Takže se ptám, jde o to, že motor blbě maže? Nebo odejde turbo u auta? Proč by někdo tak auto/motorku vůbec konstruoval, že nemůže stát na volnoběh?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
panTerek píše: Yura> Si to asi nedokážu úplně představit, to jako na kopci skopeš ze čtverky se spojkou na neutrál a pod kopcem tam zase se spojkou cpeš tři kvalty navrch? Krom toho že přicházíš o brzdnej účinek motoru... Já jezdím pod kvaltem z kopce i s károu, věčný vykvaltovávače jsem nikdy nepochopil, na spotřebě se projeví 00prd a jinej důvod nevidím.
to ne, ale stalo se mi na SK v Tatrách, že po chcací pauze sem se rozjel, dal sem dva a pak zpátky neutrál. Rozjelo se to asi na 50, a tak sme se courali za krajnicí a kochali sme se. Vydrželo to skoro 6 km. A pak někdo psal, že prej to je na hovno pro motor a převodovku....nevim, já tomu nerozumím.
Jo a s károu vyhodí kvalt jedině vůl
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
SperkysCBR píše: Ne šlo o turbo, které se v kombinaci s dieselovým motorem údajně zanáší. Ale všechny náklaďáky na stavbě, bagry, apod jsou diesely, tak nevím....
Zlatý benzín bez turba s větším obsahem, každý kouká kolik to žere, ale jsou z toho jen problémy...
Ale turbo tazenim nemas jak oddelat... mozna jeste kompresor, kdyby tocil motorem tim jak se vali kola... ale ani tak se mi to nezda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
Yura píše: to ne, ale stalo se mi na SK v Tatrách, že po chcací pauze sem se rozjel, dal sem dva a pak zpátky neutrál. Rozjelo se to asi na 50, a tak sme se courali za krajnicí a kochali sme se. Vydrželo to skoro 6 km. A pak někdo psal, že prej to je na hovno pro motor a převodovku....nevim, já tomu nerozumím.
Jo a s károu vyhodí kvalt jedině vůl
... pokud se bavime o neutralu mezi 1 a 2, tak problem kterej vidim je v tom, ze bych musel hodne zpomalit, abych mohl zaradit tu dvojku z neutralu... zaradit dvojku z neutralu v 200, tak se mi asi radosti rozskoci skrin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
MedWed píše: Ale turbo tazenim nemas jak oddelat... mozna jeste kompresor, kdyby tocil motorem tim jak se vali kola... ale ani tak se mi to nezda
Teď jsem maličko nepochopil tok tvejch myšlenek - na volnoběh (a jinej stav při vyhozeným kvaltu asi nenastane) se asi kompresor taky nijak zvlášť netočí, nicht wahr?
Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
TomElefant750 píše: Teď jsem maličko nepochopil tok tvejch myšlenek - na volnoběh (a jinej stav při vyhozeným kvaltu asi nenastane) se asi kompresor taky nijak zvlášť netočí, nicht wahr?
Čau, Tom
Kdyz si prectes muj post jeste jednou, je tam neco o tom, ze se toci motor, kdyz se toci kola (napoveda - jak tomhle muze nastat?)
Kazdopadne beznej stav to rozhodne neni - hloubam nad pricinou toho, jak by to mohlo nastat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
nemako píše: panTerek> je nová doba. dneska ti z kopce vyřadí i automat v náklaďáku.
Vyradi, nebo hodi nejakej overdrive?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
MedWed píše: Vyradi, nebo hodi nejakej overdrive?
normálně vyřadí,ale zařadí hned,jak něco uděláš,třeba zapneš motorovku,ťukneš na brzdu nebo na plyn2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
MedWed píše: ... pokud se bavime o neutralu mezi 1 a 2, tak problem kterej vidim je v tom, ze bych musel hodne zpomalit, abych mohl zaradit tu dvojku z neutralu... zaradit dvojku z neutralu v 200, tak se mi asi radosti rozskoci skrin
jj, normální neutrál, kontrolka svítí. Žádnej falešnej.
Tak já sem se coural víceméně po trávě, a když už to nejelo, tak sem zastavil a klasicky odjel. To se ví, chroustnout tam kvalt v pasesáti, ponesu Virago domu v batohu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
ale dik, to jsem nevedel....
1 reakcí na tento příspěvek Stání na volnoběh auto/motorka
U benzínového motoru je při dlouhodobém klapání nebezpečí horšího mazání - takže ač tu někteří tvrdí, že je to v poho, tak není a u vzducháčů je to ještě markatnější (a už vůbec nezmiňuji dvoutakty - tam je to kapitola na dlouhé "hádání").
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
Yura píše: jj, normální neutrál, kontrolka svítí. Žádnej falešnej.
Tak já sem se coural víceméně po trávě, a když už to nejelo, tak sem zastavil a klasicky odjel. To se ví, chroustnout tam kvalt v pasesáti, ponesu Virago domu v batohu.
Kdyz to rozmotas do otacek, pak teprve zmacknes spojku a zaradis, tak se to v nouzi dá, ale stejně je to prasarna.
Kdyz se na N couras a kochas a pro zarazeni kvaltu zpomalis na odpovidajici rychlost,.tak nevim cemu by to melo vadit (krom brzd který v případě potreby musej vic máknout nez kdyby jim motor pomahal.)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
Jinak si myslim ze to treba neni optimalni, ale pokud je auto v kondici, tak to neni problem. A ze mu teoreticky zkratis zivot z milionu na 0,9mil km je dneska asi taky jedno.
Kdo to najede? Promile aut?
Ed: písmenko
Naposledy editováno 05.02.2018 20:18:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
MedWed píše: Ale turbo tazenim nemas jak oddelat... mozna jeste kompresor, kdyby tocil motorem tim jak se vali kola... ale ani tak se mi to nezda
Tam šlo o to, že bylo tažené auto nastartované, ne o samotné tažení, ale bylo nastartované celou dobu, několik hodin....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
nemako píše: panTerek> je nová doba. dneska ti z kopce vyřadí i automat v náklaďáku.
Začínám se smiřovat s tím, že jsem fakt starej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání na volnoběh auto/motorka
MedWed píše: Vyradi, nebo hodi nejakej overdrive?
a zpětně i zařadí Brumlo stačí jen držet volant taky by jsi to zvládnul, říději to i ženský