Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Problém je ten, že se vůle můžou zvětšovat, při velké potom cvakají, horší varianta ovšem je, pokud se vůle zmenšuje, nakonec tam žádná nebude, ventil poběží na tvrdo, podpálí se sedla a rázem máš zaděláno na problém.
zizak>jen tak informativne.....
po kolika tis. km se davaj serizovat ventily (vim ze je to zavisle na hodne faktorech.....)
a kolik to orientacne stji......
a jeste by me zajimalo co mam davat seridit po namontovani ladaku
Ventily je určitě lepší kontrolovat podle výrobce, po těch 6 tisíc Tě nezabije Lepší vyměnit podložku případně než pak řešit co s ulomeným ventilem...
Záleží co máš za laďák. Podle toho jak je hodně otevřený (který mimochodem na GS montovat je kravina, pak nebude táhnout vůbec) tak musíš minimálně změnit volnoběžnou bohatost, čím víc otevřený tak dále jinou hladinu, přetriskovat, průchodnější filtr nebo přímé sání atd... Pokud je to homologovaný laďák s vložkou a má ještě přepážky a všechny tyto věci tak nemusí být třeba ani nic. Zajdi s tím na brzdu a máš to
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Edit: ale zkus někde tady pohledat, myslim že se to v nějakým tématu už řešilo. Jestli si dobře pamatuju tak se dá koupit jiná rukojeť, nebo jenom kroužek kterej zvětší průměr na kterej se lanko natáčí a tím je chod plynu kratší.
Naposledy editováno 20.09.2010 23:04:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
No a moje otázka zní. Má GS (r. v. 1997) nějaký čidlo, který značí málo oleje, aby se motorka nepřidřela, ještě hůř nazadřela? Nebo jsem jí přímo přidřel? Nebo co by s ní ještě mohlo být?
Díky za odpovědi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak čidlo tam je, ale uplně k něčemu jinému - ke kontrole olejového čerpadla, tj. pokud se rozsvítí někdy za provozu tak to znamená, že motor je už asi tak 10 hodin totálně po smrti Na kontrolku nespoléhej, nepoznáš z ní nic a nenahrazuje kontrolu hladiny! Kliku bohužel můžeš přidřit i když čerpadlo bude mít tlak. Holt poučení pro příště.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
[img] na tomhle sedle by mohl mít i spolujezdec mnohem větší pohodlí.
Naposledy editováno 22.09.2010 10:52:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ale ergonomii by chtělo vyzkoušet, proveď pokus a spýtaj baťůžka které sedlo mu je příjemnější Se přiznám, že jsem vzadu neseděl a vepředu mi to sedlo vyhovuje uplně maximálně. Počas jízdy spíš řeším víc vibrace, posaz je pohodlný. Ale vzadu je to placatější a širší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Je to škoda
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Chtel sem se zeptat co zpusobuje popr. je problem kdyz mam nerovnomerne vytahanej retez.
Jinak zejtra vymena pneu GT501, olej, filtr, brzdovka a 7 taliru bude v riti.
Jak máš starý řetěz? Měnil jsi jen řetěz nebo vše, i kolečko a rozetu? Se může vytahat když špatná údržba (hlavně čistit než mažeš pokud máš ve špatném stavu kolečko nebo rozetu, pokud máš vymlácená ložiska, blbě našponovaný řetěz. Případně kombinace ložiska špatné, tlumiče v háji, řetěz přešponovaný... Kontroluješ ho normálně po celé délce průvěs a na délku jak píší v manuálu v klidovým stavu nebo různýma alias radama z fóra jakože když na něm někdo sedí a tak různě podobně?
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak retez taktez 14500km. Nemeneny, jen sem si toho vytahani tedka vsimnul. V servisu mi ho budou napinat, cistit a mazat tak uvidim v jakym stavu bude. Ja si myslim jesti to nnezpusobuje rychla akcelerace... Nejsem moc kochaci typ
Jen na to tahání za plyn, silné brždění motorem, burnouty a rázy bacha v případech, kdy máš už uplnou kšandu a když řetěz končí. Dostat tím do nohy není nic moc, proražené kartery také ne, bolelo by to
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Spitfire.>Nj mam na pneu 14500km. Takze uz do jara nevydrzi.. na zadni mam ve prostredku tak 0,02mm xD
Libová okruhovka Njn, teď na podzim je to nahoubec už, jak jsou studené, navlhlé a všelijaké silnice tak to klouže pak jak prase
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak okruhovka rozhodne ne, v zatackach sem docela posera. K okraji mam jeste tak 1/2 centaku. Ale verim ze na novych Dunlopkach se to zlepsi.
Aktualne jezdim od ctvrtka na moto do prace, uz docela prituhuje na to ze je zari. Ale kdyz je venku kosa rozhodne neriskuju... Studeny gumy, studenej motorkar...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | Včera v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |