1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění límců ráfků kol
Americkej>Já jsem si nechával kdysi na banďáka leštit kola v Tenaxu. Upnul do soustruhu a za 20 minut měl hotovo. Chtěli tenkrát tuším 600kč/kolo. Dneska už bych to nedělal, tehdy jsem měl takový "leštěný" období
[img]
dneska je můj ideál černá a matná k tomu. Max proužky a fertik
Odkaz na webky nebo jinej kontakt ? Líbí se mi ta práce, dal bych jim to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění límců ráfků kol
1 reakcí na tento příspěvek Leštění límců ráfků kol
1 reakcí na tento příspěvek Leštění límců ráfků kol
Zatím jsem taky od každýho kdo to dělal sám slyšel jen "už nikdy!!!"
1. vem víko motoru, odmasti ho a nech ho otryskat sodou. (nejjemnější pískování)
2. Pak vem brusnej papír drubost cca 150 (musíš trochu experimentovat s hrubostí vs. materiál) a celý to ručně obrousíš. Brusku nedoporučuju, pokud někde víc přitlačíš, tak zvlníš povrch a na konečnym výsledku budou ty vlny hrozně znát. Pak vem černou matovku ve sperji a zlehka to stříkni. Nemusíš žádnou velkou vrstvu, spíš je lehlej nástřik. Pak vem jemnější papír (cca 240) a začni brousit. Barva v tomto případě slouží jako kontrolní faktor, abys věděl kde si už brousil. Takže všechnu barvu obruš. Toto celý opakuj pořád dokola s jemějšíma papírama. Zhruba od papíru 800 přestaň používat kontrolní barvu. Až budeš u papíru hrubosti 1500-2000 tak je na čase použít leštící pasty. Běžně jsou 3 hrubosti. Nejhrubší červená a dvě hrubosti zelený. Pastama se už leští strijně, vrtačkou, filcový kotouče a stopky a nakonec hadráky. No a na konec použít nějakou konzervační polituru (např. Alumagic).
Obrň se velkou trpělivostí. Když to má k něčemu vypadat, tak to trvá dost dlouho, je to piplačka a pokud odflákneš broušení třeba papírem 240, tak ke konci se ti ukážou chyby a vrátíš se zas k hrubému broušení a vše nanovo.
Spíš sežeň někoho, kdo se do toho pustí s tebou a ukáže ti jak na to.