globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdy používat zadní brzdu
 
26.10.2009 v 17:37
zdravím chtěl bych se zeptat v jakych situacích pouzívat zadní brzdu......... za každou radu budu rád třeba se už nevysekám

Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 06:18 | Nahoru | #451
zadni brzdu nepoživej budeš rychlejši

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 06:24 | Nahoru | #452

Dawe02>Bez obav, ja vim co je to zac, jezdil jsem na americke verzi (zx-14) pripadala mi mnohem obratnejsi nez nova Hayabusa, ale ani na tom vyjezdu to nemuze novemu litru ujet, kdyz jsou piloti srovnateni...je to tezke a akcelerovat musis malinko pozdeji jinak jedes ven



No myslím, že na tom výjezdu je to trochu matematiky. Jakej má ten litr krouťák a výkon v té chvíly?? Já mám po nějakých úpravách cca 145 Nm (7200ot) a 188PS (8450ot)- hodnoty měřené na zadním kole a to si myslím, že ten litr prostě k dispozici nemá. Mluvím o naměřených hodnotách ne ty tovární žvásty. Myslím že jde hlavně o průběh krouťáku, ten je u mojí ZZR od 4000 ot nad 100Nm.Pokud se jedná o nás normální lidi ( nemluvím o chlapech co jsou na okruhu víc jak doma) je ten krouťák značnej a ve výjezdech neskutečnej. Jak jsem psal, kluci na litrech co jeli chvilku za mnou říkali, že to zrychlení bylo takový, myslel, že prořadil Když se na tom svezl na okruhu kamarád co má ZX 10R, byl překvapenej z toho co to pod ním dělalo. Je to těžší než litry ale ty výkony jsou hrozný. Porovnávej to prosím s litrama na silnici, pokud je to okruhovka je to zase jinde.

No pravda je, že na tom výjezdu na rovinku (Most) driftuje zadek cca 20m a jsem rád že se vejdu na levé straně před čáru (mám co dělat). Taky je pravda, že kluci si lítaj na okruhu dál a já jedu po jedný jízdě (cca 10 kol) domu....modlím se aby mi guma vydržela tu cestu

To je daň za váhu a výkon ZZR ( hm, dobrá hlavně mojí váhu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 06:36 | Nahoru | #453

_dfy>Ja zastavim na suchu bez ABS driv, nez s ABS. Dokonce i kdyz na motorce bez ABS pouziju jenom predni brzdu. Testovano celkem 16ti pokusy, pocatecni rychlost 70 a 130km/h.

Na mokru ani hovno, tam ABS kraluje.



sry, ale to bych nebyl já - dokaž to!

Perňa #81>jo, pokud sem čet dobře info (ne konkrétní test), tak porovnávali dva různé stroje FZ1 a CBR 600! Jediný smysl by měl test dvou stejných motorek!

Ad ABS a brždění v zatáčce - to je snad ještě horší jak normální brždění neb se motorka nerovná, ale začnou lítat řídítka, což vede k držkopádu asi mnohem rychleji...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 10:28 | Nahoru | #454
lubos69> nic ve zlem, ale kdyz matematika, pak take fyzika

Nemuzes mit na zadnim kole 145Nm, protoze to by znamenalo nejakych 60Nm na motoru
Ale chapu ze jsi asi myslel ze bylo meren moment na zadnim kole (jak taky jinak) a dopocitany hodnoty motoru

Prvni vec je, ze na vyjezdu jednoduse nepoustis na silnici pochopitelne vsechno z toho stada Nm, ale jen to co v danou chvili muzes.
No a muzes jen tolik, aby adheze udrzela setrvacne a tecne akceleracni sily. No a prave proto budes pomalejsi na vyjezdu, protoze GSXS-R 1000 K5 ma sucha 166kg vs. 215kg u ZZR 1400, cili pomalu o tretinu vyssi hmotnost motorky, cili i setrvacne ucinky velmi znatelne vyssi.

Proto te predjedu klidne na rovince, protoze:
a) prave diky vyjezdu bude moje pocatecni rychlost vyssi
b) budu podobnym momentem tlacit mene hmoty

Kdyz jsem porovnaval k litru, tak k memu. Ten ma s aktualnim prevodem maximalni kroutici moment na kole cca (114Nm na motoru, 15% ztraty) 270Nm a tvoje ZZR se seriovym prevodem cca 295Nm (pricemz ber opet v uvahu velky rozdil v setrvacnosti).

I pri porovnani obligatniho max.power-to-weight je jasne ze litr bude v akceleraci lepsi i na rovine - litrik: 1.07 koniku/kg a ZZR 0.897 koniku/kg. Jen maximalni rychlost bude urcovat maximalni vykon a naprevodovani, takze v tom jedinem bude ZZR lepsi, nicmene na okruhu uplne irelevantni faktor. Proto ZZR neni supersport
Je to vyborna motorka, o tom neni sporu, ale jestli jsi na okruhu ujizdel novym litrum, pak je chyba v pilotech, kteri nedokazali vyuzit objektivnich vyhod supersportovniho litru. Nebo jsi zkratka mnohem lepsi pilot nez oni

Naposledy editováno 30.10.2009 10:28:58

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 10:31 | Nahoru | #455

fockewulf>sry, ale to bych nebyl já - dokaž to!



Neni problem. Rekni mi kdy a kde budes pro mne mit pripraveny CBR s ABS a bez ABS, nalinkovanou startovni caru a natazeny dlouhy pasmo. A vsadim se, ze Perna urcite taky rad prijede.

Naposledy editováno 30.10.2009 10:33:27

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 10:40 | Nahoru | #456

lionracing>r1 ma brembo predni pumpu, a je to to jediné co na te motce funguje , ze jo perna



No co co, Přémo! Ty snad znáš líp fungující motorku, než R1?? ..vše je dobrý, i ty brzdy. Ta Hondička taky není dokonalá, co?

Jinak, to je tady "odborníků", co? Co ty, umíš brzdit i zadní brzdou nebo se furt válíš, jak ji použiješ?

Zadní používám i na okruhu, pomáhá mi to v některých místech uklidnit a nasměrovat zadní kolo v počáteční fázi brždění.. Ale je to tak individuální věc, že nejde říct - "jen takhle to je správně, jak to dělám já", jak si tu někteří myslí. Důležitý je typ motorky, náklad, charakter silnice, povrchu, .. A z nějakýho důvodu z.brzdu výrobci namontovali

[img]

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 11:18 | Nahoru | #457
Perňa #81> hezký

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 11:25 | Nahoru | #458
Dawe02> - DAWE má vždycky argumenty

Ale tak nějak to bude..

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 11:32 | Nahoru | #459
Save77> To já sice nejezdím ve městě nejvýš 50 (naposledy jsem jel na silnici na jaře na R1 BigGong - a udržet si 50ku je na tomhle stroji celekem problém s dlouhým převodem), ale kdysi ta nehoda se mi naštěstí stala cca 10m před značkou "Liberec", takže ještě mimo obec. Proto chyba byla jednoznačně na něm.. I tak jsem měl jet max.90, ale kvůli tomu si motorky s litrovým motorem nekupujem, že..??

Tak hlavně, že ti to dobře dopadlo a máš další zkušenost

Naposledy editováno 30.10.2009 11:33:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 11:44 | Nahoru | #460
Dawe02> V jaky situaci pouzivas zadni? Ja jsem si nechtene hrabnul 2x na R6 09. Mam padla vel. 46 a tu packu jsem vubec necitil a pri brzdeni jsem se nechtene o ni asi zaprel a pokazdy z toho byl pruser sice jsem to ustal ale vlhko bylo .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 11:52 | Nahoru | #461
Kaspery> ja se to samozrejme stale ucim. Drive jsem ji nepouzival vubec, ale pri trojim odrazovani se mi osvedcilo si zaroven zaslapnout ten zadek pri najezdu (Brno cilovka, Lausitz cilovka), motorka si trosku "pridrepne a nahrne na bok".
Jenze nedokazu mit v noze takovy cit, aby se mi to sem tam nebloklo, proto jsem dal na ucene rady z moudrych knih a zmensil funkcni plochu zadnich desticek a planuju jeste zakratit paku.

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 11:57 | Nahoru | #462

Dawe02>Kaspery> ja se to samozrejme stale ucim. Drive jsem ji nepouzival vubec, ale pri trojim odrazovani se mi osvedcilo si zaroven zaslapnout ten zadek pri najezdu (Brno cilovka, Lausitz cilovka), motorka si trosku "pridrepne a nahrne na bok".
Jenze nedokazu mit v noze takovy cit, aby se mi to sem tam nebloklo, proto jsem dal na ucene rady z moudrych knih a zmensil funkcni plochu zadnich desticek a planuju jeste zakratit paku.



nebo goldfren desky:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 12:25 | Nahoru | #463

Dawe02>lubos69> nic ve zlem, ale kdyz matematika, pak take fyzika

Nemuzes mit na zadnim kole 145Nm, protoze to by znamenalo nejakych 60Nm na motoru
Ale chapu ze jsi asi myslel ze bylo meren moment na zadnim kole (jak taky jinak) a dopocitany hodnoty motoru

Prvni vec je, ze na vyjezdu jednoduse nepoustis na silnici pochopitelne vsechno z toho stada Nm, ale jen to co v danou chvili muzes.
No a muzes jen tolik, aby adheze udrzela setrvacne a tecne akceleracni sily. No a prave proto budes pomalejsi na vyjezdu, protoze GSXS-R 1000 K5 ma sucha 166kg vs. 215kg u ZZR 1400, cili pomalu o tretinu vyssi hmotnost motorky, cili i setrvacne ucinky velmi znatelne vyssi.

Proto te predjedu klidne na rovince, protoze:
a) prave diky vyjezdu bude moje pocatecni rychlost vyssi
b) budu podobnym momentem tlacit mene hmoty

Kdyz jsem porovnaval k litru, tak k memu. Ten ma s aktualnim prevodem maximalni kroutici moment na kole cca (114Nm na motoru, 15% ztraty) 270Nm a tvoje ZZR se seriovym prevodem cca 295Nm (pricemz ber opet v uvahu velky rozdil v setrvacnosti).

I pri porovnani obligatniho max.power-to-weight je jasne ze litr bude v akceleraci lepsi i na rovine - litrik: 1.07 koniku/kg a ZZR 0.897 koniku/kg. Jen maximalni rychlost bude urcovat maximalni vykon a naprevodovani, takze v tom jedinem bude ZZR lepsi, nicmene na okruhu uplne irelevantni faktor. Proto ZZR neni supersport
Je to vyborna motorka, o tom neni sporu, ale jestli jsi na okruhu ujizdel novym litrum, pak je chyba v pilotech, kteri nedokazali vyuzit objektivnich vyhod supersportovniho litru. Nebo jsi zkratka mnohem lepsi pilot nez oni



Mám v tom teďka bordel, mám na motoru krouťák 166,8Nm(jakési přepočítané hodnoty ) a na zadním kole 145Nm (minus setrvačné hmoty atd...), hodnota na motoru by měla být +15 % nebo ne? (pro info - origo má psaný krouťák 152Nm na motoru). Váha mojí motorky je o 23kg menší než originál (titan svody a titan koncovky Akrapovič) a BMC fitr, naladěno na brzdě ( nějaké úpravy na sání, jiné vstřikovače, úpravy map pro každou zařazenou rychlost, speedo healer, atd) . Má PC a HUB na přepínání map on-line.

Ten přepočítaný výkon co máš v ponících je tedy takhle ??
216 PS ( 188 x 1,15=216PS) : 192 (váha)= 1,125 ???

Nebo mám zase něco špatně??

Jinak na grafu z brzdy mám napsané ty hodnoty (jak jsem psal s upozorněním, měřeno na zadním kole !!) Bylo mi opakovaně vysvětleno, že jediný správný údaj je měření výkonu a krouťáku na kole. To je to co přenášíš na silnici a teoretický výkon motoru je spekulace cca +15% !! Je to tedy pravda ??
Ať v tom mám trochu jasno

I v mých letech se mám co učit

Naposledy editováno 30.10.2009 12:34:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 12:35 | Nahoru | #464

lubos69>Mám v tom teďka bordel, mám na motoru krouťák 166,8Nm(jakési přepočítané hodnoty ) a na zadním kole 145Nm (setrvačné hmoty atd...), hodnota na motoru by měla být +15 % nebo ne? (pro info - origo má psaný krouťák 152Nm na motoru). Váha mojí motorky je o 23kg menší než originál (titan svody a titan koncovky Akrapovič) a BMC fitr, naladěno na brzdě ( nějaké úpravy na sání, jiné vstřikovače, úpravy map pro každou zařazenou rychlost, speedo healer, atd) . Má PC a HUB na přepínání map on-line.

Ten přepočítaný výkon co máš v ponících je tedy takhle ??
216 PS ( 188 x 1,15=216PS) : 192 (váha)= 1,125 ???

Nebo mám zase něco špatně??
Jinak na grafu z brzdy mám napsané ty hodnoty (jak jsem psal s upozorněním, měřeno na zadním kole !!) Bylo mi opakovaně vysvětleno, že jediný správný údaj je měření výkonu a krouťáku na kole. To je to co přenášíš na silnici a teoretický výkon motoru je spekulace cca +-15% !! Je to tedy pravda ??
Ať v tom mám trochu jasno

I v mých letech se mám co učit



na zadnim kole se nameri podstatne vetsi kroutak... vydeli se to prevodovym pomerem, odectou se ztraty a mas kroutak prepoctenej na motoru...

ty muzes mit na motoru vetsi kroutak nez dave, ale na silnici dokazes poslat jen jeho cast, kterou tam dawa dokaze poslat taky, sice bude treba mit o kvalt podrazeno a o par tisic otacek vejs ale bude to tam... mas nakej kroutici moment na motoru.. pridas k tomu prevod 1:10 a mas razem 10x takovej kroutak.. ale desetinovy otacky.. vykon = kroutak x otacky(uhlova rychlost) = zustava stejnej - zakon zachovani....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 12:45 | Nahoru | #465

assassin>na zadnim kole se nameri podstatne vetsi kroutak... vydeli se to prevodovym pomerem, odectou se ztraty a mas kroutak prepoctenej na motoru...

ty muzes mit na motoru vetsi kroutak nez dave, ale na silnici dokazes poslat jen jeho cast, kterou tam dawa dokaze poslat taky, sice bude treba mit o kvalt podrazeno a o par tisic otacek vejs ale bude to tam... mas nakej kroutici moment na motoru.. pridas k tomu prevod 1:10 a mas razem 10x takovej kroutak.. ale desetinovy otacky.. vykon = kroutak x otacky(uhlova rychlost) = zustava stejnej - zakon zachovani....



Takže to co mám na grafu (s poznámkou měřeno na zadním kole) je ve skutečnosti dopočítaná hodnota na motoru ??
Je to tak ?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 12:50 | Nahoru | #466
lubos69> je toho vice, takze budu postupovat po bodech:

  • Akrapovic usetri asi 10kg, rozhodne ne 23. viz link dole.
  • 2 To, ze jediny meritelny udaj je moment (resp. vykon) na zadnim kole je spravny. Pokud meris na dynamometru motorku, zmeris uhlove zrychleni hmotnych valcu, ktere roztacis prave zadnim kolem. Jediny hmotnostni parametr, ktery znas presne je moment setrvacnosti valcu coby soucast dynamometru (To ti staci k urceni momentu moto jako celku). Dalsi hmoty redukovane na kolo muzes jen odhadovat, stejne jako miru coulombova a viskozniho treni v ramci sekundarniho prevodu motocyklu. Cili proto, pokud nemas stolici kde meris motor primo, se hodnota momentu (resp. vykonu) na motoru odhaduje. V principu se da hovorit o dvou metodach jak odhadnout zastupny parametr skryvajici pod sebou jak hmotnostni tak treci koeficienty, ale to by bylo na dlouho. V praxi se vezme k dane motorce dany prepocet. Da se velmi obecne rict ze "ztraty" cini az 15% (zjednodusene: o tolik muze mit motor vetsi vykon). Takto jednoduse se da prepocitat jen vykon. Pri kalkulaci momentu musis vzit do uvaho momentove/rychlostni sekundarni prevod (u tebe tusim 17/41).
  • 3 V grafu z dyna ti napsali tedy hodnoty nejspise pro motor s dulezitou poznamkou ze jsou dopocitane. Hodila by se i dalsi data, cili hodnoty primo namereneho momentu na kole. Takhle musime jen odhadem opet prepociat zpet 188/1.15 = 163.4 koniku na zadnim kole. Nicmene max.power-to-weight se bere z vykonu motoru a hmotnosti sucheho stroje. Takze u tebe to buee s prihlednutim k bodu 1 rekneme 188/205=0.917. Pricemz seriove GSX-R vyjde stejnou metodikou 1.07
  • 4 zkus si vzit vahu, kterou se vazite doma a podloz si predni a pak zadni kolo. Idealne kdyz tim druhym kolem pri vazeni najedes na priblizne stejne vysoke prkno apod. To je slusny odhad hmotnosti.

link



Naposledy editováno 30.10.2009 12:54:47

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 12:57 | Nahoru | #467

lubos69>Takže to co mám na grafu (s poznámkou měřeno na zadním kole) je ve skutečnosti dopočítaná hodnota na motoru ??
Je to tak ?



jo tipuju ze je to moment zmerenej na kole...prepoctenej prevodovym pomerem na kliku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 12:57 | Nahoru | #468

Dawe02>lubos69> je toho vice, takze budu postupovat po bodech:

.... Dalsi hmoty redukovane na kolo muzes jen odhadovat, stejne jako miru coulombova a viskozniho treni v ramci sekundarniho prevodu motocyklu. Cili proto, pokud nemas stolici kde meris motor primo, s
....



+pripadne mereni primo momentu pri statickem mereni....

Naposledy editováno 30.10.2009 13:00:12

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 12:59 | Nahoru | #469

Dawe02>lubos69> je toho vice, takze budu postupovat po bodech:

....Hodila by se i dalsi data, cili hodnoty primo namereneho momentu na kole. Takhle musime jen odhadem opet prepociat zpet 188/1.15 = 163.4 koniku na zadnim kole. Nicmene max.power-to-weight se bere z vykonu motoru a hmotnosti sucheho stroje. Takze u tebe to buee s prihlednutim k bodu 1 rekneme 188/205=0.917. Pricemz seriove GSX-R vyjde stejnou metodikou 1.07
4 zkus si vzit vahu, kterou se vazite doma a podloz si predni a pak zadni kolo. Idealne kdyz tim druhym kolem pri vazeni najedes na priblizne stejne vysoke prkno apod. To je slusny odhad hmotnosti.
.....



213kg ready to race.... na vaze ktera o cca 2kg keca(na mejch 94kg), takze realne je mozny ze 209kg - to neni na 12let stary V2 spatny ne?

Naposledy editováno 30.10.2009 13:00:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:01 | Nahoru | #470
assassin> ano, to je pravda. Na staticke mereni jsem zapomnel upozornit. Ale kdo z brzdicu ho dela a kdo na nej ma vybavu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:02 | Nahoru | #471

Dawe02>lubos69> je toho vice, takze budu postupovat po bodech:

  • Akrapovic usetri asi 10kg, rozhodne ne 23. viz link dole.
  • 2 To, ze jediny meritelny udaj je moment (resp. vykon) na zadnim kole je spravny. Pokud meris na dynamometru motorku, zmeris uhlove zrychleni hmotnych valcu, ktere roztacis prave zadnim kolem. Jediny hmotnostni parametr, ktery znas presne je moment setrvacnosti valcu coby soucast dynamometru (To ti staci k urceni momentu moto jako celku). Dalsi hmoty redukovane na kolo muzes jen odhadovat, stejne jako miru coulombova a viskozniho treni v ramci sekundarniho prevodu motocyklu. Cili proto, pokud nemas stolici kde meris motor primo, se hodnota momentu (resp. vykonu) na motoru odhaduje. V principu se da hovorit o dvou metodach jak odhadnout zastupny parametr skryvajici pod sebou jak hmotnostni tak treci koeficienty, ale to by bylo na dlouho. V praxi se vezme k dane motorce dany prepocet. Da se velmi obecne rict ze "ztraty" cini az 15% (zjednodusene: o tolik muze mit motor vetsi vykon). Takto jednoduse se da prepocitat jen vykon. Pri kalkulaci momentu musis vzit do uvaho momentove/rychlostni sekundarni prevod (u tebe tusim 17/41).
  • 3 V grafu z dyna ti napsali tedy hodnoty nejspise pro motor s dulezitou poznamkou ze jsou dopocitane. Hodila by se i dalsi data, cili hodnoty primo namereneho momentu na kole. Takhle musime jen odhadem opet prepociat zpet 188/1.15 = 163.4 koniku na zadnim kole. Nicmene max.power-to-weight se bere z vykonu motoru a hmotnosti sucheho stroje. Takze u tebe to buee s prihlednutim k bodu 1 rekneme 188/205=0.917. Pricemz seriove GSX-R vyjde stejnou metodikou 1.07
  • 4 zkus si vzit vahu, kterou se vazite doma a podloz si predni a pak zadni kolo. Idealne kdyz tim druhym kolem pri vazeni najedes na priblizne stejne vysoke prkno apod. To je slusny odhad hmotnosti.

link



No já bral rozdíl váhy svodů a koncovek, minus váhu toho co jsem tam dal a rozdíl jsem uvedl....
To mi připadalo jako nejlepší řešení...mimochodem svody jsou titanový taky.

Budu muset probrat ty grafy a dát si to do kupy ...

Jinak dík za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:06 | Nahoru | #472

Dawe02>assassin> ano, to je pravda. Na staticke mereni jsem zapomnel upozornit. Ale kdo z brzdicu ho dela a kdo na nej ma vybavu...



DK Racing ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:06 | Nahoru | #473

Dawe02>lubos69> 3 V grafu z dyna ti napsali tedy hodnoty nejspise pro motor s dulezitou poznamkou ze jsou dopocitane. Hodila by se i dalsi data, cili hodnoty primo namereneho momentu na kole. Takhle musime jen odhadem opet prepociat zpet 188/1.15 = 163.4 koniku na zadnim kole. Nicmene max.power-to-weight se bere z vykonu motoru a hmotnosti sucheho stroje. Takze u tebe to buee s prihlednutim k bodu 1 rekneme 188/205=0.917. Pricemz seriove GSX-R vyjde stejnou metodikou 1.07



no já nevím, když zzr 1400 má psanejch 193 koní na motoru v sérii, a on píše že tam má full system + další úpravy, tak bych věřil že těch 188 je naměřeno na zadním kole.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:09 | Nahoru | #474

lubos69>No já bral rozdíl váhy svodů a koncovek, minus váhu toho co jsem tam dal a rozdíl jsem uvedl....
To mi připadalo jako nejlepší řešení...mimochodem svody jsou titanový taky.

Budu muset probrat ty grafy a dát si to do kupy ...

Jinak dík za objasnění



[img]

podle akrap stranek ma ten seriovej komplet 17kg.....

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:10 | Nahoru | #475
lubos69> Tomu nerozumim, Akrap sam uvadi ze nahradou Evolution nebo Race line KOMPLETu s titanovymi svody a koncovkou bud Carbon nebo titan se da usetrit 8.6 resp. 10.5 kg oproti seriovemu vyfuku o hmotnosti 17.3kg.

Jak jsi prisel teda na 23kg? To je strasne moc. Toho docilis az po radikalni odtucnovaci kure, sam jsem to uz jednou absolvoval a Akrap titanovy komplet mi srazil dolu 7kg z celkovych 24kg

Naposledy editováno 30.10.2009 13:10:27

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:10 | Nahoru | #476

lubos69>DK Racing ???



nevim... ale treba Murkin co sem chodi na forum urcite ma vybaveni i ho ve statickem rezimu pouziva....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:28 | Nahoru | #477

Stev>...tak bych věřil že těch 188 je naměřeno na zadním kole.



Ty tomu bych moc neveril. Jednak sam akrap uvadi ze ten jejich set ma za zadnim kole 180 koni a myslim ze dalsich 8 je potreba uz sakra hledat. Dale je tu ta poznamka o prepoctenych hodnotach na motor v protokolu, coz me jen utvrzuje v tom, ze je to na motoru...

Zajimavy je udany oficialni vykon (motoru) Kawasaki 193koni a Akrapovicuv namereny seriovy na kole 171koni. Pokud byl prepocten vykon podle tohoto vztahu, pak bylo na kole namereno nejakych 166 koni. Muze to byt horsi stav retezovky nebo jiny profil gumy, tlak...

Edit> tak jsem koukal na stranky DK Racing a opravdu mohou merit i staticky (otazka ale je jestli to provedli zrovna v tomto pripade-tipuju ze ne) a tale mohou tlacit ram air, cili je mozne ze skutecne to cislo 188 co tu padlo je vykon na zadnim kole, nicmene kde se vzalo tech 8 navic oproti merenim Akrapovice je mi zahadou. Filtr a naladeni smesi patri uz k tomu vyfuku, to je jasne.

Naposledy editováno 30.10.2009 13:35:46

Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:35 | Nahoru | #478
no neměl jsem sílu číst to všechno, ale na pár příspěvcích bylo že brzdit zadní brzdou není dobrý nápad, že se může zaseknout zadní kolo a ležíte. Nevím tady jak na Vašich motorkách a nebo jak to děláty Vy, ale já zadní brzdou brzdím společně s přední a když brzdím naplno a nebo na mokru či na štěrku tak se mě celkem často stane že se zadní kolo zasekne a pak se zadním nějaký čas kloužu třeba 5, 10 metrů dokud zcela nezastavím a nikdy jsem s tím neměl problém samozřejmě cítím, že zadek ujíždí a lehce tancuje, ale nic co by člověka rozhodilo ...

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:37 | Nahoru | #479

assassin>[img]

podle akrap stranek ma ten seriovej komplet 17kg.....



Tak jsem to byl zvážit, jedna koncovka má 7,85kg a svody 5,9kg (celkem 21,6kg), mám tam jinou sedačku, podsedlovku ( nemá ten blatník).

Napsal jsem to blbě ... sundal jsem z toho celkem něco přes 23kg. Akrap má něco kolem 7kg.
Takže oprava : 23-7=16kg dole. To jde taky nee??

(reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 13:37 | Nahoru | #480

Dawe02>Zajimavy je udany oficialni vykon (motoru) Kawasaki 193koni a Akrapovicuv namereny seriovy na kole 171koni. Pokud byl prepocten vykon podle tohoto vztahu, pak bylo na kole namereno nejakych 166 koni. Muze to byt horsi stav retezovky nebo jiny profil gumy, tlak...



tak už se v tom ztrácím. Pokud akrapovič naměří 170 na zadním kole, tak to znamená 196 na motoru, což je v souladu s továrními údaji, odchylka je malá. Po namontování výfuku uvádí 180, a Lubos píše ještě o mapě na každý kvalt, úpravě na vstřikovačích a bůhvíčem ještě, takže těch 188 mi vychází. Taky je tu ještě faktor jestli mu to náhodou někdo neměřil s náporem, tak kawa udává továrních 203 na motoru.

Už je to trochu zmatený, ale z toho co píšete vyplývá že pokud někdo napíše na grafu z brzdy že to je měřeno na zadním kole, znamená to vlastně hodnotu na motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist