globalmoto_kveten





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?


Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 09:34 | Nahoru | #481

Komorerth píše: sa chcem teda po 16 stranach opytat, ci ste teda NC zobrali na milost alebo nie?



A co take si mam predstavit pod slovem milost ? Nejsem panovnik ani kat.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 09:44 | Nahoru | #482

Komorerth píše: sa chcem teda po 16 stranach opytat, ci ste teda NC zobrali na milost alebo nie?



tady přeci nejde o milost nebo nemilost... nechápu proč se to stále přesouvá do osobní roviny.
Hele, můj rozpočet na auto byl cca. 200tCZK... takže bych si klidně mohl koupit i30 a zbytek lehce dolízat - super duper nový auto, s miliónem roků záruky "v ceně" nejšpičkovější výbavou a největším prodejem v ČR. Soused z Mladé Boleslavi by "zelenal závistí" a já bych byl šťastný do smrti, protože očekávám, že tak dlouho by mě ta dokonalost z Koreje vozila...ba co víc, možná ještě moje nenarozená dcerka by v ní mohla jezdit půl života.
No koupil jsem 8let starou plečku ... s hrozně velikým neekologickým motorem ... úplně vodlítanou ... V70, 2.4D s mapou 152kW co jezdí za 6,4l/100km (ale jako opravdu a ne to co se dnes píše v údajích spotřeb) a stejně se budu chovat i u motorek. Proč? Protože tomu rozumím a vím co chci.
Kdybych chtěl cestovat vezmu R1100R/S nebo RT (a bude to jezdit za pět jako ta NC nádhera) ...to se dá dnes sehnat za 60-80tCZK. Když budu chtít lítat po silnicích seženu do 80-90 krásnou litrovou zmrzlinu. Naháče do kila seženeš úplně s přehledem od všech značek. Kdybych chtěl "prééémiovku" jak píše Petrumr přivezu si SSko od Dukárny, nebo MGčko Griso za šst pětek ... prostě ta škála je nepřeberná. U NCčka nevidím jedinej důvod...opravdu jedinej důvod, proč ten velkej kompromis skůtru převlečenej za motorku koupit ... ikdybych pominul, že se mi to prostě designově nelíbí.
Cokoli mně tu někdo bude tvrdit o spotřebě, dokážu udělat (při těch rychlostech co jezděj) na BMW taky. S Rkem se dá svižně jezdit za 5,5l/100km... když se potáhnu 120km/h max pojede za 4,5-5... rozdíl jednoho litru mne fakt nepřesvědčí.
NCčko je pro ty, kdo si nechají vymejt mozek a nevidí jakej je to prodejní tah ...úplně stejně jak ten Hjundaj ... NIKDO z mýho okolí, kdo kdy jezdil v dobrým autě, si nic podobnýho nekoupil. Kupujou si to jen lidi co chtěj "nový"...protože o technice nic nevědí a nedokážou si s případnejma starostma poradit za "levno"...hawk.

už trochu chápeš "protistranu "?

Naposledy editováno 27.06.2016 09:59:44

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 09:46 | Nahoru | #483
Když to tak čtu, tak jsem se konečně podíval na parametry NC a zjišťuju, že to je mašina úplně pro mě - nudnej cesťák s maximálním výkonem a krouťákem proklatě nízko. KLEpadlo, co mám, jsem na karbecu snásilňoval tak, aby to jelo pěkně odspodu. Ale i tak mě nebaví točit do do 8000, pokud po tom chci nějakou akci.

A možná, že jsou tu zástupy lidí, jako já, co od motorky očekávají přesně tohle. A to asi bude smysl té motorky.

A jízda na koleně a po zadním na „mašině, co kurva není pro žádný posery, ale pořádný fajnšmekry” není rozhodně vyšší level motorkaření, jak už tady někteří ne doslova napsali, ale obsahově vyjádřili. Jak říkal Limonádový Joe - „někdo vdolky, jiný holky”.

3 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 09:52 | Nahoru | #484
 

petrumr píše: GUGO- tak vlastně někdo napsal něco o NC, a trdla, aby nebyla pozadu, přitakávají. Co by si asi mohl pomyslet veverčák, že gugo nedrží s něma?


gugo píše: No, asi to nemelo smysl ti psat nejake vysvetleni, ponauceni pro priste.


petrumr píše: Asi ne, nebot tvoje odpověd je o ničem, že prostě někdo něco napsal. Já jsem čekal na fakta a tys napsal 18 řádkovou s prominutím sračku. Přeci musíš držet se stranou.


gugo píše: petrumr> Tebe bych chtel opravdu nekdy videt.


Veverčák píše: Jako ze by sis udělal výlet do blázince?


mahuzs píše: V Kromclu mimochodem blázinec je


Veverčák píše: Ja vím


t_freedom píše: kdyby to bylo jen tu...neřeknu. ... ale opravdu chodí světem. ...a trousí 'moudro' na všech vláknech...
co vyjádření to perla...


Chlapci, málo se vyznáte v lidech - petrumr není žádný blázen ani hlupák.

Je to inteligentní člověk neváhající použít svého řekněme sarkasmu proti lidem, kteří si to podle jeho mínění zaslouží.
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 09:56 | Nahoru | #485
Dovi> Jenom technicka,,, kdyz ti budu rikat ze pri pouziti kukly pod helmou je riziko urazu vetsi, je to sarkasmus ? Nebo tvoje honoceni vychazi z toho ze kejha s tebou ?

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:03 | Nahoru | #486

Dovi> Chlapci, málo se vyznáte v lidech - petrumr není žádný blázen ani hlupák.

Je to inteligentní člověk neváhající použít svého řekněme sarkasmu proti lidem, kteří si to podle jeho mínění zaslouží.



předpokládám, že jeho názory znáš pouze z tohoto vlákna... resp. vláken kde se bije za NCčkaře... jeho výroky tu jsou pověstné...
A jeho odchylování se od témat někam do vesmíru a "rádobysarkasmu" ještě více...
Inteligentem bude do doby, než najdete společný třecí bod...pak teprve poznáš jak "věcně" se s ním dá vést diskuse... a myslíš-li si že ti inteligentní jsou jen ti, co s tebou souhlasí, budeš jednou šeredně zklamán...

Naposledy editováno 27.06.2016 10:06:19

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:04 | Nahoru | #487
Freedom: hele jen detail, ja se i30 parkrat vezl a fakt dobry, je to lip vybaveny nez moje v70 :) taky bych si ji nekoupil, protoze jsem pozer a potrebuju neco "stylovyho", jinak bych to fakt bral :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:06 | Nahoru | #488

assassin píše: Freedom: hele jen detail, ja se i30 parkrat vezl a fakt dobry, je to lip vybaveny nez moje v70 :) taky bych si ji nekoupil, protoze jsem pozer a potrebuju neco "stylovyho", jinak bych to fakt bral :)



kecáš ... už zase mě jen špičkuješ ty kecko

dnes bude všechno "líp " vybavený než moje V70 rv. 2006 ... otázkou je, jestli z I30ky vylezeš po 800 km tak "zničenej" jako z toho Volvána... a o tom bych se fakt hádál asi do krve...

Naposledy editováno 27.06.2016 10:08:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:14 | Nahoru | #489
 

gugo píše: Dovi> Jenom technicka,,, kdyz ti budu rikat ze pri pouziti kukly pod helmou je riziko urazu vetsi, je to sarkasmus ? Nebo tvoje honoceni vychazi z toho ze kejha s tebou ?


Když mi řekneš (asi v nějakém kontextu?), že při použití kukly pod helmou je riziko úrazu větší, asi bych od Tebe rád slyšel podrobnosti a upřesňující okolnosti, případně z čeho Tvůj názor vychází a jestli je podložený třeba i nějakou osobní zkušeností, jestli je to statisticky významné nebo se spíš jednalo jen o nešťastnou souhru náhod atd. atd.

Apriori bych Tě ale nezařadil mezi hlupáky nebo blázny jen proto, že třeba já jsem se zatím ještě souvislostí přítomnosti nebo absence kukly (jaké, jak tlusté, z jakého materiálu?) pod helmou (příliš těsnou?) s mírou event. poraněné nezabýval. Respektive zatím naštěstí ještě nemusel zabývat. Víc k tomu vzhledem k nedostatku konkrétních informací (aspoň já je nemám) asi nemohu říct.
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:15 | Nahoru | #490

t_freedom píše: kecáš ... už zase mě jen špičkuješ ty kecko

dnes bude všechno "líp " vybavený než moje V70 rv. 2006 ... otázkou je, jestli z I30ky vylezeš po 800 km tak "zničenej" jako z toho Volvána... a o tom bych se fakt hádál asi do krve...



Nekecam, me se v tom jelo prijemne, 800km jsem s tim ale nejel. Sedacky to na stejny urovni mit nebude to je fakt. Jinak je to vybaveny lip nez moje 09 (momentum vybava) - docela velkej vliv na ten kladnej dojem bude mit i to ze to byl benzinak, tzn tichoucky a bez vibraci...

Btw, mel uz jsem skoro jistotu, ze vymenim moji v70 za ten model co mas ty, ale svezl jsem se a nejak jsem si to rozmyslel, cekal jsem ze me to chytne vic... Jelo to teda fakt pekne, ale prislo mi to mensi a preci jen vek uz byl videt (chtel jsem Rko) cekal jsem od toho R vic, stev mel zase pravdu, ze je to jen obycejna v70 s trochu silnejsim motorem :) takze zase dal muzu badat co dal :)

Naposledy editováno 27.06.2016 10:19:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:21 | Nahoru | #491
assassin> musíme mít asi Volva každej od jiný "značky" ... mě už se tři lidi ptali jestli je to benzín... ty máš přesně ten model kde dával Ford to uložení motoru a bůh ví co ještě...to bylo zprasený... 2008-2009 myslím ( NP tady od náš z vlákna měl podoobný zkušenosti...nebyl nadšenej) ... a díky DPF ku to i trochu víc žralo...já díky bohu tyhle vymoženosti nemám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:27 | Nahoru | #492

t_freedom píše: assassin> musíme mít asi Volva každej od jiný "značky" ... mě už se tři lidi ptali jestli je to benzín... ty máš přesně ten model kde dával Ford to uložení motoru a bůh ví co ještě...to bylo zprasený... 2008-2009 myslím ( NP tady od náš z vlákna měl podoobný zkušenosti...nebyl nadšenej) ... a díky DPF ku to i trochu víc žralo...já díky bohu tyhle vymoženosti nemám...



No hele kdyz do toho presedne nekdo kdo jezdi treba TDi tak by mohl rict ze je to benzinak, ale fakt se to neda srovnavat. V mym modelu je motor o neco hlucnejsi nez v tom starsim, ale zkousel jsem ho taky a rozhodne to jako benzinak neni. Treba v bawu se mi stava ze musim na krizovatce kouknout na otackomer, jestli nechcipl motor - to se mi jeste v zadnym dieselu nestalo... (Sestivalec diesel od bawa je taky o dost kultivovanejsi nez ta d5)

2008 az soucasnost je ford koncern platforma - mej jinak ulozenej motor(hlucnejsi, nema ty drahe hydraulicke tlumice ulozeni) . Zas je ten podvozek lepsi pro rychlou jizdu ... Ja uz ho vzal na milost, od te doby co jsou ok brzdy :) jeste premyslim o tech 150kW...

Naposledy editováno 27.06.2016 10:31:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:38 | Nahoru | #493

Dovi píše:  

Chlapci, málo se vyznáte v lidech - petrumr není žádný blázen ani hlupák.

Je to inteligentní člověk neváhající použít svého řekněme sarkasmu proti lidem, kteří si to podle jeho mínění zaslouží.
 



a ted nam prozrad, kolik vydelas, jestli mas teple obedy a jestli si koupil nove auto, jezdis do servisu tak jsi manualne nezrucny apod ... .. ..

to jsou projevy sarkasmu?

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:39 | Nahoru | #494
Náhodou, to musí být super, když se baví dva NCčkáři:
- Tak co, slyšel jsem, že jsi včera byl na volných na Masecu.
- No jo, to je pravda. A zajel jsem si osobák!
- Nekecej, fakt? A za kolik jsi to měl?
- No nelžu, opravdu za 3,267259 litrů na sto!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:39 | Nahoru | #495
Dovi> hm....prostě se v tom budeš šťourat....a dojdeš k závěru, kterej byl jasnej už na začátku, kterej byl jasnej už před několika lety,kterého jasnej všem, krom degenů, který maj potřebu zpochybňovat jasný věci to je prostě potom debata hodná pouze filozofů

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:40 | Nahoru | #496
t_freedom> do kamene tesat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:40 | Nahoru | #497
assassin> jo...moje brzdy jsou ještě furt "nedobrý"...a to první Volvo na tom bylo ještě o kus hůř...

ale bavíme se o mý svižný jízdě a 1800 kg pohotovostky...

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:41 | Nahoru | #498

vybouřená_mrkev píše: Náhodou, to musí být super, když se baví dva NCčkáři:
- Tak co, slyšel jsem, že jsi včera byl na volných na Masecu.
- No jo, to je pravda. A zajel jsem si osobák!
- Nekecej, fakt? A za kolik jsi to měl?
- No nelžu, opravdu za 3,267259 litrů na sto!





ne, ze by okruh mel byt meritkem kvality, ale pobavils

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:54 | Nahoru | #499

t_freedom píše: assassin> jo...moje brzdy jsou ještě furt "nedobrý"...a to první Volvo na tom bylo ještě o kus hůř...

ale bavíme se o mý svižný jízdě a 1800 kg pohotovostky...



v papirech mam 1760kg taky... jsem zil v tom ze to starsi je lehci, ale to uz jsme resili...
me vymenili brzdice a tuk tuk, maka jak ma.... bohuzel nemam srovnani tvoje vs moje svizna jizda, je fakt, ze si pod tim lidi predstavuji dost rozdilnej styl, to uz jsem zazil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:57 | Nahoru | #500

t_freedom píše: tady přeci nejde o milost nebo nemilost... nechápu proč se to stále přesouvá do osobní roviny.
Hele, můj rozpočet na auto byl cca. 200tCZK... takže bych si klidně mohl koupit i30 a zbytek lehce dolízat - super duper nový auto, s miliónem roků záruky "v ceně" nejšpičkovější výbavou a největším prodejem v ČR. Soused z Mladé Boleslavi by "zelenal závistí" a já bych byl šťastný do smrti, protože očekávám, že tak dlouho by mě ta dokonalost z Koreje vozila...ba co víc, možná ještě moje nenarozená dcerka by v ní mohla jezdit půl života.
No koupil jsem 8let starou plečku ... s hrozně velikým neekologickým motorem ... úplně vodlítanou ... V70, 2.4D s mapou 152kW co jezdí za 6,4l/100km (ale jako opravdu a ne to co se dnes píše v údajích spotřeb) a stejně se budu chovat i u motorek. Proč? Protože tomu rozumím a vím co chci.
Kdybych chtěl cestovat vezmu R1100R/S nebo RT (a bude to jezdit za pět jako ta NC nádhera) ...to se dá dnes sehnat za 60-80tCZK. Když budu chtít lítat po silnicích seženu do 80-90 krásnou litrovou zmrzlinu. Naháče do kila seženeš úplně s přehledem od všech značek. Kdybych chtěl "prééémiovku" jak píše Petrumr přivezu si SSko od Dukárny, nebo MGčko Griso za šst pětek ... prostě ta škála je nepřeberná. U NCčka nevidím jedinej důvod...opravdu jedinej důvod, proč ten velkej kompromis skůtru převlečenej za motorku koupit ... ikdybych pominul, že se mi to prostě designově nelíbí.
Cokoli mně tu někdo bude tvrdit o spotřebě, dokážu udělat (při těch rychlostech co jezděj) na BMW taky. S Rkem se dá svižně jezdit za 5,5l/100km... když se potáhnu 120km/h max pojede za 4,5-5... rozdíl jednoho litru mne fakt nepřesvědčí.
NCčko je pro ty, kdo si nechají vymejt mozek a nevidí jakej je to prodejní tah ...úplně stejně jak ten Hjundaj ... NIKDO z mýho okolí, kdo kdy jezdil v dobrým autě, si nic podobnýho nekoupil. Kupujou si to jen lidi co chtěj "nový"...protože o technice nic nevědí a nedokážou si s případnejma starostma poradit za "levno"...hawk.

už trochu chápeš "protistranu "?



Nejnudnější koment ever. Proč někoho vůbec napadá vytahovat, jakou vojetinu si může koupit za cenu nového stroje/auta.

EDIT: Sám bych taky radši vybíral ze starších strojů, ale to stím nemá co dělat.

Naposledy editováno 27.06.2016 11:02:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 10:59 | Nahoru | #501
 

selkie píše: ...a dojdeš k závěru, kterej byl jasnej už na začátku, kterej byl jasnej už před několika lety, kterého jasnej všem, krom degenů, který maj potřebu zpochybňovat jasný věci


Forrest Gump říkal, že pro hlupáka každý hloupý.
Tys to vygradoval na ještě vyšší level, od hlupáka na degena.
Takže jo, užij si svoji pravdu a svůj jasnej závěr.
 

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 11:14 | Nahoru | #502
Tech> tohle je fakt demence. ...takže taky by ses tim řidil, chápeš to, ale nějakej ten hejtík a zesměšnění se napsat dá.
Jestliže to 3x napíšeš nějak. ..a furt dokola ty samý protiargumenty tak se to snažíš k něčemu připodobnit... něčemu co "rozpočtář" pochopí...
jinak řečeno. ..Dovi odpustí "než koupit novou ošizenou rádoby universální "jebku"... raději starší 'poctivej' pekáč bez kompromisů "
Vidíš mě přijde jako hrozná nuda číst že je NCčko boží když jezdí za 3.376l/100km.
Můj kámoš má Ducati GT a jezdí pod pět. ... jestli ono taky trochu nebude tím předposraným jízdním stylem. ..

Naposledy editováno 27.06.2016 11:42:43

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 11:51 | Nahoru | #503

t_freedom píše: Kdybych chtěl cestovat vezmu R1100R/S nebo RT (a bude to jezdit za pět jako ta NC nádhera) ...to se dá dnes sehnat za 60-80tCZK.


Nemám BMW ale Norge (podobná kategorie) a ani se nemusím moc snažit abych jel za 5l. 5l mám dlouhodobý průměr (i když číslo u mně v profilu je teď asi trošku rozhozený - několikrát v řadě jsem netankoval do plna). Když pojedu s nějakým NC jeho tempem tak možná pojedu i pod 4l (nebo on bude NC držet pod krkem ale pak taky nezůstane na jeho 3,5l).

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 11:57 | Nahoru | #504
Je tady spousta vláken, kde lidé nostalgicky brečí nad týneckou Jawou. No tak je konečně vyslyšeli až v Japonsku a postavili výborného nástupce třindy - řadu NC. Co víc si přát?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 12:12 | Nahoru | #505

vilemx píše: Co víc si přát?



Třeba NC 1000, co si zachová klady řady NC a zároveň bude přímým konkurentem Diavelu

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 12:35 | Nahoru | #506

Dovi píše:  
Forrest Gump říkal, že pro hlupáka každý hloupý.
Tys to vygradoval na ještě vyšší level, od hlupáka na degena.
Takže jo, užij si svoji pravdu a svůj jasnej závěr.
 


Ale taky v jakým vztahu to říkal....když se ho někdo ptal. Kdežto tady to zřejmý, nikdo se ptát nemusí nebo si snad skutečně myslíš, že se dá vést debata na téma "motocyklové kukly a jejich vliv na bezpečnost při havárii"? Pokud ano, tak máš fakt úplně jinej vesmír

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 12:37 | Nahoru | #507

kubacech píše: Třeba NC 1000, co si zachová klady řady NC a zároveň bude přímým konkurentem Diavelu

Sice tolik nepojede, ale nebude tak žrát a budou na tom jezdit ještě "moje" vnoučata

Blbý je, že designově to bude za 40 let stejnej ekl jako dneska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 12:40 | Nahoru | #508

selkie píše: Sice tolik nepojede, ale nebude tak žrát a budou na tom jezdit ještě "moje" vnoučata

Blbý je, že designově to bude za 40 let stejnej ekl jako dneska



Náhodou by to mohl být dobrý cenový trhák Si to představ. Motorka designem, výkony a charakterem podobná Diavelu, spolehlivostí Honda (se spolehlivým automobilovým regulátorem), spotřebou jako NC a to vše za cenu NC 700 při uvedení na trh

Naposledy editováno 27.06.2016 12:40:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 12:48 | Nahoru | #509
kubacech> Já bych se přikláněl k tomu, aby se řada NC a derivát NC diavel více přibližoval těm autům. Když to může mít motor z auta proč ne třeba přední kotoučovku z auta. Desky by vydrželi ještě tvejm dětem. No bylo by to asi nalinko těžší oproti brzdě z motorky, ale co by člověk pro tu spolehlivost a nenáročnost neudělal ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 12:51 | Nahoru | #510
Skalik> tak vono to NC tak trochu těžší už JE musí bejt mega spolehlivý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 2 21.5.2024 v 19:45 ja1
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 9 18.5.2024 v 23:08 ivako
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist