Jezdím s motorkou každý den do práce tak odstavit motorku je problém.
Chtěl bych objednat na netu díly a pak to jedno odpoledne vyměnit.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 klouže spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/487 klouže spojka
Jirka4137 píše: Mám pod přítlačákem jednu navíc tedy dvě ocelové na kraji tzn. 5 ferodo a 6 ocel. . Spojka klouzala i když nové lamely mají správnou sílu.
A přitom by stačilo tak málo - dát olej, kterej se u dnes používanýho obložení na lamelách očekává, že se bude běžně používat. No a rázem by bylo po klouzání.
Jak píšu nahoře neklouže to jen s castrolem do převodu diferenciálu a mogulem který je tam tedˇ tuším M6AD. Možná že existují i další značky ale sypat do jejich testování prachy fakt nevím. Lamely jsem koupil na Brněnské Motortechně už fakt nevím u koho. Ty co jsem kupoval do staré 487.0 u Radka Koláře ve Zlíně fungovali bez problémů hned i s PP80. Opravdu si myslím že je to Čínská náhražka a olejem to není.
Jak tedˇ čtu nahoře používáš 10W na 30 od motorexu tak ho příště prubnu. Do motorek se vždycky snažím dát co tam patří. Jinak celá sestava spojky včetně plechových lamel, unašeče, koše i pružin je nová.
Naposledy editováno 20.08.2015 09:27:43
U někoho jsem tady četl u motorky,že do spojky u Zetky pustil také a musel zařadit dvojku a pak na něj dekl po odšroubování posledního šroubu dekl vyskočil a nějaké dily spadly na zem.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 klouže spojka
Už jsem lamely a meziplechy + jeden navíc pod přitlačák jak jsi doporučoval - přehodil a teď mě čeká seřízení spojky.
Demontáž a zpětná montáž pružinek a kolíčku šla podezřele lehce tak jsem zvědavej.
Nalil jsem tam převodový olej Mogul je to necelý litr. (cena byla 119 Kč/ Litr)
Původní byl černý jako boty kanady a dole byl nějaký šum z materiálu bloku motoru.
Naposledy editováno 06.09.2015 12:42:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/487 klouže spojka
Jirka4137 píše: ....Při demontáži musíš mít startovací-řadící páku v poloze pro startování............
Díky za radu Jirka4137.
Udělal jsem to tak jak jsi napsal a vše pod bočním víkem při demontáži víka zůstalo na svých místech.
Koukal jsem na ten koš a jeden kolík je volnější do stran cca.1,5 mm a druhý lehounce se hýbe,třetí je O.K ,snad to nevadí.
Řetěz ze spojky na kliku by také zasloužil výměnu,ale pokud to bude teď fungovat tak to do Prosince vydrží a pak jde motor na zimu ven z rámu a pak bych chtěl udělat celé GO motoru.
Mě tak napadá,zvládl by někdo zde GO motoru ČZetky???
(výbrus válce,klika,ložiska atd.)
((,díly,cena a peníze za práci by jsme vyřešily po SZ))
Demontáž Vape a zpětnou montáž si udělám sám.
Generálky motorů dělá ve Zlíně od r.1990 kamarád ing. Radek Kolář. V oklí Rychnova ale určitě najdeš taky někoho. Lakýrníky tam máte šikovné tak bych se třeba přeptal u nich určitě mají nějaké kontakty na mechoše.
Pak už zbývá jen drtit zatáčky v okolí Žamberka.
Jinak ten vytahaný řetěz primáru stojí okolo stovky. Nedělej si ale moc velké iluze. Po jedné sezoně bude vytahaný taky. Motorku mám dva roky a už jsem měnil dva.
Naposledy editováno 06.09.2015 15:36:18
Já se bohužel musím (po rozvodu )stěhovat do podnájmu a nebudu mít možnost něco dělat v dílně.
Dnes jsem dělal na zahradě výměnu spojky a pořád nejde seřídit.
Obrázek a bod.č.6.
Pomalu dávám řadičku dolu na 1 a pak šlupka a kvalt tam je a motor skoro chcípá a musím vyřadit.
Mezi ostatníma kvaltama to jsou rány do převodovky i na volnoběh dost velké a škube pořád řetězem ke kolu.
Dotáhnu šroub o kousek dovnitř abych více zatlačil tlačnou tyč do spojky a lépe se to rozepínalo a zajistím maticí a párkrát zmáčknu spojku a chvilku to řadí nepatrně lépe a pak při max.zmáčknutí páčky a stojím na zadní brzdě tak pořád spojka táhne a motor úpí ,že skoro chcípne.
Dotáhnu opět šroubek a zajistím maticí a to samé dokola.
Pokud dělám mezeru mezi kladkou a vačkou automatu dle návodu výrobce a vás kolegu tady na fóru tak na to nemohu brát zřetel a nezařadím vůbec,spojka nerozepne.
Tlačná tyč nerozepne spojku.
Přitáhnul jsem to ještě více a zítra to zkusím projet na silnici zda to rozepínání nedělá studený olej převodovky.
Začalo lejt jako z konve tak jsem musel pod střechu a pokračování zítra.
Píšeš drtit zatáčka kolem Žamberka?? To se občas jezdíte?
Já si sice na ČZetce troufnu ji položit na levou stranu např.na kruhovém objezdu,ale na to samé ,ale na pravou stranu mi to nějak nejde ji položit.Mám z toho respekt a obavu.
Je mi jasné,že to neni silničák a položit to jak se říká na poserproužky na plášti,ale přeci jen mám standardní obutí a mám obavu aby mi to neustřelilo ven,
Naposledy editováno 06.09.2015 16:00:53
Na motorkach jezdíme po celé republice viz téma Jawablázni,tam vše domlouváme
Naposledy editováno 06.09.2015 17:09:33
Jawablázni jezdí fakt po celé republice jen já jsem byl tento víkend línej jet do Huntířova na čezetě a kdych jel na Yamaze tak se tam asi se mnou nebude nikdo bavit.
Kdybys sundával celou spojku tak zrovna vyměnˇ pružinky aretace řazení. Řrazení na motorce pak jde jedna básenˇ. .
Měnil jsem spojku komplet a poctivě za celou novou a netáhne při zahřátí ani neprokluzuje ale to prokluzování přestalo až po přidání lamely a podložek navíc. Pak to ještě chce dobrý oil.
Naposledy editováno 06.09.2015 19:34:12
Měl jsem tam od předchozího majitele původní kulaté a to se pokaždé větrem ve 100-105 km/h.klanělo směrem dolu a nebylo dozadu vidět tak jsem zvědavej jak budou sloužit tato česká zrcátka.
Jsou trochu panoramatická než obyčejná kulatá.
Ty jsou zkracované??
A dal jsi mi inspiraci s těmi chraničemi na rukojetích jako mají na kroskách.
Už párkrát jsem na silnici dostal něčím do prstu za jízdy,tak se mrknu na net kde je sehnat a kde je koupit.
A ještě jak doladím spojku tak mrknu na zadní nosič motokufru - zkusím něco svařit. Na netu nic není.
Kryty Tramp - http://www.ceskemot...ojeti-Jawa,2381.html
Naposledy editováno 06.09.2015 21:50:22
Všem doporučuji než korek.
Cca.1.hod.práce a bylo hotovo.Na to,že jsem si myslel,že to bude složité to je brnkačaka.
Šlo to podezřele lehce vyměnit.
Děkuji všem za dobré rady.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 klouže spojka
Páč se hojně používá korková drť, sycená pryskyřicí a napečená na kovový nosič.
Důvod - penízky (jak psal jinde hrňous) - páč se to líp vyrábí, než do ďůrek cpat kůsky štuplů.
Tady se kus železa namočí, strčí do trůby a hotovo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/487 klouže spojka
Zdenalbenal píše: ...a je to vůbec "ferodo"?.....
Tak snad vidím co kupuji a co mám v ruce a co tam montuji.
Ale rozdělávat kvuli fotce to fakt nehodlám.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |