Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Tohle jsem piloval, obdelnikove diry... uz se me nechce chodit do garaze fotit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: WenCa> jo aj nad tym sem rozmyslal. Zaskocilo ma to trochu, lebo mam doma tu pumpu aj s hadicama na RSV (co mi je k nicemu, lebo su kratke) ale nevim ci spomenut, ci tam ten spinac je ci ne. Cez den sem videl na fejsu fotku takej istej pumpy aj se spinacem.
Možná budeš mít problém s narážením pumpy do masky při zatáčení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: ManiaC> asi jo. teraz nemam, je to ok, teda tesne. Aj tak musim kupit sirsi riditka, lebo ovladacem blinkru narazam do nadrze. Takze ked sa otacam vlevo nechta si vypinam blinkre
Mám teď riditka 840mm,k tomu se musí dat lanka i brzdové hadice z tuona 2gen.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: ManiaC> proc z gen2 tuona? lanka z gen1 nestaca? hadice musim dat spravit lebo budu davat tu radialku pumpu a ty 34mm brzdice z gen1 a taka kombinacia sa pokat vim nedelala.
Protože má širší riditka,gen 1 má myslím 760 a gen 2 840
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 28.10.2019 15:15:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Bud oddelat ten dekl a nebo zespodu trochu nahnout nadobku a prosvitit treba mobilem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 28.10.2019 15:37:32
Kedysi sem to spravil takovym vcelku prasackym spusobem, dolel sem tam destilku do plna, ked sem mjel motor nastartovany a zehril sa, tak prebytek vytekel cez prepad na zem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Taky ho mam mezi 5 a 6kou, asi je to nejakou vuli v mechanismu, nevim... chce to tam poradne kopat, pak neni problem...
Celkove je ten motor myslim poctive udelany, az na par detailu, no... volnobezka, slaby starter...
Ja budu mit pomalu 70k a zere mi to asi pul litru oleje od vymeny k vymene, takze cca 7000km...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Este by teoreticky mohlo pomoct nejake aftermarket prepacko. Ale mozna ze moje uvahy su nespravne
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
edit: taketo neco
https://racetorx.co....-shaft-support-copy/
Naposledy editováno 29.10.2019 08:54:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ja vul jeste oddelal ten kryt.... ten to asi taky trosku pridrzuje....
Naposledy editováno 29.10.2019 09:03:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ja uz pomalu zacnu odstrojovat a zkusim prubnout ten vyfuk teda... plus prehodit to kolo a samozrejme neco odlechcit...
Mozna i trochu striknu masku...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
A potom uvidime, snad uz len bezny servis. mozna ventili by to chcelo a vymenit chladicku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Proc vlastne menis ty brzdy???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
A dostal sem sa k temu za slusne penize. A tak nejak mna to bavi sa v tem hrabat, tak asi aj pro to. Asi jak polovica, mozna vic/men z nas tady, co tyto upravicky robime len proto, ze nas to bavi, ja sa este k temu tym utesuju, ze mna to zrychli a vymaze to moje jezdecke nedostatky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
To radsi nasypu do odlechceni a motoru...
Asi jsi z nas fakt nejvetsi maniac...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |