strýc má již od puberty pionýra. Problém je, že byl vždy psaný na jeho otce, který je již několik let po smrti a fichtl neproběhl dědickým řízením. Jak se v takové situaci zachovat? Zatím stále malý techničák a ručně psaná SPZ tak, jak to dříve mohlo být. Je možnost udělat přepis na strýce i v tomto případě, nebo bude už nadále fichtl legálně do budoucna nepojizdný? Doteď to nikomu moc nevadilo. Díky za rady. Byla by škoda ho rozprodat na ND.
hOOrNeT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
Naposledy editováno 10.10.2017 14:55:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
Souhlasíš tedy s kroky, co tu psali kolegové nad tebou a je to správné řešení toho, jak tuto situaci vyřešit? Tedy: dodatečné dědické řízení a poté přepis nového majitele na DI.
Díky
SojkinXR6R píše: Ted sem to řešil s čz 175.
Nevymejšlejte něco, co už je vymyšlený !
Jediná legální cesta jak pincka dostat na papíry a legálně ho provozovat je znovuotevření dědického řízení. stojí to cca 600,-
Pokud jsou papíry, tak stim zajdi na okresní soud v bydlišti posledního majitele, tam tě pošlou do odboru řízení věcí dědických kde na základě informací v TP otevřou to dědický řízení a pak už budeš jen čekat, až se k tomu dostane notář. To že se jim do toho nechce sou bláboly, sou tam od toho...
Nejdřív se to musí převést na přímé dědice, teda potomky a pak už se stim může nakládat klasicky...
SojkinXR6R píše: Ted sem to řešil s čz 175.
Nevymejšlejte něco, co už je vymyšlený !
Jediná legální cesta jak pincka dostat na papíry a legálně ho provozovat je znovuotevření dědického řízení. stojí to cca 600,-
Pokud jsou papíry, tak stim zajdi na okresní soud v bydlišti posledního majitele, tam tě pošlou do odboru řízení věcí dědických kde na základě informací v TP otevřou to dědický řízení a pak už budeš jen čekat, až se k tomu dostane notář. To že se jim do toho nechce sou bláboly, sou tam od toho...
Nejdřív se to musí převést na přímé dědice, teda potomky a pak už se stim může nakládat klasicky...
Naposledy editováno 10.10.2017 16:21:58
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
Julip píše: Takovych pripadu je. Jsem pod vlivem, ALE-psaci stroj,jeste dreveny papir, silne pisici propisku, zehlicku na nejvyssi teplotu, volnym slohem a hlavne nehrat si na pravnika, daruji(memu vnuku, sousedovi, protriteli...), projev svobodne vule nekdy v roce 1988+pravo vydrzeni veci, kde neni nebude ani soudce.
chytrý
další řešení je nic nepřepisovat a jezdit na papíry po dědovi, pokud to bude mít stk tak do toho šťourat nikdo nebude
humusus - nejlepší bude na vše sr*t, tak jako doteď, ale pokud se například ztratí technický průkaz, duplikát se podle zákona vydá jen na žádost toho, kdo je k motorce zaregistrován...a to bude velké smůůůůůla
ale vzhledem k tomu že ceny těchto motorek neustále rostou bude se tím jednou někdo zabývat...
(reakce na) Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
hOOrNeT píše: ještě mě zajímá: Vyřídíme dědické řízení... Lze ještě v dnešní době zachovat při přepisu původní registrační značku a malý techničák tak, jak to má pionýr doposud? Byla by škoda ho "zničit" velkou SPZkou a zánikem původního TP.
Díky
Spz lze zachovat Tp vymění za novej. teď jsem převáděl jawa 555 a zůstala mi malá malovaná spz
2 reakcí na tento příspěvek Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
2 reakcí na tento příspěvek Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
Až na magistrátu sníží byrokracii při převodu vozidla, půjdu tam ohlásit nového majitele. Do tý doby na to prdim.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
Naposledy editováno 11.10.2017 08:28:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
Co kdyby konečně někoho z vás napadlo, že ten zákon se má dodržovat a motorku by měl na sebe každý řádně přihlásit?
Já mám své motorky i auta na sebe řádně zaregistrované a nevidím žádný racionální důvod, proč by to mělo být jinak....
Myslím že většina zaregistrovaných uživatelů této poradny si své zákonné povinnosti plní, a také si myslím, že je nejvyšší čas aby se stát začal věnovat tomu, že jeho občané mají i nějaké povinnosti...každý má lidská práva, procesní práva, práva, práva, práva...ale má i povinnosti....každý den čtu v jiné poradně o nepřepsaných motorkách a nepřepsaných autech, celá EU si s tím odkáže hravě poradit jen my ne....stát neví, kdo užívá SPZ, kterou někomu kdysi přidělil....Tak by měl provozování nepřepsaných vozidel zákonem znemožnit...po marném uplynutí nějaké lhůty značky a doklady zneplatnit a jejich opětovné získání administrativně a finančně ztížit
Něco mále se změní od nového roku, kdy začne ČKP opět vymáhat sankční poplatky za nepojištěná auta a nepojištěné motorky, vím o případech kdy v minulosti ČKP obesílala i zesnulé, protože ČKP informace o smrti původního majitele nemá... pak se do celé věci vloží pozůstalé babičky a další příbuzenstvo které pod fiktivní hrozbou exekuce ( kterou ČKP v minulosti strašila v médiích) za narůstající dluh bude mít snahu vše dořešit :-P a pak některým z vás příbuzní poděkují
Naposledy editováno 11.10.2017 09:17:46
mzxy píše: maspe> ale značky nechává lisovat stát, na všech nových značkách je ochranná folie značky 3M s hologramy, která je přísně zúčtovatelná a MDCR jí dodává přímo firmám která na základě výběrového řízení značky lisují...Proč radíš lidem takové nesmysly? Já vím o případu kdy policie poslala do správního řízení řidiče motorky který měl značku domácí výroby.....je pravdou že v dobách minulých se na motorku montovalo kdeco, ale riskovat že přijdu na 6 měsíců o řidičák, pokud to bude někdo kvalifikovat jako jízdu bet registrační značky , to mi přijde hoooodně hloupé....
Co kdyby konečně někoho z vás napadlo, že ten zákon se má dodržovat a motorku by měl na sebe každý řádně přihlásit?
Já mám své motorky i auta na sebe řádně zaregistrované a nevidím žádný racionální důvod, proč by to mělo být jinak....
Myslím že většina zaregistrovaných uživatelů této poradny si své zákonné povinnosti plní, a také si myslím, že je nejvyšší čas aby se stát začal věnovat tomu, že jeho občané mají i nějaké povinnosti...každý má lidská práva, procesní práva, práva, práva, práva...ale má i povinnosti....každý den čtu v jiné poradně o nepřepsaných motorkách a nepřepsaných autech, celá EU si s tím odkáže hravě poradit jen my ne....stát neví, kdo užívá SPZ, kterou někomu kdysi přidělil....Tak by měl provozování nepřepsaných vozidel zákonem znemožnit...po marném uplynutí nějaké lhůty značky a doklady zneplatnit a jejich opětovné získání administrativně a finančně ztížit
Něco mále se změní od nového roku, kdy začne ČKP opět vymáhat sankční poplatky za nepojištěná auta a nepojištěné motorky, vím o případech kdy v minulosti ČKP obesílala i zesnulé, protože ČKP informace o smrti původního majitele nemá... pak se do celé věci vloží pozůstalé babičky a další příbuzenstvo které pod fiktivní hrozbou exekuce ( kterou ČKP v minulosti strašila v médiích) za narůstající dluh bude mít snahu vše dořešit :-P a pak některým z vás příbuzní poděkují
presne diky (bez tech nadavek prosim) jako jsi ty nam stat a EU neustale utahuji srouby ... ja bych osobne byl nejstastnejsi, kdyby stat a hlavne EU do meho zivota strkaly svuj praseci rypak co nejmene - idealne vubec.
Naposledy editováno 12.10.2017 15:21:56
1 reakcí na tento příspěvek Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
Jak to dostat do papírovýho stavu "v pořádku"? Chtěl bych bejt oficiálním vlastníkem, ale jak na to u mopedu, ke kterýmu nemám vůbec nic? Kupoval ho kdysi jako úplně novej praděda (pokud je ta informace k něčemu dobrá), chtěl bych ho nechat v rodině a dát dokupy. Nerad bych na veteránský papíry, pokud to půjde i jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
maspe píše: hOOrNeT> teoreticky značku možná jo, pokud je prolisovaná. Techničák nejspíše ne. Zkusil bych nechat udělat prolisovanou malou značku a trvat na tom, aby ji nechali.
Na fotce co jsem sem dal je značka lisovaná jen s okrajem a zbytek ručně malovsný a na Stk není problém protože jsem ji nikdy neměnil za novou. Pokud už máš novou velkou lisovanou znacku už si nemůžeš nikde nechat dodělat malou,nelze se vrátit ke staré značce.
http://www.jawa-50.c...lovane-male-spz.html
Doporučuju přečíst celé.
dave-lister píše: Jezdím s Jawou která má papíry na zemřelého. Ptal jsem se policajtů co mi hrozí. Podle kluků z hlídkový asi nic,papíry jsou věc magistrátu. Je zajímá jen malý tp - osvědčení o registraci, zelená karta, STK, alkohol, drogy, lékárnička.
Až na magistrátu sníží byrokracii při převodu vozidla, půjdu tam ohlásit nového majitele. Do tý doby na to prdim.
munulý týden přijela paná jezdí na manžela který je asi 6 let po smrti, soused naproti s feldou jezdí dva roky na mrtvého, koupil feldu na ryby a majitele před přepisem odvezli do nemocnice kde zemřel,
pokud si přeci koupím motorku, předám prodávajícímu dohodnutou cenu a motorku si převemu je podle zákona moje a úřad by měl zaevidovat tento stav, bohužel to vidí jinak,
v holansku to tak fachčí, soused si stáhl formulář, zaslal do holanska, došlo mu platit 60 e a to je celé, nemusí chodit s lodí na technické kontroly, nic, jen jezdit, nemusí se setkat s debilním úředníkem, který jen vymýšlí aby nic nešlo,
jen u nás se bude furt hledat problém
Naposledy editováno 12.10.2017 07:37:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pionýr - problém s dědictvím a přepisem
To že ti ji nechali je ok. Akorát pokud vím, tak bylo nějaké nařízení při přepisu měnit neprolisované značky.
maspe píše: ziky> takže podle vás se malé šestiúhelníky nikdy nedělaly prolisované? To vás zklamu. Dělaly. Nebavíme se tu o europlachtě. Ale o malé šestiúhelníkové značce. Jestli máš malovanou, nebo si necháš udělat prolisovanou, je šumák.
To že ti ji nechali je ok. Akorát pokud vím, tak bylo nějaké nařízení při přepisu měnit neprolisované značky.
Bavím se o mé konkrétní značce na fotce. Nezklameš, rozhodně se lisované značky v době kdy děda pincka kupoval nedělali, tato značka i číslo je původní přepisovalo se 2x nejdřív na mého tátu a teď na mě furt je původní,jen sem jí před stk namaloval znova ,protože byla nečitelná. Lisovanou mám ten větší formát na jawu 350,také původní
Naposledy editováno 12.10.2017 13:53:34
mzxy píše: dave-lister> byrokracii zvyšuje tvůj poslanec , na rozdíl od policejního strážmistra vím úplně přesně, že ti hrozí pokuta do 50 tisíc Kč...platnou právní úpravu znám, protože jsem jí na rozdíl od některých jiných rádců pečlivě nastudoval
A jak se úředník dozví že mám nějakou motorku v garáži?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |