jen pro srovnání, jel sem nedávno na BMW R1100S a to je skoro čtyřválec a kdysi na TLS a jak je to zběsilá obluda, tak svezení na tom je celkem normální, krom toho, že to vůbec nebrzdí..
toš tak a do mě polomotoráci a špageťáci.
teď mě napadlo, na co to je. po práci dojedu každý den na trampa, budu tam hodinu sedět a mlet kraviny, tak si to dám 10x a bo to tam znám a mám to tam celkem najeté, tak všechny ty neduhy nějak obalamutím a svezu se. ale jinak... fuj tajksl
Naposledy editováno 08.08.2009 20:18:25
1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Dr.Ďuričko22>Mam to ted brát hlavne tak,že promluvil majitel Transalpa
A tím jsi chtěl říct nebo naznačit co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
PS: No a abychom se vrátili k původní otázce: Je-li tedy monster "motorka na okolo komína", tak je to prostě její primární určení a je to naprosto v pořádku. Ostatně většina lidí tady jezdí hlavně okolo komína...
Naposledy editováno 09.08.2009 11:47:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Dolík....>Lexa999> R1100S má "hodný" projev 6kového 4válcu a to se budu hádat. kdyby sis sedl na tu S4R a pak na R1100S tak ti to hned docvakne. a malé SV do toho vůbec netahej. to je úplně jiná liga
jasný a kdo má pochybnosti,doporučuji okusit motor vozu Oltcit 11R Club
1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
Nu co říkal jsem si, třeba blbej kus a vlaštovka nedělá jaro. Tak se mi pak dostala do pařátů menší verze SS ikony od Duc, a to 748. Kráska na pohled. Natěšeně sednu, jak mi 750ccm agresivního dvouválce ukáže kdo je pánem na palubě. Zbraň a kladivo na japonský vyhoněný 4válcový šestky, co je zadupe do země krouťákem skoro od nuly. A ejhle, skoro to samé, jen v lepším podání. Do 7 tisíc zrychlení o maličko (pocitově) silnější než zx-636 z roku 06 kterou jsem běžně jezdil, ale pak se to nedalo srovnávat. Když duc lítala pod plným kotlem, tak mě na ninje stačilo točit do cca devíti, max 10 tisíc. Podotýkám že ninja točí 15 500 a tam jsou teprv ty správný věci, v 10 000 teprv chytá dech.. takže kde jsou ty vychvalovaný klady? Já je prostě nenašel...
DawidER5>uved to na pravou míru,takže nechápeš ducatí dvouvály,to byli mrdky vždycky
Jsem rád že to říkáš, protože kdyby měl kdejakej lulin jako ty Ducnu, vůbec bych z ní neměl takovou radost
Jinak samozřejmě máte pravdu že 748 na šestky nestačí, za prvé je to motorka koncepčně z roku 1994 a za druhé 97 koní (u biposta) na dnešní šestikila opravdu stačit nemůže.
1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
7 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
A ty dnešní prkenný brusy 4 in-line patří na okruh, ne do běžnýho provozu. Chápu GTR 1400, K 1200 GT, GSX 1400 i toho Bandita 1250 ale nepochopim někoho kdo si koupí na českou okresku Ninju 10 nebo R6 například. hromada těhle "sportovců" pak jede při prvnim oteplení v kraťasech a keckách 250 po státovce nebo se motaj bezcílně po městě a snažej se na sebe upozornit. pak se mu mrkneš na zadní gumu a má tam 3cm rantl. k smíchu. nechci generalizovat, existujou i normální rozumný motorkáři na brusech (a doufám že jich je většina), ale rejže s Rkem v názvu kokoty prostě přitahuje a je fuk jestli jde o R1/6, GSX-R 600/750/1000 nebo CBR, Ninja-R atd. Vyklidněnej týpek co nejezdí aspon párkrát za rok na okruh si tohle nekoupí. zato 21ti letý pako jo.
Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný. nejde jim o rychlost absolutní (to by si koupili 4 vál), ale o prožitek z jízdy. stejně bych to ale ještě rozdělil na rejži a špagety. těžko ti SV1000 zprostředkuje zážitek z jízdy jako Tuono nebo S4R/RS. a tím nechci říct že SV je špatná motorka, to určitě ne. problém je v tom, s jakou filozofií ta motorka byla postavená. TL mělo být kladivo na 916. Ale nepovedlo se. Zdála se jim moc zlá tak z ní udělali SV. levně postavenou pseudosportovní motorku pro masy s kdysi zlým motorem. asi něco jako oktávka RS. Ale nebudu se do toho zamotávat, chci jen vysvětlit důvody proč si lidi kupujou ty italský dvouválce když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec.
Jezdím italskej dvouválec. Jezdím Guzzi. Pode mnou tepe kus motocyklový historie. Jsem na to patřičně hrdej a dělá mi to radost. velkou radost. nehoním vteřinky, nechám se klidně předjet. ale vůbec mi to nevadí. ta motorka má totiž charakter. je jako ženská, ne stroj. žije, dejchá, kope, křičí, vzpouzí se. miluješ ji pro její přednosti a nakonec se naučíš žít i s těmi nectnostmi a začneš je mít vlastně rád. pro mě je prostě ta nej.
stejně jako pro někoho může bejt nej GSX-R 1000 nebo R1. proti gustu žádnej dišputát. člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu. a já se toho držím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R | Kleta81 | 28 | 2.7.2020 v 12:56 t_freedom |
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R | JehlikCz | 6 | 30.5.2020 v 09:27 t_freedom |