globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: šílenství:)
27.1.2011 v 19:23
já vím že su magor ale tíží mě to....
....je možný dostat se s něčim jako mám já na nějakej menší, pomalejší, vhodnější okruh?
dváce který jsou srovnatelný jezdí, sestřičky té mé zase mají socialistik dragster ale to je rovina. já už mám na té své ohoblovaný stupačky, výfukový kolena a mitasky vzitý až do kraju a jak každej pochopí, chtěl bych víc než mně může poskytnout silnica, žádnej strach o štěrk nebo co pojede za zatáčkou, prostě čistý nasazení
a jak jsem říkal mnohokrát, na té mé mně to strašně baví

jenomže si su vědomej toho že by mě každej poslal do prdele kdybych za nim přišel ať mě někam pustí ale stejně mě to nedá abych se nezeptal, naděje umírá poslední

joa ještě jedna věc: Nesmějte se


Naposledy editováno 27.01.2011 19:27:06

(reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 12:50 | Nahoru | #31

mischa638 píše: pylot> malý cebro sem měl v létě doma a zapomeň na to, že bych na tom byl rychlejší než na svojí třipade, vždyť pokaždé co přišel nějaký kopec, tak sem musel podřazovat jak šílený abych tam udžel aspoň 80km/h, v tom samém kopci dát s třipade bez problémů 115km/h. Jo objem a krouťák ničím nenahradíš



jenze mysli na to ze v Myte ani Sosnove takove krpály nejsou, a CBR tam bude bodovat nizkou vahou a lepsi ovladatelnosti (oproti seriove jawe urcite, oproti te tvoji poladene s centralem apod nevim )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 13:37 | Nahoru | #32
mischa638> V mejte kopecky nejsou a to tvoje CBR muselo bejt nejaky nemocny. To na kterym jsem jel ja jelo moc hezky na dvacku. Ve vyssich rychlostech by mu tripade nadelila ale v Mejte se nejspis ani jedna z nich nedostane na vic jak kilo. A rekl bych ze CBR bude ovladatelnejsi a na tom ziska. Hadat se nebudu, nemam moznost porovnat. Ale kdybych si mel vybrat s cim jet do mejta na okruh tak beru radsi dvacku CBR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 13:47 | Nahoru | #33

pylot píše: mischa638> V mejte kopecky nejsou a to tvoje CBR muselo bejt nejaky nemocny. To na kterym jsem jel ja jelo moc hezky na dvacku. Ve vyssich rychlostech by mu tripade nadelila ale v Mejte se nejspis ani jedna z nich nedostane na vic jak kilo. A rekl bych ze CBR bude ovladatelnejsi a na tom ziska. Hadat se nebudu, nemam moznost porovnat. Ale kdybych si mel vybrat s cim jet do mejta na okruh tak beru radsi dvacku CBR.



no ale pocti si jak ma Mischa tu 350 upravenou... normalni 350 by na takovem okruhu CBRce urcite nestacila, ale u Michalovy verim ze by se zahanbit nenechala

(reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 13:49 | Nahoru | #34
Cosmogagy> nejsem schopnej posoudit vliv techhle uprav. Kazdopadne jsem myslel seriovou tripade. Je mozny ze tahle by ji dala.

šílenství:)

28.1.2011 v 14:49 | Nahoru | #35
Jo já zapomněl mám původní už jen válce, kliku, a budem zadního kola, jinak na té motorce nezůstalo nic tak jak když vyjela z fabriky Když porovnám jízdní vlastnosti jaké měla když sem ji koupil(originál geometrie podvozku) a teď po těch úpravách, to je nebe a dudy, to se snad ani nedá srovnat, a fakt si nedělám prdel že sem podělal v zatáčkách starého fazeru 6ku, ale kámoš na tom moc neumí to je fakt Jinak si troufám tvrdit že moje 350 je určo o dobrých 10kg lehčí než origo, díky zvedlému zadku o 10cm a zkráceným předním vidlím o 5cm, sem dosáhl o 50mm kratšího rozvoru!!! a kratší stopy a menšího úhlu řítení, ta motorka teď padá do zatáček uplně sama Ale díky tomu, že přední vidle není zbytečně dlouhá jak z výroby ale o těch 5cm kratší tak motorka krásně drží stabilitu i v přímém směru, taky tomu pomáhlá vyztužený rám a je perfektní že mám nastavitelný předek i zadek Zadek 7 poloh nastavení pro předpětí pružiny centrálu a vpředu plynulá regulace-pružiny dou stlačit asi o 1-1,5cm. Už by to chtělo jen poladit motor

