globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rychost, už nepojizdný
25.9.2014 v 21:43
Zdraví, mám otázku jestli by někdo nevěděl 2 věci a zda náhodou nesouvisej spolu třeba.
koupil jsem si před rokem a půl motorku ČZ175/487 a když jsem to projížděl tak se mi to zdálo dcl dobrý stroj nikde mě nenechávala holka ale postupem času přestaly jít blinkry potom klakson světlo atd tomu dávám za vinu vibrace na který motorka trpí, ALE motorka nejezdí nákejch 120-130 jak by měla mám tam 16ti zubový kolečko a jezdí sotva 80 nechápu proč přitom za1 za2 a za3 mi přijde úplně v pohodě že jede tak jak má ale za4 sice zrychlí ale vytáčím ji do otáček takovým způsobem že mám strach aby nevyskočil píst a něco vněm cinkalo ale jenom ve vysokých otáčkách jinak ne. no a dneska jsem dojezdil při nákejch 60km/h jsem předjížděl auto podřadil jsem zabral za plyn a chvilku cca 3-5s to zrychlio a na úrovni auta se mi zablokovalo kolo a nic jsem stím nemohl dělat zastavil jsem zkoušel jsem to nastartovat, marže páčku otočím do startovací polohy ale neprošlápnu, at mačkám spojku nebo ne at startuju s kvaltem nebo ne ani roztlačit nejde a to jsem roztlačoval na jedničku v pohodě.když je neutrál tak motorku lze vést vedle sebe ale to je max :D benzín jsem namíchal do 11l benzínu olej v poměru 1:40 na 12 litru benzínu takže oleje tam bylo dost. nevíte teda co stím? jinak mi to občas cuká při plným plynu spíš nejede než cuká a mám plnou nádž povolím plyn a zase to jede. to jsou asi všechny problémy motorky předem díky za váš čas a za případné rady
Předchozí
1 2
Následující

rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 07:17 | Nahoru | #31
Naše bývalá ČZ175/477 při vhodných podmínkách 110km/h ale pak už se odlepovala od země ... ještě, že mi tolik neodstávají uši
Jinak rozpůlit motor, vše projít a dát do pořádku. Jestli je na fest kouslá, výbrusu ne nevyhne. A když už tak zgenerálkovat kliku, beztak dostala na prdel taky.
Jinak taky jsem "jezdil" s tímto strojem na max, taky jsme půlili motor atd. takže mamut jen pokračuje stylem jízdy po "svých" předcích ... to není k údivu

(reakce na) rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 09:37 | Nahoru | #32

lawo píše: Je tu napsáno mnoho pravdy a podrobností. No já bych to neviděl až tak složitě. Pokud jsou uváděny počáteční potíže s výkonem, neobvyklými vibracemi dále s elektrikou, viděl bych to na postupné zadírání a tím pádem vyosení kliky až do konečného důsledku. NETRVÁM NA TOM. Ale přístup majitele veteránské čezety (Mamut Mamut), si také nějak neumím vysvětlit.???.



Pro lidi tohodle typu je jediny reseni: V Jawaklubu zkouseli jestli nenatocej moto s revenym pistem!!!







Jsem zvedavej jestli to pan chytrej zase skreje jako kdyz jsem mu doporucovl Chocholouska a nerozbitnou motorku.....

Naposledy editováno 27.09.2014 09:46:41

rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 11:42 | Nahoru | #33
Ná me 477 eště předtím než jsem jí zadřel jel max 118-120 na rovince a to jsme si připadal jak pilot atomové pumy. Tachometr sice lítal jak postiženej ale jel vedle mě kamoš v autě takže to mám relativně přesně. Na dlouhodobou dobu to nebylo motor malem vyskočil z rámu a třepalo se to div se to nerozpadlo. 90 se dá relativně použít jako cestovka ale 80 je lepší. Proto jezdím po okreskách. Tam kde to nikde nějak extra nehoní tak se dá rozumně držet provozu ani nezdružuješ. Co jsem slyšel tak 487čky jeli trošku min , ale nevím co je na tom pravdy. 130 je fakt hodně nerealná hodnota,a na tuhle motorku taky smrtící rychlost. Do rychlosti 70-80 km/h jsou tyhle čizy pěkně živý ale musí se točit , pak už se jím moc nechce a vlastně ani vy to moc nechcete když slyšíte jak trpý. Podle toho jak to čtu tak tě čáký vybrus. Otazkou však zustava jestli se na to tenhle rok už nechceš vybodnout a přez zimu vyndat motor a dát všechno pořádně do kupy.

1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 16:36 | Nahoru | #34
Fidel1994: No občas mě zaráží co tu kdo napíše, hlavně pokud jde o maximálky a výkony atd., zvlášť když těchto našich motorek mám skoro od každého druhu doma. 477 jede horko těžko tachometrových 110, z ultra kopce možná 115. On totiž už ten odpor vzduchu je značný a ten motor tu sílu prostě nemá, takže víc nepojedete. Moje 477 dle GPS jede 105 (mám 15z sekundár), takže při originálním 16z. to jelo výrobcem udávaných 110. Prostě na trojku to roztočíte na 90 km/h a čtyřkou ten motor umře. Proto jsem dal 15z kolečko a na čtyřku to tedy ještě pořád zrychluje, ale víc než těch 105 km/h se ten motor neroztočí. Motor má 4. výbrus, slícované kanály a jako bonus vyváženou kliku+je 2500 km po generálce, tak ať mi tu nikdo neříká, že to jede 120, ale už je to hrozně moc roztočené...
A jak tu někdo poznamenal ano, 487 je línější než 477, protože má v sedle sací gumy, které zmenšují průtok vzduchu - kvůli hlukovým normám. Jiná je i tryska v karburátoru. Stačí jen vyhodit ty gumy a dát jinou HT a jede to stejně a dokonce lépe než 477, protože 487 má z fabriky 3. výbrus.

rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 19:06 | Nahoru | #35
Čaute, takú ČZ 175 477 som mal, kúpil som ju novú v roku 1977 ako 17 ročný za 7 400 Kčs, v technickom preukaze mala písaných až 15 koní, tie gumy na saní medzi filtrom a sedadlom som tam mal a šla mi 120 km/hod, tachometrových. Nerobil som na nej žiadne úpravy posielam fotku tie padáky sú hnusné, ale mal som krásnych 17. Aj som ju hneď zadrel, o rok som prepálil piest, ale išla pekne. Vybrácie mala také, že keď som na stojane v paneláku v garáži pridal plyn tak skákala pol metra dozadu a mame sa na ôsmom poschodí triasli poháre v kredenci, chudáci susedia, ale si so mnou užili . Prajem dobrú opravu, tiež som sa učil na svojej mašine a narobil som tam tiež poriadne psie kusy.



(reakce na) rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 20:21 | Nahoru | #36
Kynklačka> Věř tomu nebo ne, 120 tam bylo jak tachometrových tak skutečný, jinak 3 výbrus mají pouze čz 180 . Krokoš - Pěkná

Naposledy editováno 27.09.2014 20:31:09

1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 22:23 | Nahoru | #37
AngusCZ: já ti to neberu, jen prostě vím, mám jí (v perfektním technickém stavu) a nepotřebuji tedy nikým přesvědčovat co ta motorka dovede. Ono při tom výkonu a té "rychlosti" je zázrak aby ten motor jel třeba jen o 5 km/h více než má. Ono k dosažení určité rychlosti je třeba určitý výkon a 477 prostě nemá výkon na to, aby jela 120 (reálných). Vážím 80 kg a měřím 180 cm, takže 120 bych ti věřil leda bys měl sotva metr padesát a vážil 60 kg. Tachometr v autě také neukazuje přesně...Ale ty jsi jel prostě 120 a už to neřešme prosím
ČZ 180 je také 487, beru to všeobecně, těch 175/180 bylo daleko méně.

rychost, už nepojizdný

27.9.2014 v 23:11 | Nahoru | #38
ČZtu nemám, takže o tom osobně nic nevím, ale taky se mi to nezdá. Ale dobře, už to neřešme.

(reakce na) rychost, už nepojizdný

28.9.2014 v 13:07 | Nahoru | #39
Kynklačka> Však jasné ja ti to taky neru , ono je to většinou kus od kusu jiné.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist