Téma: Jaké máte časy na okruzích 2.
26.6.2009 v 08:48
Zde se časy již nebudou upravovat!!! Aktualizaci si provádějte tady

Tak jelikož to na Fírově vlákně nikdo neaktualizuje a mě to zajímá, tak to zkusim hodit sem a starat se o to sám . Snad to Fírovi nebude vadit. Pokusil jsem se to už zaktualizovat podle posledních příspěvků, tak snad jsem na nikoho nezapomněl

Brno

1. Libor M GSXR1000 2:09.3 T
2. Perňa81 R1 2:09.745 < 2:09.769 < 2:10.002 T
3. premek798 GSXR1000 2:10.xx? T
4. Kolda CBR1000RR 2:12.49 < 2:15.56 T < 2:16.2 T < 2:17.1 T < 2:19.5 T
5. pitbules R6 2:13 T < 2:14.4 T
6. PavelR1 R1 2:13.6 T
7. RiCi R6 2:13.7 T < 2:14.2 T
8. DaNY R1 2:14:05 T
9. vik51 R6 2:14.6 T
10. Nejt GXSR1000 2:14.95 T < 2:16.5 R < 2:17.8 T < 2:20 R
11. DavR1 R6 2:15.3 T < 2:15.8 T
12. čéřa R6 2:15.8 < 2:17.55 T
13. mrtvola GSXR1000 2:16 T
14. _dfy CBR600RR 2:16.2 < 2:17.3 < 2:17.8 T
15. Prasouš CBR1000RR 2:16.351 T < 2:20.1 T
16. DAWE02 GSXR1000 2:16.5 T < 2:19 T
17. Fjanta R1 2:17.013T
18. Italjet RSV Mille 2:17.348T
19. MiP GSXR1000 2:17.8 T < 2:20 R
20. Kotel CBR1000 2:17 R
21. rp GSXR1000 2:18.5 T
22. NoriHaga Duc1098 2:18.5 T < 2:21.2 T < 2:27 T
23. Bulbaš R1 (SBK) 2:18.6 T
24. DavidA. 2:18.643T
25. NoFear4 ZX10R 2:18.9 T < 2:20.7 T
26. Driffter R6 2:19 T
27. Pimpiš CBR 954 RR 2:19.03T < 2:19.5 T
28. tomiK9 GSXR1000 2:19.086 < 2:21 T
29. BK GSXR1000 2:19.3 T
30. špageta RSV1000 2:19.5 T < 2:21.6 T
31. Milagros CBR929 2:19
32. Majkl31 GSXR750 2:20.020 < 2:22.5 < 2:25.6 T
33. ewans GSX-R 1000 2:20.099T
34. stepos79 GSXR750 2:20.693T < 2:22.513 T < 2:25 T
35. VojtaKawa Zx-6R 2:20.985 < 2:21.7 T
36. pepazdepa1 R1 2:21 T < 2:26 T
37. Plejba jr. Tuono 2>21.7 T
38. PopiSV GSX-R 1000 2:21.736 < 2:22.9 T
39. JohnyGSX-R GSXR1000 2:21.9 R
40. gorkin ZX6R 2:21.981T < 2:24.6T < 2:25.7 < 2:26.886 T < 2:33.453 T
41. 2LEKO GSXR1000 2:21.99 T
42. TomasNJ Triumph ST 2:22 T
43. Ducati1098 2:22.088T < 2:23 R
44. Gebbin GSXR1000 2:22.2 T < 2:27 R
45. Ratlík CBR600RR 2:22.5
46. jirik83 GSXR750 2:22:736 < 2:26.4 T
47. faster 2:22 R
48. Palec68 ZX6 2:22.8 T < 2:24.9 T
49. DavaR6 R6 2:23.4 T < 2:24 T
50. Padre58 GSXR600 2:23.44 < 2:25.9 T
51. Kaczer GSXR1000 2:23.6 T < 2:26 T
52. Benja R6 2:23.7 T
53. ope GSXR600 2:23.9 T < 2:34.1 T
54. Taz-007 GSXR1000 2:24 R
55. Norik R1 2:24 R
56. Mr. Ducin848 Ducati 848 2:24.096 T
57. ferencR1 GSX-R 1000 2:24.2 T
58. Davator CBR900 2:25.03 T < 2:28 R
59. DavidH R6 2:25.05 T < 2:28 R
60. Honziss R1 2:25.1 < 2:26 R
61. bobus R1 2:25.5T
62. buryGSXR GSX-R 750 2:26 R
63. Maršoun VTRSP1 2:26 R
64. Vldouš VTR1000SP1 2:26.274T < 2:27.695 < 2:30.445 T
65. juras R1 2:26.864T
66. véna 2:27.6 T
67. Azzaziel CBR600 2:27 R
68. LeCorbusier R6 2:28 T
69. gsx goes to cbr CBR900RR 2:28
70. dracek87 CBR954 2:28.7 T 2:29.3 T < 2:35 R
71. Kwaker81 ZX10R 2:28 R < 2:34 R
72. ´´Pavouk" CB600 2:29 R
73. artili R6 2:29.02 T
74. Elvis ZX6R 2>29.341 T < 2:34.7 T
75. dedaj R6 2:29.8 R
76. šup ZX6R 2:30 T
77. Kamikadze-Ace YZF1000 2:30.2 T
78. Suzuki(holka)CBR600 2:31 T
79. Lopatka R6 2:31.010 < 2:34
80. Droppi Ducati 900 SS 2:31.471 T
81. Bateria 2:31 R
82. Shorty R6 2:31.7 < 2:34 R
83. Bubrak ZX10R 2:32 T
84. Lukino CBR954 2:32 R
85. Adam 46 CBR929 2:32 R
86. Badbikers 2:32.699
87. Jindra_a SV650 2:33.5T
88. Peacemaker GSXR1000 2:34.5 T < 2:46.7 T
89. Qbi-C SV650 2:34.8 T
90. MAHDY GSXR600 2:34 R
91. Bedus CBR1000 2:34 R
92. TigerBou RSV1000 2:35.4 T
93. Lukycat R6 2:35 R
94. Ratlik CBR600F 2:35 R
95. priki R6 2:35.7T < 2:42.2 T
96. Sefo Apr.SL1000 2:36 R
97. nikec CBR954 2:36 R
98. Pycha GSX650F 2:37.879 < 2:43.88 < 2:47 R
99. Alien(holka)TL1000S 2:38 T < 2:58 R
100. Kraky ZXR750 2:38 R
101. Dalos76 GSX 650F, 2:39,588 T
102. Stev VTR1000F 2:40.8 T
103. plisken GSX-R1000 2:40 R
104. Ruck GSXR750 2:40 R
105. Sooky FZS600 2:40 R
106. Afi(holka) GXSR1000 2:42T < 2:53 T
107. David98 Jawa250 2:43 R
108. cruis FZS 600 2:46 R
109. Myska 2:46
110. petridas Mito125 2:46.509 T < 2:47 R
111. Ashley CBR600 2:47 R
112. Jack 6 ZX6R 2:47 R < 2:51 R
113. strojvedoucí R6 2:48 R
114. duracell35 R6 2:49.30T
115. natrium R1 2:51
116. ChenziiR1 R1 2:51
117. Mike.46 ZX6R 2:51.5 R
118. Pro_man GSXR750 2:52
119. LúcaHH H6 2:58 R

Most

1. Libor M GSXR1000 1:41.3 T
2. Perňa R1 1:41.7 < 1:42.273T < 1:43.3 T
3. Oňas R6 1:43.942 T
4. pitbules R6 1:44T < 1:47.5 T
5. RiCi R6 1:44.243 < 1:48 T
6. Kolda CBR1000RR 1:44.305T < 1:44.66T < 1:46.7 T < 1:47.6 T
7. premek798 GSXR1000 1:45.3 T
8. Prasouš CBR1000RR 1:45.729T < 1:47.955 < 1:49.8 T
9. DaNY R1 1:45.729 < 1:46.16t < 1:46.967 T < 1:47.07 T
10. IPepa CBR 600 RR 1:45.98 T
11. DavR1 R6 1:46.039 < 1:47.5 < 1:48.6T < 1:50.2 T
12. mrtvola GSXR1000 1:46.246 T
13. NoFear4 ZX10R 1:46.5 T < 1:48.5 R < 1:49.2 R < 1:52 T
14. čéřa R6 1:47.1 < 1:48.06 T
15. DAWE02 GSXR1000 1:47.3T < 1:49.803 < 1:51.1 T
16. _dfy CBR600RR 1:47.3T < 1:48.2 T
17. Nejt GSX-R1000 1:47.5T
18. Italjet CBR1000RR 1:48.186T
19. Franky CBR 1:48 T
20. Renegade R1 1:48.2 R
21. Pimpiš CBR 954 RR 1:48.7 < 1:50.264T < 1:51.9 T
22. Driffter R6 1:49 T
23. tomiK9 GSXR1000 1:49.274 T < 1:51.712 T < 1:52 R < 1:57 R
24. Kaczer GSXR1000 1:49.9 T < 1:53.281 T < 1:54 T
25. buryGSXR GSX-R 750 1:49.555 < 1:53.3 T
26. MiP GSXR1000 1:50 T < 1:52 R < 1:56.7 T
27. kawafil ZX6R 1:50.04
28. NoriHaga Duc1098 1:50.1 T < 1:55 T
29. Palec caferacer R1 1:50.2 T < 1:52.2 T
30. Padre58 GSXR600 1:50.97T < 1:51.9 T
31. Majkl31 GSXR750 1:51.38T < 1:52.89T < 1:53.729 T < 1:55.3 T < 2:02 R
32. Ducati1098 1:51.4T < 1:52.417T < 1:54.125T < 1:57 R < 2:02 R
33. špageta 1:51.7 T
34. Lukino CBR954RR 1:51.8 R < 1:55.7 R < 1:57 R
35. stepos79 GSXR750 1:51.897T < 1:57.206 < 1:58.0 T < 2:20
36. TomasNJ Triumph ST 1:52 T
37. Kony CBR954 1:52.2 R
38. Plejba jr.Tuono1000 1:52.5 T
39. Benja R6 1:53.0 T
40. Corela9 CBR929RR 1:53.284 T < 1:55.1 R
41. Mr. Ducin848 Ducati 848 1:53.620 < 1:55.98T < 2:02.35
42. 2LEKO GSXR1000 1:53 R
43. bobus R1 1:53.9
44. alda82 RSV 1:54
45. ewans 1:54 T < 1:56.5T
46. Jirik750 GSXR750 1:55.209 < 2:02 R
47. DavaR6 R6 1:55.506T
48. artili R6 1:55.8 T
49. Qbi-C RSV1000R 1:55.8 T
50. pepazdepa1 R1 1:55.9 T < 1:58 R
51. ope GSXR600 1:56 R < 2:04 T
52. DABELSKABABICKA YZF750 1:56.3 R
53. Droppi Ducati 900 SS 1:56.459T < 1:58.819 T
54. Vldouš CBR 929 RR 1:57.038T < 1:59.023 T
55. matrixbiker CBR600RR 1:56.9 < 1:57.361T
56. ferencR1 GSX-R 1000 1:57.xx T
57. Bateria 1:57.902T
58. HausO R1 1:58 R
59. Jindraa SV650 1:58 R
60. Azzaziel CBR600 1:58
61. Davátor CBR929 1:58.7
62. TigerBou RSV 1000 1:58.8T
63. Norik R1 1:59 R
64. Kev28 929RR 1:59.316T
65. Honziss 1:59.9T
66. Elvis.ZX6R 1:59.904 T < 2:03 R
67. Bubrak ZX10R 2:00.695 < 2:02.9 T < 2:06 T
68. priki R6 2:01.617T < 2:11.7 T
69. Badbikers 2:01.813T
70. Dalos76 GSX-R600 2:01.826T
71. MisickaR6 (holka) CBR600RR 2:02.609T
72. gorkin ZX6R 2:02.893 T
73. Kwaker81 ZX10R 2:03.281T
74. Stev 2:03.987T < 2:08 R
75. Suzuki(holka)CBR600 2:05 T
76. MacaR6 R6 2:08.747 T
77. Sausage 916 2:08 R
78. A.F.I.(holka) GSXR1000 2:09 < 2:16 < 2:18 T < 2:29 R < 2:48 R
79. alesmoto FZ750 2:10 R
80. MichalZX6R 2:10.882T
81. cruis FZS600 2:11 R
82. lukaash Duc749 2:11.4
83. David98 Jawa250 2:12 R
84. hani-DUC 900SS 2:16 R
85. mikitka (holka) R6 2:16.2T < 2:24.398 T
86. Ozzy Fazer 2:20.6 T
87. cat-nikita (holka) CBR600F 2:25 < 2:34T
88. Angie(holka) CBRR600RR 2:52 R


Naposledy editováno 16.05.2010 19:58:07

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:40 | Nahoru | #31

DaNY-->lumberjack1> Hlavním smyslem funkční časomíry je, že už během jízdy vidíte čas naposledy zajetého kola...a víte tak, že tohle kolo bylo OK, ted to stoji za prd..atd. Pokud se výsledek dozvím po jízdě, nebo dokonce až po celé akci..je to fajn ale to už s tím nic nenaděláte.



ono jak se to vezme pro mě například je každe kolo pomalé a neumím zajíždět rychla kola stabilně a pořád mě zatím třeba postačí zjistit časy až po jízdě ale jestli to tam střílíš už rychle což asi určitě ano když vidim ty časy tak pro tebe ma smysl vidět čas okamžitě a mužeš z toho těžit na další rychla kola popřípadě přidávat

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:42 | Nahoru | #32

ferencR1>no jak ti zhasne displej tak to moc dobre videt neni



no to je jednoduchy hele vytáhnu tužtičku naklepu na dotykovym displeji kod potvrdím a ono se to zase zaktivuje a jedu dál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:42 | Nahoru | #33
lumberjack1> Pokud se da vyřešit uchycení a je na to vidět..je to opravdu elegantní řeššení s tim softwarem! S mobilem v kapse jako nouzovka taky dobrý, mačkání čudlíku na řidítku je na draka... A co stojí nejlevnější řešení mobil s GPS?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:46 | Nahoru | #34
DaNY--> mačkání na řidítku je vážně na prd. Když pominu že je to vážně hodně orientační, tak když jsem to naposledy použil, tak jsem zmáčknul při výjezdu z boxů, pak jsem si vzpomněl po 3 kole a pak když jsem zase přijel do boxů . Tak jsem to sundal a prodal. Jo a ještě před tim jsem v Mostě po prvnim kole promáčknul to tlačítko a věděl jsem zase houno

1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:47 | Nahoru | #35
pro ilustraci co to ukazuje ....jedno z nastaveni...

[img]

Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:50 | Nahoru | #36
mam to nastaveny aby to svitilo porad a mam pod budikama zasuvku na autonabijecku takze i kdyz jedu s maminou na vejlet tak si pustim sporttrackera a vecer si u guglu pokecame co kde bylo

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:50 | Nahoru | #37
majkl31> Cus draku, hod sem i ostatni okruhy (Hung, Pan, Lau, atd..) dik

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:50 | Nahoru | #38
lumberjack1> To je hezke..ale ten telefon asi nebude z nejlevnějších? Ja mam AIM a ty čísla jsou vysoký asi 2cm a je to tak akorát abych na to stačil mrknout a emusel kvůli tomu zpomalit... hm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:52 | Nahoru | #39
DaNY--> Cau chlape, hele jakej prevod mas na te R1 do Brna? Ja mam aktualne 15+45 coz je na 2 silny a na 3 to ze zatacek nestiha.. dokoupil jsem 47 tak snad to bude ok. Dik za info

Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 11:53 | Nahoru | #40
bude ti to fachat i na levnejsich,vsechny jsou tam na tech www uvedeny a nektery sezenes fakt za pakatel uz dneska....navic co je na motorku levnyho kdyz sebou svihnes?

edit: doplneni - na lausitzu jsem se rozklopil a foun se v drzacku ani nehnul a vse v poho...

Naposledy editováno 26.06.2009 11:56:47

Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 12:06 | Nahoru | #41
už mám staženo a mám si zase s čim hrát vypadá to vážně dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 12:07 | Nahoru | #42

Honziss>DaNY--> Cau chlape, hele jakej prevod mas na te R1 do Brna? Ja mam aktualne 15+45 coz je na 2 silny a na 3 to ze zatacek nestiha.. dokoupil jsem 47 tak snad to bude ok. Dik za info


Mam tam seriový a vepředu jen o jeden zub méně...čili to bude těch 15/45 asi viď? Všechny zatáčky jedu na trojku, kromě esička dole pod kopcem, tam za 2. A připadá mi to tak akorát...je pravda že ty výjezdy možná nejsou až tak brutálně rychlé, ale to mi vyhovuje - snižuje se tím riziko pádu na výjezdu (tuk tuk). Raději to dohnat brzdama a rychlým náletem do zatáčky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 12:14 | Nahoru | #43
DaNY--> jj serie je 16+45... jezdil jsem vsechny zatacky mimo cilovky za 2 a taky jsem to kvuli plynu zahodil. Nemluve o tom, ze kdyz tam rychle nahazu dvojku tak se mi casto zablokuje zadni kolo. Na 3 jsem na ten prevod moc tezkej. Myslim, ze s myma 110kg bude 15-47 ideal. Se starym prevodem mi na vyjezdech ujizdeli i dvouvalcovy SPcka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 12:19 | Nahoru | #44
Honziss> No jooo no, to bude těma kilama navíc...já mám bez oblečení tak 72 kilo teď

edit: teď jsem si všiml v tabulce tvého času...jestli tam jedeš 26 tak ta trojka na výjezdu je ti jistojistě pomalá proto, že už v tý zatáčce si celej pomalej...chce to rychlejší nálet a trojka je pak akorát (pro kontrolu třeba na Ačku prvni doleva by ti při převodu 15/45 neměl tachometr v nejpomalejším místě spadnout pod 125 km/h, hm?)

Naposledy editováno 26.06.2009 12:36:06

Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 12:24 | Nahoru | #45
Majkl ked budes davat aj madarov tak mam na hungaci 2:05,630 merane transponderom teraz na poslednom Erese.

Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 12:44 | Nahoru | #46
no vy mi dáváte s tou cizinou hele . Ale jako když budou nějaký data, čas, chuť, stimul ....

Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 12:49 | Nahoru | #47
čau tak já si zatim rezervuju 56. příčku v Mostě... čas ale nevim, tak snad bude příležitost to napravit

Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:05 | Nahoru | #48
Daj tam hungac!! nech som aspon niekde prvy

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:32 | Nahoru | #49

DaNY-->Honziss> No jooo no, to bude těma kilama navíc...já mám bez oblečení tak 72 kilo teď

edit: teď jsem si všiml v tabulce tvého času...jestli tam jedeš 26 tak ta trojka na výjezdu je ti jistojistě pomalá proto, že už v tý zatáčce si celej pomalej...chce to rychlejší nálet a trojka je pak akorát (pro kontrolu třeba na Ačku prvni doleva by ti při převodu 15/45 neměl tachometr v nejpomalejším místě spadnout pod 125 km/h, hm?)



Problem s rychlosti v zatackach nemam... relativne tam stacim i lidem co jezdej 2:18-20, problem mam az na vyjezdu. Tam mi proste vsichni ujedou. Kdyz jsem zrychloval na 2 tak byl zase kratky prevod a musel jsem brzo radit. Proste na hovno... Na brzdy a rychlost v zatacce me kolega na videu dost brzdil, tam jsem mohl jet mnohem rychleji, ale to zrychleni na vyjezdu je proste tragedie. Ujizdi mi jak nic, i kdyz ma nizsi rychlost v zatacce. Cas na tohle kolo tusim kolem 2:28. Nejhorsi je, ze nejvetsi ztratu mam tam kde vetsina lidi dohani pomalou rychlost v zatacce a spatny brzdy. Koukni na to pls svym odbornym okem. Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:38 | Nahoru | #50
Honziss> nekoukal jsem na video, nemuzu, ale podle poisu jedina rada --> ser tam vic plynu!!!

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:45 | Nahoru | #51

Dawe02>Honziss> nekoukal jsem na video, nemuzu, ale podle poisu jedina rada --> ser tam vic plynu!!!



Diiikkk voee to jsem taky udelal v nasledujicim kole a uz jsem letel ) V naklonu jsem utrh kolo tak, ze se mi na okraji pneu udelala 1 cm siroka a uplne hladka ploska. Asi budu muset zajet na tu tvou instruktaz, aby ses me ujal a ukazal mi kde uz muzu srat vic plynu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:47 | Nahoru | #52
Honziss> hele nejsem žádnej znalec, odborník a už vůbec né rychlík , ale řekl bych že je to prostě způsobeno tim, že moc vykružuješ ty zatáčky a pak se bojíš přidat, jelikož jsi v náklonu podstatně delší dobu než třeba ten kolega před tebou. Vynáší tě to mnohdy hrozně ven a v náklonu tam prostě asi víc plynu nenasereš. S litrem to chce asi nalítnout do zatáčky, tam s tim bouchnout, rychle to zatočit, rovnat a srát to tam .... aspoň tak nějak jsem to slyšel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:50 | Nahoru | #53
Honziss> Já teda nejsem žádné odborné oko.. ale vidim tam minimálně několik problémů:
- v mnoha zatáčkách špatná stopa pro výjezd, tím pádem taháš až když jsi někde na konci protějšího obrubníku...na vnitřku to chce o chvilku déle podržet a k protěšímu obrubníku už letět pod plynem a téměř srovnaný
- jak jsem už odhadoval..přiliš pomalý nálet (možná se to zdá z videa) ale zdá se mi že zaklapneš, pak se chvilku vezeš, pak brzda...a třeba do swantzovky si tam ani nedojel a jeste v 1/3 zatacky zacnes pridavat (min do poloviny te má teprve dobrzdovat motor s trojkou a ty mas byt rad ze to brzdi...natoz pridavat )
- a hned výjezd ven..koncis zakrojením v polovine trati..místo abys letel s plnym na protejsi obrubnik
- a pak ještě podle zvuku řazení nahoru..připadá mi to jakobys snad řadil se spojkou? strašná prodleva mezi kvalty...

Cili zlešit brzdy, zmena stopy na výjezdu, používat správně plyn a prevody ti budou stacit jak jsou.

edit: no než jsem to naklepal..Majkl napsal to samý..takže to asi bude pravda, díky Majkle

Naposledy editováno 26.06.2009 13:52:35

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:52 | Nahoru | #54
majkl31> Ono na tom videu nejedu idealni stopu, protoze se ho snazim predjet v kazde zatacce, ale jelikoz beru na vsechny ohledy tak to tam nervu hlava nehlava nez abych ho sundal. No a pak kdyz uz ho mam u konce zatacky za sebou, tak mi na vyjezdu zase ujede... proste jsem mrdal, co uz

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:53 | Nahoru | #55

majkl31>Honziss> hele nejsem žádnej znalec, odborník a už vůbec né rychlík , ale řekl bych že je to prostě způsobeno tim, že moc vykružuješ ty zatáčky a pak se bojíš přidat, jelikož jsi v náklonu podstatně delší dobu než třeba ten kolega před tebou. Vynáší tě to mnohdy hrozně ven a v náklonu tam prostě asi víc plynu nenasereš. S litrem to chce asi nalítnout do zatáčky, tam s tim bouchnout, rychle to zatočit, rovnat a srát to tam .... aspoň tak nějak jsem to slyšel


správně majkle, jenom nezapomenout mít pořádně obuto )

1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:56 | Nahoru | #56
majkl31> Majkle neprozrazuj know how, jen at prijede
Honziss> ja jsem jen pouhy mrdal, ale zkusit neco muzem Pojed ted do Brna.
12.cervence je jeste volno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:57 | Nahoru | #57
[quote]Honziss>DaNY-->Honziss> No jooo no, to bude těma kilama navíc...já mám bez oblečení tak 72 kilo teď

edit: teď jsem si všiml v tabulce tvého času...jestli tam jedeš 26 tak ta trojka na výjezdu je ti jistojistě pomalá proto, že už v tý zatáčce si celej pomalej...chce to rychlejší nálet a trojka je pak akorát (pro kontrolu třeba na Ačku prvni doleva by ti při převodu 15/45 neměl tachometr v nejpomalejším místě spadnout pod 125 km/h, hm?)

Problem s rychlosti v zatackach nemam... relativne tam stacim i lidem co jezdej 2:18-20, problem mam az na vyjezdu. Tam mi proste vsichni ujedou. Kdyz jsem zrychloval na 2 tak byl zase kratky prevod a musel jsem brzo radit. Proste na hovno... Na brzdy a rychlost v zatacce me kolega na videu dost brzdil, tam jsem mohl jet mnohem rychleji, ale to zrychleni na vyjezdu je proste tragedie. Ujizdi mi jak nic, i kdyz ma nizsi rychlost v zatacce. Cas na tohle kolo tusim kolem 2:28. Nejhorsi je, ze nejvetsi ztratu mam tam kde vetsina lidi dohani pomalou rychlost v zatacce a spatny brzdy. Koukni na to pls svym odbornym okem. Diky

Jestli k tomu můžu jen něco málo říct, jako zástupce mrdálistů, rádoby závodníků. Předně mi přijde, že hrozně řadíš, to jsou prodlevy jak v tatře. Potom chodíš hodně brzo na brzdy a dost přebržďuješ (na cílovce je to markantní, tam se jenom na stovce trochu přibrzdí a pustí se to do ní). Horší výjezd je důsledek často špatně zvolené stopy. Chce to využívat celou dráhu. Obrubník-obrubník-obrubní....
Ale nic si z toho nedělej, já tak jezdil taky...

1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 13:59 | Nahoru | #58
Teď jsem vás dočetl, jde vidět, že je to tady samý erudovaný odborník

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 14:01 | Nahoru | #59
DaNY--> jsem rád že na to máme stejnej názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

26.6.2009 v 14:01 | Nahoru | #60

.Kolda.>Předně mi přijde, že hrozně řadíš, to jsou prodlevy jak v tatře....


Fajn..taky vzácná shoda...Honzis, kdyz tri mrdalové řeknou nezávisle to samý...asi už bych to považobal za 50% pravdu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist