globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
9.8.2010 v 23:46
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.


Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 12:45 | Nahoru | #361
lucky99> ty zatáčky jsou úplně super, jelikož tam to můžeš posílat fakt v hustejch rychlostech táhlá zatáčka?! Táhlá zatáčka je pro mě 180+ máš to nějaký pomatený ale jak říkám, ono záleží jak tam jedeš
Vracáky jsou úplně vo hovně jelikož tam pro sporta není žádný dobrý prostředí, tam je to zas pro motarda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 13:48 | Nahoru | #362
GRASSEL> jo prave o vikendu jsem jel ten beroun - karlstejn a nuda, ale 3 total mrdaly jsem tam dojel a predjel, i kdyz jsem jel fakt pomalu, tak nevim

no 180 je u me maximum, co se s tim stitkem da trochu dyl jet (rovne), pak uz moc fouka ale mozna na tu fizzerovu dyku by asi nebyl problem se dostat

kazdopadne znamej dela nazehlovaci pismenka na plotteru, takze jestli neva, tak zkusim zrealizovat prvni verzi ty oranzovy Mkovy vesty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 13:56 | Nahoru | #363
lucky99> vesty se chytli

jasně, bude sranda ale bude tam napsaný někde, INVENTED GRASSEL AND NOFEAR4

Naposledy editováno 17.08.2010 13:58:13

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 14:39 | Nahoru | #364
GRASSEL> zadnej problem 5mm pismenka stejne nikdo v ty moji rychlosti uz neprecte

Naposledy editováno 17.08.2010 14:41:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 18:33 | Nahoru | #365

GRASSEL>lucky99> no tyhle zatáčky moc táhlý nejsou to možná pro někoho kdo je pojede 80kmh ale právě o tom mluvím, záleží kde se závodí
Ale tak jako tak ať jsem potkal plechováka kdekoliv tak vždycky jako vítěz

tady má tu trasu natočenou fizzer jeho tempo je nejlepší na okouknutí trasy



Je to hustá palba. Třeba jede ve dvou, je právě po dešti a na silnici je natahané bahno, který ta kamera nedává :P

Jinak mě docela zklamala ta Aprilka. Co to je za motorku??? Není tahle náhodou v nějaký úpravě CITY? :) Dá na 2.ku alespoň 100? To má snad stejně dlouhý kvalty jako moje bývalé VFR z 90.roku :O

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 18:49 | Nahoru | #366
M5> je to RSV 1000 mille

2V není o rychlosti, tam to holt zdaleka neskáče jako na 4v 2V je spíš o pocitu, někomu sedne, někomu ne.........
Ten zvuk, vibrace atd. tak to ti dá jinej pocit z rychlosti než na 4válci

2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 19:13 | Nahoru | #367
Tjn, na jediným 2V co jsem byla KTM RC8, min. rok na KTM dni - ta turistická verze 155k.
To jsem byl docela zklamanej, protože jsem měl v tý době ZX9 99 a motorově se to nedalo srovnat. Čekal jsem, jek bude bude ostrá - a nic. Od poloviny jízdy, která trvala cca 20km - jsem držel za 2 plyn na doraz a přední kolo se ani nenadzvedlo, přestože byla docela dost hrbolatá silnice a jeli jsme ve 2.

S tím pocitem rychlosti máš pravdu - přišlo mi jak letím a na tachu 170 :) Nejvíc jsem z toho vymáčknul cca 210 a musel jsem brzdit, páč jsem dojel skupinu. Stejně se jí už moc nechtělo.

Je pravda, že podvozek a brzdy bomba, ale ten motor....

Teď mám ZX-10 a nemůžu říct ani h.... :)

No a jak jsi spokojenej s V4?

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 19:21 | Nahoru | #368

M5>Tjn, na jediným 2V co jsem byla KTM RC8, min. rok na KTM dni - ta turistická verze 155k.
To jsem byl docela zklamanej, protože jsem měl v tý době ZX9 99 a motorově se to nedalo srovnat. Čekal jsem, jek bude bude ostrá - a nic. Od poloviny jízdy, která trvala cca 20km - jsem držel za 2 plyn na doraz a přední kolo se ani nenadzvedlo, přestože byla docela dost hrbolatá silnice a jeli jsme ve 2.

S tím pocitem rychlosti máš pravdu - přišlo mi jak letím a na tachu 170 :) Nejvíc jsem z toho vymáčknul cca 210 a musel jsem brzdit, páč jsem dojel skupinu. Stejně se jí už moc nechtělo.

Je pravda, že podvozek a brzdy bomba, ale ten motor....

Teď mám ZX-10 a nemůžu říct ani h.... :)

No a jak jsi spokojenej s V4?



bez pripominek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 19:32 | Nahoru | #369
M5>Pod to se podepíšu 2V ti dá prostě ten pocit že jedeš hrozně rychle díky tomu charakteru.
O tý RC8 mi to říkal i kamarád a ten má 1000rr 05 což je celkem slabota testoval RC8R a taky říkal že mu to přišlo o ničem a dodal že moje RSV jela snad líp moje RSV jezdilo fakt hezky a oproti ostatním RSV o dost víc ale pořád to byl dvouválec kdy na 200 už to šlo pomalu...........Přesto mě ale to RSV bavilo, jen mě sralo že jsem nemohl bejt rychlej úplně všude

já jsem s GSXR víc než spokojenej, jsem rychlej už úplně všude a tam kde jsem s RSV jezdil 200kmh jedu dneska 260+ takže SUPA

Mě baví oboje, je i spousta čtyřválců jako jsou třeba Hondy co mě nebavěj.....(až na novýho fároše, ten byl příjemnej ale stejně už tam není ta nasranost jako má moje K1)
Zas ale ta RSV mě bavila, to jo

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 22:15 | Nahoru | #370
Věřím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

17.8.2010 v 22:28 | Nahoru | #371
GRASSEL> čoveče musíme spolu nekdy zalítat ty tu hážeš kilometrama v hodině jak znuděný kosmonaut

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

18.8.2010 v 09:47 | Nahoru | #372
do provozu nejlepší dvouvál se čtyřválem jsou dva Triumphy 3V

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

18.8.2010 v 09:54 | Nahoru | #373
Milosek.m> to klidně můžem

Kilometrama nehážu, to háže GSXR tak to prostě je a je to jeden z důvodů proč jsem si ho koupil

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

18.8.2010 v 10:15 | Nahoru | #374

GRASSEL>M5>Pod to se podepíšu 2V ti dá prostě ten pocit že jedeš hrozně rychle díky tomu charakteru.
O tý RC8 mi to říkal i kamarád a ten má 1000rr 05 což je celkem slabota testoval RC8R a taky říkal že mu to přišlo o ničem a dodal že moje RSV jela snad líp moje RSV jezdilo fakt hezky a oproti ostatním RSV o dost víc ale pořád to byl dvouválec kdy na 200 už to šlo pomalu...........Přesto mě ale to RSV bavilo, jen mě sralo že jsem nemohl bejt rychlej úplně všude

já jsem s GSXR víc než spokojenej, jsem rychlej už úplně všude a tam kde jsem s RSV jezdil 200kmh jedu dneska 260+ takže SUPA

Mě baví oboje, je i spousta čtyřválců jako jsou třeba Hondy co mě nebavěj.....(až na novýho fároše, ten byl příjemnej ale stejně už tam není ta nasranost jako má moje K1)
Zas ale ta RSV mě bavila, to jo



...jelikož mám 4V i 2V tak trochu mohu porovnat!
...tak to já mám pocit ,na 2V ,že nejedu a ono to jede.
...Pravda,vibruje a vrní,zvuk "traktor",otáčky nízké!..ale vše jíné než 4V!
...první jízda zklamání ,ale časem radost a pohoda!
...a "krátké,ostré" zatáčky nic moc......to je trápení na jedničku!
...a RC8R...chce něco najet km,než se příjde na to co a jak!...a na sportovní cestování podvozkově,posez,brzdy,podvozek.....vynikající!
...a GSX R 1000 K6...tak to asi skutečně zústane "legendou".. to se povedlo!

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

18.8.2010 v 20:26 | Nahoru | #375
jj na k5 se mi taky libilo je hodne povedena,ale je fakt,ze treba k9uz je pry lepsi.

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

18.8.2010 v 21:30 | Nahoru | #376
Když už zavodit,tak proti nečemu pořádnýmu......

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

18.8.2010 v 21:36 | Nahoru | #377
A tady jedno kladivo na Busu....

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 00:52 | Nahoru | #378
PitGSX-R750> RUSÁCI. přece se nemuže žádnej NISSAN rozjet rychleji než motorka(nejen BUSA)

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 08:55 | Nahoru | #379
Nissan GTR R35 - má 560 koní - zrychlení z 0-100 za 3,5 s. Busa to udělá za 2,6-2,8 podle jezdce - tak je vidět že chyba je opět v motorkáři.

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 11:57 | Nahoru | #380
Eto Russia Tam je možný všechno

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 12:02 | Nahoru | #381

šmudla>Nissan GTR R35 - má 560 koní - zrychlení z 0-100 za 3,5 s. Busa to udělá za 2,6-2,8 podle jezdce - tak je vidět že chyba je opět v motorkáři.



Ten nissan na videu ma 700 koni.

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 12:21 | Nahoru | #382
v desti bych to asi taky moc netahal a ty rozjezdy mel taky nejake vlaznejsi

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 13:40 | Nahoru | #383

adahaya>v desti bych to asi taky moc netahal a ty rozjezdy mel taky nejake vlaznejsi



asi tak a ten rozjezd je zasadni, myslim ze by mu busa ujela, pak az na maximalce by ji dal

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 13:49 | Nahoru | #384
Nevím proč to dávaj s pevným startem když se pozná hovno. Maj dát letmáč a hotovo tam se pozná jak co jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 13:51 | Nahoru | #385

GRASSEL>Nevím proč to dávaj s pevným startem když se pozná hovno. Maj dát letmáč a hotovo tam se pozná jak co jede



ale to az tak od 100kmh, pac treba z 40kmh mas blby otacky, pevnej start umozni nastavit vyssi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 14:14 | Nahoru | #386

Bubrak ZX10R>ale to az tak od 100kmh, pac treba z 40kmh mas blby otacky, pevnej start umozni nastavit vyssi



ja mam ve 3 tisicich kroutak 120 NM

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 14:16 | Nahoru | #387

šmudla>ja mam ve 3 tisicich kroutak 120 NM



tak to je v pohode

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 14:18 | Nahoru | #388
hodim sem mariho graf - nebo odkaZ - GRAF MARIHO BUSY

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 14:19 | Nahoru | #389
NO TAM JE TOHO VIDET


Tak pokus 2

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

19.8.2010 v 16:03 | Nahoru | #390
Lepší bejt druhej než mrtvej. D1 je tankodrom!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist