globalmoto_kveten





Téma: brutalita TL 1000S ??
29.5.2011 v 12:58
Tak včera jsem si konečně sjel na TeLeti , podle referencí tady z fóra jsem se těšil že vyzkouším nejbrutálnější dvouvál pod sluncem...svezení je to pěkný, ale zdaleka ne takovej brutus jak zde někteří uživatelé šíří Ve srovnání s RSV se na tom moc pěkně sedí, zdá se mi že TeLe je dost pohodlnější, člověk nemá tolik váhy na rukou a sedlo je fakt příjemný. Po nastartování mě překvapil zvuk, dvě koncovky mají něco do sebe, na RSV při jízdě slyším hodně motor, jak rozvoďáky kloužou po vodících lištách, bzučení stříkačky, TeLe duní do helmy, motor není slyšet vůbec, jen výfuky, každej meziplyn je pak skvělej zážitek Motor má sametový chod. Docela dost jsem nad tím přemýšlel, protože RSV na spodu otáčkového spektra dost vibruje a cuká, určitý druh vibrací(příjemných) produkuje v podstatě v celém otáčkovém spektru. V60° je skutečně kladivo, V90° v Teleti odspoda funguje parádně, bez jakéhokoliv cuknutí, zaváhání hned od volnoběhu naservíruje krouťák, paráda. Bohužel síla kterou motor překypuje ve spodním pásmu na vršku úplně chybí, ale i tak, pokud člověk jezdí zatáčky, nemusí mu to vůbec vadit. TeLe má stený papírový výkon jako Mille, ale průběh je úplně jiný. Těšil jsem se na vychvalované a démonizované brzdění motorem, ale i bez antihopu mi to nepřijde nijak přehnané, při zavření roztočené dvojky sice motorka člověka pěkně poposadí na nádrž, ale že by mě z toho bolely koule, nebo se nedejbože bloklo kolo, to opravdu ne Brzdí to motorem trochu líp než RSV, ale nic z čeho bych se posadil na prdel. Příjemně mě překvapila odezva na plyn, slyšel jsem že tahle první stříkažka měla pomalejší rekci, ale funguje výborně. Podvozek nemůžu hodnotit, byl tam původní rotační tlumič, ale jezdil jsem jen po letišti, takže jsem jeho "kvality" neměl kde vyzkoušet. Brzdy byly osazeny šestipístky a pumpou z Busy, takže celkem účinek solidní.

První pocit z TeLátka byl parádní, nedivím se že má tolik příznivců, ten dvouvál je úplně něco jiného než co mám v RSV, ale bohužel moje představy o brutálním V-twin biku nenaplnilo, nějak začínám ztrácet iluze o tom, jestli vůbec něco takového co by mě fakt posadilo naprdel existuje, co mám vyzkoušet dál..1098?
Předchozí
1 2
Následující

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 21:55 | Nahoru | #31
Myslím si, že malé Varadero tě taky docela posadí na prdel
Pěkný článeček, hlavně se při tom zkoušení nezapomeň někde ve škarpě, ať to jezdí chlape

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 22:21 | Nahoru | #32
Pokud nehoníš vteřiny, tak bych si na Tvém místě Aprilku nechal, pokud ji máš pěknou. Současné KTM a Ducati jsou samozřejmě modernější a jedou o něco víc. Ale není to nic, z čeho by jsi se posadil na prdel. Alespoň mě to tak přišlo....

Naposledy editováno 29.05.2011 22:22:25

brutalita TL 1000S ??

29.5.2011 v 23:06 | Nahoru | #33
whistler-nejlepší řešení bude když letošní sezonu v klidu pojezdíš a v prosinci napíšeš ježíškovi o big bore kit + komplet akrapovič

brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 08:46 | Nahoru | #34
By mě docela zajímalo, jestli bude big-bang motor z Rjednice v nahatém fazeru nebo jestli bude 1148ccm motor z rc8mice v nahatém superduku

1 reakcí na tento příspěvek brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 09:40 | Nahoru | #35
Na prdel se neposadíš z ničeho....na všechno si zvykneš...ale oproti RSV jede 1098 daleko daleko víc...jak se řiká, je jinde :)

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 12:25 | Nahoru | #36
strakon> Vůbec, Makačice je mimozemšťanka!

brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 13:21 | Nahoru | #37
Hele, pocitově ani KTM RC8R jakoby nejede, protože nemá moc vrch...
Ale ve finále je to tím, že už odspoda jede tak moc, že tím jak nahoře není gradace už to jakoby nepřijde tak brutální... Ale výjezd v Brně do kopce, supr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 15:25 | Nahoru | #38

Sefo píše: Na prdel se neposadíš z ničeho....na všechno si zvykneš...ale oproti RSV jede 1098 daleko daleko víc...jak se řiká, je jinde :)


Jistě, že jede víc má větší objem. RSV 1000 Mille má oproti 1098 hrubší chod je taková unlimited. 1098 mi přišla na V2 velmi uhlazená, všechno na ní funguje jak má -na V2 i celkem jede, ale mě nenadchla. Samozřejmě je to ve dvouválcovém světě špička, přesto bych sáhl po KTM RC8.

1 reakcí na tento příspěvek brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 15:52 | Nahoru | #39
Bůhví na jakým vylítaným eSku jsi jel U mě není problém decelerací ze tři na dvě urvat zadní kolo do smyku Ale je fakt, že na letišti to byla asi nuda, zvlášť pokud to bylo nějaký od JZD kde přistávaj práškovací letadla a měřej 300m a jsou samá díra a hrbol Zkus ještě eRko, to i ve vršku jede trochu líp než eSko...

e: já ti ho nepůjčím, je to mazlík

Naposledy editováno 30.05.2011 15:53:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 16:08 | Nahoru | #40

italšrot píše: Jistě, že jede víc má větší objem. RSV 1000 Mille má oproti 1098 hrubší chod je taková unlimited. 1098 mi přišla na V2 velmi uhlazená, všechno na ní funguje jak má -na V2 i celkem jede, ale mě nenadchla. Samozřejmě je to ve dvouválcovém světě špička, přesto bych sáhl po KTM RC8.



Až to budeš kupovat, tak mi dej vědět co by sis vybral. Přeci jen v taky jsem uvažoval o 1098 vs RC8...cenově to bylo tou dobou dost podobný. Takhle na netu se uvažuje pěkně. Ale myslim si, že prostě pro RC8 nehraje snad jediný kriterium, proč se pro něj rozhodnout. Nebo jich je míň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 16:13 | Nahoru | #41

dewwil píše: Bůhví na jakým vylítaným eSku jsi jel U mě není problém decelerací ze tři na dvě urvat zadní kolo do smyku


No ale on myslel, že jen zaklapne plyn.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 16:14 | Nahoru | #42

karf píše: No ale on myslel, že jen zaklapne plyn.



Zaklapneš? Letíš....

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 16:27 | Nahoru | #43

Sefo píše: Zaklapneš? Letíš....



jj a na trojku nahodou pridas vic plynu a prepadnes na zada..

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 18:08 | Nahoru | #44

Sefo píše: Až to budeš kupovat, tak mi dej vědět co by sis vybral. Přeci jen v taky jsem uvažoval o 1098 vs RC8...cenově to bylo tou dobou dost podobný. Takhle na netu se uvažuje pěkně. Ale myslim si, že prostě pro RC8 nehraje snad jediný kriterium, proč se pro něj rozhodnout. Nebo jich je míň.


Určitě budeš první Napadá mně jedinečnost a zcela odlišný desing od čehokoliv jiného. (jedni ho milují druzí...) Nešel bych do prvního modelu RC8. Lehký facelift co následoval pár much vychytal. Tak či tak je mimo cenu, kterou jsem ochoten dát za motorku.

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 18:08 | Nahoru | #45

Nikotýn píše: mě RC8 překvapila, móóóóc zábavná motorka koupil jsem jí za super price na kšeft, ale bohužel sem se svezl a už neprodám



Ukáž ?

1 reakcí na tento příspěvek brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 18:12 | Nahoru | #46

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 18:15 | Nahoru | #47
Nikotýn> Takhle mi zkazit náladu! A komu tím prospěješ,co?!

brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 18:16 | Nahoru | #48
Nikotýn> no tak to závist,nice one ,to teď budeš prohánět Perňu o 106

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 18:19 | Nahoru | #49

Sefo píše: Zaklapneš? Letíš....



Noo,mám takovou zkušenost,zaklapnutá vytočená dvojka + přebržděnej předek = tlama výstavní Ale je fakt že normálnímu člověku se toto stane stěží

brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 18:25 | Nahoru | #50
Perňu těžko safra, ňák jak sem rok a půl pořádně nejezdil tak jezdim jak krajinář, doufám, že se rozjezdim a i s mojí social edition se na Perňu vrhnem

2 reakcí na tento příspěvek brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 19:58 | Nahoru | #51
Ber gsx-r 1000 nebo Ninju a dostaneš brutality, že si budeš měnit plíny po každym zatáhnutí za heft

(reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 21:34 | Nahoru | #52

Vito_Corleone píše: Ber gsx-r 1000 nebo Ninju a dostaneš brutality, že si budeš měnit plíny po každym zatáhnutí za heft



(reakce na) brutalita TL 1000S ??

30.5.2011 v 22:50 | Nahoru | #53
Vito_Corleone> Ty totiž jedou nejen dole, ale i nahoře....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist