globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto


Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:07 | Nahoru | #31

dejf. píše: GRASSEL>

tak ale musis si uvedomit ze jedes na sestikuli a ne na litru. A jinak co se tyce vzhledu tak to se mi zas naopak prave v Nku nelibi. Kdyz uz tak kapoty. Ale to je vec vkusu



No děkuju za objasnění
zátah litra nebo litrovýho 2V bych od toho ani nečekal a vzhledem k tomu že čas od času lítám i na nějakejch šestkách včetně naháčů vím tak nějak co bych od toho měl čekat

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:10 | Nahoru | #32
Ahá takže jsem uplný hovno co si koupí motorku pro baby, supr. Já se neřídím tím čí mám víc koní tím mám větší péro. Cagiva rapror je taky dobbrá, možná se mě líbí víc ale na inzerci jsou asi 2 kusy v roku výtoby 2007 a z oho jedná bouchlá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:11 | Nahoru | #33

dejf. píše: moto-buda-> tak jasny. Ale on psal ze uz nechce litat.

edit: Mimochodem ta tvoje R1 je brutalni luxus



Když někdo nechce jezdit rychle tak je to jen ve člověku, ne v motorce. Já když sednu na cokoliv tak tahám, i když je to chopper a naopak když budu chtít jezdit pomalu budu zas jezdit pomalu na čemkoliv.....
Chápal bych motarda nebo něco takovýho. Nehledě na to že si nedokážu představit bejt zvyklej na nějakej zátah kterej tam najednou nebude.

Když někdo nechce jezdit rychle tak jezdit rychle prostě nemusí, i přesto ale může mít nějakej ten krouťák, obsah, výkon k dispozici i třeba na naháčovi.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:13 | Nahoru | #34

adosmoto píše: Ahá takže jsem uplný hovno co si koupí motorku pro baby, supr. Já se neřídím tím čí mám víc koní tím mám větší péro. Cagiva rapror je taky dobbrá, možná se mě líbí víc ale na inzerci jsou asi 2 kusy v roku výtoby 2007 a z oho jedná bouchlá



A co seš hned vztahovačnej?! To ty si tady založil vlákno
Mimochodem nikdo se tu nebaví o výkonu

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:14 | Nahoru | #35
A to je právě to že já nemůžu mít žádnýho litra protože bych to zas zkoušel a někdě bych se zrakvil. Já když chci jet pomalu tak tak prostě nejedu, neumím to. Proto si kupuju motorku co nejede nad 200 km/h. A mít třeba supe nakeda 1000 ccm a 160 koní a jezdit pomalu pro mě postrádá zase smysl

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:16 | Nahoru | #36
vztahovačnej né, ale zaráží mě že řekneš že je sv 650 chcíplina, včerá jsem jel i na gsr 600 a ta jela až od 9000 ot a sv už od 4 tis. Tak pak nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:16 | Nahoru | #37
GRASSEL> vono de vo to, co vod ty motorky clovek ceka. Ja myslim ze to co se od SV ceka to splnuje. SV jde za cilem - kvalitni nezaludna rozpoctovka a to sedí. Kdyz od toho clovek ceka vetsi sportovnejsi potencial tak je pak sklamanej. Je to podobny srovnani jako treba bandit vs hornet. Lajk si rekne, ze je to voboji sestkovej nahac, ale rozdil je tam velkej.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:18 | Nahoru | #38

adosmoto píše: A to je právě to že já nemůžu mít žádnýho litra protože bych to zas zkoušel a někdě bych se zrakvil. Já když chci jet pomalu tak tak prostě nejedu, neumím to. Proto si kupuju motorku co nejede nad 200 km/h. A mít třeba supe nakeda 1000 ccm a 160 koní a jezdit pomalu pro mě postrádá zase smysl



Hele já nevím, já myslím a jak tak koukám nejsem sám komu ten smysl nějak uniká. Já bych pochopil teda nějakýho motarda nebo tak něco....

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:20 | Nahoru | #39

adosmoto píše: vztahovačnej né, ale zaráží mě že řekneš že je sv 650 chcíplina, včerá jsem jel i na gsr 600 a ta jela až od 9000 ot a sv už od 4 tis. Tak pak nevím.



Hele nevím jak GSR, nebudu se bavit o něčem na čem jsem nejel.
Nicméně třeba hornet jede krásně.
Zátah ano, třeba od 4tis.ot. ale hooooodně vlažnej

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:21 | Nahoru | #40
dejf.> věř mi že od SV 650 jsem fakt hodně nečekal

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:22 | Nahoru | #41
No a právě to je zas že s motárdem nemůžu jet někam s kamoši na červenohorský sedlo atd, nemůžu vzít babu, to bych msel mít druhý moto a na to nemám. Motárd se mě libí a chtěl jsem ho ale vysněná smc 690 je drahá a husqvarnu se mě nechce pořád spravovat, a za 640 lc4 od ktm dát za 7 let starou moto 100 tis je uhezený. Jel jsem na xt 660x která je pohodlná zas i jakš takš pro spolujezdce ale zas to je uplně chcíplí a sv je orpti tomu raketa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:23 | Nahoru | #42
GRASSEL> No hele me ten smysl taky unika, to ne ze ne. A mas pravdu vtom, ze je to vo hlave. Klidne clovek muze jezdit na silnym stroji vklidu, ale zaroven s dobrym pocitem, ze kdyz pri predjeti zatahne, tak jede. Naopak jak si psal ze bys jezdil rychle na cemkoliv, tak to je taky individualni. Treba ja sednul na čopra a vic jak 90 sem nejel. Nemel sem vubec potrebu ject nejak svizne. A i tak me to bavilo, ikdyz sem si pripadal jak 50+ páprda

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:23 | Nahoru | #43
adosmoto> to co chces by splnovalo SMT 990 a to je kurva dobrá motorka, ale cena nebude jak za SV a kdyz SV tak litra

Naposledy editováno 14.01.2012 15:24:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:26 | Nahoru | #44
dejf.> tak to já zas mám v hlavě asi nějakej nádor, prostě sednu a tahám ať je to kroska, sport naháč nebo chopper.... horší je pak toho choppera ubrzdit a taky zjistit že náklon je žádnej a rveš stupny po zemi

Naposledy editováno 14.01.2012 15:26:47

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:28 | Nahoru | #45
adosmoto> A tohle nechceš?

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:30 | Nahoru | #46
GRASSEL> to verim ze je pak trochu problem no

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:32 | Nahoru | #47
Z R1 sem šel na RSV takže sem si tady podle některejch pohoršil ,asi ve všech směrech ,protože je to těžka nejdoucí italská jebka. Krok zpět,ale větší zábava. Na sv se jezdí v pohodě jen od něj nemuže člověk čekat zazraky. Za hubičku hodně muziky.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:35 | Nahoru | #48
adosmoto> Ja s tim SVckem souhlasim a fandim ti. Za ty prachy je to dost univerzalni i zabavna motorka. Ale chapu to jenom kvuli financnimu omezeni jinak bych nad tim taky kroutil hlavou.

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:39 | Nahoru | #49
jo jsou to finance a do 90 tis nekoupím žádnýho 2v litra nad rok výroby 2007
A po mých zkušenostech se starýma mašinama chci něco max 3-4 roky starýho

Naposledy editováno 14.01.2012 15:40:17

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 15:48 | Nahoru | #50
adosmoto> klidně to kup, kašli co si kdo myslí, ale tipl bych si, že za chvilku ti to nebude stačit. já řešil přesně to samé. měl jsem 750 k7 a to byl brus, jelo to super v zatáčkách famózní. ale taky mě už přestalo bavit jezdit pořád do plných. ted mám rsv, má celkem pěkný zátah, je těžší, takže v zatáčkách je to opatrnější, má to super podvozek a brzdy. zkus se rozhlídnout tímto směrem. za ty směšné peníze, co jsem ho koupil je to ta nejlepší motorka mrkni po tuonech

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 16:06 | Nahoru | #51
Chtěl jsem udělat to samé,čekal jsem rodinu tak trochu ubrat plyn ale SV mě zklamalo podvozkem a brzdama tak jsem rád že R1 zustala doma

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 16:09 | Nahoru | #52
to nechápu, tak to čeňžni třeba za litrový nebo 12enduro, ale jít na babský sv

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 16:35 | Nahoru | #53
obávám se že není jiná volba, než bude stát litorvý tuono v2 rok 2007-8 90 tis tak to bude trvat 5 let, a jít do staré rsv 1000, a mít 10 let starou moto, už jsem nacpal dost peněz do oprav starých krámů, a sporta navíc už nechci, kvůli posedu. Takže jsem celkem v pasti. Když chci jít výkonem níž, tak se pak zas vracet zpátky na hypervýkoné moto je blbost.
No a sv 1000 už je taky stará. Našel jsem pěkný sv 650 rok 2009 v N-ku za 89 tis, jde mě i hodně o rok výroby. čím novější tím lepší

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 16:43 | Nahoru | #54
No nevím.Na litru jde jet rychle.Ale taky pomalu.Mě to teda nenutí jezdit furt kudlu.Parkrát jsem jel i s čoprákama,to už je velká votrava.Ale jde to.Ale když umíš jen plnej,tak sis nejspíš zachránil život.Sám uvažuju o něčem retro,ale fároše se mi zbavovat nechce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 16:45 | Nahoru | #55
adosmoto> Ja moc nechapu tohle bazirovani na roku vyroby. Moje SV je dneska uz 13 let stary a slape jako hodinky. Leju jen benzin a menim naplne a gumy. A verim ze litrovy SV bude spolehlivy skoro stejne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 17:15 | Nahoru | #56

pylot píše: adosmoto> Ja moc nechapu tohle bazirovani na roku vyroby. Moje SV je dneska uz 13 let stary a slape jako hodinky. Leju jen benzin a menim naplne a gumy. A verim ze litrovy SV bude spolehlivy skoro stejne.



Neříkám že starší kusy nejsou spolehlivy a jsou horší. To ne! ale je tam velký riziko že se to bude srat a budu do toho sypat prachy. a TO NECHCI

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 17:19 | Nahoru | #57
Mno nevim co cekas presne od tech pancerek na SV. No zadni central taky neni hitparada.

K tomu roku vyroby: Rekl bych ze u tech nahacu/cestaku je situace mozna o neco lepsi. Nez u sportu. Ty byvaji domlacene vic. Za 90 by neco mohlo jit koukni sem .

Yamaha FZS 1000 Fazer, 89000kc, 105kw, 14000km

dovoz Itálie, servisní knížka ( poslední servisní prohlídka 03/2011 při 10 000 km ), manuál, kompletní dokumentace pro přihlášení, doplňkové plexi FABBRI, nehavarovaný motocykl, bez koroze a oxidace, nevyužitý motocykl ( najeto pouze 14 000 km!!! ), bez dalších investic, TOP stav, nutno vidět!!!



Naposledy editováno 14.01.2012 17:21:23

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 17:25 | Nahoru | #58
Ahoj, děláš rozumnou věc, nevim co na těch našich silnicích s mašinou okolo 150 koníků na zadním kole. Taková mašina má cenu pro někoho kdo má kousek do Alp nebo na okruh. Jezdíme s manželkou VTR 1000F. Manželka má VTR ráda, hlavně pro příjemné cestování, výkon cca 105 koníků hodně dostačující, krouťák výborný,V2 super zvuk, nízké sedlo, úzká mašina a celkově vydařená motorka, jen ten rdžák zavazadel, ale to už jsme vyřešili. Já bych Ti radil VTR 1000F, je to držák a hlavně toho koho známe a mají VTR, tak to jsou z velké většiny hodně fajn lidé a to se také počítá, kor když se scházíme na VTR srazech

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 17:38 | Nahoru | #59
SVSkritek: už máš něco?

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 17:39 | Nahoru | #60
chapu prechod z SS nekam jinam, ale nechapu prechod na SV650. Mel jsem to pujcene....vysledek=nikdy vic bych na to nesedl znovu, vubec nic mi to nerikalo, malinky, mezi nohama jako bych mel ram nejakyho tlustsiho bicyklu,a ta zadni galuska na designu taky moc neprida...jo, ale pro holku na nauceni a do samosky pro rohliky bych to asi vzal, ....v tvem pripade kdyz uz tak SV1000 teda...jaky tu nekteri hlasaji..
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35725 Dnes v 16:41 LukynO17
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist