zajímal by mě váš názor na zahřívání vodou chlazených motorů? říkam vodou chlazených pač vzducháč je zahřátej celkem hned.. jde o to že jsem dnes vedl takovou menší debatu s několika lidmi co mají ruzné supersporty (jeden SV650) a jejich názory na záhřev se dosti lišili.. jeden na to "sral" uplně!!! (nebudu komentovat) a ostatní se rozcházeli ve dvou názorech: jeden je že by se motor neměl nechávat stát jen tak nastartovanej bez alespon sebemenší zátěže, tudíž jet velmi pomalu netočit a zahřeje se jízdou... a druhej názor poukazuje hlavně na tu skutečnost že studený olej nemaže (což je fakt!) a zahřát vždy na místě až teprve nějak rozumě vyjet... zajímalo by mě jak se na to díváte vy???
já osobně nastartuju dám cigárko než dokouřím a obleču se má nějakejch 75-80stupňu a pomalu vyrážím tak kolem 5km ji moc netočím a pak je to jasný...
Dolík ....>toš to bych tomu mohl dávat tak max ve městě, bo jinak tam 80 není nikdy.
tak to jsi někde z severu ne ? Já když sní jedu tak nějako normálě i mimo obec tak se drží okolo 75-78 stabilě určitě ..v obci mrška leze na 90 jako prd. jen chvilku zastavíš už to tam je. /jen oddávám, že kalainy je dost lol /
Jinak jak se tu psalo normální provozní teplota je od 75*C a při zastavení jde nahoru kolem 85-90*C.
Jezdít se nemá pod 50*C!!!!!!!!!!!!!!!
ilMedvědGuzzini>lukaash>nastartuju se syticem, co nejdrive ho stahnu a jedu ... ridim se heslem, ze bohata smes narusuje olejovy film na stenach valcu ...
no to bys tam toho benálu musel mít opravdu ale opravdu mnoho :)
plnou nadrz
ne, kdyz mi neukdo ukaze lepsi zpusob, klidne to prehodnotim ...