1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Když mrkneš ke mně na web je tam na konci tematu ukroucena hřídel video s tema hodinkama
Naposledy editováno 19.07.2014 20:56:39
1 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Jinak výroba nové stejné hřídele asi reálná je, jde v podstatě udělat všechno, ale je otázka, zda se dá ještě sehnat ta deformační podložka na tento menší průměr hřídele a pokud se to na první dobrou nepovede, tak se ta úspora šeredně vymstí. Jinak by kola zůstala stejná tzn. zajetá do sebe, takže tu bych problém neviděl. A zápich a segrovka by tam byla dle mého na nic, protože ta síla na tu matku bude pořád stejná. Čelo toho kola totiž nemůže být opřeno o čelo ložiska a z toho vyplývá, že nějaká vůle tam být musí. To povyjetí je ale docela taky záhada (alespoň pro mě).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Jinak pokud jde o ty hřídele řekl bych že se posune proto, že na ní tlačí ten úhlovej převod, právě proto že je tam vůle mezi kolem a ložiskem..pokud je na konci hřídele matka drží ozubená kola u sebe jakmile se utrhne tlačej se kola od sebe to je jediná příčina, která by mi dávala smysl to kolo na hřídeli nedrží nějakou extra silou stačilo poklepat kladivem a kolo sjelo... jinak ta deformační podložka je stejná u staré i nové hřídele jedíne co se změní je průměr toho závitu na konci jinak je vše totožné...
Naposledy editováno 19.07.2014 21:55:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Každopádně se v tom začínám ztrácet,měl jsem za to že matici utrhne to že se odtlačí hřídel dopředu a sjede z ní to ozubený kolo.A teď to vypadá tak že se uthne nejřív závit s maticí a potom až se hne hřídel a ozubený kolo.To už mi nedává vůbec smysl.Nic jezdim a dokud to nepřijde neřešim.
1 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
1 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Jednoduše, když máš dole čidlo tachometru a zvednuté zadní kolo, tas koukej, kde se to hýbe a kde už ne. Podle toho postupuj dále.
Může to být vůle i úhlovém převodu v hrušce, což je nemilé, ale může to být řešitelné novým vymezením nebo novou (myslím jinou neb nová stojí raketu) hruškou. Nebudeme ale nyní předbíhat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
1 reakcí na tento příspěvek Dragstar 1100. Utržená hřídel pro kardan
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 3.6.2024 v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |