chtěl bych koupit supersport a rozhoduji se mezi ZX-6R , CBR600rr, GSXR 600, a YZF-R6.
Loňský rok jsem odjezdil na DRZ 400 dm ... Měřím 170 cmm, můj rozpočtový strop je 85.000 Kč.
Za jakoukoli radu budu vděčný ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
verybusy píše: Já myslím,že SS si na dlouhodobý ježdění po dálnici v maximu moc lidí nepořizuje.Takže i při běžným provozu se střídají režimy dostatečně,narozdíl od okruhu,kde je šestka v otáčkách pořád na hranici maxima,tam se o střídání moc mluvit nedá. O vyválených nemluvím,to je fakt jedno,jestli se to skulí na silnici,nebo na okruhu.Stejně tak si šestku nikdo nepořizuje na větší cestování,na to tak nějak není stavěná.Tudíž je předpoklad,že motor z běžnýho ježdění bude v daleko lepší kondici,než z okruhovky.
Je to inviduálni. Na okruhu nejezdí socky, takže se tam snad všechno mění jak má. Ale normálně znám lidi(i já občas když dojde žíla) prostě olej nemění v intervalu, motor protočí za studena když odjíždí od známých atd atd. a věta, to ještě vydrží je na denním pořádku. To že jsi ty důsledný je jen dobře, ale neznamená že tak budou i ostatní. Mě se stačí podívat na sebe, a taky na ostatní a nemyslím si nic raději a počítám, že stím každý prasil
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
Blesk90 píše: V případě tohodle přestupu bych bral CBR bude to asi nejlepší volba, okud prahneš po výkonu tak 636, pokud chceš trhat rekordy tak asi Suzu ale pokud se chceš opravdu kvalitně svést a nechceš honit setiny tak CBR. Podle mě nejlepší volba když jsi SS nesedlal. Jo a nebo to GSX-R 750, to už je jiná liga
Akorát bohůžel pro cbr 600-929-1000 hraje mínus to že o proti jiným motorkám prostě chybý ta živočisnost, zábava na moto charakter atd. Ale to se ví už dlouho. Pokud toto někomu nevadí tak no problémo.
AdosR píše: Akorát bohůžel pro cbr 600-929-1000 hraje mínus to že o proti jiným motorkám prostě chybý ta živočisnost, zábava na moto charakter atd. Ale to se ví už dlouho. Pokud toto někomu nevadí tak no problémo.
Přesně tak jsem to myslel, díky z přestupu z DRZ je to asi nejlepší volba, nebude to tak ´´ostrý´´.
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
dareckov píše: Je to inviduálni. Na okruhu nejezdí socky, takže se tam snad všechno mění jak má. Ale normálně znám lidi(i já občas když dojde žíla) prostě olej nemění v intervalu, motor protočí za studena když odjíždí od známých atd atd. a věta, to ještě vydrží je na denním pořádku. To že jsi ty důsledný je jen dobře, ale neznamená že tak budou i ostatní. Mě se stačí podívat na sebe, a taky na ostatní a nemyslím si nic raději a počítám, že stím každý prasil
No nemysli si,že z okruhářů maj všichni na rozhazování,kolikrát jim ta motorka ani neříká pane a podle toho to pak taky vypadá.Věř mi,že vím o čem mluvím.Výjimky v jednom i druhým směru se najdou jak na silnici,tak na okruhu,to je jasný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
Dolík.... píše: joooo ono využívat poslední 4 tis na okruhu je hrozné střídání otáček, daleko větší než třeba 10tis v provozu... a v čem je líp staraná nevím... oleje, ložiska... hmm. okruhovka s 10 tis má tak 100
Toto tvrzení je nepravdivé.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
AdosR píše: Akorát bohůžel pro cbr 600-929-1000 hraje mínus to že o proti jiným motorkám prostě chybý ta živočisnost, zábava na moto charakter atd. Ale to se ví už dlouho. Pokud toto někomu nevadí tak no problémo.
to je sice fakt...ale ber to tak že co Honda tak pasne 90% uživatelů...ženský nevyjímaje...na te zelené se třeba někdo necítí vůbec...ja šel úplně jinou cestou a nelituju....
Měl sem kde co ---litra ,pod litra,nad litra ...S1000rr ...a zatím ten triumph mě osobně příjde takovej že v něm jsou spojene všechny ty značky..
ovladatelnost,přesnost,výkon...a asi spolehlivost
pokud bych měl volit 6tku ...tak bych koukal na její stav (zda sedí km),stav převodovky,spojky,podvozku,zjevné díly -rám-kola-kotouče-šavle-odrbanost šroubů(u těch věcí co se furt povolujou na okruhu a mění se-kola -nastavování podvozku atd atd ..)
podle mne to je základ...že byl praskle plastik je stříklej(kvalitně - ne ty hrůzy z garaže
kdy nádrž mužeš vidět jako pomeranč v zelenině)
mě se taky cbr1000rr vybulila když sem někde chytl defekt..moto stala na stojanu kolo se v noci vyfouklo a bechla na bok...a už to bylo ...
vono je strašně moc zjebů ale z 90% to z te motorky jde cítit... ale je taky moc normálních kluků -holek co prodávaj sice položenou motorku ,ale je spravena poctivě a nebyla obitá kolem dokola a rovnaná ...
za mě si myslím že ani ti dovozci už nevozí totalní šrot ...by se ta motorka mohla při prodeji spíš prodražit...
Naposledy editováno 15.02.2013 08:00:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
Dolík.... píše: marekparek> nebo je prostě lepší koupit svařenou, nenastříkanou motorku, na které je vidět, co jí bylo... klidně dvou nebo tříbarevnou. mně by to třeba vůbec nevadilo, bo jízdu to neomezuje.
Jo to je dobrý, lehce vyválenou ale pojízdnou a vše ok za směšnou cenu, ale stejně máš strach jestli to špatně nemazalo když to leželo na boku ve škarpě atd. A pak taky mínus že ji taky pak prodáš za ještě směšnější cenu než si koupil. Každej chytrolín ti pak řekne to leželo dám ti 35 tis a ber neber a budou dělat frajery. Pokud to teda neopravíš samozřejmě
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
nakonoec sem vzal tu co se mi zdala nejlepší a ma laklej jen čumak ...páš asi byla na zemi a prasklo to u zrdcatka ...ale co poznat to není... a po tom co sem viděl ..sem myslel že vytáhnu zezadu klíč na kola a některe dementy ubiju...páč jet 230 km tam a pak zpět a zjistíš po všech ujištěních co to je ...tak to by člověk nevěřil co lidi prodavaj...ale jsou lidi i v pohodě...
byl sem na jednu ZX 10 tady z inzerce a jak to vytahl na světlo tak sem mu řekl ahoj tohle neni pro mě a za ty peníze se najde jen blbec...ta motorka byla cenou vs. stav tak 30 tis mimo , ale kluk byl přesvědčeny že to je super stroj ...
Dolík.... píše: marekparek> nebo je prostě lepší koupit svařenou, nenastříkanou motorku, na které je vidět, co jí bylo... klidně dvou nebo tříbarevnou. mně by to třeba vůbec nevadilo, bo jízdu to neomezuje.
se svařenou leda na plastech ...jinak čím novější stroj tím hůř se podle mě opravuje.....idealni je když ti hned někdo řekne hele byla asi na zemi ja ji tak koupil musite se podívat...než když nikdy nebourana a ak kouš jak tele ..novej lak ...polepy...kola leštěny a na nich 50-60g závaží což už je hafec na motorku...a pak se koukneš na čísla světla předního a zadního a nesedí roky ani měsíce ..nebo pravej plast ma jiný datum o rok než levej...atd.
dedukovat co se stím dělo jde hodně...
raděj teda koupím stroj i když ležel po někom kdo ho da do origo stavu a zavaří i nějakej plast než od někoho kdo to cele kamufluje...protože origo plasty se daj sehna od kluku z okruhu
raděj at je na víku motoru šram a mužu si udělat představu jak to asi leželo než když to je zamaskovane...a to ještě blbě
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
KubaLC8 píše: teda co se tady clovek nedozvi.... Bagly a spolujezdec huntuji motorku vic, nez rajtovani na okruhu. Aha...
Pokud vezmeme od obojího extremní příklady, tak asi oboje tu motorku může celkem huntovat, ale pokud se někdo sveze občas na okruhu (jak to dělá většina lidí) občas se projede dál s báglama (jak to dělá vetšina) tak je to asi celkem jedno oboje.
Sefo píše: Pokud vezmeme od obojího extremní příklady, tak asi oboje tu motorku může celkem huntovat, ale pokud se někdo sveze občas na okruhu (jak to dělá většina lidí) občas se projede dál s báglama (jak to dělá vetšina) tak je to asi celkem jedno oboje.
Přesně, je to o tom jak se kdo stará. Mladá měla R6 která jezdila 2 roky mistrák, byla zválená x-krát (resp. rozložena na prvočinitele), ale dobře opravovaná a udržovaná. Troufnu si říct, že na tom byla líp než moja "leštěnka" a tak jsem jezdil spíš na té okruhové.
Třeba tu je její pád. (té motorky)
Jinak za ty penízky bych bral R6 04 nebo zx636...záleží na stavu.
Naposledy editováno 15.02.2013 13:33:17
1 reakcí na tento příspěvek První supersport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
Dolík.... píše: no já ti nevím, ale asi si pod rozložením na prvočísla představujeme asi něco jiného. a to už je dokonce i podle mě neopravitelné.
Jo to jsem přehnal...ale bylo to rovnané, svařovaný podsedlák atd...
Tím jsem chtěl jen říct, že i okruhovka se pak dá použít na takové to normální ježdění...
Na inzercích jsem viděl několik vyvoněných R6R, které jezdily mčr, pak se převlékly do originálu a prodaly jako voňavky. (vím o dvou)
Naposledy editováno 15.02.2013 13:51:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
marekparek píše: ja bych řekl že to moc prožívate...lak...ados sem zvědavej co koupíš páč jak to vidíš ty tak musím říct že to budeš mít sakra těžké...ja objel 25 kůsu od prahy až po stravu a ani jedna nebyla neb přelakovaneho dílů a některe byly zas zamaskované mrdky...
nakonoec sem vzal tu co se mi zdala nejlepší a ma laklej jen čumak ...páš asi byla na zemi a prasklo to u zrdcatka ...ale co poznat to není... a po tom co sem viděl ..sem myslel že vytáhnu zezadu klíč na kola a některe dementy ubiju...páč jet 230 km tam a pak zpět a zjistíš po všech ujištěních co to je ...tak to by člověk nevěřil co lidi prodavaj...ale jsou lidi i v pohodě...
byl sem na jednu ZX 10 tady z inzerce a jak to vytahl na světlo tak sem mu řekl ahoj tohle neni pro mě a za ty peníze se najde jen blbec...ta motorka byla cenou vs. stav tak 30 tis mimo , ale kluk byl přesvědčeny že to je super stroj ...
To jsem taky pane zvědavej co koupím No najít sporta 8-6 let starého a nepadeného bude boj. Já ani nemám nervy jezdit po celé Čr a posílat ty blbce do někam co to prodávají za šrot a já tam projedu x tisíc za benzín. Na to nebudu mít nervy. Ale i jak píšeš ty. Radši padenej bike a vidět kde a jak a že to někdo opravil a pak přiznal než maskovanou mrdku. To se ale dá poznat jak píšeš podle čísel plastů, světel. Takže kvůli tomu že nemám svůj vozík a že bych si ho musel pořád půjčovat a taky že bych mohl objet jak ty 20 motorek a nechal v tom za benzín x tisíc, to si radši počkám až budou mít něco pěkného kluci ve Free-motu. Mám tam vyhlídlou kawu, ale ted to nejde projet. Čekam az bude sucho, a snad ji někdo neveme dřiv. Měl jsem ji projet už dřív ale byl jsem nemocnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport
co mi říkali na závodech, tak R6R po sezoně (taky záleží, kdo toho kolik najezdí, že ano) je zralá na repas motoru.