globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 600ccm nebo 900ccm
 
21.5.2013 v 22:56
zdravím tu všechny.
Rozhoduji se jakou koupit novou motorku chci každopádně silniční sportovní, ale nevím co za obsah zda 600 nebo 900ccm, Do ted jsem vlastnil 2 motorky první byla jawa Dandy 125, a další suzuky GS500 tu stále mám. Co myslíte přesedlat rovnou na litra nebo ještě udělat mezikrok?

(reakce na) 600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 08:22 | Nahoru | #31

Sukin píše: Aspon Hayabusu a hned plnej.



600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 09:04 | Nahoru | #32
Já bych dokonce i zvážil zda vůbec sporta, vždyť je to na tyto silnice a hustotu dopravy fakt k ničemu bajk....dal bych naháče nějakou 8stovku a čau.

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 09:46 | Nahoru | #33
Klidne i fireblade 900, pokud mas min penez tak to neni az tak nebezpecna raketa.

Naposledy editováno 22.05.2013 09:46:43

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 10:55 | Nahoru | #34
Měl jsem 600ccm Monstera a po ní R6, kterou teď prodávám. Rozdíl fakt poznáš a nudit se rozhodně nebudeš. Kdybys měl zájem, tak:
Yamaha R6

1 reakcí na tento příspěvek 600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 11:50 | Nahoru | #35
na silný motorce tě většinou baví to, co umí ta motorka.
na slabý tě většinou baví to, co umíš (a naučíš se) ty jako pilot.

kdo fakt umí, ten obě věci spojí (ale znám jen málo takovejch lidí).

(reakce na) 600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 14:24 | Nahoru | #36
[quote=callowsick]na silný motorce tě většinou baví to, co umí ta motorka.
na slabý tě většinou baví to, co umíš (a naučíš se) ty jako pilot.

proto sám mám dvě 600 a jezdim jen na sradovi

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 15:13 | Nahoru | #37
- jestli chceš jezdit 220km/h kup 600, jestli 280 kup litra
- pokud nebudeš dávat hned ze startu plnej kotel, aby ti to neujelo pod prdelí, tak si za chvilku zvykneš na všechno
- rozstřelit se dá krásně na obojím
- já bych zohlednil i náklady na údržbu, případně opravy, pokud bych to položil

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 15:35 | Nahoru | #38
Ber šestku odjezdi 2 sezony aby si se se sportem zžil.Hlavně ti spoustu začátečnických chyb odpustí a podrží tě,devítka nebo litr už s tebou pěkně zacvičí a nemusí to dopadnout nejlíp

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 15:40 | Nahoru | #39
Běž do té šestky. Neposlouchej hloupé řeči o litrech. Po GS,jak už tu zaznělo,ti bude šestka hodně dlouho stačit. Možná i na pořád.
Pokud koupíš pěknou šestku,budeš v Debléně king. Moc lidí tam takové prkače nemá...

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 15:50 | Nahoru | #40
Je to tak já si dodnes šestku držim je to lehký zábavný a když to kapánek přeženeš a pootočíš víc heftem neutrhne ti to zadel Devítka je supr nemusíš to tolik točit ani tak řadit,ale jsou chvíle kdy je ten výkon úplně k hovnu (mokro,písek,štěrk)a tam ta šestka pracuje na pohodu,protože nemá tak silnej spodek

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 16:27 | Nahoru | #41
Moderní 6-ky mají srovnatelný výkon jako 9-kila z konce 90 let :) Záleží, jak se cítíš - za mě klidně Kawu ZX9R od roku 98. S ní jsem byl velice spokojenej. Ber v úvahu i to, že šestikilo se musí točit, aby jelo. Pokud budeš kupovat něco staršího, tak u vyššího objemu je větší šance, že to nebude vylítaná vrána. Já bych se toho 9-kila nebál - tak to z počátku nebudeš tolik točit. Já jsem šel postupnou cestou zvyšování objemu a musím říct, že je to zbytečně drahý. Pokud to člověk nemá v hlavě v pořádku, tak nevidím rozdíl mezi tím, jestli jezdí na šestce, nebo na devítce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 17:06 | Nahoru | #42

Bloker píše: naprosto chapu tento nazor, původně jsem chtěl R1 ale velká většina mích známých mi říkala ať do toho nejdu, že mám prvně zkusit 600 pravděpodobně bych zkusil R6 ale uvažuju i o jiných značkách



Bloker> R1 je ze zkusenosti znamych a z moji asi nejvic zavodne zalozena, tim se nesnazim rict nejlepsi na silnici spis naopak, posez a dalsi dalsi veci jsou delany tak ze to vytahnes a letis kotel. Ne ze se na tom budes ucit jezdit a pojedes lazo plazo.

Jet na R1cce 50km/h prez mesto je sileny peklo a jet delsi vzdalenost jako treba 200+km o tom ani nemluvim. Po 375km jsem 2 dny chodil jako postizenej a tejden nemohl vubec jezdit protoze jsem mel ztuhlou celou nohu a nemohl ani zaradit

Sdilim nazor jak uz nekdo psal ze penize jsou to tvoje samozrejme a pokud si myslis ze R1 je pro tebe idealni tak si ji proste kup a mas to. Osobne mi rozdil mezi dobrou sestkou a litrem neprijde vylozene propastnej, pokud se drzi sestka v otackach tak to taky taha dost slusne.

Takze v konecnym dusledku kdyz si koupis sestikilo a budes to hrotit jako magor tak je to skoro stejny jako to hrotit na litru.

Ale to je samozrejme jenom muj aktualni nazor, kazdej to vidi jinak.

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 18:39 | Nahoru | #43
kup 6. sportovní 6 stačí bohatě a kdo na tom umí, je pekelně rychlej
na litra nespěchej, sice se tady sem tam dělá z litra motorka, která zabíjí pohledem hned v garáži :D , ale tak po gs..máš asi čas no trochu..zvládní dobře sportovní 6 a potom hurá dál.

(reakce na) 600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 19:48 | Nahoru | #44

Ronnie228 píše: Koľko ľudí, toľko chutí ...
Urcite by som siel do 600 na tvojom mieste. Mal som Kawasaki ZX6 r.v. 2005 a bola to neskitocna motorka. Skusal som aj R6 2012 ale ta ninja sla citelne lepsie. Lahka, vyborne ovladatelna, pekne stabilna, a vykonu na bezne cesty az az (tych 37ccm tam je citit). Ak ti ide o maximalku tak na 6 to slo tachometrovych 294 km/h takze urcite sa neboj ze ti bude slaba Co sa mna tyka, na lepsej 600 som nesedel !
Teraz mam R1 2005 a to je zase nieco ine. Na cestu absolutne nevyuzitelne Ver mi ze liter vyzaduje nejake tie skusenosti navyse aby si ju vedel zvladnut a ocenit to co ti ponuka.

to tě na te ZX6 vyhodili z letadla bez padaku?... spíš to mělo zkrácený převod a tím to ukazovalo nesmysly...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 19:49 | Nahoru | #45

Flisker píše: Bloker> R1 je ze zkusenosti znamych a z moji asi nejvic zavodne zalozena, tim se nesnazim rict nejlepsi na silnici spis naopak, posez a dalsi dalsi veci jsou delany tak ze to vytahnes a letis kotel. Ne ze se na tom budes ucit jezdit a pojedes lazo plazo.

Jet na R1cce 50km/h prez mesto je sileny peklo a jet delsi vzdalenost jako treba 200+km o tom ani nemluvim. Po 375km jsem 2 dny chodil jako postizenej a tejden nemohl vubec jezdit protoze jsem mel ztuhlou celou nohu a nemohl ani zaradit

Sdilim nazor jak uz nekdo psal ze penize jsou to tvoje samozrejme a pokud si myslis ze R1 je pro tebe idealni tak si ji proste kup a mas to. Osobne mi rozdil mezi dobrou sestkou a litrem neprijde vylozene propastnej, pokud se drzi sestka v otackach tak to taky taha dost slusne.

Takze v konecnym dusledku kdyz si koupis sestikilo a budes to hrotit jako magor tak je to skoro stejny jako to hrotit na litru.

Ale to je samozrejme jenom muj aktualni nazor, kazdej to vidi jinak.

mno mě by zajímalo kolik si toho už nahrotil... páč 6tka a litr je značnej rozdíl v ovádání i ve zvládnutí stroje ...a pokud umíš už vyhrotit litra tak klobouk dolů

Naposledy editováno 22.05.2013 19:56:14

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 19:55 | Nahoru | #46
řeknu to takhle...mám litra (několikátého) a 6tku a musím říct že 6tka je zábavná o tom žádná pdá to do zatáčky samo výkonu je dost i na slušné svezení a dle mě pro kluka který se tak něják furt seznamuje co a jak je to dobrá volba...Litr zvláště ten moderní je proti 6tce hodně odlišný...ovládání..reakce na plyn...nebo třeba vůbec zvládnout odhadnout kdy brzdit...

za mě kup si tu 6tku

a mám dotaz když zminuješ 6tku nebo 9tku ...co máš v merku? a kolik na to máš

600ccm nebo 900ccm

22.5.2013 v 22:13 | Nahoru | #47
je pravda ze nejaky ten km jsem uz najel i na sestce.nejsem zadny drtic asfaltu,ale obcas zataham na me 9ce ninje a minim se obcas posrat strachy co to dovede a to uz vim nac byt pripraven takze za sebe rikam 600

600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 00:06 | Nahoru | #48
Mezikrok, ale proč zrovna superesport?. Kde ho využiješ na našich dobitejch silnicích :D Jinak doporučuji Ninju 600, ta mi docela sedla do ruky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 08:14 | Nahoru | #49

marekparek píše: mno mě by zajímalo kolik si toho už nahrotil... páč 6tka a litr je značnej rozdíl v ovádání i ve zvládnutí stroje ...a pokud umíš už vyhrotit litra tak klobouk dolů



"Hrotit" myslim ve smyslu hrnout to jako ocas kdyz nemas moto v ruce a pak se dostavat do krizovek.

marekparek píše: řeknu to takhle...mám litra (několikátého) a 6tku a musím říct že 6tka je zábavná o tom žádná pdá to do zatáčky samo výkonu je dost i na slušné svezení a dle mě pro kluka který se tak něják furt seznamuje co a jak je to dobrá volba...Litr zvláště ten moderní je proti 6tce hodně odlišný...ovládání..reakce na plyn...nebo třeba vůbec zvládnout odhadnout kdy brzdit...

za mě kup si tu 6tku

a mám dotaz když zminuješ 6tku nebo 9tku ...co máš v merku? a kolik na to máš



S tim odhadem kdy brzdit tomu moc nerozumim protoze vahovej rozdil treba mezi R6 a R1 neni nijak extremni a brzdy jsou mi prijemnejsi na R1.

Nesnazim se prosazovat aby koupil litr, jenom mam z osobni zkusenosti pocit ze rozdil mezi vytocenou sestkou 10+tis a litrem neni nak propastnej kdyz se bavime o jizde do 200-220ti. Takze kdyby vylozene chtel litr za kazdou cenu tak si nemyslim ze se to "vubec neda".

Naposledy editováno 23.05.2013 08:16:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 11:50 | Nahoru | #50
Flisker> ja rozhodne nemam prekonovaneho litra ale rozdil je dost velky,zaprve sestku jsem mohl zatahnout a nesla na zadek,tady uz jsem parkrat pridal full a moto zacalo tancovat,na to jsem u sestikila nebyl zvyklej. Takze rozdil je....

OT: pánové kdyz se nekdo pta po supersportu tak si nechte recicky jak jeto na nic a SS jen na okruh a kde to vyuzije atd atd...kazdy asi ma jiny sen a nekdo holt chce kapotu stejne jako ja...chci cestovni stroj ale sportovni.takze vyhrala zx9ka..no to je teda hrozny ze nevyuzivam max vykon a nejezdim na tuctove bandasce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 13:31 | Nahoru | #51
enusim2> Jsem mel na mysli sportovni sestku, R6 r.v. 2004 mi sla na zadek v pohode jenom plynem. Ale samozrejme mas pravdu, rozdil tam je, akorat si myslim ze se to hodne zvelicuje.

(reakce na) 600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 15:25 | Nahoru | #52
Flisker> ja ti nevim,nejaky ten patek uz jezdim a zelenac nejsem ale obcas me i ta devitka fakt prekvapi co dokaze..a nejak si nedovedu predstavit na to hupsnout hned...Ale to je jen muj pocit s odstupem casu, a to nejsem dokrve zastancem toho ze clvoek musi od 125-250-500 atd a na litra az ve 40letech az to srovnane:D ale i kdybych ted sedl na moderniho litra a zatahal tak se asi poseru strachy

(reakce na) 600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 15:47 | Nahoru | #53
Flisker> Souhlasim s enusim2 mam Srada,kterej taky nejede nějak špatně ale rozdíl oproti devítce je víc než velkej a často mě to taky nemile překvapí.Kdo má devítku ninju ví že takle silnej spodek nemá žádná šestka.

600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 17:05 | Nahoru | #54
Je to hodně subjetivní..
Ja ze 125ccm přesdl na Shadowa 1100. Mym snem byl ovšem sport a delší cesty ve dvojko. ( ja 198cm)600 nebylo zle, ale neuměl jsem si představit batuzek + bagle. Na nove R1 jsem byl zesrany a slovy "Diky, radši ne" šel dal. ZX9 zda se mi ideal.. Svez se na čem chceš, uvidíš hned, jaký z toho máš pocit a srdci stejne neporučíš.Jen to chce cit a rozum.

Jinak obecne plati, cim slabsi, tim lepsi na nauceni. (Vaha/vykon) a v tom pripade bych osobne neresil obsah, ale kw :)
edit:pismenka

Naposledy editováno 23.05.2013 17:24:24

1 reakcí na tento příspěvek 600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 19:17 | Nahoru | #55
Moje zkusenost s moto je lehce netradicni (nemel jsem poradne tu cest s nicim jinym nez se sportama krom pujcenejch moto na chvili) -> 1. Aprilia RS125 -> R6 04 -> R1 04 -> R1 07 , z dvacy na R6 bylo neco sileny to jo, ale z R6 na R1 mi to vubec neprislo nevim jestli je to tim ze R1 prej oproti ostatnim litrum netaha tolik od spoda, ale ten prechod byl uplne v klidu naopak jsem cekal ze to bude ukrutnej randal a nebude se s tim dat vubec jet jak vsichni rikali ze litr je silenost.

Tak si rikam ze z 5tikila na litr kdyby to vylozene za kazdou cenu chtel asi neni sebevrazda. Ale urcite mate pravdu ze sestka bude lepsi na nauceni (i kdyz ono co znamena "nauceni" ja mam porad pocit ze neumim nic )

(reakce na) 600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 20:18 | Nahoru | #56
Flisker> ja kdyz s 6kila poprve sedl na farose 929 tak jsem cekal peklo(nemel jsem zkusenost se silnou moto) a jedu a ono nic,neslo to na zadni,bylo to hodne jako ma sestka,po par km sem si ale uvedomil ze tocim do 6tis otacek :D pak se zatahal do omezovace a mel pruh na trenkach tenkrat

600ccm nebo 900ccm

23.5.2013 v 20:33 | Nahoru | #57
Ja si pomatuju jak jsem na sestikilu jel poprvy co jsem ho privezl... pekne z kopce na 3ku taky nakejch 6-7tis, chtel jsem predjet fabii tak jsem za to zatahnul a jak se to prehouplo prez 9-10tis tak jsem skoro odletel z biku a ten ridic kteryho jsem predjizdel se musel dusit smichy

1 reakcí na tento příspěvek 600ccm nebo 900ccm

24.5.2013 v 07:19 | Nahoru | #58
Litr co ma 170 vice koni je uplne jine nez 6tka...tim na brzdy je rozdil v tom ze litr nabere vetsi rychlost za kratsi dobu...

Mam 675daytonu a vedle stoji litrova cbr...rr kdyz to srovnam ano 6tka umi stihat tak do 200 a tocis tocis a tocis ...jak zacnes tocit litra tak jak tu 6tku je rozdil poznatelny ..v useku kde 6tka jede v max 200 mam na litru 225-230 a tim mas mnohem vetsi potrebu bud drive brzdit nebo o to intenzivneji...odhad ne brzdy a doba kde a kdy zacit brzdit ...je mnohem rozdilnejsi...

Da se v pohode zajet na 954 ..929...zx9...ale zx10 moto od roku 2004 je v litrove tride skok do jinam...
Vzhledem k tomu ze sem jezdil i s1000rr coz ma rozmery i vahu 6tky je to megadiametralne rozdil...

600ccm nebo 900ccm

24.5.2013 v 07:31 | Nahoru | #59
Na co se cítíš, to si pořiď.

(reakce na) 600ccm nebo 900ccm

24.5.2013 v 14:21 | Nahoru | #60

marekparek píše: ..v useku kde 6tka jede v max 200 mam na litru 225-230 ...



Tak jet v úseku jen 200 to bych teda nekousnul...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist