globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna baterky
 
26.3.2019 v 13:44
Zdravím, chtěl jsem se zeptat zkušených motorkářů zda doporučite značku, typ baterie, nebo je to jedno, musím koupit novou.
Předem děkuji.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Výměna baterky

29.3.2019 v 05:28 | Nahoru | #31
Piwell> tak jelikož autor vlákna nedal žádnej konkrétní typovej požadavek, celá debata se motá jen kolem kvality výrobců - jasně že v každém stroji jsou jiný nároky na baterku jako díl, bez ohledu na výrobce.
Dobře, jinej můj osobní případ (auto) - Banner. Větší shit jsem v životě neviděl šla srat ihned po záruce. Po ní mi švara sehnal zase novou Bannerku, a i když jsem nad ní ohrnoval nos, teď čumím jako puk - slouží 7. rok a teprv teď naznačuje, že už toho má dost. Ale léto ještě dá. Auto jezdí furt ve stejným režimu, nic se nezměnilo. Tak co, je to loterie nebo ne? Podle mě jednoznačně.

Výměna baterky

29.3.2019 v 07:46 | Nahoru | #32
http://www.otos.cz/m...0l-a2-12v-11ah-120a/

tady jsou baterky za směšné ceny a fungují

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna baterky

29.3.2019 v 08:55 | Nahoru | #33

Piwell píše: No hele ... neznam konkrétní modely XV1100 (ale na moto tohoto typu se nikdy nic extra neinovovalo), ale jednou jsem byl svědkem vyndavání špatný baterky právě z XV1100 (tušim rok 95 - 97, tak nějak) a byl jsem dost překvapen (rozumněj šokován) tím, že tam byla 20Ah baterka. Prostě baterka jako hovado. Ta, pokud jí nějak částečně klesne kapacita, má pořád hodně velkou rezervu. Neshazuju tím tvoje tvrzení, ale za:
a) má obrovskou rezervu, tudíž to oproti běžným bateriím nemá úplně vypovídající hodnotu
b) píšeš "stará" ... tzn. vyšší kvalita olova ve článcích


S tou rezervou to kupodivu není pravda. Virago nemá dekompresor a pokud motor zastaví kousek před úvratí, startér by ho nedokázal roztočit bez hodně velkého záběrového proudu. Ten vylítne až ke dvěma stům ampér (!) a po roztočení klesá na přibližně 90 A. To jsou hodnoty, které z menšího akumulátoru nevydoluješ, pokud není lithiový. Proto je tam taková velká mrcha a jakmile není v dobré kondici, na startování je to okamžitě poznat.

Naposledy editováno 29.03.2019 08:56:28

(reakce na) Výměna baterky

29.3.2019 v 15:51 | Nahoru | #34

1100Virago píše: S tou rezervou to kupodivu není pravda. Virago nemá dekompresor a pokud motor zastaví kousek před úvratí, startér by ho nedokázal roztočit bez hodně velkého záběrového proudu. Ten vylítne až ke dvěma stům ampér (!) a po roztočení klesá na přibližně 90 A. To jsou hodnoty, které z menšího akumulátoru nevydoluješ, pokud není lithiový. Proto je tam taková velká mrcha a jakmile není v dobré kondici, na startování je to okamžitě poznat.



Aha, to jsem nevěděl. To dá rozum.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist