Naposledy editováno 05.08.2021 12:10:14
2 reakcí na tento příspěvek Auto na převoz moto a na spaní
Jasně, že na velikost customa to nemá, ale oproti 806 a 807 je to trochu větší, nesrovnatelně spolehlivější, o poznání pohodlnější s lepšími jízdními vlastnostmi a nižšími provozními náklady.
1 reakcí na tento příspěvek Auto na převoz moto a na spaní
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
Borntobewild píše: Já teda nevím, co tady řešíte, lepší auto než Prévii stejně neseženeš.
Jasně, že na velikost customa to nemá, ale oproti 806 a 807 je to trochu větší, nesrovnatelně spolehlivější, o poznání pohodlnější s lepšími jízdními vlastnostmi a nižšími provozními náklady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
Borntobewild píše: Medved> A to jsi slyšel kde? Nesplet sestreba o jeden rad?
To snad ne ... po 8000km? Tomu neverim. Zase na druhou stranu by se nemusel menit ani olej.edit: neslysel jsem to nikde ... zazil jsem to .
edit2: zkousel jsem dohledat nejake info o tom pruseru Previe v Americe. Marne. Tak jenom co si pamatuju - ja jsem si v USA Previi pujcil na takovy delsi vylet a vratil jsem se z nej s motorem na sracky. Kdyz to zacalo mlatit, dojel jsem do pobocky pujcovny a tam mi mistni rednek rekl, ze to je normalni, at klidne jedu. Mel jsem pred sebou cca 300km domu, relativne civilizovanou krajinou. Dojel jsem jentaktak a z pujcovny si pro to prijeli s odtahem. Po vikendu jsem se o tom bavil s mistnakama v praci a kdyz to slysel jeden z nich, tak z nej vylezlo, ze mel Previi a odesly mu dva motory. Pak od nej Toyota ten vynalez koupila zpet, byla tam nejaka hromadna zaloba. Duvod je udajne ten, ze Previa ma motor pod prednima sedackama a aby ho tam dostali, naklonili ho do nejakeho extremniho uhlu, tusim skoro 80st. Jenze sikmacum nedoslo, ze musi taky predelat mazani, protoze ty motory jsou konstruovane na nejaky podstatne nizsi uhel nakloneni. Takze ty motory se zacaly zadirat jeste pred najetim 100kkm na klice. Souviselo to s hladinou oleje - kdo ji drzel na horni rysce, tomu motor vydrzel dele, kdo ji drzel mezi ryskama, mel smulu. Kompresorove motory odchazely drive - logicky, protoze dostavaly vic na prdel. Mimochodem - asi proto se tolik Previi pred par lety objevilo v Evrope .
A ten vtip se svickama mi rikal prave ten kolega, ktery Previi vlastnil .
Naposledy editováno 07.08.2021 10:52:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
807 je proti tomu nenažraná, těžká, v interiéru hnusná malá kraksna.
S 806 jsem najel 250tis a až na závadu altíku a relátka, tak i tak mě nikde nenechalo. Servis byl teda bídnej, jen olej, filtry a potom ostatní, co technik na stk uznal za špatné. Cena/ výkon jako u Feldy, taky jede až do roztrhání.
Naposledy editováno 06.08.2021 16:19:56
Medved píše: Previa ma proti 807 obrovskou vyhodu - nemusi se u ni menit svicky. Nikdy. Akorat teda kazdych 80000km vymenis motor. Vzdycky. Akorat u toho kompresoroveho motoru je kratsi interval - 60000km.
...asi dobrej vosk a hořej pomalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
_Michal píše: Borntobewild> 806 a její sestry jsou spolehlivé, až na její nepovedenou lancii.
807 je proti tomu nenažraná, těžká, v interiéru hnusná malá kraksna.
S 806 jsem najel 250tis a až na závadu altíku a relátka, tak i tak mě nikde nenechalo. Servis byl teda bídnej, jen olej, filtry a potom ostatní, co technik na stk uznal za špatné. Cena/ výkon jako u Feldy, taky jede až do roztrhání.
2 x jsem v tom vezl moto novou z krámu bez benzinu. Dát tam jetou moto si moc nedovedu predstavit. Takže auto a přívěs. Klidně nějake vetší kombi, s tím se zase líp jede nez s tim Transporterem/ Multivanen, preci jen - jsou to dodávky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
Naposledy editováno 07.08.2021 09:24:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
Medved píše: mariano> bohuzel verim ze zijes ...
proč mám blbej pocit, že se za týden uvidíme...?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
Medved píše: To snad ne ... po 8000km? Tomu neverim. Zase na druhou stranu by se nemusel menit ani olej.
edit: neslysel jsem to nikde ... zazil jsem to .
edit2: zkousel jsem dohledat nejake info o tom pruseru Previe v Americe. Marne. Tak jenom co si pamatuju - ja jsem si v USA Previi pujcil na takovy delsi vylet a vratil jsem se z nej s motorem na sracky. Kdyz to zacalo mlatit, dojel jsem do pobocky pujcovny a tam mi mistni rednek rekl, ze to je normalni, at klidne jedu. Mel jsem pred sebou cca 300km domu, relativne civilizovanou krajinou. Dojel jsem jentaktak a z pujcovny si pro to prijeli s odtahem. Po vikendu jsem se o tom bavil s mistnakama v praci a kdyz to slysel jeden z nich, tak z nej vylezlo, ze mel Previi a odesly mu dva motory. Pak od nej Toyota ten vynalez koupila zpet, byla tam nejaka hromadna zaloba. Duvod je udajne ten, ze Previa ma motor pod prednima sedackama a aby ho tam dostali, naklonili ho do nejakeho extremniho uhlu, tusim skoro 80st. Jenze sikmacum nedoslo, ze musi taky predelat mazani, protoze ty motory jsou konstruovane na nejaky podstatne nizsi uhel nakloneni. Takze ty motory se zacaly zadirat jeste pred najetim 100kkm na klice. Souviselo to s hladinou oleje - kdo ji drzel na horni rysce, tomu motor vydrzel dele, kdo ji drzel mezi ryskama, mel smulu. Kompresorove motory odchazely drive - logicky, protoze dostavaly vic na prdel. Mimochodem - asi proto se tolik Previi pred par lety objevilo v Evrope .
A ten vtip se svickama mi rikal prave ten kolega, ktery Previi vlastnil .
Tak tohle slyším poprvé. Dvojkova Previe má motor uloženy uplne normálně svisle. Nepředpokládám, že by někdo, kromě nadšence jako jsem já, kupoval jednickovou. Nicméně ten motor v jednickove není prostě položeny. Je takhle vodorovně konstruovany. Já mám na jedné jednickove najeto asi 250 tis. a motor je ve výborné kondici. U druhé mi odešel motor ve 450 tis. A to kvůli zanedbané údržbě předchozího majitele. Co jsem kdy našel články z celého světa, nikdo se o tom, co píšeš nezminoval. Všude píšou o maximální spolehlivosti a nesmrtelnosti. Z Toyotafor vím, že některé modely v některých modelech byly pruserove, např celica a avensis. Ale o Previi nikde ani slovo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
_Michal píše: Medved> pár kilometrů při testovací jízdě a proto bych rád zůstal u 806. Pokud myslíš servis 807, tak jen v okolí co znám, tak do servisu párkrát za rok musí, prostě musí.
Osobně mám zas najeto 90tisíc v 807 a 806ku neznám vůbec. Papírově je šestka lehčí a má decentě větší kufr. Sedmička je fakt ingot, jeden kus jsem si koupil na náhradní díly a celou jsem jí rozebral a rozřezal a musím uznat, že je udělaná dost poctivě. Má své neduhy, jako blbě schovaná palice, ke které je mizerný přístup - vstřiky nejdou vyndat na zamontovaném motoru a navíc na ně zatéká voda. Ale jinak je to fakt houževnatý auto. Někdo nadává na přední ramena, že tím, jak je to těžký tak odcházej. Pravdou je, že Starline a podobné na tom vydrží 20t km a odporoučí se čepy protože tím jak jsou koulí dolu a maj na levných značkách na hovno manžetu tak se tam dostane bordel a je vymalováno. Dvouhmota mi odešla při 320 000km (lupnul přítlačný talíř, jinak by ještě vydržela), Fap se repasoval při 250 000km společně s turbínou a jinak je vše jako na jakémkoli vozu, klasický spotřebák - najeto zatím 394 000km, emise čerstvě hluboko pod limity a STK mi našla prasklou manžetu na poloose a nehomologovaný parkovačky. Jinak pocitově při jízdě je to líný ale jde jen o zvyk, ten motor má dost specifickej průběh výkonu.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto na převoz moto a na spaní
Toyota a Honda jsou nejspolehlivější auta na americkém trhu.
Naposledy editováno 09.08.2021 12:51:48