globalmoto_kveten





Téma: Kolečko o jeden zub větší
9.2.2016 v 14:46
Zdarec, už se to tu řešilo, ale nikde jsem se nedopátral závěru. (možná jsem blbě hledal) Přemýšlel jsem nad tím změnit přední kolečko na řetězovce a místo 15ti zubu tam dát 16ti. Popřípadě kde bych ho sehnal
Předchozí
1 2
Následující

Kolečko o jeden zub větší

16.2.2016 v 21:34 | Nahoru | #31
A jak se jezdí s nesnýtovanou řetězovou spojkou?

Kolečko o jeden zub větší

16.2.2016 v 21:41 | Nahoru | #32

-Lapchik- píše: A jak se jezdí s nesnýtovanou řetězovou spojkou?

Ja tam mel druhy zpusob, ten plisek co se nasune na ty kolicky. Jelo to normalne, ale dal nez tech 500 metru do KTM bych se bal jet. Nyt je nyt.

Kolečko o jeden zub větší

24.2.2016 v 07:30 | Nahoru | #33
Tak kolečko je na motorce. Ujel jsem s ním cca 10 km a tak ještě nějaké velké postřehy nemám. Pocitově motorka nezlenivěla, teda aspoň ne nijak výrazně, že by si toho člověk hned všimnul. Ještě musím porovnat ten tachometr s gps o kolik se to zpřesnilo

Kolečko o jeden zub větší

25.2.2016 v 12:31 | Nahoru | #34
Už jsem to řešil v jiném tématu, ale napíšu to i sem.Když je kolem řetězovýho kolečka tak málo prostoru, nebylo by lepší pořídit menší rozetu? Ne že by se tam nevešlo, ...

Naposledy editováno 25.02.2016 12:33:36

Kolečko o jeden zub větší

25.2.2016 v 12:39 | Nahoru | #35
jirka-mz> Abych pravdu řekl nevím kolik tam je místa, dělali mi to v servisu a problém v tom neviděli

Kolečko o jeden zub větší

26.2.2016 v 01:35 | Nahoru | #36
vlcacek> místo tam asi je, ale stejně pokud bude tak pořídím menší rozetu. Řetězovka už je na odchodu, tak ji budu muset z jara vyměnit, až ji dojedu a pak se uvidí.

Naposledy editováno 26.02.2016 01:35:29

Kolečko o jeden zub větší

26.2.2016 v 09:08 | Nahoru | #37
tak já neměl odvahu a objednal sem 15 kolečko,ale na podzim budu řešit celou řetězovku,tak pudu do 16ky.
http://www.motoretez...ersys-rok-07-15html/

Kolečko o jeden zub větší

8.6.2016 v 23:39 | Nahoru | #38
Chci tu motku spíš do rychla - dálniční úseky s otáčkama přes 7000 nic moc.

Takže jsem dal dopředu kolecko 16 zubů a rozdíl není moc velký, rychlost dle tachometru u stejných otáček cca +9km/h. Nepozoroval jsem, že by to bylo línější. Nejhorší na celé operaci bylo povolit matku pastorku (dle příručky je utažená momentem 125Nm), to jsem nakonec skončil v kotrmelci...ale povolil.

O víkendu ještě namontuju rozetu 43 zubů místo originálních 46, a potom uvidím a dám echo.

Kolečko o jeden zub větší

10.6.2016 v 12:22 | Nahoru | #39
Já teď dával komplet řetězovku od motorezy.cz (DID 520 a 15/46, tedy origo). Dřív jsem měl vzadu menší rozetu (44z). Točí to víc, řadím spíš, ale jinak moc velký rozdíl to není.
Tímto ještě dodatewčně děkuji bývalému majiteli, že dal na Versyse bezkroužkový řetěz ČZ. Vydržel asi 2tis. km. Fakt super! Díky moc!!!

Kolečko o jeden zub větší

13.6.2016 v 19:25 | Nahoru | #40
Tak jsem dal o víkendu rozetu 43 zubů a ve předu mám 16 zubů. No velký rozdíl to tedy není, je to znát spíš u menších kvaltů 1,2 a 3.

Nekontroloval jsem skutečnou rychlost (např. podle GPS) s tou tachometrovou. Teď ukazuje tachometr při 6000 otáčkách 127 km/h.

Kolečko o jeden zub větší

2.10.2017 v 16:50 | Nahoru | #41
Tak "konečně" došlo i na mě. Už mám objednánu sadu RK a vzal jsem 16ti pastorek. Měnit budu doma, sám, tak jsem zvědavý, kolik tam zůstane místa.

Kolečko o jeden zub větší

3.10.2017 v 10:06 | Nahoru | #42
ramlik> 16z mám a vejde se, ale místa moc není. Rozdíl je akorát že to co máš na tachometru tak se víc blíží skutečnosti dle GPS. v 50 je to dle gps cca48 a třeba na dálnici ve 130 je to cca 125.

Naposledy editováno 03.10.2017 10:07:33

Kolečko o jeden zub větší

3.10.2017 v 15:16 | Nahoru | #43
jirka-mz>
pravda je, že snad asi jen kvůli tomu ho dávám, to 10ti kilometrové přeměřování mě sere od samého začátku.

Kolečko o jeden zub větší

3.10.2017 v 20:41 | Nahoru | #44
... nechci nikomu brát iluze o tom, že s větším pastorkem vpředu se zpřesní tachometr, jelikož snímání rychlosti na Kawasaki Versys je z ABS čidel a nikoliv z hřídele pastorku. Viděl jsem to při demontáži a nechal si vysvětlit přímo v Kawasaki Hradec Králové.
Mohu to i potvrdit, mám pastorek 16z přes rok, tuším byl jsem zde první,a diference rychlosti se prakticky nezměnila.
Jízdní projev je bez zjevného vlivu na výkon a akceleraci dole a v horních otáčkách je příjemnější, že se nemusí furt jet na 6-tku. Při shodné rychlosti na 6-tku točím o 250ot/min míň a je to příjemnější.
Jinak kolega nyní měnil řetězovku a dal dopředu 16z a dozadu 44z, nikde nic nevadí mechanicky, jízdní projev dle něj výrazně jiný. Při shodné rychlosti na šestý stupeň jsou otáčky cca o 400ot/min nižší, konečně se musí řadit...

Kolečko o jeden zub větší

3.10.2017 v 21:20 | Nahoru | #45
a ti co nemají ABS to berou s kama??

Kolečko o jeden zub větší

4.10.2017 v 00:49 | Nahoru | #46

protos píše: ... nechci nikomu brát iluze o tom, že s větším pastorkem vpředu se zpřesní tachometr, jelikož snímání rychlosti na Kawasaki Versys je z ABS čidel a nikoliv z hřídele pastorku. Viděl jsem to při demontáži a nechal si vysvětlit přímo v Kawasaki Hradec Králové.
Mohu to i potvrdit, mám pastorek 16z přes rok, tuším byl jsem zde první,a diference rychlosti se prakticky nezměnila.
Jízdní projev je bez zjevného vlivu na výkon a akceleraci dole a v horních otáčkách je příjemnější, že se nemusí furt jet na 6-tku. Při shodné rychlosti na 6-tku točím o 250ot/min míň a je to příjemnější.
Jinak kolega nyní měnil řetězovku a dal dopředu 16z a dozadu 44z, nikde nic nevadí mechanicky, jízdní projev dle něj výrazně jiný. Při shodné rychlosti na šestý stupeň jsou otáčky cca o 400ot/min nižší, konečně se musí řadit...



Takže při shodných otáčkách motoru Ti tachometr ukazuje vyšší rychlost!
...ještě jednou a pomalu si přečti, co jsi napsal, a pak zavolej do KawaHradec a pogratuluj jim. Opravdu odborníci. Vsadím se, že se budou dušovat, že jsi nepochopil jejich vysvětlení.
...když dáš motku na stojan a protočíš na místě kvalty tak tachometr nefunguje? (edit)

Naposledy editováno 04.10.2017 00:52:42

Kolečko o jeden zub větší

4.10.2017 v 09:04 | Nahoru | #47
protos> Blbost, já měl 650 s ABS a když jsem dal 16ti kolečko tak se tachometr zpřesnil podle GPS skoro uplně. Takže od ABS to rozhodně nebude

Kolečko o jeden zub větší

4.10.2017 v 10:52 | Nahoru | #48
protos> Takže co já když nemám ABS? Možná u novejch který už mají všechny ABS povině to tak třeba je, ale u prvního modelu určitě ne

Kolečko o jeden zub větší

4.10.2017 v 20:20 | Nahoru | #49
...omluva, že jsem to neupřesnil a možná i přehlédl, domníval jsem se, že se bavíte o 1000, nikoliv 650...

Kolečko o jeden zub větší

5.10.2017 v 13:42 | Nahoru | #50
protos> už to vypadalo na pěknou vášnivou debatu a ty to takhle zamázneš...

Kolečko o jeden zub větší

5.10.2017 v 21:11 | Nahoru | #51
No, ono je to úplně jedno.
Prostě rychlost primárně nesnímají čidla abs!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 5 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 Ameral 41 24.3.2024 v 18:10 Radek_S


TOPlist