paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hayabusa cukani pri zrychlovani
11.11.2015 v 15:08
Ahoj lidi,mám dotaz celou sezonu jsem jezdil s motorkou v pohodě. Ale ke konci sezony se mi stalo že motorka při zrychleni začala cukat . Zvýšila se mi spotřeba a nedokážu z motorky dostat více jak 260......
Udělal jsem svíčky a v servisu dělali synchronizaci karburátoru a motoru....

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 19:37 | Nahoru | #31
Myslím, že se v tom vrtáš zbytečně. Karbecovka je hrozně háklivá na teplotu i vlhkost vzduchu. Takže problém je: směs benzínu se vzduchem.

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 19:40 | Nahoru | #32

TDM851 píše: Myslím, že se v tom vrtáš zbytečně. Karbecovka je hrozně háklivá na teplotu i vlhkost vzduchu. Takže problém je: směs benzínu se vzduchem.


Hayabuzna sa robila s karbcami niekedy?
Nezdá sa mi.

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 20:27 | Nahoru | #33
Sám jsi hayabuzna Aspoň čti zadání

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 20:34 | Nahoru | #34

TDM851 píše: Sám jsi hayabuzna Aspoň čti zadání


zadanie čítam, ale je v ňom chyba, hayabusa nemá karbce. Ak mu niečo v servise synchronizovali, tak škrtiace klapky na vstrekoch.

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 20:44 | Nahoru | #35
To je výzva O motorku? Co máš

Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 22:03 | Nahoru | #36
Už jsem to psal (karbeci) 2. Bubrak má pravdu 3. TP = realita ověřeno na všech strojích, co jsem kdy měl. Nový pneu, origo převod a motorka musí jet o 10 -20 km/h víc (tacho) než je v TP = mínus přepal tacha = to co píše výrobce. Youtube videa neberu v potaz, každej ňouma hodí -1 + 3 na zubech a jezdí 300 a real je asi 250. Nicméně pokud BUSA nechce jet přes 260 a nemá něco s tachem je to špatně, špatně, špatně a vůbec to nesouvisí s tím, že je to moc (jakože by jsi tolik ani neměl zkoušet jezdit). 260 mi jede tacho moje VTR se 110koňma a 50ti křížkama, úplně v sérii (krom windshieldu).

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 22:33 | Nahoru | #37

TDM851 píše: To je výzva O motorku? Co máš



Hele to jako ze se chces vsadit ze ma busa karbce? O motorku? Do toho bych i sel, ja mam to co mam v profilu, co mas ty?

2 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 22:37 | Nahoru | #38
Roko Kamo, moje Futura mě pořád dokáže ve 170 házet na zadní kolo. Bohužel servisuji i rychlou Busu Rychlá je karbecová, bez omezovače a to je fakt jiná liga. Zajímá mě. jestli zakladateli chybí těch cca 40 koní, a jestli ten výkon umí využít

Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 22:43 | Nahoru | #39
Zadna seriova hayabusa nemela karburator...

3 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 23:02 | Nahoru | #40
Jéžiš, tobude motorek Stará , no limits je karbenátek...

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 23:13 | Nahoru | #41

TDM851 píše: Jéžiš, tobude motorek Stará , no limits je karbenátek...



Nepletes si to s blackem?

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 23:21 | Nahoru | #42

TDM851 píše: Jéžiš, tobude motorek Stará , no limits je karbenátek...



http://www.motorkari...ayabusa.html#manualy

stahni 2054_suzuki-gsx1300r-hayabusha-service-manual-1999-2000.pdf

a koukej na kapitolu 4, ty karbanatku

Hayabusa cukani pri zrychlovani

14.11.2015 v 23:23 | Nahoru | #43
by bylo divny, kdyby v 98 dali do 750 strikacku a pak do novy 99 Busy (jako top modelu) dali karbec

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 09:16 | Nahoru | #44
Mel jsem 99tku a 2003jku a karbec nikdy nemela a kdo tvrdi, ze jo, tak je ... hm...hm... cyklista!!!

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 09:21 | Nahoru | #45
...nehlede toho, ze busa je takova legenda, ze i kdo ji nemel, tak byl mel alespon vedet, ze karbec nikdy nemela. Proste znalosti, byt teoreticke.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 10:50 | Nahoru | #46
A nemá pojmenovanou třeba 600 hayabusha jen v domácím prostředí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 10:54 | Nahoru | #47

TDM851 píše: Jéžiš, tobude motorek Stará , no limits je karbenátek...



Klidne k tomu prihodim i auto :) suzuki u vsech vyssich modelu jede uz od roku 97 (SRAD) vstrikovani, uz vidim jak ma komplet celou radu GSXR a TL se vstrikovanim a pak svuj top model osadi jako jedinej karbcema :)

Jestli si to myslis podle packy "sytice" tak to maj vsechny ty prvni FI protoze maji jen jednu skrtici klapku, sekundarni klapky co zabezpecuji i automaticky sytic dostala az gsxr1000 k1 ....

Docela bych chtel videt jak servisujes nekomu hayabusu kdyz netusis ze ma vstrikovani :) omezovac rychlosti je otazka krabicky za par korun ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 11:24 | Nahoru | #48
assassin>

Docela bych chtel videt jak servisujes nekomu hayabusu kdyz netusis ze ma vstrikovani :)

Možná jen šponuje řetěz a mění ložiska v krku řízení od neustálého házení na zadní?

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 11:38 | Nahoru | #49
assassin: automaticky sytic mela az K2

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 12:19 | Nahoru | #50

Bubrak-ZX10R píše: assassin: automaticky sytic mela az K2



Jojo chyba, sice uz ma sekundarni klapky, ale jeste neumi v dorazu otevrit tu hlavni, dik za opravu...

Naposledy editováno 15.11.2015 12:20:00

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 12:21 | Nahoru | #51

CAG píše: assassin> Možná jen šponuje řetěz a mění ložiska v krku řízení od neustálého házení na zadní?



Asi. Futuru co se zveda ve 170ti na zadni jsem radeji presel bez komentare...

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 12:57 | Nahoru | #52
Uz ho nechte! Az se vam vyserou karburatory na busach, tak vam to neopravi a vysere se na vas...

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 13:18 | Nahoru | #53
kua a čo som vyhral teda? Akú moto?
a navyše, táto téma nijak nepomáha zakladateľovi.

Neviem či to niekto písal na prvej strane, ale skúsil by som jednoduchou neinvazívnou metódou - daj nejaké silné čistiace aditívum do benzínu. Napr Pro-Tec fuel line cleaner. Je fajn že ti robili synchronizáciu bohviečoho, keď to karbce neboli, asi škrtiacich klapiek, ale ako je na tom vzduchový filter? Neni tam od 2003 stále ten istý? Ešte ma napadajú veci ako senzor teploty motora (ideš na bohato vkuse) a vadná lambda (ak to lambdu má). Strielanie do výfuku je kedy? Keď dáš plný knedel, alebo keď pustíš plyn, alebo kedy?

Edit: prečítal som si prvú stranu, tak som vyhodil z postu blbosti.

Naposledy editováno 15.11.2015 13:22:31

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 15:03 | Nahoru | #54
lopata75> zkusíme to pro zjednodušení.... jedeš na 6tku v 6 tis otáčkách máš 150km/h to znamená že pokud červený podle začíná ve 12tis ot. za min tak je to 2x150= 300 km/h zpřevodování supersportů ze serie je takový abys poslední kvalt se seriovým výkonem vytočil do omezovače... navíc nechápu proč by starý cbr nemohlo jet 280km/h jela to i zx9r z roku 96 pokud máš motor v pořádku a seřízenej.... seš hrozně zblblej z televize.....

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 16:30 | Nahoru | #55
gagtoy: to je zajimavy ja doted spis cetl/slysel ze by se predposledni kvalt mel dat vytocit do omezovace (coz ale neni to same jako zacatek cerveneho pole)

treba prave moje desitka, na 6ku by teoreticky v omezovaci mela mit 328 (tacho) a to sem nikdy nedal ani zdaleka, tech 312 (co odpovida cca 295 realnych) je kousek pred 13tis (dle gearingcommander.com) coz je prave kde zacina cervene pole.

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 16:34 | Nahoru | #56

TDM851 píše: Roko Kamo, moje Futura mě pořád dokáže ve 170 házet na zadní kolo. Bohužel servisuji i rychlou Busu Rychlá je karbecová, bez omezovače a to je fakt jiná liga. Zajímá mě. jestli zakladateli chybí těch cca 40 koní, a jestli ten výkon umí využít



jestliže tu motorku servisuješ a trvdíš, že Busa(jakákoli) má karboše, tak potěš prdel...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 19:43 | Nahoru | #57
kilix
Ahoj motorka nema lambdu ma komplet akrapa... filtr ma najeto asi 5000 km
Vyfuk strili kdyz zavru plyn

(reakce na) Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 19:53 | Nahoru | #58
Bubrak-ZX10R> oprava máš pravdu poslední kvalt k červenému poli.

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 20:01 | Nahoru | #59
No pratele, na stary buse jsrm jel budikovejch z Brna na Znojmo 325km/h a byla tam 6tka a 10600 otacek, coz si ted nevim jiste ale myslim byl omezovac. Byla to podotykam seriovka jen s koncovkami S.L.K nebo L.S.K....

Dalsi mela vacky, komplet akrapa a PC3 a zadnej velkej rozdil to nebyl. Ono uz to potom jede vsechno krute a ja nejsem takovej magor , abych to nejak extra poznal.

Ted mam Yamaha Majesty 125 S a ta jede teda o poznani min, to poznam urcite...

Naposledy editováno 15.11.2015 20:07:46

Hayabusa cukani pri zrychlovani

15.11.2015 v 20:08 | Nahoru | #60
ani první busy neměly sytič v pravým slova smyslu.Ač to tak vypadá dle páčky, jedná se pouze o systém otevírání klapek, takže by se dalo říci takovej mechanickej tempomat
V podstatě tím akorát zvyšuješ otáčky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist