paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Moje svině nechce běsnit.
2.10.2013 v 16:00
čau experti...zkratil sem vyfuk a sundal punčochu ze vzduch. filtru, od te doby to blbne, nakonec jsem zjistil, že to jede jakž takž normalně, když dam na vzduchovej filtr kus hadru :D.....no teď jede skvěle, ale občas při popoježděni ve městě zacuka a přestně při osmi tisicich ztrati vykon a začne blafat, myslim že se dusi, a předtim když tohle dělala nejela ani stovkou a blafala furt, jakmile jsem přidal plyny, protože měla přišerně vzduchu--------------------teď sundavam a nandavam nadrž furt, jak debil





Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 19:30 | Nahoru | #31
Výhod KN doprcic a dejtam origo a pojede to normálně

Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 19:41 | Nahoru | #32
A jako základní výbavu do auta bych zavedl místo tohoto




Toto




A pro případ největší nouze ještě toto



Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 19:54 | Nahoru | #33
Jeste bych prubnul rajcak. Idealne je dostupnej ve slehackach ve spreji.

Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 20:01 | Nahoru | #34
TO je ale fakt Masakr ...
CapitanMorgan, ehm. vlastně Masakr > dej tam origo sání i filtr ...

Naposledy editováno 02.10.2013 20:02:20

Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 20:38 | Nahoru | #35
Co čekáš že ti tu někdo poradí?Že někdo napíše:Dej bohatost směsi jeden a půl od dorazu a bude to dobrý?
Když to po "tunigu" nejede,máš dvě možnosti:
1)Vrátit do původního stavu
2)Navštívit firmu s dynamometrem a nechat to seřídit někoho kdo ví co dělá...

1 reakcí na tento příspěvek Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 20:53 | Nahoru | #36
Už to mam, ale mam větši problem......jak zmačknu čudlik na ovladani dalkoveho startu jde to tak 3 minty, pak to začne hořet pod nadrži Vypadly mi obvody hlavniho, vedlejšiho světla, pojistky sou vpořadku :D tak už nevim, napojim to asi na přimaka na baterku

Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 20:57 | Nahoru | #37
Tady kapitan si z nas dela masakroidni prdel. ZACINAM FANDIT

1 reakcí na tento příspěvek Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 21:34 | Nahoru | #38
Strč si ten krám do prdele a NEOTRAVUJ !!!

Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 21:41 | Nahoru | #39
Tohle se snad neda ani komentovat ....

Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 22:16 | Nahoru | #40
Vyser se na to . Kup Fichtla a uč se od začátku.

(reakce na) Moje svině nechce běsnit.

2.10.2013 v 23:46 | Nahoru | #41

KapitanMasakr píše: Už to mam, ale mam větši problem......jak zmačknu čudlik na ovladani dalkoveho startu jde to tak 3 minty, pak to začne hořet pod nadrži Vypadly mi obvody hlavniho, vedlejšiho světla, pojistky sou vpořadku :D tak už nevim, napojim to asi na přimaka na baterku



Vsak to mas akorat. Nastartujes z okna, obleces se, dojdes k motorce, sfouknes plameny a muzes jet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 00:32 | Nahoru | #42

karschik píše: Strč si ten krám do prdele a NEOTRAVUJ !!!



Prosim? Ja nejsem ten co se uchyluje k vulgarismu a otravuje vzduch tady nad mym krasnym tematem

Navic bych byl stim pojmem (kram) celkem opatrnej, poněvač jak řikaš ten muj kram předči tveho horneta ve všech směrech

Naposledy editováno 03.10.2013 00:34:24

Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 00:39 | Nahoru | #43
No tak spinačka a kabely odni uhořely, už jsem vše zpravil, poněvač jsem suprovej libovej borec

A teď to startuje na tajne tlačitko, hold pokrok nezastavíš

Jenom mi dělaj starosti tlumiče a podvozek ač se to nezdalo, po nehodě špatně reaguje a nejde to doladit, vidim to na změnu mašiny.

Diky bohu, že se zrovna začla vyrabet jedina mašinka, kera se muže memu dokonalemu silnemu stroji rovnat superduke 1290

Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 04:48 | Nahoru | #44
Hlavne az toho Duka budes ladit,tak se s nami podel....

(reakce na) Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 07:53 | Nahoru | #45

KapitanMasakr píše: Prosim? Ja nejsem ten co se uchyluje k vulgarismu a otravuje vzduch tady nad mym krasnym tematem

Navic bych byl stim pojmem (kram) celkem opatrnej, poněvač jak řikaš ten muj kram předči tveho horneta ve všech směrech



Poměřovat si péro prostřednictvím rozstřelené mrdky, která po tvých odborných zásazích pořádně nejede a hoří jí elektrika, je lehce komické

Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 09:32 | Nahoru | #46
Děkuji autorovi za navození dobré nálady! Už sem viděl hada chcát, koně blejt - ale ladit palivovou směs deklováním sání různě hustejma fuseklema ještě ne - holt člověk se furt učí! A ty plameny zpod nádrže sveď k zadnímu kolu - za tři minuty to bude lepší než z nahřejváků a v těhlech chladných ránech nebude hrozit že ti ustřelí studená zadní guma, až tomu dáš plnej kotel a vychytáš ty správný fusekle do sání!!

Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 09:56 | Nahoru | #47
Nedělá se to sice fuseklema, ale principielně je to v pořádku.

Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 10:16 | Nahoru | #48
už mi tu chyběl KapitanMaskar, aspoň tu bude zase sranda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 10:25 | Nahoru | #49

KapitanMasakr píše: Prosim? Ja nejsem ten co se uchyluje k vulgarismu a otravuje vzduch tady nad mym krasnym tematem

Navic bych byl stim pojmem (kram) celkem opatrnej, poněvač jak řikaš ten muj kram předči tveho horneta ve všech směrech



Není to jenom o motorce, ale i o tom co máš v hlavě

Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 10:44 | Nahoru | #50
Ty vole to je blázen chachá

(reakce na) Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 14:44 | Nahoru | #51
karschik> v hlavě???? ani nechci domýšlet čím bude ladit hlavu

(reakce na) Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 16:43 | Nahoru | #52

karschik píše: Není to jenom o motorce, ale i o tom co máš v hlavě



No asi prazdno, poněvač tohle je nejduležitějši věc, pokud chceš jezdit rychle a dobře, než když přemyšliš nad tim (v jakem uhlu do zatačky najet, kam maš koukat, jak maš vysednout, jak maš vybržďovat, kolik maš zrovna vtom useku jet)

Všechno bezmozkovitě a přirozeně

Motorka mi teď jede a tahne, že mi přilba zplacatila xXxsicht, občas si při max otočeni plynu škytne, ale to už zimni ponožkou a 1x maminou silonkou nedoladim, takže s touhle drobnosti už mužu na seřizeni + konečně vyvložkovat ty rozsypany zavity u kotouču v přednim kole, kery sem v prvni polovině leta lepil epoxidovym lepidlem

Naposledy editováno 03.10.2013 16:58:41

Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 17:16 | Nahoru | #53
Tak to buď rád,ta moje svině běsní víc než bych si přál (a nemluvím o motorce)

Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 19:36 | Nahoru | #54
Tak nic,

projel sem se vte zimě na Dubou u Liběchova...podvozek začl tak nějak reagovat,

ale jak jsem měl možnost otestovat motor v plne palbě ručička otačkoměru mi při 10ti tisicich vystřelila až na doraz otačkoměru, motorka začla řvát...ale tahla pořad

Je mi divne, že to neutnul v 11,5 omezovač, na babetě jsem tomuto řikal druhý dech

Každopadne filtr pipecros a seřizeni budou nutne

No teď se ktěmhle problemum se vzduchovanim přidalo dylema, nýbrž dělam kapotaže, kde jsou ohromne naporove saci otvory.

Takže by mě zajimalo, jestli když se bude rvat ve 260km/h ohromnej tlak vzduchu do karbeců
jestlipak to bude vubec k něčemu a motorku to naopak nezadusi a nezpomali

Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 21:05 | Nahoru | #55
To je demon

1 reakcí na tento příspěvek Moje svině nechce běsnit.

3.10.2013 v 21:39 | Nahoru | #56
Tím větší nápor vzduchu tím ti to víc pojede :D Neboj se tam vyříznout do kapoty díru jak do prdele, možná ti to nepojede 260 ale 261

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje svině nechce běsnit.

4.10.2013 v 14:32 | Nahoru | #57

karschik píše: Tím větší nápor vzduchu tím ti to víc pojede :D Neboj se tam vyříznout do kapoty díru jak do prdele, možná ti to nepojede 260 ale 261



Naposled když jsem zkoušel jet co to da ukazovalo to 290, ale jelo dal ovšem vte chvili nemužu zrovna sledovat tachač a rovinka mi končila............

No mě nejde tak o max rychlost, jako spiš o větši zrychleni v nižšich a střednich otačkach.

A ozubeni rozety měnit fakt nehodlam.

Naposledy editováno 04.10.2013 14:34:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje svině nechce běsnit.

4.10.2013 v 19:55 | Nahoru | #58

KapitanMasakr píše: No mě nejde tak o max rychlost, jako spiš o větši zrychleni v nižšich a střednich otačkach.

A ozubeni rozety měnit fakt nehodlam.



Jak se mění ozubení rozety?

(reakce na) Moje svině nechce běsnit.

4.10.2013 v 21:35 | Nahoru | #59

PetrXX píše: Jak se mění ozubení rozety?



Sundas zuby a das si tam jinej pocet podle potreby. Ale je pruser kdyz clovek nejakej zub ztrati nebo mu pak upadne

Moje svině nechce běsnit.

4.10.2013 v 23:17 | Nahoru | #60
Banda tukanu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist