paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2022 v 19:31 | Nahoru | #5311
Pajitu66> já jsem se pro tuto úpravu rozhodl po shlédnutí Tohoto videa

Můžu říct, že se motorka sbírá od spodu líp. Což je v terénu dost podstatná věc. Nemyslím si, že je to úplně blbá úprava...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2022 v 19:43 | Nahoru | #5312
No jenomže on tam má KN filtr, pak už to dává smysl to vykuchání vršku a zvětšení šnorchlu.
Bez filtru je 0,0001 hovno k lepšímu. Ladil jsem každého koně..



Naposledy editováno 21.01.2022 19:44:36

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.1.2022 v 21:27 | Nahoru | #5313
Já tomuhle moc nefandim. Já si myslím že když to neuděláš komplet od sání po výfuk, tak to moc výkonu nepřidá. A tohle všechno stojí ranec který už do teto motorky nedám protože to bude pořád stejná "hujda".
Tohle je jenom můj názor. Nikdy jsem motory nijak netunil.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2022 v 09:54 | Nahoru | #5314

Fic6 píše: Já tomuhle moc nefandim. Já si myslím že když to neuděláš komplet od sání po výfuk, tak to moc výkonu nepřidá. A tohle všechno stojí ranec který už do teto motorky nedám protože to bude pořád stejná "hujda".
Tohle je jenom můj názor. Nikdy jsem motory nijak netunil.



A můj názor po letech co jsem kuchal výfuk, dával EJK , tunil sání , prostě vše co dávalo pár koníků, tak zpětně už bych to nedělal.
Nemá to smysl a přesně tak - HUJDA to bude i po úpravě. Takže za mě nechat jedině v sérii, užívat si klidnou jízdu, libovat si nízké spotřeby a neřešit . Vymámíš z toho stejně skoro nic , poznat to je, ale smysl to extra nemá. Pokud chceš jezdit po zadním a dělat brázdy, kup otevřenou 450L,nebo jinou ostřejší...

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2022 v 16:46 | Nahoru | #5315
Chcou nás nasrat a ne udělat to co by jsme tady všichni chtěli. Prostě chci jen CRF 300L aby měla v základu aspon 30PS a lepší podvozek. At je to klidně verze R za příplatek třeba 20tis. Tohle Japoncům chybí, mít možnost za 130 obyč verzi a pak třeba za 150 o dost lepší stroj na stejném zakladu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2022 v 20:17 | Nahoru | #5316
Palomoto> jedna taková tu byla, ale už se nedá koupit nová a skoro ani bazar :D. Byl to hudební nástroj.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.1.2022 v 20:25 | Nahoru | #5317
To sice jo, ale rozhodně ne za 150.000 "současnejch"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.1.2022 v 10:18 | Nahoru | #5318
Palomoto> za 150 sni dál Tak řešení tu je, třeba Huska 701 nebo KTM 690, ale taky počítat s tím, že se šáhne kurva hloubějc do kešeně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.1.2022 v 13:33 | Nahoru | #5319
SuperSic58> přijde ti 690 a 701 jako malý obsah
Je to něco úplně jiného, pro mne to nedává smysl a to mám vyzkoušeno.
Prostě vzít jen CRF300L kterou mají dát tak lepší podvozek a z motoru dostat + cca 10PS. Klidne za cenu servisu po 6tis.km a za to chtit 20, 30tis Kč navíc. A ideal pak do té CRF300 s vylepšeným podvozkem dát standardní motor z CB500 a za 200 máme pro mne dokonalý stroj
Jo, a prosím to udělat vše na Rally

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.1.2022 v 13:35 | Nahoru | #5320
SuperSic58> 690 by byla dobrá kdyby do toho daly motor z 390 a pak může být za 200 a je to zajímavý stroj. Nebo z Adventure 390 opět udělat verzi R, vyšší zdvihy a drátěný kola a pak mne to dava smysl

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2022 v 08:45 | Nahoru | #5321
Někdo tady na foru psal, že by snad KTM v tomto roce měla začít dělat opravdové enduro s 390 motorem. Já tomu teda nevěřím, ale byl bych za něho rád.
Já jsem nedávno koupil 390 adventure, byla za dobré peníze, tak jsem říkal, že sézonu pojezdím a pak ji pošlu dál. Zlákal mě na tom hlavně ten motor. Zatím jsem na ní nejel a čekám až se trochu oteplí a zesleze sníh.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2022 v 10:28 | Nahoru | #5322
Jo a jinak Honda oznámila "novou" MY22 CB300R s 22,9 kW @ 9000 a 27,5 Nm @ 7750. Stejná komprese, kde tam ty koně berou?

Naposledy editováno 24.01.2022 10:30:04

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2022 v 12:06 | Nahoru | #5323
CB600> Vačky, výfuk, sání.
Kompresí to nebude.
Porovnej si charakteristiku GPZ500S a KLE500. Zvenku stejný motor, ale ty tři věci jsou jiné.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2022 v 13:29 | Nahoru | #5324

CB600 píše: Jo a jinak Honda oznámila "novou" MY22 CB300R s 22,9 kW @ 9000 a 27,5 Nm @ 7750. Stejná komprese, kde tam ty koně berou?



Dle honda.cz 22,8 kW @ 8500 a 27,5 Nm @ 7500, takže ještě lepší jak píšeš.
Ideální kdyby byl upravený jenom software.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2022 v 17:45 | Nahoru | #5325
Fic6> mně ten 390 motor od KTM přijde taky jako ideál, bude to prd žrát, pojede to už rozumně i po silnici a umí být i hodný. Ale ten Advík na liťákách mně přijde Jinak na něj taky furt koukám, ale nakonec vždycky nic

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2022 v 17:46 | Nahoru | #5326
CRF 300L s 23kW by bylo fajn

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.1.2022 v 19:22 | Nahoru | #5327
390 ADV byl jeden z mých kandidátů. Motor super, litý ráfky, ani 19 vpředu mi tolik nevadí, ale ta malá světlost a pocit z jízdy ve stoje, že ti motorka jako kdyby zmizí mezi kolenama, to se mi nelíbilo.
I pod tím dojmem jsem v tom na druhej pohled viděl prostě jen upravenej Duke. Kdyby to mělo alespoň víc "enduro hřbet", možná byl už doma

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2022 v 09:19 | Nahoru | #5328
crf 250 má proti cbr menší škrtící klapku. Mělo by to způsobit silnější střed otáček, což se hodí do terénu (takže víc kw-otáček není vždy výhra).
Jinak když odbočim od offroadu, tak to nové cb300 má plně převedenou výrobu do indie (i s motorem). Takže teď už nevěřim, že sem indové pošlou i ten pěkný vzducháč cb350.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2022 v 18:25 | Nahoru | #5329
Ahoj všichni v NR, rád bych nějakou radu, vidám tu samou polemiku, chtěl bych na 250L něco tvrdšího na předek, nevím ani co tam je origo, tak nevím jakou pružinu, potěší zkušenost někoho kdo to už má. Po skoku jde na doraz, asi su těžký.
Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 02:23 | Nahoru | #5330
Boryšumí> já mám na předek objednanou pružinu YSS 8,3N/mm což by je na mou váhu 85kg.
Zalezi na tvé váze a podle toho se určí tuhost pružiny.
Taky jsem pravidelně chodil na doraz.
Pružinu i s olejem mám na cestě. Měla by dojít dnes nebo zítra, potom to budu dávat na moto a bude se opět testovat.
Musím říct, že centrál od YSS udělal z Hondice úplně novou motorku a už se těším, až to bude komplet i s předem.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 12:18 | Nahoru | #5331
Tady jeden Himalayan za pěkné peníze.

https://motorky.bazo...imalayn-rok-2020.php

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 16:09 | Nahoru | #5332

Libor46 píše: Boryšumí> já mám na předek objednanou pružinu YSS 8,3N/mm což by je na mou váhu 85kg.
Zalezi na tvé váze a podle toho se určí tuhost pružiny.
Taky jsem pravidelně chodil na doraz.
Pružinu i s olejem mám na cestě. Měla by dojít dnes nebo zítra, potom to budu dávat na moto a bude se opět testovat.
Musím říct, že centrál od YSS udělal z Hondice úplně novou motorku a už se těším, až to bude komplet i s předem.



Nějak to nechápu od K-tech je pružina jedna od Hyperpro dvě, tak jak to je našel jsem K-tech 9.0 N(mám 90 kg) by seděla ale jen jedna?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 17:01 | Nahoru | #5333
Boryšumí> od výroby je pružina pouze v pravé vidlici. Právě jsem se vrátil z garáže a výměnu prováděl. 2 pružiny dělá myslím Race tech a jde o to, že se přidá do levé vidle slabá pružina a upraví se hladina oleje. Hyperpro dělá progresivní pružiny. Já šel celkem levnou cestou a rychlou dostupností do YSS.
Dnes už testovací jízdu nestihnu, ale když to vyjde, tak se zítra pojedu zakopat někam do bláta
Každopádně po sednutí na motorku se předek tolik neutopí a motorka má zase o nějaký cm vyšší světlou výšku. Teď s mými 185ti centimetry sedím na motorce a dostanu na zem pouze na špičky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 18:27 | Nahoru | #5334

Fic6 píše: Tady jeden Himalayan za pěkné peníze.

https://motorky.bazo...imalayn-rok-2020.php



Tvl, v Hradci? Proč? Proč tu motorku chci, když má KLR? Chjo, proč jsi to sem musel dávat .

Naposledy editováno 26.01.2022 21:27:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 18:40 | Nahoru | #5335
Mr.Dreamer> Když jsem viděl, jak je po 30 tkm vlídného zacházení na výměnu skoro půlka motorky, tak bych se v klidu držel starého japonce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 19:15 | Nahoru | #5336

Palomoto píše: SuperSic58> přijde ti 690 a 701 jako malý obsah
Je to něco úplně jiného, pro mne to nedává smysl a to mám vyzkoušeno.
Prostě vzít jen CRF300L kterou mají dát tak lepší podvozek a z motoru dostat + cca 10PS. Klidne za cenu servisu po 6tis.km a za to chtit 20, 30tis Kč navíc. A ideal pak do té CRF300 s vylepšeným podvozkem dát standardní motor z CB500 a za 200 máme pro mne dokonalý stroj
Jo, a prosím to udělat vše na Rally



Ale tak ty 7stovky jsou furt dualsporty s rozumnou váhou dejme tomu do 160 kg s plnou nádrží ne? Dvouválec z CB 500 už by byla moc těžká motorka si myslim, už by to nebyl lehkonohej dualsport, to musí bejt prostě jednoválec. Jo ta KTM, to se divim, že ten motor 390 nedali do lehkýho dualsportu, lidi by jim utrhali ruce

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 20:25 | Nahoru | #5337
SuperSic58> říkám si to furt, že by to byl ideální stroj. Klidně motor sundat na 25kw aby tahal v širším spektru. Jenže si myslím, že ktm si nechce dělat konkurenci svým strojům.

V poslední době se s těmi <500 ccm moto přitom roztrhl pytel. Skoro všechny značky je mají včetně japonské svaté čtveřice. Do endura to bohužel cpe jen Honda.

A je ke vzteku, že kvůli homo eko buzeraci musí ty motorky být stále tucnejsi. Když dřív stačil rám motor kola, řídítka a dvě světla tak nebyl problém se točit kolem 100 kg. Koncem léta jsem ve Španělsku viděl naživo nějakou Hondu XL 125. Motorka ve své základní podstatě. Navíc tam byla jen spz :D

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 21:15 | Nahoru | #5338
SuperSic58> 690 a 701 mají na dual už i zbytečný zdvihy a vše. Je to pro amatéra dost brutální stroj co jede nesmyslně. Asi už je nakonec lepší dual i 500EXC, aspoň co se různě píše na fórech.
Myslím ze CRF 300L s motorem 500 by furt mohla být cca 180kg, což by na 2V byla pecka. Jen se tam nesmí rvat nesmysly navíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 21:32 | Nahoru | #5339

Merhaut píše: Mr.Dreamer> Když jsem viděl, jak je po 30 tkm vlídného zacházení na výměnu skoro půlka motorky, tak bych se v klidu držel starého japonce



Klidně se rozepiš. Já na Evropské/US modely slyšel jen chválu, prý držák podobný KLR, také podobně tupé, ale ještě blbuvzdornější, u Indických modelů občas naprd elektrika. Rád si poslechnu naopak negativní zkušenosti .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.1.2022 v 22:13 | Nahoru | #5340
Mr.Dreamer> narazil jsem na to vloni na nějakém fóru a nedaří se mi to teď najít . Byla to zkušenost nějaké holky po 30 tis km, většina ložisek po smrti, spojka, elektrika zlobila, problém s převodovkou...ale byla s ní prý moc spokojená, halt každý má jiné priority a je to tak správně

Naposledy editováno 26.01.2022 22:14:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist