edit: zažehnáno, prapodivně fungující měřák, všechno měří dobře, na mašině ne :D
Naposledy editováno 02.04.2011 22:22:09
Použití ručkového měřáku má výhodu v tlumení kmitání ručky a necitlivosti na rušení okolním elmag. polem při integraci v digi měřácích.
Měřil jsi to napětí přímo na svorkách aku, abys vyloučil vliv přechodových odporů? Pro šťouraly - za stavu bez nastartování by se sice přechoďák neuplatnil, ale sichr je sichr.
Jinak pro zajímavost: v Elesys vyvíjíme regulátor, který bude mít teplotní čidlo ke vložení k baterii, tím se přizpůsobí nabíjecí charakteristika baterie pro její maximální životnost. Jak to bude aktuální, myslím, že si to zaslouží článek, který spoustu věcí vyjasní.
Co se týká životnosti regulátorů, je to bolest všech značek japonských motorek, při výměně bych jednoznačně volil buď Ignitech nebo Elesys, o nichž je jednoznačné, že výroba je v ČR a životnost jinde.
1 reakcí na tento příspěvek regulátor dobíjení, baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
Bubrak ZX10R píše: Tak rad je v tomhle foru k tomuto tematu uz asi milion.
(C)Fizzer
At je tech milionu treba nekolik Kdyz zalozi nekdo nove tema (ac je tu podobne) Najde se nekdo kdo mu zkusi znovu poradit a dostane se k odpovedi rychleji.Kdo by to porad prochazel kdyz vetsina z odpovedi je pouzij tlacitko hledat a pak je v prispevcich milion uplne jinych veci mimo tema. Ted jsem nazornym prikladem.
PS: A kdyz poradis,budes jiste za vetsiho borce kteremu bude zakladatel tema vdecny,nez jen ze budes pro nej a ostatni za rejpala
Jinak nic ve zlem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
LejiCBR600F píše: At je tech milionu treba nekolik Kdyz zalozi nekdo nove tema (ac je tu podobne) Najde se nekdo kdo mu zkusi znovu poradit a dostane se k odpovedi rychleji.Kdo by to porad prochazel kdyz vetsina z odpovedi je pouzij tlacitko hledat a pak je v prispevcich milion uplne jinych veci mimo tema. Ted jsem nazornym prikladem.
PS: A kdyz poradis,budes jiste za vetsiho borce kteremu bude zakladatel tema vdecny,nez jen ze budes pro nej a ostatni za rejpala
Jinak nic ve zlem
Kdyz zaklada milionte prvni stejne tema, tak musi byt zaroven tolerantni k ruznorodym odpovedim. A ja tu navic dal jen obrazek, vy ste to zacli dlouze rozebirat, az sem musel taky poradit nakonec. Jinak v poho taky, sranda preci musi byt ne? I kdyz je jasny, ze to bude cim dal opakovanejsi, ale holt jsou opakovanejsi i ta temata.
1 reakcí na tento příspěvek regulátor dobíjení, baterka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
zdenekXRV píše: Stev> Všechny jap. motorky (a nejen ty) mají regulátor vyroben ve stejné fabrice-jak přes kopírák. Až na vyjímky jsou stejné, proto jsou zaměnitelné (mezináma nah.... a pro výrobce je to biznis). Jen se liší konektorem, který si tam přidělá výrobce - tady není co řešit. To, že na nějaké motorce vydrží méně či více je dáno prasetem který na motorce jezdí (u mě je regulátor obalen blátem), konstrukcí, výkonem alternátoru množstvím příslušenství, žárovek... Takže jestli jsem honďák, kawák nebo suzukář či jamahář, katemák či dukatista, vím jedno, že regulátor je povedený . Takže když odejde tak se vymění za jiný, to je realita se kterou nic nenaděláme.
tak zamenitelne jsou protoze jsou principielne totozne.. lezou do toho stridavy 3faze a ma z toho jit stejnosmernejch 14V..... to ze by se vsechny delali ve stejne fabrice se mi nezda, zvlast kdyz uz jsou i u jednotlivejch znacek rozdily v provedeni ...
1 reakcí na tento příspěvek regulátor dobíjení, baterka
Bubrak ZX10R píše: Kdyz zaklada milionte prvni stejne tema, tak musi byt zaroven tolerantni k ruznorodym odpovedim. A ja tu navic dal jen obrazek, vy ste to zacli dlouze rozebirat, az sem musel taky poradit nakonec. Jinak v poho taky, sranda preci musi byt ne? I kdyz je jasny, ze to bude cim dal opakovanejsi, ale holt jsou opakovanejsi i ta temata.
Vzdyt ten obrazek cpes vsude kuva ma byt hezky tak at je veselo
zdenekXRV píše: Stev> Všechny jap. motorky (a nejen ty) mají regulátor vyroben ve stejné fabrice-jak přes kopírák. Až na vyjímky jsou stejné, proto jsou zaměnitelné (mezináma nah.... a pro výrobce je to biznis). Jen se liší konektorem, který si tam přidělá výrobce - tady není co řešit. To, že na nějaké motorce vydrží méně či více je dáno prasetem který na motorce jezdí (u mě je regulátor obalen blátem), konstrukcí, výkonem alternátoru množstvím příslušenství, žárovek... Takže jestli jsem honďák, kawák nebo suzukář či jamahář, katemák či dukatista, vím jedno, že regulátor je povedený . Takže když odejde tak se vymění za jiný, to je realita se kterou nic nenaděláme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
crosswork píše: protože je k rámu chycený stahovačkama :)
Předpokládám, že kostru má ten regler nějak elektricky spojenou a to spolehlivě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
zdenekXRV píše: Stev> Všechny jap. motorky (a nejen ty) mají regulátor vyroben ve stejné fabrice-jak přes kopírák. Až na vyjímky jsou stejné, proto jsou zaměnitelné (mezináma nah.... a pro výrobce je to biznis). Jen se liší konektorem, který si tam přidělá výrobce - tady není co řešit. To, že na nějaké motorce vydrží méně či více je dáno prasetem který na motorce jezdí (u mě je regulátor obalen blátem), konstrukcí, výkonem alternátoru množstvím příslušenství, žárovek... Takže jestli jsem honďák, kawák nebo suzukář či jamahář, katemák či dukatista, vím jedno, že regulátor je povedený . Takže když odejde tak se vymění za jiný, to je realita se kterou nic nenaděláme.
Nevim jak dnes, ale 90. leta i zacatek 21. stoleti se regulatory dost vyrazne lisily, a predevsim Honda nemela chladic (zebrovani). Takze mozna vnitrnosti jsou podobne a klidne stejne, ale Honda nema chlazeni a navic blbe umisteni. Proto na Honde vzdy vydrzel rapidne mene nez jinde. Poresili to az u 929RR, kde pro jistotu zavedli odchazeni statoru alternatoru, aby se na regulator radeji ani nedostalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) regulátor dobíjení, baterka
Radek1981> tak sem poodsunul nádrž a je to ukostřené, takže pohoda ;)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Honda cb600s Hornet problém se star... Honda CB 600S Hornet | dukon21 | 12 | 5.9.2024 v 10:21 ..Roko.. |
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | OndraWR10 | 1 | 10.3.2024 v 07:36 RTSbike |
cantrální stojan Honda CB 600S Hornet | milenka | 12 | 16.8.2023 v 08:48 gugo |
Hornet 2001 Rychloměr Honda CB 600S Hornet | DanečekPáreček | 0 | 5.6.2023 v 22:08 DanečekPáreček |