globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

1.6.2015 v 12:53 | Nahoru | #271
.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

1.6.2015 v 19:34 | Nahoru | #272

seikos píše: .



A co jsi tím dokázal, komu si tím pomoh?

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

1.6.2015 v 19:40 | Nahoru | #273

dva_hrnce píše: A co jsi tím dokázal, komu si tím pomoh?


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.6.2015 v 13:36 | Nahoru | #274

dva_hrnce píše: A co jsi tím dokázal, komu si tím pomoh?

pyčo si to tady jen značkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.6.2015 v 13:40 | Nahoru | #275

seikos píše: pyčo si to tady jen značkuju



A to tu všichni moderátoři furt mažou, že značkovat už není třeba Že už funguje tlačítko přidat do mých diskuzí

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.6.2015 v 15:01 | Nahoru | #276

kubacech píše: A to tu všichni moderátoři furt mažou, že značkovat už není třeba Že už funguje tlačítko přidat do mých diskuzí

hele, nech si ty všechny moderny... Já jsem pro klasiku

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.6.2015 v 15:19 | Nahoru | #277
Uz tady byl Memphis s recenzi pravého kladiva?? ?

Naposledy editováno 02.06.2015 15:21:40

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.6.2015 v 21:24 | Nahoru | #278
No už se dlouho neozval, asi to nemá označkované

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.6.2015 v 23:00 | Nahoru | #279
Podas> Tohle jestli přehlédl… skoro nemyslitelné

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.6.2015 v 16:34 | Nahoru | #280
Potřebuji trochu poradit Který konektor rozpojit a zapojit, když to v tom vedru se zahřátým motorem nechce startovat? (Starter se ani nehne)
...abych se příště zase nemusel nechat roztlačit

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.6.2015 v 17:58 | Nahoru | #281
Musí se přepojit napájení startovacího relé napřímo z baterie, v originálním zapojení dochází k silnému úbytku napětí. A pak se také doporučuje natáhnout ke startéru kabel se silnějím průřezem, myšlen je ten slabý vodič od relé k plochému konektoru startéru.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.6.2015 v 20:59 | Nahoru | #282
Taky jsem si tím loni prošel, pošlu ti obrázkový návod

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

7.6.2015 v 02:06 | Nahoru | #283
Za každou radu budu vděčný Jinak bych asi byl hovado a natvrdo si udělal tlačítkem spínání startovacího relé přímo z baterie

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

8.6.2015 v 14:11 | Nahoru | #284
hele jeden návod je TADY

Pak přikládám takový nicneříkající obrázek a když mi pošleš mail, tak ti pošlu ještě excelový soubor





Jinak se přiznám že jsem byl línej se s tím drátovat sám, protože jsem měl před servisem v Sušici, tak jsem si to nechal udělatz tam a můžu doma mrknout jestli to sedí s tím návodem nebo to natáhl nějak jinak, večer ještě napíšu co jsem vykoukal

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

8.6.2015 v 14:17 | Nahoru | #285
dva_hrnce> ok díky

E: přepojeno dne návodů a snad už je to dobré

Naposledy editováno 12.06.2015 17:21:45

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.6.2015 v 22:06 | Nahoru | #286
zdar páni,hele mněl sem zas tu báječnou možnost se svést/vyšetřil se čas ca 120km/
a asi budu opět za joudu,ale přijde mi to nebo ta motorka jde lepe do levé zatáčky, zato do prava je to horší?
nebo stárnu

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

28.6.2015 v 22:33 | Nahoru | #287
staříku já někdy čumím, proč mám zadní gumu na levé straně až po hranu a na pravé mi půl cm chybí ??? Levičák nejsu, tak nevím???

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

29.6.2015 v 10:47 | Nahoru | #288
když se podívám na své padací rámy, musím konstatovat, že mi to padá na obě strany tak nějak stejně..

2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

30.6.2015 v 16:08 | Nahoru | #289
no vida takže od všeho kousek
a ono to třeba časem půjde

hle DVA_HRNCE ty máš na V11 PADÁKY?
A CO TAKHLE HLAVNÍ STOJAN
nebo v práci stojany na kyvku mám,ale odvezl sem si moto na chalupu a tam sou horší podmínky,kdo má jakou fintu na demontáž zadního kola a existujou i rolny na kyvku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

30.6.2015 v 18:12 | Nahoru | #290
Markus.1> já používám normálně kurtny




(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

30.6.2015 v 20:33 | Nahoru | #291
kubacech> no to je pěkná práce už tam chyběj jen v pozadí palmy poušt a velbloud
ne tak v nouzi je to asi dobrý,pokud je nač zavěsit

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.7.2015 v 10:23 | Nahoru | #292

Markus.1 píše: no vida takže od všeho kousek
a ono to třeba časem půjde

hle DVA_HRNCE ty máš na V11 PADÁKY?
A CO TAKHLE HLAVNÍ STOJAN
nebo v práci stojany na kyvku mám,ale odvezl sem si moto na chalupu a tam sou horší podmínky,kdo má jakou fintu na demontáž zadního kola a existujou i rolny na kyvku?



Nooo, já nemám V11, takže jsem asi neměl ani reagovat, že?
Hlavní stojan nemám a vůbec mi nechybí..
A chystám se na zabudování něčeho do stropu garáže abych to mohl v případě potřeby věšet jako Kuba, je to asi nejlepší způsob

Protože vzadu je letmáč bez středové díry, tak mě nic lepšího nenapadá.
Existují samo i jiné způsoby, ale tenhle mi přijde nejelegantnější

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.7.2015 v 20:47 | Nahoru | #293
Tak si tak jedu strahovským tunelem pospíchaje do garminu na Evropské. Lehce se prosmýknu mezi pomalejšími auty, trochu zaburácím a kousek za výjezdem kde sem stál na světlech mi tam zůstala jednička. Trochu se tam dole přesypalo železářství a už jsem tušil že to pružinka nebude.
Nejdřív sem ještě doufal






šmudla neměla námitek




a potom jsem byl nasranej









Fakt už jsem ji letos rozebírat nechtěl.

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

2.7.2015 v 22:06 | Nahoru | #294
No to už neeéééé .!!!!!! já už to nechcu vidět

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

3.7.2015 v 09:19 | Nahoru | #295
Ty vole nestraš. Doufám že toto není častá závada

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

4.7.2015 v 10:42 | Nahoru | #296
Není, mě se to ještě nestalo

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.10.2016 v 19:13 | Nahoru | #297
Zdar,
pořídil jsem teď na podzim Ballabio. Předně je to neskutečná pecka, má jen 1 mouchu, škube kolem 3000 otáček. Ono je to dle zařazeného kvaltu: od 3200 na 2 až po 2800 na 6. Škubání se neprojevuje při plynulé akceleraci, ale při udržování v těch otáčkách - a akceleraci z těchto otáček. Snažil jsem se něco načíst na zahraničních fórech, protože tady ten problém nikdo neřešil a našel jsem následující tipy:
- Restart TPS
- Synchronizace (dělal jsem teď velký servis -hned po pořízení a synchro proběhlo, problém se tím neodstranil).
- Ještě mám 1 tip, že prej někde v Německu dělaj přeprogramování řídící jednotky, prej je problém v lambda sondě, kterou již Ballabio má, uměj to prej nějak vochcat...

Nemohl by být problém se snímačem otáček? Měnil jsem ho na Cali EV, ale tam se to projevovalo tak, že když jsem šel nad 2500 otáček, tak to začlo škubat jak kůň a nedalo se s tím jet.

Předem dík za postřehy, tipy...

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

9.10.2016 v 21:38 | Nahoru | #298
skopuzzi> Tipoval bych to na lambda sondu, ale záleží, jak moc to škube, Stelvio mi škubalo při 4tis. ot., daň za nesmyslným honěním za emisema. Vyřešil jsem až jinou mapou s vyřazenými lambdami. Zda to dělá lambda bys měl být schopen vidět přes diagnostiku buď v pal. počítači (nevím, zda Ballabio má) a nebo externí diagnostiku načtením chybových hlášek. Lambda mi také odešla, originál Bosch jsem vyměnil za univerzál Bosch s napojením originál konektoru, ještě předtím, než jsem přehrál palivovou mapu. Ověřit, zda je to lambda, můžeš také tím, že ji odpojíš, a zkusíš, jak se to bude chovat, směs bude nejspíš chudší, ale neměl by to být na chvíli problém. Ještě než bys ji měnil, tak bych zkusil zresetovat TPS, jak jsi psal, a vymazat samoučící pamět řídící jednotky (pokud ji má).
Přeprogramování říd.jednotky-palivový mapy ti udělá i pár lidí tady, nebo koukni na zahraniční Guzzi fóra (Wildguzzi, Guzzitech atd.), určitě tam někoho seženeš.
Více asi poradí zkušenější kolegové.

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

14.8.2020 v 19:08 | Nahoru | #299
skopuzzi>čau, tohle dělá palivová mapa( aby ty naše guzziny splňovali EU normy, tak je to v tomto rozmezí udušeno a prostě ta stříkačka cuká od 3000 až 5000 ot , )
stačí přehrát mapu nebo koupit švába do řídící jednotky

zdraví Karlos

(reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

14.8.2020 v 23:46 | Nahoru | #300
Daytona1000> Super, 4 roky nejezdil, konečně mu to někdo vysvětlil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist