Předem díky moc za vaše názory na tuto "motku" :D.
skodovak píše: Kámošovo Kentoya, to je taky kasička. Říká "kdybych ji nevyhrál zadarmo, ani kačku bych do toho nesral", a to mu tam odchází motorka pomalu celá. Plasty, ale především variátor špatnej od výroby, takže trhal řemeny, startér v pi*i, našlapovačka chvilku na to v pi*i, nějaký ten karbec, a furt dokola.
Sice to úplně nesouvisí s tématem, ale přesně tohle je kámen úrazu a bez prominutí vychcanost všelijakých "výher". Pořadatel akce dobře ví, že třeba na soutěžních SMSkách mu tam od kvant lidí připlují klidně stovky tisíc Kč, takže dát třem "náhodně" vylosovaným skútr za pár desítek tisíc pro není žádným výdajem!
A ještě to šmejdi mají ošetřené tak, že takto získané vozidlo pak třeba 2 roky nesmíš prodat , jinak se na Tebe snesou pěkně mastné sankce. Takže výherce je navíc držen v šachu, že ten vergl stejně musí mít na krku a snad jedinou možností je pak neustále otravovat v autorizovaném servidu a nárokovat bezplatné opravy v rámci záruky.
To ale platí pro všechny podobné akce, ať už je tam výhrou cokoli... v případě auta je to vždy nejosekanější a nejlevnější verze, kde třeba v případě ochcávky máš za její cenu Accent v plné výbavě . Tož co se potom vyplatí víc? V případě skpútrů, mopedů apod. totéž - vždy je to nějaký laciný čínský vergl, který by byl v zemi, kde lidé mají rozum, neprodejný. Jízdní kola taktéž - před léty jsme "vyhráli" v jedné soutěži na reklamní slogan a vyhrané "horské kolo" byl verk s růžovým rámem (u kterého nešlo ani jednoznačně identifikovat, zda je pánský či dámský), bez výbavy, s totálně rozhašenými přehazovačkami a plastovými brzdami(!!!) , které ani nešly pořádně seřídit!
A v případě všelijakého nářadí, sekaček a podobné zahradní tchniky to rovněž vždycky budou šmejdy, s životností počítanou max. na pár desítek hodin a ještě navíc u nich nebudeš mít žádné servisní zázemí a stejně tak na ně neseženeš žádné díly.
Takže "vyhrané" věci brát jen jako hračky na vyblbnutí, aby do nich nebyly nevyhnutelné investice.
Jinak známý má motoshop s bazarem a dílnou a jeden čas začal právě značku Kentoya prodávat (měl tam i Blow-up 250, což jest zmenšená kopie Virgla) a za dva měsíce to odboural, jeližož se mu to prakticky všechno vracelo a taktéž to ani nešlo pořádně opravit.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti :)
J.M.K. > Tebou zmíněný Darker není sprostá, alébrž to licenční kopie Viraga. Úroveň zpracování je ale někde jince než byl originál, na tom se schodneme.
Naposledy editováno 31.03.2013 20:36:50
Jinak bych neřekl, že by jen tak někoho zajímalo, co slovo "Yuki" vlastně znamená, takže podle mě si dovozce s názvem hlavu nelámal, hlavně když "zní exoticky". Před časem jsem někde zahlédl plakát s nápisem "Yuki - tradiční česká značka" a tomu jsem se musel upřímně zasmát.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti :)
Pokud renomovaná firma prodává licenci do země s nižší kvalitou výroby, tak musí očekávat, že tamní produkt bude míň kvalitní a v očích některých spotřebitelů takový produkt může poškodit renomé původního výrobce. Součástí té licenční smlouvy taky může být ujednání, na jaké trhy smí kupující strana licencované výrobky dodávat. Přijde mi zajímavý, že třeba v Německu byla u reklam na Darker (prodával se tam pod jinou značkou než Yuki) ta licence všude zvýrazněná (slogan něco jako "oblíbený evergreen se vrací"), zato v Česku prodejce dělal, jako kdyby nikdy žádný Virago neexistovalo - proč asi?
Jinak když se podíváš na detaily, třeba kardanu nebo karterů, tak mi přijde, že Yamaha prodala do Číny nejen licenci, ale snad taky formy na odlitky, na které se jim stejně už asi někde prášilo ve skladě. Ty díly vypadaj tvarově zcela identicky.
Nenarážel jsem na slovo Yuki (fakt nevím, co by to mělo znamenat), ale na anglický výraz Fairy.
Máte všichni pravdu, že na 99 % se čína za chvilku rozsype, a nebo chytnu typ, kterej bude držákem jak bejk. Ale pravidlo může být vyjímkou - znám jednoho chlápka, co si minulý léto koupil pětiletou Majestu 250 za 45 000 a od tý doby ujel pár kilometrů, protože to má nonstop v servise a když se podíváte pečlivě, už to chytá rez. Druhej má čínu, má jí už asi 4 roky, jezdí na tom každej den do práce a do hospody, prostě na tom jezdí furt a bez poruchy ( jméno jsou nějaký čínský klikiháky :D ) .
Ale neberte to tak, že si jedu svou a neposlouchám vás, já vám naslouchám a s našima už jsem se dohodl, že jestli bude nějaká hodně lákavá nabídka Japonce, tak to koupíme . Přeci jen na nějakou Yamahu nebo hondu seženu náhr. díly všude, narozdíl od Čín, kde si musím náhr. díly vycucat z prstu. Děkuju všem za cenné rady a zdar!
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti :)
Co jsem zjišťoval, tak je to číňan, který koupil krachující ItalJet. Mladej jezdí po celou dobu bez problémů se základní údržbou. Kamarád si ho koupil také - váží 150kg - a již rok bez problémů jezdí. Jen rozšlápnul kousek plastu.
Jezdíme spolu cesty necesty. Já mám čínskou Monkey a již 5 let jen jezdím a jezdím. Ale to je jen můj názor a praktická zkušenost. Pro spousty rádoby odborníky je lepší asi napsat nikdy jsem čínu neměl a nechci ji, protože je to šit.
K bodamskému jezeru
Nebo tady máš názor dalšího uživatele čínské motorky:
s yuki kolem republiky
Naposledy editováno 01.04.2013 11:35:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti :)
Také v době uvedení Fabií na trh se spousta řidičů divila, proč je podobně vypadající auto tak nesrovnatelně dražší, než jeho předchůdce, ale je holt třeba si uvědomit, že filcka jest vlastně jen trochu zakulacený Favorit, kdežto fábrle jest autem od základu novým (koncernový podvozek a kastle z pera Dirka van Braeckela - ten potom odešel k R-R). I když ani ta by mi do baráku nesměla.
To, že při uvedení Darkeru v Německu byl na plakátech slogan, že se "evergreen vrací" a co je to za licenci, rovněž nutí k zamyšlení... ve mně by to rovněž vzbuzovalo pocit, že to bude čistá kopie vzoru včetně kvality zpracování. Nicméně to může každý chápat jinak.
Že by Yamaha odprodala i formy, tomu bych se vůbec nedivil, stejně už Virgule dávno nevyrábí, tak by jim v uskladněných formách akorát ležely finance.
Ohledně Dacie... licence bala na R12, ne 13 a první rok, kdy byly vozy ještě montovány z originálních francouzských dílů, byla kvalita slušná, ale když od toho potom žabožrouti dali ruce pryč a Rumuni začali vyrábět na vlastní pěst, tak to byla katastrofa... typické bylo "startování kladivem".
Celkově k těm čínám nemám důvěru, je to skutečně kus od kusu. Také jsem kdysi potkal na odpočívadle chlápka s vozem Shanghai Santana, což není nic jiného než kopie VW Jetta a také dost nadával... jak byl prvně nadšený, když se mu naskytla šance získat něco, co bude v ČR unikátem, ale nakonec prý také věčně opravoval, než jezdil a světě div se... i když by člověk logicky očekával, že origo díly VW by tam měly pasovat, prdlajs - prý tam místy byly rozměrové odchylky několik mm.
kastanbabeťťák> Však se rozhoduješ dobře. Pokud potřebuješ mašinu vyloženě na ježdění, potřebuješ, aby byla spolehlivá, stále pojízdná a nestrávils víc času opravováním, než jízdou, tak se číně vyhni. Je to opravdu kus od kusu, můžeš narazit na držák, ale povětšinou jsou zkušenosti takové, že koupit čínu, ať už novou, natož jetou, jest vždy dost velkou sázkou do loterie.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skutr Yuki 125 Yuki Fairy 125 | SemiBiker | 6 | 9.8.2021 v 11:07 neznamyScooterD |
Výbrus neví někdo Yuki Cross 125, Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Yuki C... | DrevoKocurik | 2 | 25.6.2021 v 11:28 frcus |
Hadička benzínu Yuki Fairy 125, Yuki Duel TT 50 | Zerog | 3 | 17.5.2021 v 12:01 Pedl |
Cukání při náklonu Yuki Fairy 125 | Zerog | 2 | 2.9.2019 v 21:55 Monzinem |
Jakou co nejlevnější spolehlivou mo... Yuki Fairy 125 | jawa46 | 24 | 19.9.2018 v 09:53 JackRipper |