Je tu vela starsich tem, ale potrebujem nieco aktualnejsie a odskusane.
Dakujem
Naposledy editováno 11.10.2017 20:32:23
Takže já Ti mohu říct, že tahle helma je tichá na Guzzině a Ty mi potom vynadáš, že jsem kokot, protože Tobě bude třeba pískat, nebo hučet a to zrovna v rychlosti, kterou jezdíš nejčastěji....
Takže budeš muset zkoušet přímo na Tvé motorce..!
Eisy píše: felixxx> Noo hej ale niektora z nch je urcite predsa len o daco tichsia ako druha, tretia. A o to mi de.
Za chvilku ma tu presvedcite na zavretu ... :)
vlez si klidně do uzavreté, hluk lámanie vetra třeba zmizí, zas tam bude rambajs jak v železárnách na noční,
jestli je jedna přilba hlučná méně nebo více neřeším, tyto věci neposlouchám,
víc mě zajímá abych přežil, silnice jsou nebezpečné, kterýkoliv řidič tě překvapí zepředu zezadu, zvolíš klidnou trasu kde nikdo nejezdí kocháš se přírodou a na motorce ti v pravé poledne přistane srna, klidne skončíš s polámanou kyčlí a rukou na zemi,
moje stará taky řešila přílby, nákrčníky, boty, kůži, rukavice, nákoleníky, loketníky, termoprádlo,
ted vlétě vyjede v žabkách, normálně oblečená a je ráda když jí dám kokos, protože z přílby ji bolí hlava a má problémy s vlasama, kam je nacpat, pak zas česat,
Osobní zkušenost - Integrála Caberg................vyklápěcí AGV.................vyklápěcí LS2...............překlápěcí Shark Evoline2...................integrála HCI(levná Čína)............skutrová Nexo...............vyklápěcí Nishua. A kupodivu nejtižší byla skutrová Nexo s plexisklem až pod bradu za směšný peníz narychlo koupena před dovolenou. Nejpraktičtější Shark evoline ...............................nakonec to dopadlo tak, že jsem si pořídil silikonové špunty do uší a přestal řešit hluk helmy. Paradoxně je lépe slyšet zvuky potřebné při řízení a odfiltruje to docela dost i zvukový projev biologického omezovače rychlosti občasně instalovaného na zadní sedadlo. Když si ještě do interkomu pustím jako podkres příjemnou hudbu, dokáží mě některé cenovky u helem pouze vyloudit shovívavý úsměv.
Bez motorky a praktického projetí ti nikdo neřekne "kup si tuhle, ta je nej" - tak přeji dobrou volbu.
Ibaže medzi nimi nenájdeš žiadnu za 80 , ani za 100 € , ba ani za 150 ...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ticha prilba na chopra
Gahan37 píše: Netuším proč je rozšířeny standart čopr=otevřená....si na tom můžeš rozbit hubu stejně jako na skútru nebo kole a bradu Ti zakryje co až pojedeš brázdu po asfaltu???? Rok na Shadow600 jsem jezdil integrální úplně v klidu nez jsem ji poslal dal a otevřená me vadila i na skútru ....blbost to kupovat ovšem Tvá volba
Protoze se zavrenou nevidis na budik na nadrzi bez sklopeni hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ticha prilba na chopra
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ticha prilba na chopra
Gahan37 píše: Metalocalypse> Zbytečná činnost se u motorky ma něco koukat....to by jsi mel mít trochu cit už ne....
tak to když bude svítit olej, přeju hodně citu až poletíš kvůli kouslému motoru
Naposledy editováno 14.10.2017 22:44:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ticha prilba na chopra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ticha prilba na chopra
Kubák píše: felixxx> Jak casto se ti to stava?
zbytečné
ten zvuk helmy mi připadal jako když zapínáš starou cirkulárku s kolébkou a přepínáš hvězda trojůhelník, na jednom úseku jsem si ji dal do kufru, jel jen v kukle a bylo ticho,
tak asi tak nějak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ticha prilba na chopra
felixxx píše: tak to když bude svítit olej, přeju hodně citu až poletíš kvůli kouslému motoru
Ber to s rezervou myšleno že se na budiky kouknu max 2x za 100km a to jen v případě pokud vím ze začátek cesty jsem nezačal s plnou nádrži jinak u vfr je pohled na budiky otázkou setiny vteřiny....krom toho u Hondy se muže rozsvitit max Fi olej nikdy
Nekoupit si integrálu z důvodu ze nevidím na budiky je opravdu problém hodny stylu motorky co jezdi
Navíc už jsem zažil dost "cvrnknutí" od čmeláků, vos, a jiné polétavé havěti v rychlosti nad 90 km/h, abych věděl, že nic jiného, než integrála, už mi na hlavu nesmí.
Jezdím v HJC IS-17, podle SHARP testu pět hvězd, hlučná je dost, nad 100km/h už neslyším výfuk, ale vítr. Řeším špuntama do uší, je to věc zvyku je vozit v kapse bundy, a před vyjížďkou si je nandat....
Gahan37 píše: Ber to s rezervou myšleno že se na budiky kouknu max 2x za 100km a to jen v případě pokud vím ze začátek cesty jsem nezačal s plnou nádrži jinak u vfr je pohled na budiky otázkou setiny vteřiny....krom toho u Hondy se muže rozsvitit max Fi olej nikdy
Nekoupit si integrálu z důvodu ze nevidím na budiky je opravdu problém hodny stylu motorky co jezdi
mi to je jedno co mám na hlavě, po budíkách se dívám často, ani ne kvůli oleji, ale zapomínám blikač, vůbec by mě ani nenapadlo věnoat se tomu jestli hnu krkem nebo ne, kdo má bechtěrjeva tak asi potřebuje spešl přílbu, jezdím od deseti let a nějaké vílké pohodlí a vychytávky jsem nikdy neřešil prostě si vystačím stím co zrovna mím,
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ticha prilba na chopra
felixxx píše: tak to když bude svítit olej, přeju hodně citu až poletíš kvůli kouslému motoru
jak tady bylo kdysi trefně napsáno-většina motorek má leda tak kontrolku zadření olej se kontroluje jinak...na blinkry jsem se naučil sem tam kliknout "pro sichr" jestli jsou vypnuté a jinak se opravdu není moc na co koukat, ono je spíše ku škodě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ticha prilba na chopra
fockewulf píše: jak tady bylo kdysi trefně napsáno-většina motorek má leda tak kontrolku zadření olej se kontroluje jinak...na blinkry jsem se naučil sem tam kliknout "pro sichr" jestli jsou vypnuté a jinak se opravdu není moc na co koukat, ono je spíše ku škodě...
já vím i sršen na videu
ani do zrcátek se nedívej ten vzadu si tě vohlídá,
já jsem trochu jinak, strýc zemřel po pádu z motorky, můj nejstarší syn před deseti lety tragicky zahynul, jsem takový špion pořád po všem čumím, jízdu na motorce neberu jako adrenalin, nebo nějakou pohodu, motorce dám max a když mi něco dá jsem rád