... ale dle fische jsem zjistil, že pod destičkou která je napevno (plovoucí třmen, dvoupístek z jedné strany) má být plechová podložka pod destičkou, která ji nepatrně vypruží a "odlehčí" tím sevření po puštění brzdy.... zní to logicky, dle nositelek sil je to také možné, a hlavně ta destička je jako nová, zatímco ta na pístkách poloviční ...
Kdo co o tom slyšel, či ví víc než já ? DÍKY
EDIT: POZOR !! Není pod destičkou s pístky, ale pod destičkou která je pevná a zapřená o třmen - nemá se kam přenášet teplo.
Naposledy editováno 26.02.2009 21:38:30
ma odpoved na tvou reakci k 1. : ver tomu rikal to borec co tomu rozumi a dela v tom...
jinak: replikove desky !!!!!!!nebrat!!!!!!!! za sezonu je sjedes a este delaji ryhy do kotouce, tudiz kdyz das po replice zase kvalitni desku tak se ti zbytecne sjede nez se vytvarujou podle sebe... tady nema cenu setrit
- plisky by mely jit obednat v honde aj solo teda v honde ve zline. obednavam to pres borca co ma v honde kamarada a ten rikal ze to pude aj bez desek . desky budu davat SBS typ ti ted nepovim.
Pochybuju že by měli jinej katalog, když jeden katalog k moto visí na síti Hondy, a tydle autorizovaný prodejny se k němu jen připojují, nemaj ho v compech...
A repliky ? Tím myslím destičky obecně ne z Hondy, nebo prostě výrobce moto. Originálně tam jsou Nissiny, já kupuju GoldFreny a paráda .... to co mi píšeš, probíhá u levnejch shitů, který už se snad ani neprodávaj.
A co žere proboha kotouče ? Jedinný desky co žerou kotouče jsou ty, který koupíš se špatnou směsí - existuje tuším A, B a C. Tak jak Feroda žerou kotouče - to je bohužel tím, že k nám do republiky dodávaj variantu z tvrdší směsi, která se prodává spíše na východ, kde jde jen o to aby to brzdilo a dál se to neřeší (obecně, nejen moto). Takže sežraný kotouče jsou ve výsledku vlastní blbost, nebo nevědomost...
Kdybys byl tak hodný, zeptej se mi - stačí pak sms z netu či tak, na 776 760 258 a já zavolám zpět... raděj koupím plíšek zvlášt a za dobrou cenu destičky GF, než platit jen za to že to je od Hondy... ale zase Honda nemá spotřební věci drahý, tak se též optám. V týdnu dám též vědět.
A kolik mi jede ? Inu nezkoušel jsem... z Německa je, ale řídící jednotku do 80km/h mám v poličce vedle noťase a jezdím na otevřenou. Na 5ku odpovídá rychlost otáčkám x necelých 100 - tj. na 5700 jedu 60, a tak.... max jsem nezkoušel, je mi 4T m otoru líto, zkoušel jsem to rozpohybovat do kila, to mi stačilo, stejně jezdím kolem 80-85km/h ...
... pravda je, že co ji mám, tak dřív jsem lítal... tohle mne vůbec nenutí jezdit rychle, ani moc svižně - prostě kochačka :o).
sajosa>ferda>Raisidlo77: momentalne resim naprosto ten samy problem na 125 varanovi rok 01 (byl padly na bok z nemecka), chybi mi ten plisek , a jeste nejaka ku.da privarila desku na horni casti k součástce spojijící trmen s vidlou (je to vypaleny kus platu) a deska mi brzdila jen spodni casti... muselo to udelat nejake prase s rukama jinak to nechapu....
VŠICHNI: 1. plisek vyrovna tlak desky na kotouc , tak aby tlacil rovnomerne.
2. plisek pomaha vraceni pistku po pusteni packy
3. nevim to jiste ale myslim si ze nejaka tepelna izolace je blbost protoze by to ten plisek odnesl na plne care a v podstate po prudsim brzdeni by se popustil tzn. zmeknul a to je u pruzinoveho materialu ( plisku o kterem se tu bavime ) nezadouci. cim vic by se zahral a nechal schladnout tim vic by zmekl...
chlape co to plácáš o popouštění,ty snad jezdíš se žhavejma kotoučema a destičkama .Jinak nesouhlasím ani s jedním tvým bodem,ale to je jen moje věc
1 reakcí na tento příspěvek Plechová podložka brzdové destičky
Ten plíšek se opírá o 2zuby z brzdiče, co tam zbyly po frézování díry pro pístek... jedinýý od čeho by to mělo izolovat, by byl maximálně vzduch, bo ho nemá kam dál předat
Mne spíš rozčarovalo to popouštění, protože takových teplot tam v provozu nikdo nedosáhne, proto jsem napsal nesouhlas...
Můj typ - proti vibracím, tím pádem proti PÍSKÁNÍ (jak někdo říkal), nebo prostě jako distanc - jen vloženej matroš... půjdu objednávat gumky, tak se optám a pak to sem napíšu.
1 reakcí na tento příspěvek Plechová podložka brzdové destičky
P.S.: Že místo psaní nicku jen potáhneš prst po klávesnici zleva doprava ?
Nejsu blazen co kdyz nejede aspon kilo tak ce mu klepou ruce ale nevihoda je v kopci potkat aviu a nebo neco takoveho riticiho se 50-60 a nemoct ju predjet protoze to nejede pres 80 a ja tak predjizdim strasne dlouho a nebezpecne proste tu 90ku obcas nutne potrebuju..
nekdy se v lete musime stretnout a probrat problematiku servisu a udrzby varadera...
Jinak pokecám velmi rád - zvlášt když řešíme skoŕo stejnoé věci na stejné moto. Koukám že to máme nějakých 80km a přes Zlín a Otrokovice jsem dnes jel...
P.S.: Odpovím lépe až příště, dnes večer toho mám ještě moc... vzkazy či meil to jistí .
ale je to ten co je (pri pohledu do trmenu (bez desticek) je na zadni stene prilozeny ten ja tam mam ..(casem sem dam foto..) ten co je mezi - vnitrni - bliz ke kolu- deskou a trmenem tam na obrazku nemela vubec........ tak nevim mela tam jen plechovou podlozku ktera pry je uplne rovna a nic na ni nepruzi......... brzo sem dam foto a ozvuse..
Za fotky toho co máš na mysli, budu vděčný.
Já nemám právě ten rovnej plíšek, uplne rovnej, pod deskou která je "napevno" zapřená o třmen (ta blíž ke kolu jak píšeš, tak vlevo ve směru jízdy). Ten samostaně nejde.
A nebo to špatně spočítali a když jsou desky v kelu tak by jim vypadly pístky ze třmenu a ten plech tomu brání
1 reakcí na tento příspěvek Plechová podložka brzdové destičky
S tím vypadnutím pístků
1 reakcí na tento příspěvek Plechová podložka brzdové destičky
1 reakcí na tento příspěvek Plechová podložka brzdové destičky
Naposledy editováno 23.03.2009 20:20:34
1 reakcí na tento příspěvek Plechová podložka brzdové destičky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechová podložka brzdové destičky
dewwil>Asi to fakt jen perou do těch plovoucích třmenů, bo jsem to jinde neviděl.
asi jak kde, ja mam na HSQ plovoucí třmeny a plíšky na deskách nemám.
To mi připomíná, jak jsem po přechodu na 4T zase já byl vystresovanej z klepotu ventilů a šustění rozvodů, a při každý zastávce poslouchal zda se to nerozpadne
Ale u TeLátka brzdíš místo pravé páčky pravou rukojetí, když ji otočí dopředu, ne ? .... nevím, neřídil jsem, jen jsem se vozil, ale ten motor má deceleraci slušnou :o))))))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plechová podložka brzdové destičky
Lada.s>dewwil>Asi to fakt jen perou do těch plovoucích třmenů, bo jsem to jinde neviděl.
asi jak kde, ja mam na HSQ plovoucí třmeny a plíšky na deskách nemám.
Určitě do plovoucích, protože by to pod pístkama ztratilo smysl, deska pod pístkama nepíská. Brdzy, u kterých jsem plíšek viděl, měly oporu destičky řešenou jen "zuby" co tam zbyly po vyvrtávání děr na protější straně pro pístky. Ten fuk mezi nima dovolí desce právě vibrovat až k rozpískání.
1 reakcí na tento příspěvek Plechová podložka brzdové destičky
1 reakcí na tento příspěvek Plechová podložka brzdové destičky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 8 | 6.6.2024 v 13:18 Slávek-TDM |
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero | Topriders | 5 | 7.5.2024 v 01:33 Topriders |
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero | Namalorazce2408 | 7 | 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM |
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 7 | 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM |
palivový filtr Honda XL 125V Varadero | jardic | 7 | 24.2.2024 v 23:13 Palucha |