ale mam dotaz...jak to delate kdyz potrebujete zaroven brzdit???nejak jsem se zatim nenaucil drzet brzdu a vrkat do plynu(prsty mi z brzdy vzdycky sklouznou)...mate na to nejakej figl, nebo proste pri brzdeni meziplyn nedavate???
odpovedi typu brzdi zadni neberu ;)
slayer>jo kdyz jedu na veteranovi z roku 1929 tak meziplyn pouzivam , jinak je to ztrata casu
Ano, u veteránu to smysl má. Moderní převodovky už meziplyn při podřazování ani dvakrát vymačknout spojku při řazení nahoru nevyžadují a je to zbytečnost, pokud Vám jde o to šetřit převodová kola.
Marvi125>slayer>jo kdyz jedu na veteranovi z roku 1929 tak meziplyn pouzivam , jinak je to ztrata casu
Ano, u veteránu to smysl má. Moderní převodovky už meziplyn při podřazování ani dvakrát vymačknout spojku při řazení nahoru nevyžadují a je to zbytečnost, pokud Vám jde o to šetřit převodová kola.
kušuj porád...
přečti si celou diskuzi a pochopíš že píšeš nesmysly.
1 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
Jeden napíše že "meziplyn" nema smysl a je si tím 100% jisty !!
Druhý napíše že "meziplyn" ma smysl a je si tím 100% jisty !!
Kuže-textil, chcípak-kliček, spojka-bez spojky, normál-anál
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Ale teď vážně...moc lidí už nedává meziplyny ani při podřazování, trochu to umožňuje u novějších motorek antihopingová spojka. Lehkej meziplyn může pomáhat životnosti klasický spojce, protože tím vyrovnáváš otáčky při pouštění spojky.. Jinej smysl nevidím.
Perňa #81>U nás na vsi jeden traktorista po patnácti kouscích umí skvělý "mezáky", když jede z hospody umí jich dát i 5 při řazení nahoru, dolů dává jen dva! Hold má dědek cit a takhle pěkně šetří svojí "Zetor20 s předkem" ...vždycky měl můj obdiv
Ale teď vážně...moc lidí už nedává meziplyny ani při podřazování, trochu to umožňuje u novějších motorek antihopingová spojka. Lehkej meziplyn může pomáhat životnosti klasický spojce, protože tím vyrovnáváš otáčky při pouštění spojky.. Jinej smysl nevidím.
naprostej souhlas, odchází mi spojka a řazení dole jde s meziplynem o dost líp, ale používám ho i normálně, už od začátku co jezdim.. je to o zvyku
pepoš>
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 07.07.2009 22:21:38
2 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
Naposledy editováno 08.07.2009 18:20:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
uncompromised>se mi líbí jak tady většina mluví o vrkání jako o meziplynu... kdo jezdil někdy s něčím kde se bez vyřazení a meziplynu nedalo podřadit?
ale todle neni vejtřaska
1 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
ZombiRider>uncompromised>se mi líbí jak tady většina mluví o vrkání jako o meziplynu... kdo jezdil někdy s něčím kde se bez vyřazení a meziplynu nedalo podřadit?
ale todle neni vejtřaska
správně, proto není nutný dávat meziplyn, teď sem se byl v klídku projet a hrál sem se, a meziplyn nebyl nikde nutný, krásně to cvakalo, bez jakékoholiv mlácení nebo škubání a kdo jede palbu a mlátí mu to, tak stejně nemá čas na meziplyn
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
ZombiRider>http://www.imotorka.cz/?q=razeni-nejen-na-okruhu
tak včil nevim, hned na začátku čtu:
"Na běžné silnici mají někteří jezdci tendenci projíždět ostré zatáčky se zmáčnutou pákou spojky. Na závodní dráze si tím ale říkáte o problémy."
na jaře sem byl v Brně v motoškole a Sršeň říkal: "když bude v zatáčce nejhůř, zmáčkěte spojku s v klidu ji projedete" tak nevím kdo je potom vůl
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
uncompromised> už to tu bylo napsané milionkrát. bez "meziplynu" - vrknutí to podřadí stejně, ale "s" je to všechno plynulejší, RYCHLEJŠÍ (i když tomu nevěříš, ale je), šetrnější pro lamely a gumu... pokud si schopný se trefit do otáček, tak to nemá nevýhodu. možná teda spotřebu, ale to byhc řekl, že bude tak 1dcl na nádrži.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
mám asi fakt nějakou jinou motorku než ostatní, nebo neumím jezdit, ale co, já se motorkářem nenazývám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
...takže tu máme dva "problémy" jeden je opotřebovávání převodovky a druhý je blokování kola, první problém se tu neúspěšně řeší a druhý se tu řeší nesmyslně, kdo v rychlosti podřadí a pustí spojku bez plynu tak je ocas a pokud kvůli tomu vrká, tak ten plyn rovnou může točit dál ne?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Ale hlěvně jde o to, že všechno to popisování je kokotina, všichni na motorce asi vrkáme plynem, já hlavně mezi dvojkou a jedničkou, když řadím do vracečky nebo skopávám kvalty dolů před světly na křižovatce. Ale TO NENÍ MEZIPLYN...! Meziplyn je to, co tady pár zkušených popisuje z převodovek bez synchronů, například z V3S nebo z traktoru. Největší kravina ale je, když tu někdo píše, že meziplyn používá při řazení do kopce...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Nojo, tak nazdárek kašpárek...
Vrkání / meziplyn.
1 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)