globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp 200 a alp 40
Jako hrstka lidí vyhledávám co nejjednoduší moto, v dnešní posr...é elektronické době! Zajímají mě reálný zkušenosti o těhle moto. Nejlépe někdo kdo měl obě a může porovnat. Když udělali KLX 230, tak jsem si říkal, že to je ta DOKONALÁ jednoduchá motorka. Vzduch, vstřik, správná barva ráfků, rámu a motoru! (dnešní trend vše černé je humus). Ovšem zabili to černou barvou plastů bez možnosti zelené . No jo do EU jdou jen zbytkové kusy mi přijde. Proto se mi čím dál více začíná zamlouvat KLX 250. Zajímali by mě poznatky majitelů. Co se pokazilo. Co je na tom špatně, co naopak super apod. Reálná spotřeba dlouhodobá? Obě moto mají podložky na ventilech? S tím souvisí třeba dostupnost a cena těch podložek, rozvoďáčku apod. dílů? např. i řetězovky, destiček? Upřesňuji, že vím k čemu je motorka určena, proto ji také vyhledávám! Nekupuji si motorku kvůli tomu abych ji předělal na dlouhé štreky nebo na hard enduro. Vždy kupuji na to na co ji vyrobili! Vyloženě kolem komína, do lesa na hřibky, svést děcka apod.
Uvítám i zkušenosti někoho kdo drandil CRF L i KLX nějaké reálné porovnání? Doufám, že se někdo najde a pár info. tu vznikne. Popř. doporučení na jiné moto podobného ražení? díky


Naposledy editováno 11.11.2022 14:02:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

15.11.2022 v 08:29 | Nahoru | #31
Vlnič> Přišlo mi to tak.

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

15.11.2022 v 13:25 | Nahoru | #32
Fic6> Budu muset na jaře zkusit

3 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.11.2022 v 00:17 | Nahoru | #33
Sally06> Vlastnil som Hondu XR125L, úplne bezporuchová motorka, jednoduchá, vzduchom chladená, urobíš doma na kolene všetko. Je pomerne ľahká (aj keď na 125ku by mohla mať tak o 10kg menej), veľmi dobre sa mi s ňou jazdilo, manipulácia s moto bezproblémová. Čo sa týka výkonu, áno - nie je to nič extra ale na tie moje potulky lesom a cestou necestou stačí. Prekvapila ma, že vyšla naozaj slušné kopce, ani som to od nej nečakal. Je skôr sprevodovaná do sily ako na rýchlosť. Pohodová rýchlosť na ceste od 60 - 80km/h. Ide to aj 100km/h ale podľa mňa už ten motor zbytočne trápim. Výška sedla niekde okolo 82cm, keďže mám krátke nohy pre mňa ideál :) Trošku som experimentoval s predným kolečkom a ubral som 2zuby ( orig. 17z, po výmene teda 15z) a bolo to v prudkých stúpaniach cítit. Už sa tak nedusila. Chcel som veľmi Beta Alp 200 ale vo váhe bol len 10kg rozdiel a po úprave s predným kolečkom to prejde -+ stejný terén a hlavne netrebalo zase platiť za podobnú ďalšiu motorku + Beta Alp 200 je 2x tak drahá. Dielov na XR plný internet. Podľa môjho názoru, na úplne nenáročné pojazdenie za málo peňazí výborná voľba. Je to taká kľudná “hríbová” motorka. Priemerná spotreba od 2,4l po 3,2l podľa štýlu jazdy. Karburátor r.v. 2006.

Taktiež som vlastnil aj Honda CRF250L - výkon citelne vyšší ako u XR125L ale zase sedlo vo výške 87,5cm, váha +16kg, celkovo väčšia moto. Nejazdilo sa mi na nej zle, jazdil som s ňou v podstate všade, vrátane dovolenky v Chorvátsku ale chýbal mi na nej výkon (paradoxne podstatne viac ako na tej 125. Zrejme som tu 125 bral ako bicykel s motorom a tam som viac zrejme nepotreboval). Spoľahlivosť parádna, nikdy sa mi na nej nič nepokazilo, nikde ma nenechala. Elektroniky ale samozrejme podstatne viac ako na XR125L. Ak by na nej niečo prdlo a hlavne v elektronike, už to tak ľahko človek neopraví.

Nasledovala kúpa Hondy CRF300L a ta mi sadla parádne. Podľa mňa je prejavom motora trošku ostrejšia ako 250L a hlavne pomohlo skrátenie skoro všetkých prevodov. Hneď ta motorka ožila a celkovo dáva iný pocit z jazdy ako 250L. Príde mi naladená viac na terénako na cestu. Ale zase na ceste predĺžili 6rýchl. stupeň a motorka ide asi o 5-6km/h rýchlejšie ako 250L pri rovnakých otáčkach a rovnakom kvalte + celkovo tam cítiť viac ten výkon, aj keď papierovo o veľa nenarástol. Samozrejme, netreba zase v tom výkone čakať zázraky. Na hobby pojazdenie to stačí aj keď samozrejme podvozok by mohol byť lepší. Ale bavíme sa o motorke za 5.250eur, tam očakávať špičkový podvozok ani nie je možné. Samozrejme, ľudia, ktorý potrebujú veľmi svižné tempo s perfektným podvozkom sa na 300L nepozrú. Osobne si ale myslím, že aj s tou 300Lkou sa da veľmi slušne pojazdiť ten terén aj v slušnom tempe. 1kvalt je pocitovo polovičný oproti 250Lke. Ide kopec-nekopec, prudké zjazdovky vôbec žiaden problém. Bavím sa samozrejme o suchom podklade. Netreba sa ani rozbiehať - 1kv je tak krátky, že to traktorovo vylezie. Pár krát som skúšal zastať aj v strede kopca, či sa to potom vôbec pohne a bezproblémov to vyšla na sériových gumách. Asi mnohý neuveria, treba vyskúšať. Čo som si ešte všimol oproti 250L je užšia stavba kolo kolien , resp. celá je akoby užšia. Môj celkový dojem je, že sa zlepšila ako na ceste (cítim tam proste tých pár koní) tak hlavne v teréne (tie krátke kvalty, ktoré nútia človeka to tam sekať hneď za sebou s pocitom slušného nárastu výkonu). Za tú cenu podľa mňa slušná voľba, hlavne keď v dnešnej dobe sa v podobnej cene ťažko k niečomu dopracovať. Priemerná spotreba od 2,7l po 3,5l podľa štýlu jazdy (kombinácia terén+asfalt 50/50). Čistých 100km jazdy len v teréne a pomerne náročnom okolo 4,2l. Vstrekovanie r.v. 2022

Kawasaki som nikdy nemal, takže k tomu sa vyjadriť neviem. Beta Alp detto.

Na záver ešte popíšem využitie v mojích rukách Hondy XR125L a CRF300L:

HONDU XR125L - beriem vtedy, keď nepotrebujem rýchlo sa preháňať lesom ale viem, že potrebujem ľahučkú a veľmi obratnú motorku, s dobrým rejdom, preskúmavať každý cm2 lesa, kde viem, že keď sa dostanem na koniec cesty, tak ju buď vezmem do “rúk”, otočím a idem bez námahy naspäť alebo sa trošku potrápim ale prejdem. Hovorím o konci cesty, kde by som s mastodontom ani nepomyslel na ďalší prejazd ak by som sa na ten koniec cesty vôbec dostal :). Taká lahučká, prieskumnícka - hríbová motorka. Hlavne s tým 15z príp. 14z pastorkom je v teréne podobná tomu Alpu - sedlo majú rovnako vysoké, krúťak dohnala zmenou pastorka (aj keď na úkor pohodovej cestovnej rýchlosti) a je to Japonec - volám ju preto Japonský Beta Alp :) Viem, kolesá to má iné ale napriek tomu, si myslím, že vyjde skoro toľko ako Alp. Aj keď som na Alpe nikdy nešiel, súdim tak len z podobných parametrov a pár videí z YT. Možno ma nejaký majiteľ Bata Alp 200 ukameňuje a vyvedie z omylu - nehádam sa, je to možné.

HONDA CRF300L - to isté ale v podstatne svižnejšom tempe, skor taká zábavnejšia a aj sa s ňou samozrejme lepšie presúva po asfalte (myslím držať rýchlosť trvalú 100 až 120km/h žiaden problém, XR125L to už je jej maximum s vetrom v chrbte a je to nepríjemné :) ). No a keď sa niekde pasujem v strmom kamenistom kopci alebo plnom blata, tak sa zapotím viac ako s malou 125kou. Predsa pár kg navyše, vyšší posed a celkovo väčšia stavba dá o niečo viac zabrať. Kolesa samozrejme 18” a 21”, takže trošku iné v teréne. 300Lkou sa kľudne zoberiem objavovať rôzny terén aj ďalej, Bosna, Hr, MNG, Alb a pod. A to je ten hlavný rozdiel oproti 125ke. Takto pomerne ďaleký presun je podstatne lepšie strávitelnejší ako na tej 125. Tam to bolo utrpenie - raz som to absolvoval k moru do Slovinska a napriek tomu, že motorka mi umožnila vidieť kopu krásnych a s mastodontom nedostupných miest, presun bol proste utrpenie. S 300l je to už podstatne lepšie - síce zadok bolí tiež, treba častejšie tankovať ale dá sa v pohode držať tempo okolo 120 km/h + predbiehanie bezpečnejšie citeľne ako 125. Maximalka niekde okolo 150 - 155km/h.

Ospravedlňujem sa za dlhší príspevok. Možno to pomôže niekomu pri rozhodovaní. Tiež som si niekedy nevedel vybrať a zistil som, že ich musím mať proste v garáži viac :)

Naposledy editováno 17.11.2022 01:26:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.11.2022 v 07:47 | Nahoru | #34
Peko32> Pěkný popis a srovnání.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.11.2022 v 08:31 | Nahoru | #35
Peko32> zajímavě popsaný. Moje CRF jede se sériovým převodem tak 140.
Představa zkrácení převodu mi pak děla z už tak krátký jedničky trialovej převod, kdy na plnej jedeš rychlejším krokem

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.11.2022 v 09:41 | Nahoru | #36
Béďa17> Ďakujem

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.11.2022 v 10:04 | Nahoru | #37
callowsick> S tou max. rýchlosťou som zistoval aj od iných majiteľov ich namerané hodnoty, boli od 140 po 155 km/h. Zrejme to závisý od viacerých faktorov ako su váha resp. proporcie jazdca, tlak v pneu robí tiež veľa, profil cesty (aj mierne stúpanie na oko nebadateľné niečo určite uberie), zábeh motora a kopu iného. Ja vážim nejakých 87kg (po dobrej večeri ) a na 150km/h sa mi to podarilo rozkotúľať. Síce to trvalo dlho ale predsa. Z mierneho kopčeka s vetrom v chrbte to šlo dokonca na 155km/h. To už ale zavýjala jak pes na mesiac Vnútorne som trpel tiež pri týchto skúškach, no nedalo mi nevyskúšať to.

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.11.2022 v 10:11 | Nahoru | #38
callowsick> Ešte som zabudol k prevodu - ako píšeš, u tejto motorky som nemal absolútne potrebu sekundárny prevod nejako upravovať. Zkracovať už vôbec nie. Tento prevod v takto zameranej motorke mi úplne vyhovuje. Keby som stiahol predné kolečko povedzme o 2zuby zrejme by to šplhalo po kolmej stene no do Bosny by som na presun potreboval asi 3 týždne

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

17.11.2022 v 17:11 | Nahoru | #39
Peko32> díky bomba příspěvěk! Více takových! Rád si počtu!

Udělal jsi celkem reklamu na CRF 300 L Pokud takto udělali převodovku, tak je to sen Krátká 1čka a dlouhá 6 byl vždycky můj sen, ale věděl sem, že tohle nikdy, nikdo neudělá a vypadá to, že ano. Ovšem musím posoudit sám jestli to je ono Prodává se za pěkný peníze, ale na mě je to moc. Ojetiny taky zatím nejdou pod 100 tis. ale to přijde, vím, že jo.

XR 125 L jsem měl také a byla to bezkonkurenční motorka co se spotřeby týče! Jezdil jsem v průměru za 1,8l/100 km (muší váha a velice klidná jízda) Jezdil jsem prakticky do nějakých 70 km/h a jen jsem se kochal. Byla to bomba. I ty koníky mi seděli. Prostě se mi na těhle malých objemech jezdí super

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

24.11.2022 v 17:22 | Nahoru | #40
Ahoj, mám CRF300L, procházel jsem si výběrem loni a výsledek jak píši. Přečetl jsem si co hledáš ( koupit a jezdit k čemu je motorka uzpusobena). To je jasný. Za mne CRF300L/LR potřebuje investici do podvozku. Je to pak jiný stroj. Ostatní co jsem dělal se dá asi oželt, já nechtěl. V serii je podvozek měkký a musí se investovat. Za mne komplet zadní centrál a předek pružina. Já YSS jsem dal do 105 kg a je to rozdíl. Převodovka - změnil jsem sekundár na + 10% výkonu a tím 10km/h dolu, delší cestu bych vrátil zpět původní. 130km/h ale asi trochu z kopečka. KLX je dle mne kratší než CRF, taky 300 není žádný dravec a tak jjem se bál výkonu. Nechtěl jsem MTH a čínu, i když ta moc nebyl na značkám možná vůbec a pak co? Stříkačka je fajn a kupoval jsem s tím, že na ní vyrazím na TET a nebuzdu se tahat velkou motorkou. Zábava okolo baráku a i možnost na endurko do světa :)

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

29.11.2022 v 18:56 | Nahoru | #41
Marty_G> dík za postřeh. Co je to TET?

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

29.11.2022 v 19:17 | Nahoru | #42

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

1.2.2023 v 20:21 | Nahoru | #43
Na CRF300l jsem se svezl jenom kousek, a zas tak velký rozdíly proti CRF250L jsem nepozoroval ale podle počtu zubů v převodovce tam nějakej rozdíl je. Asi jsem na té 300 najel moc málo, abych to porovnal. Co jsem pozoroval, tak loni žádný 300l nebyly ke koupení, a letos už bych na to asi ani neměl...

Naposledy editováno 01.02.2023 21:16:11

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

7.2.2023 v 19:16 | Nahoru | #44
Rozdíl mezi KLX 250 a CRF 300 je markantní.Kawa je malinká a jízda v 90km a vejš je na ní utrpení a chcípala když byla studená v létě a zimě jsem musel přeštolovávat na karburátoru volnoběh(je tam ruční štelování).Z mejma 90kg kawa dost seděla.CRF 300 je taková dospělejší o dost vyžší a výkonější(vyměnil jsem výfuk Q4+tak 4koníky vyžší výkon),ale taky cena je o dost výžší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

7.2.2023 v 19:34 | Nahoru | #45
prochyj> No tvl, to se nedá. Co vidíš na obrázku?

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

7.2.2023 v 22:20 | Nahoru | #46
Kohlstein> pobavilo, třeba je to imidž

Naposledy editováno 07.02.2023 22:22:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 07:54 | Nahoru | #47
prochyj> Jakej výfuk si dal?
Edit:poněvadž homologovanej na crf 300 dělá pouze Arrow. Nebo se mýlím?

Naposledy editováno 08.02.2023 08:45:29

Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 08:31 | Nahoru | #48
4 koně výfukem bez dalšího ladění - no nevím, školy nemám, ale řekl bych že to bude spíš -4 koníky :D, ale díky zvuku je pocit výkonu obrovský.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 11:31 | Nahoru | #49

ondrej-ek píše: prochyj> Jakej výfuk si dal?
Edit:poněvadž homologovanej na crf 300 dělá pouze Arrow. Nebo se mýlím?



ještě by měl být Yoshimura

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 11:59 | Nahoru | #50

ondrej-ek píše: prochyj> Jakej výfuk si dal?
Edit:poněvadž homologovanej na crf 300 dělá pouze Arrow. Nebo se mýlím?


FMF. Jinak on nepsal nic o homologaci .

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 12:06 | Nahoru | #51
Zajimave, ze to tu nezaznelo... AJP SPR 240

250ccm, vzduchac, karburator, 2 ventil OHC a podvozkove to strci do kapsy jak Hondu, tak Kawasaki ty dualsporty.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 12:28 | Nahoru | #52
Určitě zajímavý kousek . V terénu to dualsporty vypráší krom podvozku je tam slušný rozdíl i v hmotnosti. Ale na nějaký přesuny s tím 5q to zas bude horší. Prostě čistokrevný tupý enduro. A ten zdvih 260 mm vpředu, není to málo?

Naposledy editováno 08.02.2023 12:29:08

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 12:32 | Nahoru | #53

callowsick píše: ještě by měl být Yoshimura


Yoshimura nemá homologaci

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 12:32 | Nahoru | #54
CB600> Pokud vim, tak tazatel hleda neco jednoducheho kolem chalupy pro celou rodinu. Motor jednoduchy je, dily levne jsou a podvozkove to je az az.

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 12:33 | Nahoru | #55

CB600 píše: FMF. Jinak on nepsal nic o homologaci .



Správně, o homologaci jsem psal já.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

8.2.2023 v 13:38 | Nahoru | #56
puffybodie> A spoľahlivosť? Mám info od niekoho, kto mal tú česť s viacerými PR5 (ale to je alebo bol vodník) a že spoľahlivosť bola ich slabou stránkou.

(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

9.2.2023 v 14:06 | Nahoru | #57
Metric> Tot otazka. V Portugalsku kde se to pochopitelne prodava nejvic si to pochvaluji. Navic dily jsou strasne levne a co vim, tak v pocatcich bylo problemy treba s ridici jednotkou, ta uz je jina. U nas je spise problem se siti prodejcu (to uz se trochu zlepsilo, aspon tady) a ze to zase tolik lidi neporidlo a kdo poridil a mel problemy, tak ostatni se od toho drzi dal a jedou radeji klasiku KTM. To vice v pytli jsou majitele starsich Husek a Gasu

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

14.3.2023 v 10:08 | Nahoru | #58
prochyj> Nevyhledávám maloobjem který se tváří jako dospělá motorka, respektive nepotřebuju aby to tak vypadalo, ale spíše naopak. Čím nižší tím lepší, tím kratší tím lepší. Nepotřebuju koně, nepotřebuju tlumiče Vím co jsou tyhle nízkorozpočtovky zač a proto je také vyhledávám
Seděl jsem na WR 250 R a ta motorka mě dostala, krátká, úzká, výška tak akorát. Jediný zádrhel byl, že mi ji pán prostě nechtěl prodat, jinak už bych ji měl doma! Pán zbytečně čekal celý víkend než mu někdo přijede z druhého konce republiky. Za mě jestli to někdo chce přijede hned, kór, když byl víkend! Bohužel asi osud, byl jsem první u motorky, ale druhý volající a pán byl až přepečlivě férový

puffybodie>dost dobrý želízko. Parametrama to parádně zapadá do mého výběru. ALE!!! Značka jako taková!!! Ta servisní síť a již zmiňované problémy a také zpracování a především další budoucí prodej! Starší nejsou vůbec a nová by musela stát kolem 100K aby to bylo lákadlo. Ale na papíře je to fakt dobrý líbí se mi to.

CB600>viz.první odstavec, odpověď prochyjmu. Nepotřebuju koně, tlumiče ani jakože dospělou motorku.

puffybodie>přesně, tak všechny parametry KLX splňují mé požadavky! Vlastně mi stačí i dváca, ale bohužel kluci pražští mají obrovskou výhodu! Většinou si najdu moto kolem Prahy, ale přes týden to nedám a než dojde víkend, tak to kluci pražští co to mají za bukem koupí. Zrovna mi utekla minulý týden ta KLX 125 Byl jsem druhý volající Tak schválně přiznejte se mi kdo mi ji koupil před nosem?

E: v poslední době už se peru jenom s budgetem...
Otázečka. Co obnáší koupě ze zahraničí? PL, SK? Koupim, vezmu všechny papíry, udělám dovozovou STK a přihlásím? Nebo je to v tom něco víc? Kdo má zkušenosti? Díky

Naposledy editováno 14.03.2023 10:13:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

14.3.2023 v 19:26 | Nahoru | #59
Sally06> Takže týpek, který prostě drží slovo a podrží mašinu tomu kdo volal jako první je už dneska přežitek, jo? Evidentně prodal, protože ta ze Vsetína za 87 tis zmizla (jestli myslíš tuhle). Takže týpek nečekal zbytečně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...

14.3.2023 v 20:36 | Nahoru | #60
Vlnič> Hele stalo se mi už 2x a dokonce jednou, když jsem byl na půl cesty. A schválně hádej kam jsem měl namířeno! Každý to má jinak, ale já od jisté chvíle to mám jasné, kdo dřív přijde ten dřív mele!!! kór sakra přes ten víkend. Pokud to nemá člověk za komínem, ale kousek dále, tak každý se jezdí dívat na motorku o víkendu!

Není tu náhodou někdo kdo vlastnil nebo ještě vlastní AJP??? díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
podvozek CRF 300l [1, 2, 3, 4] Honda CRF 300L Fridex_01 106 20.5.2024 v 22:06 assassin
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L BmwPatrik 1 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein


TOPlist