Předtím se chytala na dva válce v nízkých jak se jí chtělo, ve vysokých pořád. Zhodnotil jsem že ve vysokých otáčkách nestíhá tlak unikat a komprese zůstává použitelná.
Každopádně mě to začalo po pár kilometrech zlobit zase a já nevím co s tím A do HUMOTO už ji nedám
Dneska jsem jel do práce v jedné stopě, z toho cca polovinu na jeden válec (fakt na prd a nezachrání to ani nový adrenalinový průběh krouťáku - do 5500 RPM jedeš full gas aby to nezdechlo a aspoň trošičku jelo - MZ 250 jede líp, než TL1000 na jeden válec - a nad 5500 se to chytne a pokud nestihneš ubrat plyn, dějou se zajímavé věci, zvlášť pokud to nastane v zatáčce)
Nemáte ještě někdo tip, co by to mohlo být?
Suzuki TL1000S, r.v. 2001, najeto necelých 3000 km (to není překlep, do provozu letos)
-----------------------------------------------------------
tak to bylo asi špatnou fajkou a pofiderním těsněním na vstřiku. Dále to bylo šíleně rozštelovaný (po servisu v HUMOTO) a tak byla třeba synchronizace. Už to jezdí.
Naposledy editováno 05.01.2011 18:28:31
Stavil jsem se cvičně do HUMOTO a týpek to odhadl na špatnou synchronizaci škrtících klapek
jo a nejdřív se tvářil "proč bychom při 1000km sahali na svíčky?" a pak zjistil že do nich fakt rejpali
assassin>david: jinak chapu ze to co pises je na testovani jestli jde napeti na civku, ale na to staci do fajfky strcit svicku,zavitama ji oprit nekde o kostru a zatocit motorem....
to co jsm popsal používám na zkoušení při různých otáčkách, navíc zkouším tu jiskru natáhnout a motorka běžně funguje i když nechám skákat jiskru 1,5cm , pokud ne bejvá někde chyba. Tímto způsobem šlověk zjistí že je nějde chyba od faje až ke snímači , včetně napájení. obzvláště pokud je někde nějakej vaklkontakt kterej se projevuje jen když se motorka "třepe" když běží motor
tenhle bazmek není určenej na kontorlu svíčky, jak píšeš na to je tlaková komora
svíčky řeším koupením nových a když je nebudu měnit teď tak za rok určitě a rok v šuplíku vydrží
no já si myslím že to bude dodávkou paliva
vstřik pod napětím je otevřenej, bez napětí ja zavřenej, takže vaklkontakt by to být neměl , hádal bych na natěsnící nebo nerozprašující vstřik
už jsem opotkal vstřik kterej nalil do motoru auta 5litrů benzínu , jak jsem byl překvapenej když jsem vypouštěl olej a na mě vyteklo 10litrů směsi oleje a benzínu
tak zkus ten + kontakt... synchronizace ma celkem vliv na chod motoru u TL, ale zase sem si nevsiml ze nejak tragickej, tzn ze by do 5tis nesel 1 valec vubec... to bys musel videt na klapkach ze ta jedna by se snad ani neotvirala... kazdopadne to je zalezitost na pul hodky-hodku a sbudikama ji podle manualu zvladne i lama.... ja to steloval "podle slucu" a nasledne podle budiku to bylo OK... u V2 je slyset jak se valce hadaj, ale oba musi jit.. ne ze jeden nejde vubec....
assassin>to co popisuje david, s tim vstrikem, vypada taky celkem verohodne... ale zase ze by ve vetsich otackach rozprasovat zacal? TL ma konstantni tlak v railu, meni se doba otevreni vstriku...
spíše tam jde konstantní množství benzínu a ve vyšších otáčkách směs začne dokonce trocha hořet
i když je fakt že synchronizaci jsem už našel takovou že v jednom hrdle byl poloviční podtlak - nově udělaná synchronizace v autorizovaném servisu (motorka kuckala ale svíčku takhle nezaprasila)
no takhle na dalku je to fakt tezky... tipuju 1) jiskra - male napeti na civce
2)nakej bordel s ucpanejma vstrikama
ty jo dyt tam skoro nic neni, neni co se rozbit:)
...bych to hodil ke známýmu mechanikovi http://www.motolecebna.cz - a asi to tak dopadne (aspoň mi může zkontrolovat co dalšího je eště od autorizovaných odborníků domrdané)
assassin>David_900SS> zase kdyby ten vstrik takhle brutalne "visel" tak uz by tam mel 2krat tolik oleje:)
no takhle na dalku je to fakt tezky... tipuju 1) jiskra - male napeti na civce
2)nakej bordel s ucpanejma vstrikama
ty jo dyt tam skoro nic neni, neni co se rozbit:)
na dálku to neopravíme tak jak kříkáš
zrovna na jiskru bych to nehádal , protože kolem 6000 zase jede, ale může být i to , proto jsem poukazoval i na zkoušku VN
a také se občas vyskytnou i vadné svíčky, ty bych měnil napřed a obě a pak postupně dál (staré si můžeš schovat na pokusy a pokud jsou ok tak příště nemusíš kupovat ale sáhnout do šuflíku)
každopádně pokud chceš ušetřit tak rekamace , že jim to nefunguje a zase a zase a zase a až tě to přestane bavit tak najít někoho kdo to dá do kupy a zaplatit ho (skrytá reklama: jsem z Brna)
Bergr>Já je dělám pro známé a vím, že stačí malá nepozornost a vačkové hřídele se usadí špatně, tak proto se ptám. Už jsem viděl docela dost, třeba nedosazené hrdla po servise, netěsnosti v airboxu, nezapojené hadičky od podtlakového regulátoru a to vše v Brněnských servisech
ano zcela běžná praxe a nejen v Brně (naštěstí vyjímky existují)
kamošovi upadlo zadní kolo jak dal motorku na centrál (akorát ji dovez ze servisu, byl celkem na měko neboť nejpomaleji nejel)
David_900SS>Bergr> to bylo endorfinů až začal měnit barvy , že by mu i chameleon záviděl, napřed zezelenal, pak zbělal, pak začal chytat růžovou , posléze rudou, fialovou a nakonec modrou
a já bych se nakonec ožral lol lol lol lol
no co si neuděláš na máše sám, tomu nevěřím, když už to musí být, tak jedině někoho na doporučení a snažím se být u toho, ale zase, pokud máš záruku a potřebuješ na to štempla, musíš do servisu, ale nejbližší slušný na suzuki znám v Praze, ale i to se někdy vyplatí.