timhle dynem (spis po tom jejich kravskym sestelovani) se to zacne dusit.. Kze se rozjizdim stejnak se spojkou tak trochu dyl, nebo rovnou z vetsich tocek.. samo do vetsich tocek.
Propad proste skoro v celym pasmu, az vod desiti je to lepsi voproti normalu, ale to teda je sakra mala utecha - clovek nevyuziva motor jenom vod 10ti do 12cti tisic : )))
Kor treba v desti nepotrebuju na zadnim kole haldu kobyl...

Naposledy editováno 27.01.2010 16:40:34

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 16:59 | Nahoru | #54

SmokinCBR>Yeah... reknu ti, ze dyz to pri rozjezdu jentak posudlam a poradne neroztocim, tak se to zacne dusit, jakmile tam poslu za dva... to samy treba ve vinglu, nebo do kopce, este by to ta rychlost normalne pobrala, ale s timhle dynem (spis po tom jejich kravskym sestelovani) se to zacne dusit.. Kze se rozjizdim stejnak se spojkou tak trochu dyl, nebo rovnou z vetsich tocek.. samo do vetsich tocek.
Propad proste skoro v celym pasmu, az vod desiti je to lepsi voproti normalu, ale to teda je sakra mala utecha - clovek nevyuziva motor jenom vod 10ti do 12cti tisic : )))
Kor treba v desti nepotrebuju na zadnim kole haldu kobyl...



No ty kokso, to je prasečina A kolik Tě to (ne)naladění stálo?

Naposledy editováno 27.01.2010 17:00:16

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 17:59 | Nahoru | #55
SmokinCBR> A nevíš jaké ti tam daly velikost trysek a na jakem zařezu jsou jehly?? Já sem si to šteloval sám podle barvy svíček a pocitu.. Svičky jsou Ok a jede to taky super nedusi se to nic, od spodu to pěkně tahne.. Rozdělával a zkládal sem to asi 10x ale pohoda.. Možná na dynu by mi to seřidily lip ale jak řikám žádny problem jede to super a mam z toho dobrej pocit a zadara jen ty nervy no

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

27.1.2010 v 21:56 | Nahoru | #56
SmokinCBR> mno jo .... jenze otazka co tam mas za vyfuk ... pises "otevrenej lauf" ... nejakej samodomo?

pac kdyz kouknes na TENTO graf, tak seriovej prubeh vicemene odpovida tomu tvymu ... mezi 5 - 6 ti tisici je dira jako krava jak u tebe, tak na tom NETu .... stejne tak jsou podobne hodnoty na zadnim kole .... stejne tak kolem 10,5 tisici se zacina krivka kroutaku lamat dolu

jenze na webu pisou, ze tam byla koncovka Yoshimura, ktera tu diru krasne vyhladila .... Tvuj "otevrenej lauf" tam holt dela tu diru jeste vetsi ... oni ty ladaky neco stojej ... a tady je videt proc ... :)

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

28.1.2010 v 13:23 | Nahoru | #57
No je na tom samolepa akrapa, ale ja tam ten lauf fakt nedaval, takze vim kulovy..

Jinac velikosti trysek... no vod toho je to kit, ze ti prodaj kompletku, ne? Tak pokavad mas DYNO 1, tak budes mit stejny... a nevim, na jakym sou zarezu...

S laufama ale... Myslim, ze spis zalezi na prumeru mezisvodu, nez na ficurach v tlumici, ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

28.1.2010 v 13:51 | Nahoru | #58

SmokinCBR>No je na tom samolepa akrapa, ale ja tam ten lauf fakt nedaval, takze vim kulovy..

Jinac velikosti trysek... no vod toho je to kit, ze ti prodaj kompletku, ne? Tak pokavad mas DYNO 1, tak budes mit stejny... a nevim, na jakym sou zarezu...

S laufama ale... Myslim, ze spis zalezi na prumeru mezisvodu, nez na ficurach v tlumici, ne?



no jasne, v tom kitu byva nekolik rozmeru trysek pro konkretni doladeni. Ale podle grafu to vypada, ze trysky daly spravne, ale jehly budou zrejme nizko nebo vysoko (to se neda poznat, chybi v grafu udaj o lambda).

EDIT: u VTR jsem je dal dle manualu na 4 zarez a bylo to spatny. Pak jsem si precet navod na americkou verzi dynojetu a tam psali ze kdyz je pouzit KN filtr tak je treba dat jehly o zarez vys a trysky o cislo vetsi. V evropskem manualu tato poznamka chybela...

Naposledy editováno 28.01.2010 13:59:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

28.1.2010 v 15:14 | Nahoru | #59
PetrVTR_new> Moc děkuju za rady, je fajn že si takhle mezi sebou pomáháme A ještě jednou pro upřesnění.
Trysky 18
Jehly 5 zářez
A je jedno, jestli fitr bude KN nebo BMC popř DNA.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

28.1.2010 v 15:30 | Nahoru | #60
PetrVTR_new> co ja vim... s karbecem si hraju leda u skodovky a este jenom zvenku:) ... spis by mi zajimalo, jestli to muze bejt laufem, nebo proste posrali ty stelovani v karbecu..
Jinaci graf sem nedostal....
Jinac lambda kontroluje slozeni smesi vejfukovejch plynu, ne? Tak treba v tyhle babicce zadna podobna ficura nejni, to je poctivej stroj este :) Leda, ze by meli voni svoji vlastni (coz by teda pro lazeni asi mit meli)....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist