Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: propojeni do Dunaje
A není sám...
andrzej-duda-podporuje-vodni-kanal-do-ceska.
To by taky mohlo vzniknout české říční nebo řitní námořnictvo,plány už jsou nakreslené
cesko-postavi-letadlovou-lod-masaryk.
TomElefant750 píše: charlie.vtx1800> Jen tenhle způsob "tankovánáí" bych odhadoval tak na hodinu na deset kiláků dojezdu, ale co by pro tuhlenctu ekologii člověk neudělal, že?
Čau, Tom
Meli by na to delat nejakej vozejcek nebo zahradku, aby se pritom mohl alespon posunovat lehce kupredu co chudaci zviratka vtom randalu.
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: Tak jsem se docetl ze do Parize se s autem na naftu uz asi nepodivam a po roce 2030 s zadnym spalovacim motorem.
Protože 2030 už se tam bude jezdit na vembloudech?
Případně další možnost - možná EU emisní předpisy nepočítaj s turbínou, takže M1A2 či něco podobnýho tam taky bude mít volnej vjezd
Čau, Tom
Ale jako pro par firmicek to bude velice dobra eko stavba
Naposledy editováno 13.11.2018 15:44:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: TomElefant750> NO prej po 2030 jen na elektro..tedy v dnesni reci bez spalovaciho motoru. Ale prozatim to neresim nevyslo v zadnem mediu kterymu bych veril.
Stačí rok 2020
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
karf píše: Jen taková řečnická otázka - jaký stav techniky by byl pro automobily ideální? Benzíňák s karburátorem? Nějaký V6? Benzíňák se vstřikováním a katalyzátorem? 1.9tdi rotačka bez filtru? Nebo poslední 1.9tdi pd? Ptám se, protože aktuální povoz s 2.0tdi s dpf filtrem a vstřikem močoviny chce po 150 tisících km vyměnit za 15 egr ventil, za 7 vstřikovač močoviny a aktuálně za 15 lambda sondu. Další investice budou nejspíš následovat. Ptám se, protože současným normám nafta a asi ani benzíňák není schopný vyhovět přitom, aby vydržel víc, než 5 let a 150tkm. Není teda půl tuny baterek, měnič a elektromotor lepší varianta?
Mám na 1,8 TSI najeto 260 000 km a motor, lambda i katalyzátor je původní. Emise obsah CO - 0,000% při obou měřených režimech. 110 000 km jezdí načipovaný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Já osobně mám atmo 2.5 V6, nemá se při základní údržbě co nějak extra podělat. Akorát je hladovější.
Naposledy editováno 21.11.2018 13:10:07
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
mara.k píše: karf> Benzín se stříkačkou a katem od 1.4 V4 vejš. S turbem i bez.
Já osobně mám atmo 2.5 V6, nemá se při základní údržbě co nějak extra podělat. Akorát je hladovější.
ja mam atmo 2,8 R6 ... cca 150tis km a je na vymenu vanos (v bmw servisu oprava za 50k nebo dokonce vice?) hydrostely, zapalovaci moduly, dvojhmota a naky dalsi udelatka... taky mely tyhle motory problemy s nikasilem....
podelat se muze vsechno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
assassin píše: ja mam atmo 2,8 R6 ... cca 150tis km a je na vymenu vanos (v bmw servisu oprava za 50k nebo dokonce vice ?) hydrostely, zapalovaci moduly, dvojhmota a naky dalsi udelatka... taky mely tyhle motory problemy s nikasilem....
podelat se muze vsechno...
Hmm, ja teď u děla 1,6 R4 atmo cca 230 t km resim obcas pocurany chladic v cene 1k nebo možná v Auto Kelly o trochu více , kdy to tece na jedne strane vsemi O-krouzky napojeni boku na rost trubicek a vostin. Vůbec se mi do toho nechce, protože čichám nějakou jinou zradu (tlakovaní okruhu od fouknutého těsnění???), než najednou KO všech asi třiceti O-kroužků. Doporučíte mi výrobce, resp. kterou značku chladiče naopak nebrat?
Naposledy editováno 21.11.2018 13:42:03
3 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
To byla spis poznámka na tema “stara dobra auta” co slycham od automechaniku. Stary dobry auta vydržela obvykle min nez ta nova, je se změnila měřítka a lidi to nejak nedokazi pochopit. Navic i ta stara dobra auta se levne daji opravit jen “garaznickyma” metodama.
Ad levnej chladič neporadím - ja uz na bawo kupuju vse original BMW, nejak me ty náhrady z autokely apod přestaly bavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Jinac nebleje ti to treba jenom na dalnici ? Ja mel takhle zniceho nic u dehtu vohlou hlavu a bylo to cajk cajk cajk a jakmile si tomu nalozil na dalnici tak se to pretlakovalo z valce a vicko to pustilo ven.
assassin píše: Ad levnej chladič neporadím - ja uz na bawo kupuju vse original BMW, nejak me ty náhrady z autokely apod přestaly bavit
Když jsem spolu s rozvoďákem preventivně měnil termostat, dal jsem tam Wahlera z Kelly. Za dva roky auto skoro přestalo topit a teplota motoru nic moc. Protože vyměnit termostat znamená půl dnes práce kvůli sundání rozvoďáku a držáku motoru, tentokrát jsem objednal origo ND. Přišel mi ten samý Wahler jako z Kelly, akorát byl 5 x dražší. Tak jsem ho tam namontoval a uvidíme rozdíl v kvalitě . Zatím se drží půl sezóny.
Nechci vidět, až se takhle budou řešit aku bloky nebo výkonové regulátory u elektromobilů a lidé si tam budou cpát fejky z Ali .
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Moderni mrdka je obvykle nejaka Fabie htp o ktere si dotyčný přečetl na internetu a nebo s ni mel problem známy známého :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: assassin> tvl neser jak vis ze mam dole predni napravu a dif
My temahle “drzakama” jezdíme cela rodina - takze zkusenosti :D
Hele treba myho otce auto nikdy nikde nenechalo :D jen ja si pamatuju jak treba na horách vyhořela komplet elektrika a nez odpojil baterku tak se spekly draty do sebe - my jsme lyzovali a on páskou co se omotávaly hokejky omotaval celej den pečlivě oddelene vodiče, nekteré časti elektriky ktere jsou nezbytné pro jízdu byly nahrazeny vodici z mene důležitých časti elektroinstalace... a tak by se dalo pokracovat .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
gugo píše: vilemx> a zavarit ho nechces ? Mam kolegu v Ujezde co vyrabi chladice i vari. Pravda ze tohle kdyz ti to jednou za x vybleje par kapek se obcas ani neda najit.
Jinac nebleje ti to treba jenom na dalnici ? Ja mel takhle zniceho nic u dehtu vohlou hlavu a bylo to cajk cajk cajk a jakmile si tomu nalozil na dalnici tak se to pretlakovalo z valce a vicko to pustilo ven.
Poslední měsíc občas pro vychladnutí se pod aurtem objeví loužička. Díky za nabídku, ale vařit není co. Rosí celá řada O-kroužků na jedné straně, žádná jedna dírka. Chladič není vařený, ale sestavený. Do plastových boků jsou přes O-kroužky nasunuty jednotlivé trubičky s voštinami. Zatím spoléhám na samoutěsňovací schopnost Fridexu od Velvany. Pokud selže, tak co třeba jemně mletá káva z Pražských pražíren, n.p.??? Vždyť se jedná o staré dobré auto se čtvrt mega na hrbu
P.S. na dálnici v otáčkách z toho bleje olej mezi kroužky nahoru ke svíčce, ale to je jiný příběh :))
Naposledy editováno 21.11.2018 14:33:52