globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: husaberg
1.1.2011 v 14:50
zdar hosi.....zajimaly by mne vase nazory,ktery husabergy se vam zamlouvalim vic.jestli ty starsi svedsky nebo ty novejsi co jsou uz spolecny s ktm?
Předchozí
1 2
Následující

husaberg

3.1.2011 v 09:53 | Nahoru | #31

4:13 Starej husaberg v akci :D moc poklidne se nechova no

(reakce na) husaberg

3.1.2011 v 10:30 | Nahoru | #32
Joraell> Asi se k tomu nedá nic vytknout. Je fakt, že karburátor a hlavně to zapalování nebylo šťastně řešený, to je slyšet celkem všude. Však já taky nekoupil bezproblémovej stroj, ale ostrou motorku 16 let starou po X majitelích co lítala kdoví kde. Je to potom těžký posuzovat co je slabina konstruktérů a co odešlo špatným zacházením, nebo špatnou údržbou. Je fakt, že problémy byly vždycky jen v motoru. Rám to už jsem tu psal je naprosto super, podvozek taky, brzdy bez problému, tlumiče, všechno ok. Škoda toho karburátoru a zapalování. Sice se sral, ale tu charakteristiku motoru asi málo co překoná, rád bych si ho nechal, nebo koupil stejnýho, ale špatná zkušenost mi takhle starej model už asi koupit nedovolí...

1 reakcí na tento příspěvek husaberg

3.1.2011 v 10:42 | Nahoru | #33
a tohoto krasavce znáte ?

rok 1996

Nelekejte se není to rám CRf

husaberg

3.1.2011 v 11:46 | Nahoru | #34
Mal som Husaberg FE 400, r.v. 2000. Bol to posledný ročník so starším motorom s klasickým valcom a už novým rámom bez osobitného podsedláku. Po kúpe to strašne štartovalo a likvidovalo sviečky. Po páde nasledovalo nekonečné nakopávanie, lebo som mal verziu bez štartéru. Nasledovala oprava dekompresoru, komplet pretryskovanie karburátora, výmena opotrebenej ihly a komínika. Potom bola z toho úplne iná motorka, pekne štartovala studená, teplá aj po páde a so sviečkami prestali byť problémy. Potom som ju predal, lebo pri mojej výške sa mi ťažšie nakopával a po rokoch jazdenia na 2T mi strašne vadilo to brzdenie motorom. Do výjazdov to bola ale super motorka, veľká váha na predku a nechal sa dosť podtáčať.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

3.1.2011 v 19:52 | Nahoru | #35
Joraell> Co to je zač? Vypadá to jeko berg v rámu z cr...
volodaj> Se zapalováním jsi nic nedělal?

(reakce na) husaberg

3.1.2011 v 19:56 | Nahoru | #36

rc28 píše: Joraell> Co to je zač? Vypadá to jeko berg v rámu z cr...
volodaj> Se zapalováním jsi nic nedělal?



Vyrobce je BBr. Ram neni z Cr protoze v tom roce se CR jeste s Alu ramem nedelalo. Ram je rucni prace vyrobce BBR stejne jako kyvna vidlice a mozna jeste par dalsich komponent. Motor je husaberg FE 501. Pojmenovali to The Hindengerg. Bylo vyrobeno jenom par kusu na kterych jezdili nejakej americkej sampionat. Pozdeji tato firma navrhla v roce myslim 2001 koncepci ramu a vidlice pro Hondu CRf.

1 reakcí na tento příspěvek husaberg

3.1.2011 v 20:06 | Nahoru | #37

husaberg

3.1.2011 v 20:31 | Nahoru | #38
rc28> So zapaľovaním za 2,5 roka čo som ho mal neboli žiadne problémy .

husaberg

3.1.2011 v 21:31 | Nahoru | #39
ogaři, mám na vás dotaz ohledně tachometru.....netušíte náhodou, jaké funkce má tachometr z husara 550, rv.05 a jak je zapojený?...jestli bere signál z magnetu nebo normálně mechanicky, atd:)

Děkuju vám vřele za odpověd

(reakce na) husaberg

3.1.2011 v 22:55 | Nahoru | #40
Joraell> Pěknej kousek.
volodaj> Ale to bylo taky SEM ne?

2 reakcí na tento příspěvek husaberg

3.1.2011 v 23:01 | Nahoru | #41
Hugila> Signál berie z magnetu. Tu sú manuály, tak si môžeš prípadne pozrieť, čo ťa zaujíma. Keď si otvoríš uživateľský manuál k 2005, tak sú tam tie funkcie vypísané. Nechce mi ich z PDF skopírovať a ručne sa mi to prepisovať nechce .

rc28> Áno SEM, ale problém som s ním nikdy nemal. Neviem, či som trafil taký dobrý kus alebo čo. Hneď ako som doviezol, tak som opravil ten dekompresor, prehádzal karburátor a bolo to bez problémov.

Naposledy editováno 03.01.2011 23:04:55

(reakce na) husaberg

3.1.2011 v 23:10 | Nahoru | #42
volodaj> Tak o buď rád, asi ještě nebylo tak vychozený... Mimochodem, dekompresor jsem měl taky opravovanej.

husaberg

3.1.2011 v 23:15 | Nahoru | #43
To som bol. Kamarát mal zase nejakú 93-95 FE 350 a tam sa s tým zapaľovaním čosi utrápil.

(reakce na) husaberg

4.1.2011 v 12:12 | Nahoru | #44
volodaj> dík za odkaz, základní info sem tam zjistil:)...akorát tam byl popisovaný jiný tachometr. Mě se jedná o ten, co je dole na fotce, nemáte ho někdo?

1 reakcí na tento příspěvek husaberg

4.1.2011 v 12:16 | Nahoru | #45
pokud mas tento tacho tak mas model 2004

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

4.1.2011 v 12:18 | Nahoru | #46
Joraell> já žádného husara nemám, já z něj chci jenom koupit pár dílů a mimojiné uvažuju i nad tím tachometrem....akorát nějak nemůžu zjistit co to všechno umí:)

husaberg

4.1.2011 v 12:21 | Nahoru | #47
Hugila> Tak tu máš návod na 2004 a staršie modely.

(reakce na) husaberg

4.1.2011 v 12:22 | Nahoru | #48
Hugila> To bude určitě v manuálu ne? K roku 2004...

husaberg

4.1.2011 v 12:24 | Nahoru | #49
děkuju vám kluci, už studuju:)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jaké endůro do 50t a řidičák a2 Suzuki DR 650, Husqvarna TE 610, Yamaha XT 600 E, Ya... Burn23 3 20.5.2015 v 19:08 Humusus
zapalování husaberg Husaberg FE 600 pain2519 2 11.6.2013 v 22:39 pain2519
FE 600 Enduro- jak na něj napastit ... Husaberg FE 600 100LDUKE 1 13.8.2012 v 22:35 Uvalak
Světla Husaberg Husaberg FE 600 rc28 27 8.2.2010 v 22:13 rc28
Nefunguje Dekompresor Husaberg FE 600 rc28 8 6.1.2010 v 12:26 1112


TOPlist