šílenství:)

28.1.2011 v 15:32 | Nahoru | #36
Já to vidim jako hodně reálnou možnost. Pronájem sosnový vychází na 3000,- na hodinu, takže pokud se domluvíš s 10 lidmi, tak to každého na tu hodku vyjde na 300,- což je krása.

šílenství:)

28.1.2011 v 15:47 | Nahoru | #37
domluvit se jako skupina jaw a pronajmout si to jenom pro sebe by bylo výborný, kdyby to šlo tak bych do toho určitě šel protože honit se mezi sebou ve vyrovnané skupině je zas úplně něco jinýho.
na druhou stranu je to specifická záležitost takže si nedokážu představit jak by taková domluva vypadala aby to sedělo všem časově a všim možným a aby to ve výsledku dalo dostatečnej počet lidí

ale pokudit se domluvit můžem, neni problém

akorát by to fakt tu hermetikovou kůru chtělo

(reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 16:00 | Nahoru | #38
rraol> já myslim že v úvahu by přicházelo aji to vysoký mýto
jinak dat na třipade někomu na prdel možný je, já aji když jsem měl tlumiče na nejměkším stupňu tak jsem za sebou asi dva kilometry držel v zatáčkách tři kapotovaný mašiny a jedno enduro, co ty tři byly nevim, jak přišla rovinka tak proletěli kolem mě
nedržel jsem je násilím, akorát na to asi neměli
akorát ju teda budu muset rozcvičit, záběh jsem dělal poprve a bohužel jsem toho zrovna o tom moc nevěděl takže jsem to nechal zlenivět a tam kde předtim bezproblému a s lehkostí letěla 120 tak těď se horko těžko dostane na kilo. takže nejdřív to
sice do zatáček to neni až zas tak potřeba ale přece jenom proč si nechat výkon srážet timhle
ale jo, pomalu se to lepší, sice zatim ne o moc ale....
u auta jsem taky z motoru udělal turbínu, po dvou letech v mejch rukách na favoritovi trojka začínala tahnout na kilu

(reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 16:01 | Nahoru | #39
lormil> jo, kouř by to byl, ale ve formě clony

šílenství:)

28.1.2011 v 16:05 | Nahoru | #40
s malým cbr by záleželo na tom kdo by to řídil, já myslim že svý možnosti už mám celkem zvládnutý ale asi by to byl boj.
a hlavně s tou třipade, to je něco úžasnýho jak si to člověk musí s ní zasloužit

akorát teda nevim jestli by pak nebyla potřeba další generálka, přece jenom by jí bylo asi trochu teplo

šílenství:)

28.1.2011 v 16:11 | Nahoru | #41
Ja bych to videl tak ze kdyz v zatackach nekoho drzite tak to nei konkurenceschopnou motorkou ale spis konkurenceschopnym pilotem. Ja na dvacce v zatackach taky ujel devitce bladovi protoze ten kluk to mel asi mesic a byla to jeho prvni motorka ale to urcite nevypovida nic o schopnostech stroje.

šílenství:)

28.1.2011 v 16:19 | Nahoru | #42
Rozhodne se neboj Sosnovy, je to tam za par penez, a jezdi tam lidi opravdu na vsem.. Vyhoda je, ze jsi porad v zatacce, takze pokud tu Jawicku ovladas tak ani nebudes prekazet, byl jsem svedkem situace, kdy typek s poradnym pivakem na GS 1200 nepekne povodil vsechny sporty na trati, i ty kteri meli primo okruhovky.. Je to proste trat na vyblbnuti, a hlavne tam ziskas spoustu duvery k motorce(i kdyz uprimne na jawe bych tam nejel, posilala me do pangejtu skoro v kazdy zatacce kdyz byla silnice jen trochu orosena, treba v lese..).Nejlepsi je,kdyz se tu domluvis s par lidma co si chtej zajazdit a pronajmete si to myslim za 3000 na hodinu, ty ruzny agentury na tom dost ryzujou, a neni moc na cem..

1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)

28.1.2011 v 16:34 | Nahoru | #43
a ještě jedna taková informace.... pokud by šlo mýto tak bych bral to, vysoký mýto mám 70 km, sosnovou 240

samozřejmě že když někdo někoho dává v zatáčkách tak je to jezdcem a ne mašinou.
ale je zaprve radost moct si říct že aji na takovéhle mašině jsem ho dal a zadruhý je to na ní fakt zábavný, člověk si to musí zasloužit

akorát by to asi chtělo vyměnit ty čtyři roky starý mitasky a koupit nový

1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)

28.1.2011 v 16:37 | Nahoru | #44
Myto je dost maly, Sosnova teda taky neni okruh na motorky, ale to Myto je proti tomu detsky dopravni hriste.. Ale mit ho pobliz tak bych si tam urcite taky parkrat zajel..

1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)

28.1.2011 v 16:43 | Nahoru | #45
dá se vyzkoušet mýto protože napoprve to určitě za moc stát nebude a pak s nějakejma těma zkušenostma se klidně vydat na cestu

jinak neska jsem se v hokně bavil s borcem co byl v mýtě na gsxr 750 a říkal že tam měl aji trojku

Naposledy editováno 28.01.2011 16:45:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 16:51 | Nahoru | #46

D3D3czech píše: Myto je dost maly, Sosnova teda taky neni okruh na motorky, ale to Myto je proti tomu detsky dopravni hriste.. Ale mit ho pobliz tak bych si tam urcite taky parkrat zajel..

Ja bych rek ze to je prast jako uhod. Myto asi 1100 metru a sosnova asi 1000. Jen v sosnovy to vypada ze tam je sirsi trat a tahlejsi zatacky.

(reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 16:56 | Nahoru | #47

memphis.unv píše: dá se vyzkoušet mýto protože napoprve to určitě za moc stát nebude a pak s nějakejma těma zkušenostma se klidně vydat na cestu

jinak neska jsem se v hokně bavil s borcem co byl v mýtě na gsxr 750 a říkal že tam měl aji trojku


tak to ji ale opravdu jen polechtal ne? já na ER6 taky na cílovce v Mýtě dával těsně před omezovačem dvojky za tři otočil plnej plyn a hned brzdy , kámoš na cbr1000rr říkal že jezdí jen na dvojku jo a je to tam točený téměř pořád do prava

1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)

28.1.2011 v 17:00 | Nahoru | #48
Ja tam radil i za 4 na ty dlouhy rovny na vrchni strane okruhu. Je to efektivnejsi nez tahat trojku az nekam ke 130kmh a muzu si pred zatackou podradit takze mam pocit ze musim opravdu ridit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 17:13 | Nahoru | #49
pylot> čoveče to si nejsem jistej, ale myslim si že jsem za 4 fakt nedal ani tam co máš na mysli,ale jistej si nejsem... a je fakt že mojí koncepci motoru to asi vyhovalo víc ji držet u omezovače, však na jaře dáme společnou jízdu ne?

(reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 17:15 | Nahoru | #50

pylot píše: Ja bych rek ze to je prast jako uhod. Myto asi 1100 metru a sosnova asi 1000. Jen v sosnovy to vypada ze tam je sirsi trat a tahlejsi zatacky.



To bych ani nerekl, ze to ma tolik tech par zatacek proletim vzdycky za chvilku.. Ja zkousel na Sosnovy radit za 3, ale jen abych trenoval podrazeni s meziplynem (Hold mam vysavac ) Az zas bude sraz SVcek na Sosne tak musim nekoho prekecat at mi to pujci, chci se na dvouvalu projet uz sakra dlouho, mel jsem v planu letos kupovat sv 1000, ale zase mi je lito davat Fazera pryc kdyz jsem si ho po padu konecne zas vymazlil (a otazka benzinu me taky presvedcila..).

šílenství:)

28.1.2011 v 17:50 | Nahoru | #51
Jdi do toho, sny se mají plnit . Sosnavá na to bude nejlepší. Když bude nějaký Jawa cup, vůbec by to nebylo špatný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 18:09 | Nahoru | #52
Hygienik> Ja to tam zkousel i podrzet na trojku ale prislo mi ze jsem i rychlejsi kdyz tam dam za 4. Precijen ten muj motor je nad 9000 celkem marnej a nema cenu ho trapit. Navic me to podrazovani bavi a kdyz se to nepovede tak z toho bejva peknej smyk. Kdyz jsem tam byl predposledne tak to bylo uz tak tak jak mi to zacalo pekne klouzat. Samozrejme ze nejaka jizda bude. Ted v sezone urcite planuju navstivit standu tak to urcite bude i s projizdkou a v Myte si myslim ze budu tak kazdej druhej tejden.

D3D3czech> No ja se letos snad taky konecne dostanu na Sosnovou. Znamej tam jezdi na SVkrouzeni s dodavkou a s RSVckem tak se s nim snad budu moct svizt. Chci to tam taky zkusit.

1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)

28.1.2011 v 18:57 | Nahoru | #53
Nevidim vubec zadnej duvod, proc by te na jakemkoliv okruhu mel nekdo posilat do prdele, pokud je motorka v poradku...

šílenství:)

28.1.2011 v 20:19 | Nahoru | #54
hlavně ne sosnová je to neuvěřitelné prasárna, je to spíš cross

1 reakcí na tento příspěvek šílenství:)

28.1.2011 v 20:21 | Nahoru | #55
Dám si to s váma, pokud po zimě obleču kombinézu.

(reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 21:45 | Nahoru | #56
petrvtr_new> přece jenom se jim může jevit jako stará pomalá herka co tam nemá co dělat, co bude akorát zavazet a bude tak akorát nebezpečná
tak jako by asi těžko někdo na okruh jezdil s fichtlem
já vím že to je trošku někde jinde ale oproti novejm mašinám co tam jezdívají už ten rozdíl neni zas tak velkej.
mám ju rád ale nohama na zemi stojím, aji přes svou lásku k ní jsem neztratil soudnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 21:46 | Nahoru | #57
laďa prášil> výborně, pokud si vzpomínám, byls to ty na tom videu takže se tam budeš vyjímat

šílenství:)

28.1.2011 v 21:47 | Nahoru | #58
ale jak tak vidím, pár lidí bysme už dohromady dali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 22:11 | Nahoru | #59

memphis.unv píše:

akorát by to asi chtělo vyměnit ty čtyři roky starý mitasky a koupit nový



Tyvoe zahoď Mitasky! Já sem to koupil na starejch barumkách, který nedržely snad ani rovně. Pak jsem koupil Mitasky a trošku to drželo, ale jak jsem časem začal zvyšovat náklony a forsáž v zatáčce tak to každou chvilku ujelo pod prdelí. No a na začátku loňský sezony jsem ji na jaře vytáh z garáže, a na prvních třech vyjížďkách jsem si třikrát rozbil držku , pokaždý díky smyku předního kola. Tak šly Mitasky do pryč a obul jsem Dunlopkly, a od tý doby motorka drží na silnici kolama dolů ikdyž vláčim svody po asfaltu. Je teda pravda že Dunlopky mi rychle ubejvaj, ale rád oželím ubejvající gumu, hlavně že už se neválim po zemi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šílenství:)

28.1.2011 v 22:25 | Nahoru | #60

memphis.unv píše: laďa prášil> výborně, pokud si vzpomínám, byls to ty na tom videu takže se tam budeš vyjímat



Mých 132 kilo se bude vyjímat jistě Jinak závodit s vama nebudu... samí střelci jste, ale svezu se rád.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist