paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.9.2010 v 21:02 | Nahoru | #4891
JyrkaFM> co jestli jsem přetáhl... ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.9.2010 v 21:04 | Nahoru | #4892
Hasky> interval kontroly ventilů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.9.2010 v 21:23 | Nahoru | #4893
JyrkaFM> tak jako já je při každý výměně oleje opravdu nekontroluj to mě přijde moc zbytečný, a nechaval jsem je seřizovat v 18 000km ??? myslím... kámoš má horníka a tomu řikali v hondě že dokud nejsou slyšet nemá na to sahat... ¨a tak jsem to u dělal i já když už se začinaly ozyvat tak jsem je nechal seřídit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

18.9.2010 v 21:37 | Nahoru | #4894
Hasky> I mi se zdá těch 6 tisíc celkem málo, ale je třeba brát v úvahu, že jsou tam ventily jenom dva a poměrně velké. Takové CB500 má ventily 4 a maličké, takže má intervaly mnohem větší. Ale ta kontrola zabere času snad ještě míň než výměna oleje, je třeba sundat jenom nádrž, jde to v pohodě.

Problém je ten, že se vůle můžou zvětšovat, při velké potom cvakají, horší varianta ovšem je, pokud se vůle zmenšuje, nakonec tam žádná nebude, ventil poběží na tvrdo, podpálí se sedla a rázem máš zaděláno na problém.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.9.2010 v 22:28 | Nahoru | #4895
JyrkaFM> no ono to zas tak horký není

A jak teda s tím srazem pojede se někam nebo jak ?

Naposledy editováno 19.09.2010 22:28:41

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.9.2010 v 11:27 | Nahoru | #4896

zizak>jen tak informativne.....
po kolika tis. km se davaj serizovat ventily (vim ze je to zavisle na hodne faktorech.....)
a kolik to orientacne stji......
a jeste by me zajimalo co mam davat seridit po namontovani ladaku



Ventily je určitě lepší kontrolovat podle výrobce, po těch 6 tisíc Tě nezabije Lepší vyměnit podložku případně než pak řešit co s ulomeným ventilem...

Záleží co máš za laďák. Podle toho jak je hodně otevřený (který mimochodem na GS montovat je kravina, pak nebude táhnout vůbec) tak musíš minimálně změnit volnoběžnou bohatost, čím víc otevřený tak dále jinou hladinu, přetriskovat, průchodnější filtr nebo přímé sání atd... Pokud je to homologovaný laďák s vložkou a má ještě přepážky a všechny tyto věci tak nemusí být třeba ani nic. Zajdi s tím na brzdu a máš to

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.9.2010 v 15:14 | Nahoru | #4897
Neda sa zohnat na Gs500 skrateny plyn?? Myslim take nieco aby som nekrutil rychlopalom 180stupnov ale napr 120 len. Motorka by bola isto zivsia aspon na pocit. Nedalo by sa to tak spravit ze by sa lanko v rychlopale posunulo dozadu (natiahlo) a potom by sa len na karburatoroch tym co sa steluje volnobeh ubrali otacky?? videl som to na R1 tke vraj je s tym haluz jazdit

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.9.2010 v 17:25 | Nahoru | #4898
sshark> Jj o rychloplynu uz sem taky slysel a zrovna pred tydnem sem si rikal ze by to bylo super. Ale zatim sem nic nehledal...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.9.2010 v 19:23 | Nahoru | #4899
Rychlopal už tam je teď, to u starej jawek nebo podobně měly plyn ještě delší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.9.2010 v 23:00 | Nahoru | #4900
sshark> Nad tím jsem ještě nepřemejšlel, plnej plyn jsem neměl už několik tisíc km

Edit: ale zkus někde tady pohledat, myslim že se to v nějakým tématu už řešilo. Jestli si dobře pamatuju tak se dá koupit jiná rukojeť, nebo jenom kroužek kterej zvětší průměr na kterej se lanko natáčí a tím je chod plynu kratší.

Naposledy editováno 20.09.2010 23:04:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.9.2010 v 23:33 | Nahoru | #4901
posmen> ten kroužek není schovanej v tom ovladači ? myslím že když jsme to rozebírali tak jsem na to koukal a pasuje tam akorát - tak že nevím jestli by se tam vlezl větší půměr toho kolečka. Jedině nějak popotáhnout to lanko

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.9.2010 v 07:09 | Nahoru | #4902
Hasky> Jak jsem psal moc si to už nepamatuju a ten kroužek určitě neni univerzální a nepůjde na každej typ rychlopalu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.9.2010 v 13:14 | Nahoru | #4903
Mne najde ani o maximalne vytacanie ale ze by to chytilo lepsiu odozvu aspon pocitovo. S tymi stupnami som sa sekol je to asi 90stupnov plny kotel. Pokukam na slovenskom fore to jeden daval na streetfightera a ze tam pasovalo z R1tky plyn

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.9.2010 v 22:34 | Nahoru | #4904
Zdravím... Mám takovej nepříjemnej problém, za kterej si můžu sám a i si za to nadávám do čůrák*. Ale k věci. Byl jsem se projet a nezkontroloval jsem si olej. Samozřejmě jsem ho tam měl málo a po několika kilometrech začala vynechávat. Tak si říkám, ok dochází mi benzín, přepnu na rezervu. Ale ani po přepnutí na rezervu se nechytala, až chcípla. Zkusil jsem jí nastartovat, ale nechytla, tak jsem se podíval na olej a olej skoro žádnej (skoro žádnej, když zašroubuju zátku, tak je pod "L").

No a moje otázka zní. Má GS (r. v. 1997) nějaký čidlo, který značí málo oleje, aby se motorka nepřidřela, ještě hůř nazadřela? Nebo jsem jí přímo přidřel? Nebo co by s ní ještě mohlo být?

Díky za odpovědi...

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.9.2010 v 22:46 | Nahoru | #4905
Jo Gso má čidlo na olej , je to ta červená kontrolka, když si jel sbítila na tebe nebo ne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 07:29 | Nahoru | #4906
Saphiir> To nepotěším. Jestli jela vždy dobře a teď i po zahřátí nebude táhnout, poznáš na rozjíždění, v kopci a tak, tož je přidřená. Což je u čytřtaktu docela umění Hlavněji netrap, dolij tam nějaký řidčí olej a uvidíš jak s ním pojede, jinak měrku nešroubuj.

Jinak čidlo tam je, ale uplně k něčemu jinému - ke kontrole olejového čerpadla, tj. pokud se rozsvítí někdy za provozu tak to znamená, že motor je už asi tak 10 hodin totálně po smrti Na kontrolku nespoléhej, nepoznáš z ní nic a nenahrazuje kontrolu hladiny! Kliku bohužel můžeš přidřit i když čerpadlo bude mít tlak. Holt poučení pro příště.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 10:51 | Nahoru | #4907
Tak jsem včera zese trošku hledal na internetu a našel hodně zajimavý způsob přečalounění a zpohodlnění sedla u GSa s tou uzčí (hezčí ) podsedlovkou.

[img] na tomhle sedle by mohl mít i spolujezdec mnohem větší pohodlí.

Naposledy editováno 22.09.2010 10:52:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 11:16 | Nahoru | #4908
dj_hroch> Tak to jsi mě doopravdy nepotěšil No uvidím. Podívám se na ty příznaky přidření, a kdyžtak mám po prdeli no.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 11:30 | Nahoru | #4909
Hasky: no nic moc ta sedana pride mi to moc masivne

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 14:00 | Nahoru | #4910
Hasky> Tož pro babu bude možná vzrušující Ale ten tvar se mi nepozdává. Spolujezdec bude padat dozadu a navíc na tohle nic neupneš - válec, batoh, pavouka... Plus si nemáš kam odložit věci, na to je placaté original sedlo lepší

Ale ergonomii by chtělo vyzkoušet, proveď pokus a spýtaj baťůžka které sedlo mu je příjemnější Se přiznám, že jsem vzadu neseděl a vepředu mi to sedlo vyhovuje uplně maximálně. Počas jízdy spíš řeším víc vibrace, posaz je pohodlný. Ale vzadu je to placatější a širší...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 14:54 | Nahoru | #4911
Saphiir> U GS je při měření poměrně solidní rezerva, ale pod L při zašroubované měrce, to už je trochu moc V tom případě s tím asi už nic neuděláš, pokud je to jednou přidřené, dolitím oleje to už nespravíš. Spíš koukni do inzerce na nějaký motor, když hledám občas díly na GS, tak motory bývají. Oprava se cenově nevyplatí, leda bys měl někoho, kdo by to zvládl, konvenční servis v tomto případě by vyšel dráž, než je cena celé motorky

Je to škoda

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 17:32 | Nahoru | #4912
Me kontrolka oleje svitila kdyz sem mel spatne dotazeny vicko olejoveho filtru, ale jinak bych na nej taky nespolehal.

Chtel sem se zeptat co zpusobuje popr. je problem kdyz mam nerovnomerne vytahanej retez.

Jinak zejtra vymena pneu GT501, olej, filtr, brzdovka a 7 taliru bude v riti.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 19:22 | Nahoru | #4913
Spitfire.> Na ty GT501 pak poreportuj jak sedí. Hlavně na bordelu a vlhku, v náklonu a tak. Vím že si je všude chválí... Se mi už nechce přezouvat nazimu, sice mi ten přední skoroslick smýká už fest ale do jara musí na novou vydržet

Jak máš starý řetěz? Měnil jsi jen řetěz nebo vše, i kolečko a rozetu? Se může vytahat když špatná údržba (hlavně čistit než mažeš pokud máš ve špatném stavu kolečko nebo rozetu, pokud máš vymlácená ložiska, blbě našponovaný řetěz. Případně kombinace ložiska špatné, tlumiče v háji, řetěz přešponovaný... Kontroluješ ho normálně po celé délce průvěs a na délku jak píší v manuálu v klidovým stavu nebo různýma alias radama z fóra jakože když na něm někdo sedí a tak různě podobně?

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 19:33 | Nahoru | #4914
Nj mam na pneu 14500km. Takze uz do jara nevydrzi.. na zadni mam ve prostredku tak 0,02mm xD

Jinak retez taktez 14500km. Nemeneny, jen sem si toho vytahani tedka vsimnul. V servisu mi ho budou napinat, cistit a mazat tak uvidim v jakym stavu bude. Ja si myslim jesti to nnezpusobuje rychla akcelerace... Nejsem moc kochaci typ

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 19:57 | Nahoru | #4915
Spitfire.> Jak se o koně postaráš... tím spíš když mu taháš otěže 14 tisíc je v pohodě, životnost je někde kolem 20 tisíc plus minus. Když se o řetěz staráš tak by akcelerace sama o sobě neměla být tak fatální - ano, někde se vytahá, spíš rovnoměrně, ale tak od toho máš mašinu a ne traktor

Jen na to tahání za plyn, silné brždění motorem, burnouty a rázy bacha v případech, kdy máš už uplnou kšandu a když řetěz končí. Dostat tím do nohy není nic moc, proražené kartery také ne, bolelo by to

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 19:57 | Nahoru | #4916
Spitfire.> já taky nejsem kochací typ a řetěz tam mám už 20 000km.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 20:00 | Nahoru | #4917

Spitfire.>Nj mam na pneu 14500km. Takze uz do jara nevydrzi.. na zadni mam ve prostredku tak 0,02mm xD



Libová okruhovka Njn, teď na podzim je to nahoubec už, jak jsou studené, navlhlé a všelijaké silnice tak to klouže pak jak prase

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 20:03 | Nahoru | #4918
Hasky> Provokatéři jste oba! To já ač jsem mrdál, tak se snad častěji kochám asfaltem než krajinou kolem Na palubce by sis četl jak v rozepsané kronice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 20:23 | Nahoru | #4919
Ten retez jeste vydrzi, natahoval sem ho zatim jen 2x. Spis sem se chtel jen zeptat zkusenych xD

Jinak okruhovka rozhodne ne, v zatackach sem docela posera. K okraji mam jeste tak 1/2 centaku. Ale verim ze na novych Dunlopkach se to zlepsi.

Aktualne jezdim od ctvrtka na moto do prace, uz docela prituhuje na to ze je zari. Ale kdyz je venku kosa rozhodne neriskuju... Studeny gumy, studenej motorkar...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2010 v 20:37 | Nahoru | #4920
Spitfire.> Tož to zatím hrnu někdy od března každý den do řachy i zpět a zítra fičíme na dva dny na vysočinu, ale už se dýl zahřívá, přituhuje, chce to nákrčník a tak dále. Občas mě zastihne nějaký ten deštík i zima. Holt jsem kokot starý a blbý Ale tak jak klesnou teploty už se na to také vykašlu a budu si zase číst časáky či se chovat sociálně (okukovat cérky v šalině
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 Včera v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist