globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poloha ventilku
25.3.2017 v 06:51
Zdravim,jedna rychlá otázka.Je duležitá při přezutí pneu poloha ventilku,nebo je to jedno?Tušim že na nový pneu byla barvou tečka.Ted jdu obouvat jetou tak jenom jestli je to jedno kde bude.Dík za odpovědi k tématu.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 19:45 | Nahoru | #31

Dolph-cz píše: Kapicik> přesně tak to je,ušetří se pár korun a ničí to věci s mnohonásobnou hodnotou.



hele ja jsem na zadny svy motorce zadni kolo nevyvazoval, a TA jsem prodaval s najetejma 90 tkm a loziska mel puvodni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 19:47 | Nahoru | #32
gugo> ok,máš pravdu,jsou to mýty,vyvažování je zbytečné.
ani olej není třeba měnit tak často a vůbec celé se to moc přeceňuje.

Poloha ventilku

26.3.2017 v 19:50 | Nahoru | #33
A ted už budu zblblej uplně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 19:56 | Nahoru | #34

Dolph-cz píše: gugo> ok,máš pravdu,jsou to mýty,vyvažování je zbytečné.
ani olej není třeba měnit tak často a vůbec celé se to moc přeceňuje.



nevim proc sem pletes olej. Ty tvrdis ze nevyvazene kolo ti znici loziska. ja ti rikam ze mam empiricky vyzkouseny u zadniho kola, ze tomu tak neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 20:02 | Nahoru | #35

gugo píše: nevim proc sem pletes olej. Ty tvrdis ze nevyvazene kolo ti znici loziska. ja ti rikam ze mam empiricky vyzkouseny u zadniho kola, ze tomu tak neni.



a co ti mám na to říct?ty sám přece víš,že píšeš hovadinu,tak hloupý být nemůžeš.prostě nevyváženost=vibrace=zvýšené namáhaní uložení.

je zbytečné se bavit,po jaké době se to projeví,některé gumy mají nevývažek 20gramů,jiné 60gramů-třeba jsi měl štěstí na ty 20ti gramové......ale vždy je nevyváženost na škodu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 20:18 | Nahoru | #36

Dolph-cz píše: a co ti mám na to říct?ty sám přece víš,že píšeš hovadinu,tak hloupý být nemůžeš.prostě nevyváženost=vibrace=zvýšené namáhaní uložení.

je zbytečné se bavit,po jaké době se to projeví,některé gumy mají nevývažek 20gramů,jiné 60gramů-třeba jsi měl štěstí na ty 20ti gramové......ale vždy je nevyváženost na škodu.



Ja ti netvrdim ze tam neni zvysene namahani, ja ti jen tvrdim ze ac jsem nikdy nevyvazoval (zadni kolo) tak to na lozisko nemelo behem 40 tkm destrukcni vliv.
Pokud ty jsi krom urazeni , vytahovani "nevymenovani oleje" apod schopen dokazat opak, tak prosim. ja ti nebranim.

Jinak treba 10-20 g je beznej nevyvazek, kterej nekdy navazim na pneu zakaznika, kdyz prijede s gumou se kterou rok jezdi. (kdyz to tak clovek jenom prubne).

Edit: jinak to co jsem psal plati v mem pripade pro kolo standardne ulozene, ne pro letmac. Aby si me nahodou nechtel chytat za slovo.

Naposledy editováno 26.03.2017 20:20:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 20:33 | Nahoru | #37
gugo> nechci tě urážet,ale prostě všechno souvisí se vším....

často řeším otázku-jak to,že mně první ložisko v autě,nebo čep a pod. vydrželo 200-300tis a další už jen polovinu....??

ono prostě když je všechno nové-nové kola,pneu,tlumiče a pod,tak jednotlivé díly jako celek fungují lépe a méně se namáhají...
samozřejmě se můžeme bavit i o kvalitě dílů...to je druhý problém.

takže když se vrátím k tomu vyvažování-je to individuální-záleží na konkrétní pneu jak se podařila vyrobit,jak si sedla na ráfek,taky v jakém stavu ten ráfek je-kdo ho má trošku koplý,tak se nevývažky zvětšují....prostě říct-já jsem nevyvažoval a bylo to OK,takže je vyvažování zbytečné-to prostě nejde...
jakou motorku si vlastně měl a v jakém režimu si ji používal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:17 | Nahoru | #38
Dolph-cz> Moje zkusennost je takova, ze na loziskach se nejvic podepise to ze se do nich dostane voda+bordel.
Konkretne k tvoji otazce tech zminovanych 40 tkm bylo na transalp 600, provoz smisenej teren 30% silnice 70 %. celkovej najezd motorky nez sla do sveta 90 tkm.
na KTM 950 mam nalitano nejakejch 70 tkm z toho 50 tkm je mejch, zadek nevyvazuju , litam stim asi tak stejne 30 % teren zbytek silnice. Kochacku nejezdim.
Zadni lozisko je ok predni loziska na kole ktery vyvazuju sly do haje v cca 60 tkm, naraz kdyz jsem to postavil na predni kolo.
Na duku mam celkem malo nalitano, takze nestoji za rec to zminovat.

Stojim si za tim, ze nevyvazeny kolo loziska nenici a ja osobne nevyvazek na zadnim kole na jizdnich vlastnostech nepoznam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:30 | Nahoru | #39
gugo> je to irone....

-ty tvrdíš nevyvažovat
-já tvrdím vyvažovat
-a jsou tady i takoví,co trvají nejen na vyvážení,ale ještě červenou tečku na ventilu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:33 | Nahoru | #40

Dolph-cz píše: gugo> je to irone....

-ty tvrdíš nevyvažovat
-já tvrdím vyvažovat
-a jsou tady i takoví,co trvají nejen na vyvážení,ale ještě červenou tečku na ventilu...



Ale ja ti nerikam NEVYVAZOVAT. Ja ti jen rikam, ze na zivotnost lozisek to ma pramaly vliv.
Kdyz ke me prijde zakaznik, tak se ho ptam, chces to vyvazit ? A hned mu na to rikam, "ja si zadek nevyvazuju, ale s radosti ti ho vyvazim a prodam ti 50 g zavazi" .

1 reakcí na tento příspěvek Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:33 | Nahoru | #41
Ta tečka tam je kvůli mašině která ve fabrice obouvá kola. Díky tý tečce ten stroj pozná jak tu gumu obout aby měla správně směr otáčení.
Když se ta tečka dá k ventilku někdy to pomůže při vyvažování, ale nový kola obutý z fabriky tu tečku nikdy nemaj proti ventilku a taky to jezdí. :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:35 | Nahoru | #42
gugo> a proč zadek nevyvažuješ a předek jo?

(reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:44 | Nahoru | #43
Dolph-cz> Většinou se vyvažujou kola aby nevibrovali řidítka takže stačí vyvážit přední kolo. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:49 | Nahoru | #44
dave-lister> a jak pozna stroj podle tecky smer otaceni ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:50 | Nahoru | #45

Dolph-cz píše: gugo> a proč zadek nevyvažuješ a předek jo?



Protoze pri rychlostech pres 100 kmh to poznam na jizdnich vlastnostech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:54 | Nahoru | #46
gugo> Protože ta tečka je vždy jen na jedný straně.

Poloha ventilku

26.3.2017 v 22:59 | Nahoru | #47
Koukni na čas 1:04 kde je vidět zadní kolo. tečka je správně na venkovní straně ale mimo ventilek. Tečka je zvenku protože tam je asymetrická guma a ta tečka je vždy na venkovní straně. U směrovejch gum je ta tečka vždy na pravym kole zvenku pokud si to dobře vybavuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 23:12 | Nahoru | #48

dave-lister píše: gugo> Protože ta tečka je vždy jen na jedný straně.



tuhel teorii o tom ze tecka slouzi k tomu co pises ctu poprve, k cemu je pak zluta tecka a zelena tecka (pokud jsou ? )

(reakce na) Poloha ventilku

26.3.2017 v 23:15 | Nahoru | #49
gugo> Poslední dobou vídám jen červené tečky.

Poloha ventilku

27.3.2017 v 04:46 | Nahoru | #50
Kdyz uz jste u toho,ja zadek nikdy nevyvazoval,ani bracha a co vim i vic kluku ,at o byli endura,nebo fireblade,bandit,fazer,to je fuk,proste nikdy,a predek jen kdyz jsem poznal ze se to nejak ozyva,delam u autodopravcu kde se prezouvaj jen auta,tak tam nikdy nemaj nastavce na motorky,tak si to proste prezuju a jezdim,zrovna tet na tuhle sezonu jsem daval novy gumy a predek vibroval od 170,tak jsem ho nechal vyvazit a je klid.gum uz jsem sjel hodne,zadek mi vydrzi zhruba kolem 6ti 7tis,predek tak 10,to je sezona,takhle to mam skoro 20 let a kdyz tak vzpomenu tak asi tak 5krat si o to ten predek rekl.Auta jsou na to haklivejsi,tam by jsem kolo bez vyvazeni ani nezkousel nasadit,skoda prace.zdar

Naposledy editováno 27.03.2017 04:56:27

(reakce na) Poloha ventilku

27.3.2017 v 04:58 | Nahoru | #51

gugo píše: pocitam, ze gumu vidis tak jednou do roka kdyz si ji koupis v eshopu a dovezes ji do pneuservisu aby ti ji prezuli, ze?



Tak si to prepocitej,bobečku,mas to spatne

(reakce na) Poloha ventilku

27.3.2017 v 08:05 | Nahoru | #52

gugo píše: Protoze pri rychlostech pres 100 kmh to poznam na jizdnich vlastnostech.



takže to asi nebude o tom,že zadek nevibruje,jen prostě to uložení zadního kola je pevnější a vibrace pohltí.prostě je zadek méně citlivý...

...tobe z toho vychází,že ho netřeba vyvážit.jsme hold rozdílní.více se tady přít nechci,tvůj názor jsem pochopil,ty ten můj,více nevyřešíme.

2 reakcí na tento příspěvek Poloha ventilku

27.3.2017 v 17:55 | Nahoru | #53
Na Babetě 207 také nevyvažuji, ale při max. rychlosti 43 km mi to nevadí

Na litrové motoce se s nevyváženými koly můžeš na mokré vozovce zabít...o to vám tady jde?

O ČR se píše že je pro motorkáře nejnebezečněší zemi v EU, ohrožují nás bezohední řidiči plechovek...ale někteří motorkáři se ohrožují sami

Naposledy editováno 27.03.2017 17:55:41

(reakce na) Poloha ventilku

27.3.2017 v 18:37 | Nahoru | #54
mzxy> O ČR se píše že je pro motorkáře nejnebezečněší zemi v EU, ohrožují nás bezohední řidiči plechovek...ale někteří motorkáři se ohrožují sami

vzhledem ke svému přes čtvrt století trvajícímu beznehodovému provozu nehodlám na svých zvycích nic měnit,kor když jde o teorii a doměnky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha ventilku

27.3.2017 v 19:47 | Nahoru | #55
mzxy> prijed se svou moto, sundam ti zadni kolo a udelam ti 3x vyvazenou gumu a 3x nevyvazenou.
Jestli to podle chovani motorky poznas, mas u me dejme tomu 20 ti lety portsky, nebo rum si klidne rekni.

Poloha ventilku

28.3.2017 v 08:52 | Nahoru | #56
Co se tyce nevyvazku - nevyvazek nezpusobi zase takove namahani, aby to znatelne zkratilo zivotnost lozisek - ty pojdou daleko driv napr. na tu vodu v lozisku. Co se vyvazovani zadniho kola tyce, tak 10 g nepoznam, ale 40g urcite a nemusim jet ani 200, ani 100, ale klidne 50.

Osobne vyvavuzuju vzdy i zadni kolo. Jednak to maji motorky z vyroby, takze lze predpokladat, ze vyrobce vi, proc to dela (a pokud by to nebylo potreba, tak jiste radi usetri za zavazi) a pro zkousku - uplne jednoduche - postavit moto na hlavni stojan, zadni kolo do vzduchu, natocit a nechat tocit zadni kolo rychlosti odpovidajici trebas tem 50 km/h.

(reakce na) Poloha ventilku

28.3.2017 v 10:02 | Nahoru | #57
gugo> dobrá teorie je základem dobré praxe, psal jsem že Babetu nevyvažuji a nedělal jsme to ani i stadionu, jawetty, pionýrů ani i jawy tripade, ale dnes to dělám...a ty si dělej co chceš

Naposledy editováno 28.03.2017 10:04:59

1 reakcí na tento příspěvek Poloha ventilku

30.3.2017 v 06:45 | Nahoru | #58
Když jsem kdysi koupil novou vyvažovačku zkoušel jsem na svím aute ty programy optimalizace a minímalizace závaží , spíš ze zvědavosti v praxi na to není čas několikrát odrážet a otáčet gumu na disku . Začal jsem vždy s tečkou u ventilku , pravda je že se mi ve výsledku podařilo nemít na kole skoro žádný závaží většinou ze vnitř do 5 g z venčí do 10ti , nekde to bylo trochu víc , tečka ale u ventilku nakonec nebyla ani jednou, takže soudím že jestli se namontuje k ventilku nebo ne je jedno a význam to bude mít jiný ta tečka. Taky sem zkoušel několikrát vyvážit samotný disk a žeby byl nejlehči nebo nejtěžší zrovna u ventilku to teda říct nemůžu, spíš záleží jak disk háže

Naposledy editováno 30.03.2017 06:48:10

(reakce na) Poloha ventilku

30.3.2017 v 07:57 | Nahoru | #59

george72 píše: Když jsem kdysi koupil novou vyvažovačku zkoušel jsem na svím aute ty programy optimalizace a minímalizace závaží , spíš ze zvědavosti v praxi na to není čas několikrát odrážet a otáčet gumu na disku . Začal jsem vždy s tečkou u ventilku , pravda je že se mi ve výsledku podařilo nemít na kole skoro žádný závaží většinou ze vnitř do 5 g z venčí do 10ti , nekde to bylo trochu víc , tečka ale u ventilku nakonec nebyla ani jednou, takže soudím že jestli se namontuje k ventilku nebo ne je jedno a význam to bude mít jiný ta tečka. Taky sem zkoušel několikrát vyvážit samotný disk a žeby byl nejlehči nebo nejtěžší zrovna u ventilku to teda říct nemůžu, spíš záleží jak disk háže



přesně tak.
tohle je z praxe.teorie je fajn,ale tady nefunguje
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupe unikatu v nemecku a nasledne ... [1, 2] Yamaha FZR 1000 Bougee 33 2.8.2022 v 21:57 Milosek.m
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 hauerj 7 16.6.2022 v 21:31 hauerj
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 mirek-x 7 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 MikyxC 7 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 MikyxC 13 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo


TOPlist