globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moja prvá motorka

23.8.2012 v 14:58
Zdravím.Robím si teraz papiere na motorku.Predtým som na motorke nejazdil.Chcem sa spýtať Vás skúsených ako motocykel by ste mi odporučili na začiatok.Ja mám záujem o Hondu CBR 600,alebo Yamahu r6.Mám pred tým veľký rešpekt.Neviem,či sa na začiatok neprecením.Ďakujem za rady.

23.8.2012 v 19:59 | Nahoru | #31

23.8.2012 v 20:00 | Nahoru | #32

23.8.2012 v 20:01 | Nahoru | #33

kawazx10r píše: proč ne? už jsem to psal víckrát, znám dost lidí, kteří si ve 21 letech koupili jako první mašinu starou cbr6,zx7r, Bandit 6.. jsou to pohodový motorky, konkrétně CBR 6 je extra klidná motorka, na které začít není žádný problém. jediný co musíš splnit je podle mě : nemít nečekaný křeče v pravačce.., rozum v hlavě, nemachrovat ale s pokorou na to sedat a s tím, že ona ma na víc než ty. kamarádi co začli na cbr 6 jezdí dodnes(ťuk na dřevo) a neměli problém na tom začít. myslím si že pro dospělého člověka(nejen věkem) je nesmysl kupovat něco jako 125ccm..omrzí to velmi rychle.

AMEN

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moja prvá motorka

23.8.2012 v 20:02 | Nahoru | #34

Naposledy editováno 23.08.2012 20:03:54

23.8.2012 v 20:03 | Nahoru | #35

ZlomenyUcho píše: Do dneška mám trauma jak jsem jako malej šolichal v potoce a lovil klackem ryby a tam jsem zašátral a najednou lup vykókla na mě hlava mrtvého koťátka ... polytrauma

Nejlepsi darek pro mrve detatko, mrtve kotatko

23.8.2012 v 20:08 | Nahoru | #36

trins píše: ZlomenyUcho> zkus prosím tě pořádně číst.....sám říká že nikdy na motorce nejezdil a že z toho má respekt,takže to asi žádnej Bijádži nebude. A osobně..radši se naučím jezdit na malé mrdce a za rok koupím něco většího,než se hned trápit s velkou mrdkou, nebo když už chci velkou,tak si koupím něco poslušnýho a klidnýho a ne hned "okruhovky",ale to už je na rozhodnutí každého soudruha.....já bych to vlákno zavřel,protože Y vs. H těch je tu tři miliony

Já jsem nepsal okruhovky, klidně jsem pro Banďoura apod. Je mu 25 let, tak už by snad aji mohl trošku mít v hlavě v pohodě, ale 125ku prostě NE říkám pokuď to není hlavomrd, tak v pohodě to dá, čeho se bát, jsem taky jeden z těch co sedli na velkou, je potřeba jezdit

23.8.2012 v 20:09 | Nahoru | #37

trins píše: ZlomenyUcho> zkus prosím tě pořádně číst.....sám říká že nikdy na motorce nejezdil a že z toho má respekt,takže to asi žádnej Bijádži nebude. A osobně..radši se naučím jezdit na malé mrdce a za rok koupím něco většího,než se hned trápit s velkou mrdkou,ale to už je na rozhodnutí každého soudruha.....já bych to vlákno zavřel,protože Y vs. H těch je tu tři miliony

edit : pokud člověk dělá dobrou motoškolu, na A bez omez, jezdí většinou na 600ccm, alespoň tady v Brně se to dělá třeba na ER6 atd. tam už snad zjistí, jestli je kopyto, padá mu to na semaforech, tahá za to do zatáčky bez citu jak dement. v tomto případě ANO, cbr 125 ccm s laďákem a v Repsolu je ideální v opačným případě je ideál dodělat motoškolu na 600ccm a koupit 600ccm a pokračovat a jezdit a jezdit..

Naposledy editováno 23.08.2012 20:12:42

23.8.2012 v 20:28 | Nahoru | #39

23.8.2012 v 20:33 | Nahoru | #40
Jestli dovedeš ovládat sám sebe, tak jdi klidně do cbr600. Já dělal papíry loni a je to moje první moto, co jsem jezdil...když pominu tak 50km odježděných na fichtlovy. Zpočátku jsem měl z toho velké obavy, měl jsem prvně v plánu kawu er5, ale pak se mi naskytl kup cebra a šel jsem do toho. Pěkně pomalinku jsem začal si zvykat. Řekl bych, že je to dobrá moto na naučení, dovolí ti určité chyby. U R6 bych se bál, jelikož co jsem slyšel, tak je o něco dravější a ovládání je trochu složitější...chce to jen v klidu a nedělat machra, ať už je to jakákoliv moto

23.8.2012 v 21:08 | Nahoru | #41
A co třeba tohle?

23.8.2012 v 21:26 | Nahoru | #42
...a ja sa tu jebem v Petržalke...

23.8.2012 v 21:31 | Nahoru | #43
...slovakum hajabuznu a hned...

...je jich o cca 5 mega vic na svete nez je treba a hajky by to mohly vyresit:)...

23.8.2012 v 21:32 | Nahoru | #44

sqwer píše: ...a ja sa tu jebem v Petržalke...

Nekecej leda ze by si byl pripojenej z Petrzalky pres tohohle providera http://www.freelom.net/

23.8.2012 v 21:39 | Nahoru | #45
pokuds nejezdil na ničem šlo by třeba géeso.
určitě ale ne nic silnějšího než sv. samozřejmě ne velký

23.8.2012 v 21:43 | Nahoru | #46
Naco kupovat tak silné motorky když je povolená rychlost 50/90/130 Stačí Jawa 350/634 Venci Konopníka

23.8.2012 v 21:54 | Nahoru | #47

sqwer píše: ...slovakum hajabuznu a hned...

nemalej fór

23.8.2012 v 21:56 | Nahoru | #48
A nebo tohle,to se tě žádná hlídka nedovolí zastavit

23.8.2012 v 22:07 | Nahoru | #49

kawazx10r píše: nesouhlasím. znám dost týpků, kteří si hned po motoškole zcela bez další praxe koupili stroje jako cbr6 a nikdo z nich není Bijádži raději se naučit na cbr6, než na kole jako cbr 125 atd. stejně potom týpek sedne na silnější bike a praxe z cbr 125 mu bude de facto k ničemu. takto se naučí trochu s váhou atd. pokud to v sobě člověk trochu má, nemusí se bát koupit starší cebro 6 a jezdit.

Taky z toho mam podobnej pocit ze praxe na horskem kole alias 125ccm nema moc spolecnyho s setkama - vaha, ovladatelnost, akcelerace vsechno jinde.

Ja jsem prvni den na R6tce predjizdel z kopce fabii mel jsem tam pekne trojcicku a pri vytoceni plynu a prekonani 10tis otacek jsem malem odletel z motocyklu jako ptak opacnym smerem true story

Naposledy editováno 23.08.2012 22:08:15

23.8.2012 v 22:22 | Nahoru | #50

23.8.2012 v 22:30 | Nahoru | #51

zdenalgsxr píše: kup si to co chceš a co se ti líbí!!!!osobně si myslím že nějaká 125 nebo 250 sou vyhozené peníze.já začal na gsxr 600 k1.po půl roku sem zjistil že je na mě slabá.musel sem ji točit do plna aby jela.teď mám gsxr 1000 k4..je to jen o tom používat tu hlavu!!nějaký rozum už snad máš.chce to jen ze začátku opatrně a zvyknout si na tu motorku.takže bych se tady vůbec nikoho neptal jestli si mám tu cbr nebo r6 koupit.prostě jestli to chceš tak to kup.přeju hodně najetých km bez nehod.

že ji musíš točit?..o tom šestky jsou

23.8.2012 v 22:35 | Nahoru | #52
faakt? sakra to mi nedošlo

23.8.2012 v 22:38 | Nahoru | #53

23.8.2012 v 22:44 | Nahoru | #54

trins píše: zdenalgsxr> no možná právě proto je potřeba aby ti to někdo řekl,objem dělá dojem,ale zatáčky kroutí šofér a ne těch 400ccm navíc

prostě sem tím chtěl říct že bych se té 6tky na začátek nebál..a když se mu to líbí

23.8.2012 v 22:49 | Nahoru | #55

23.8.2012 v 22:59 | Nahoru | #56

trins píše: já bych se jí taky nebál,ale asi bych nešel hned do tak sportovní motorky,i nahatá šestka dokáže divy a myslím si že spousta týpků na "slabejch" naháčích by pojezdila litrováky. Pár takovejch znám

taky znám ale ono je to fakt o tem co se komu líbí.toto je téma které bude nekonečné.tak jak si psal.dokud to někdo neuzavře

24.8.2012 v 10:31 | Nahoru | #57
Ja si koupil GS za 22 tisic, a budu ho prodavat za 25tisic motorky v tehle cenove relaci uz nepujdou a na jaře hurá na SV1000

24.8.2012 v 10:46 | Nahoru | #58
GuliR6> ne ze by tohle neplatilo i o 30letych "vyjezdenych" borcich na litrovych sportech....jednou jsem si vzal SV od pritelkyne a nevim o tom ze by me nekdo predjizdel...takhle se to neda soudit, at se kazdy uci na cem chce. ja zacinal na sestce cebru a nemyslim si ze by to byl zasadni problem kdyz clovek nelital furt s vytocenyma rychlostma pod omezovacem

e: jinak doporucuji zakladateli petikouli

Naposledy editováno 24.08.2012 10:49:11

24.8.2012 v 10:51 | Nahoru | #59
Kup si GSo nebo max. šestkovýho naháče, víc nepotřebuješ. Nauč se to pořádně ovládat! Tím nemyslím rozjetí se na rovince na plnej kotel a konec. Získáš zkušenost s provozem a za rok budeš chytřejší, pak se rozhodni. Řeči typu šestka nejede atd. neposlouchej, ty lidí evidentně neví o čem mluví. Zdar