koupil jsem si před rokem a půl motorku ČZ175/487 a když jsem to projížděl tak se mi to zdálo dcl dobrý stroj nikde mě nenechávala holka ale postupem času přestaly jít blinkry potom klakson světlo atd tomu dávám za vinu vibrace na který motorka trpí, ALE motorka nejezdí nákejch 120-130 jak by měla mám tam 16ti zubový kolečko a jezdí sotva 80 nechápu proč přitom za1 za2 a za3 mi přijde úplně v pohodě že jede tak jak má ale za4 sice zrychlí ale vytáčím ji do otáček takovým způsobem že mám strach aby nevyskočil píst a něco vněm cinkalo ale jenom ve vysokých otáčkách jinak ne. no a dneska jsem dojezdil při nákejch 60km/h jsem předjížděl auto podřadil jsem zabral za plyn a chvilku cca 3-5s to zrychlio a na úrovni auta se mi zablokovalo kolo a nic jsem stím nemohl dělat zastavil jsem zkoušel jsem to nastartovat, marže páčku otočím do startovací polohy ale neprošlápnu, at mačkám spojku nebo ne at startuju s kvaltem nebo ne ani roztlačit nejde a to jsem roztlačoval na jedničku v pohodě.když je neutrál tak motorku lze vést vedle sebe ale to je max :D benzín jsem namíchal do 11l benzínu olej v poměru 1:40 na 12 litru benzínu takže oleje tam bylo dost. nevíte teda co stím? jinak mi to občas cuká při plným plynu spíš nejede než cuká a mám plnou nádž povolím plyn a zase to jede. to jsou asi všechny problémy motorky předem díky za váš čas a za případné rady
Jinak rozpůlit motor, vše projít a dát do pořádku. Jestli je na fest kouslá, výbrusu ne nevyhne. A když už tak zgenerálkovat kliku, beztak dostala na prdel taky.
Jinak taky jsem "jezdil" s tímto strojem na max, taky jsme půlili motor atd. takže mamut jen pokračuje stylem jízdy po "svých" předcích ... to není k údivu
lawo píše: Je tu napsáno mnoho pravdy a podrobností. No já bych to neviděl až tak složitě. Pokud jsou uváděny počáteční potíže s výkonem, neobvyklými vibracemi dále s elektrikou, viděl bych to na postupné zadírání a tím pádem vyosení kliky až do konečného důsledku. NETRVÁM NA TOM. Ale přístup majitele veteránské čezety (Mamut Mamut), si také nějak neumím vysvětlit.???.
Pro lidi tohodle typu je jediny reseni: V Jawaklubu zkouseli jestli nenatocej moto s revenym pistem!!!
Jsem zvedavej jestli to pan chytrej zase skreje jako kdyz jsem mu doporucovl Chocholouska a nerozbitnou motorku.....
Naposledy editováno 27.09.2014 09:46:41
1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný
A jak tu někdo poznamenal ano, 487 je línější než 477, protože má v sedle sací gumy, které zmenšují průtok vzduchu - kvůli hlukovým normám. Jiná je i tryska v karburátoru. Stačí jen vyhodit ty gumy a dát jinou HT a jede to stejně a dokonce lépe než 477, protože 487 má z fabriky 3. výbrus.
1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný
ČZ 180 je také 487, beru to všeobecně, těch 175/180 bylo daleko méně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |