Rád bych rozšířil vaše řady a jako adeptku na první motorku jsem vytipoval Hondu Deauville.
Hledám hodnou, údržbově nenáročnou a pohodlnou motorku pro pomalé cestování po ČR ve dvou.
A teď to důležité. Přečetl jsem spoustu diskusí o koupi ojeté motorky a mám z toho trošku osypky Fakt se nedá dobře koupit ojetá motorka? Všechno vraky a opravené bouračky?
Dejme tomu, že bych si vybral něco takového http://www.motorkar...eauville-266987.html
Co všechno se na té motorce může pokazit a kolik by to stálo peněz? POpřípadě co všechno budu muset udělat hned po koupi? ( Třeba jako u auta, že člověk vymění olej, udělá rozvody atd. )
Omlouvám se za úplně stupidní dotazy, ale o motorkách nemám nijak velkou představu. Nemám představu, kolik vydrží kardan ( a kolik případně stojí nějaká oprava ), kolik se dá najet na motoru než potřebuje větší investici atd.
Děkuji předem všem, kteří poskytnou informaci
W.
P.S. Jedna blbá otázka na závěr - co takhle chopper, byl by vhodnější?
1 reakcí na tento příspěvek Co čekat od ojeté Hondy NTV 650 Deauville
dvojici neciti žiadne naloženie a je to skoro bez udržbova motorka.
Tu maš ovešanu verziu
[img]
a takto v akcii bez kufrov,teda len z jednym
[img]
Ale 1100 GS je už svou cenou nad 100 tisíc ( což by až tak zásadní problém ), ale mám pak strach i z dalšího dražšího provozu a servisu.
Mám v sobě zakořeněno, že je to jak s auty - kdo má prémiovou značku, toho chce každej "natáhnout" na servisu, jak to jen jde.
White_Wolf -pozor,tieto modeli sa už daju zohnať aj pod 100000Kč,zaleži všetko od vybavi.Ak kupiš napriklad nejaky ročnik 97 bez doplnkov ako si sam tvrdil,že kufre a take serepetičky že nepotrebuješ,tak za 80000Kč už ju kupiš,samozrejme musiš natrafiť ale daju sa zohnať.Nad sto litrov,su verzie 1150GS,možno si to myliš s tym.No za mna,ak teda chceš klasiku,tak toto by tam hralo rolu ale aj ako piše kolega vyššie.Ak ti nebude vadiť reťaz (nema prečo),tak si kup aj Transalpa 650-tku,pripadne V Strom 650 a bohato ti to bude stačiť.
No ale som rad,že sa ti tieto Bawa pačia,ja som do nich totiž paf
2 reakcí na tento příspěvek Co čekat od ojeté Hondy NTV 650 Deauville
Proč koupit Transalpa nebo V-Strom raději než Deauville?
Ty motorky nevypadají taky vůbec špatně, cestování ve dvou bude taky pohoda - co jsem tak různě četl - jsou za podobné peníze jako Deauville. Tak proč?
1 reakcí na tento příspěvek Co čekat od ojeté Hondy NTV 650 Deauville
Devilka je vlastne čisti cesťak,nehovorim,že by nejaku polnačku nezvladla ale asi lepšia by bola Transalp,V Strom alebo už to Bawo.Su to vysoke motorke,posed je perfektny a ako piše Bikes,maš pekny prehlad.Zaleži,či budeš chodiť aj po nejakych polnačkach a možno by bolo lepšie,ak by si si posedel na každej z nej a sam uvidiš,čo by ti viac sadlo.
Devilka ma vyhodu,že už ma kufre v zaklade,teda bočne hlavne ale to sa daju kupiť aj na Stroma a ten zvyšok motoriek,čo sa bavime.Velke plus na cestovanie ma predsa ale V Strom a to je šesť stupnova prevodovka,čo je na dlhe jazdenie ak pojdeš niekde po dialnici velke plus.
a zaroven se u prispevku na ktery odpovidas neco citujes zobrazi ze je na nej reakce (tvoje odpoved)
Naposledy editováno 31.05.2011 18:03:21
White_Wolf píše: Tak na to půjdeme z druhé strany
Proč koupit Transalpa nebo V-Strom raději než Deauville?
Ty motorky nevypadají taky vůbec špatně, cestování ve dvou bude taky pohoda - co jsem tak různě četl - jsou za podobné peníze jako Deauville. Tak proč?
Jen Deauville má kardan
Já osobně bych volil Alpa, i když má řetěz. Oproti Deauvillce je o 30kg lehčí. Má mnohem větší zdvihy, přední mají 200mm oproti 115mm u Deavillky.
Ty motorky jsou krásně odstupňované, Alp je nejblíže enduru, drátěné kola, vepředu dokonce 21", VStrom má stejnou váhu, navíc je to stříkačka (bohužel spotřeba bude spíše ve prospěch alpa, aspoň se zkušenostmi co mám s SV650), Vstrom má ale lité kola, do terénu ne příliš vhodnáý, je taková ani ryba ani rak, Deauville je čistý cesťák, obě kola 17", kardan, kapoty, kufry a je nejtežší.
Obě hondy mají tří ventilové motory, VStrom je čtyřventil. Takže hondy mají lepší průběh výkonu už od nižších otáček a skutečně sametový motor. VStrom se musí točit více, ale ve vyšších otáčkách má VStrom o 10 koní více. V běžném režimu budou obě hondy elastičtější a budou ochotněji zrychlovat. Maximální krouťák mají už v 5700 ot/min, kdežto Vstrom až v 7600ot/min.
Všechny uvedené jsou ale dobrá volba, těžko ti někdo poradí, ty si vyber co ti sedí více a co u motorky preferuješ..
a z obrázku je jasné, že stejěn nejlepší jsou BMW GS650 nebo ještě lépe GS800
Ale já mám z BMW strach.
1 reakcí na tento příspěvek Co čekat od ojeté Hondy NTV 650 Deauville
Alp je ze podobné peníze jako Deauville, V-Strom trošku dražší, protože jsou ty motorky novější.
Přečetl jsem i recenze tady na serveru i všude možně a je to zase všechno v háji. Tak jsem byl pěkně rozhodnutý pro Deauville, měl všechny rozumové argumenty pěkně srovnané i emočně podložené a teď tohle
Obě ty endura vypadají pěkně, v testech jsou chváleny, předpokládám že i pro spolujezdce budou pohodlné a že se na nich bude dobře cestovat.
Moje představa o cestování není to, že budu hltat stovky kilometrů po dálnici, ale spíše klidné brouzdání krajinou po silnicích III. třídy. A vhledem k jejich stavu by endura byly asi vhodnější než cesťák.
Už vidím, jak mě bude stačit jen jeden zadní kufr, motorka bude mít pořád tu pěknou boční siluetu, dobrá i na proplétání kolonou, snese i nějakou tu zpevněnou polňačku...
No MŇAM
White_Wolf -tak ako sme ti pisali.Osedlaj si tie,ktore chceš a uvidiš sam.Ono to,čo vyhovuje nam,nemusi vyhovovať tebe a opačne.No pokial chceš enduro,tak maš na vyber,okrem toho V Strom neni drahy,zaleži akeho chceš,či chceš zanovneho,noveho alebo tie prve modeli.Su prakticky rovnake,myslim len rokmi vyroby.No za nejakych 80-85000kč V Stroma kupiš kedykolvek,samozrejme aj Transalpa
Naposledy editováno 01.06.2011 19:45:11
jinak co se týče BMW a servisu tak bežná udržba je stejně drahá a někde i levnější jak na Alpa...co se seřízení týkalo vyšlo to nastejno... jinak nepopírám taky se bojím toho že jestli mě se tam něco posere že se nedoplatím...ale hold je to rysk a daň za to že to člověk má
spolujezdce.Jediná nevýhoda je,že nemá šestku .Byla by dobrá..Jinak motorka váží asi
238 kg a vůbec to není znát. Ovládá se perfektně,posez parádní pro oba
I kdyz tohle vlakno uz je trochu vycpely...
Naposledy editováno 20.11.2013 15:56:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 12.12.2023 v 18:53 OldCrow |
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 5 | 23.11.2023 v 11:40 pps2 |
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 2 | 4.11.2023 v 08:25 krokoš |