paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tiger XC800 zkušenosti
Moje mini-recenze

Po velmi nevydarene komunikaci ze strany DK Racingu, jsem nastesti natrefil na fajn motorkare, ktery mi Trimph XC800 pujcil na skoro cele dopoledne. Takze diky jemu, jsem mohl motorku trochu projet. Jelikoz nejsem spisovatel a soustredim se na body, ktere me zaujali, berte to prosim tak, ze muj dojem muze byt ciste subjektivni. Bohuzel zadny teren jsem s nim nejel, protoze bych se stejne bal, ze s vypujcenou motorkou neco udelam a vlastnik pak bude litovat jake trubce to motorku pujcil. Pneu na nove motorce jsou ciste silnicni a zadni ma 150ku, coz muze trochu limitovat vyber pneu. Po otoceni klicku se standardne rozblikaji kontrolky s tim, ze dokud nevyjedete, tak blika ABS. Nejak jsem nechapal kontrolku vypadajici jako na kontrolu tlaku v pneu, ale nemusim vedet preci vse. Motorka ma klasicke duse a vzhledne rafky v cerne barve. Uz jsem se vycerpal psanim, takze dal jen v bodech

Neutralni:
* bila barva je asi nejhezci
* je potreba si zvyknout na najeti neutralu, ale jinak chod prevodovky v pohode
* mechanicky plyn
* nema prepinani palivovych map, ale v tehle cenove kategorii je to normalni
* ve srovnani s podvozkem co mam ja (WP+zadni original Supertenere) je o neco tvrdsi
* nutno dat poradne chranice pacek, jelikoz ty original nevydrzi polozeni motorky, ale za tu cenu zeee...
* pro me nutno dokoupit nastavce riditek
* pri brzdeni motorem si i s original vyfukem lehounce "zaprdi", takove holcici prdiky (nebo utlumeny Wartburg )

Pozitiva:
* dvoudilne sedlo, docela pohodlne ale nevim jak to bude s delsim cestovanim, jelikoz to bych musel mit motorku na par set kilometru, da se zvednout asi o 2cm, coz bylo pro me tak sotva akorat (mam 189cm)
* zadni sedlo se odemyka vzadu a da se pod nej schovat zakladni vybava, bohuzel jine ulozne prostory motorka nema
* vypinani ABS je v menu pristrojovky
* jiz v zakladu 12V zasuvka
* ukazuje v zakladu zarazenou rychlost
* uz na 6ku motor zabira od cca. 42km/h
* nastavitelne packy
* gumove naslapy se daji vyndat v cuku letu
* jednoducha vymena prednich zarovek
* fakt lahodny motor, ktery necuka, nekucka ale proste jede dole normalne a nahore jako 4hrnek. U sve motorky hleda 6-ku, tady jsem hledal 7-ku v prevodovce.
* podvozek na to, ze se jedna o rozpoctovku je fakt dobry a jeste k tomu stelovatelny (jen fakt zaklad)
* pocitove lehka motorka
* zadni brzda brzdi velmi dobre
* ABS je dobre davkovane, zadne zbesilosti, jako u nejakych jinych motorek
* kontrola hladiny oleje je jen olejo-okem
* zadni brzda funguje daleko lepe, nez na jinych motorkach, fakt dobre brzdi

Zapory
* riditka jsou docela mekka, ze kdyz se na ne zatlaci, tak docela pruzi. Problem se podle me projevuje tim, ze pri jizde pres 100km/h vidim svetla aut za sebou lehce rozmazana. Neni to ale nic tragickeho, mozna ze vymena riditek vse vyresi.
* ovladani pristrojovky jde opravdu ztezka - holt to chce mit mozna grif na zmacknuti tlacitka (stejny problem jako jsem mel u KTM)
* zasuvka na 12V je ten maly typ
* packy jsou nachylne na lamani, takze zvazit jestli nekoupit obycejne
* kdo ji polozi vic nebo kdo i malo a nebude mit vzadu nejake drzaky na kurfy, tak se mu to pekne prodrazi, protoze zadni stupacky jsou docela dost na rane a hlavne jsou napevno navarene k ramu
* teplo od motoru jde docela fakt dost, takze po par kilometrech brzda, plyn v zatackach jsem citil, ze mi neco zahriva levou nohu, nic neprijemneho, ale citil jsem to. Stejne tak kdyz se zastavi, tak je zahraty i ram u motoru. Ve velkych vedrech to muze byt pro nekoho neprijemne, ale to nemohu posoudit
* chladic je docela dost na rane, ale pokud si poridite normalne vyssi padaky, pak to bude v pohode
* zaklapavani policajta je ztuhle, ale mozna staci promazat

Celkovy pohled:
Velmi pekny design, pocitove dobre ovladatelna motorka. Motor pekne prede v nizsich otackach, ale dokaze se rozcilit do vyssich otackach velmi rychle (skoda ze neni naladen vic na kroutak, ale ja srovnavam s moji Supertenere, kde mam 95Nm, coz je dost velky rozdil). Padne dobre do ruky a na tech par drobnosti co pisu v zaporech su bud zvyknete nebo je jednoduse odstranite. Pro me ma motorka jedine dva zavazne problemy - teplo od motoru (nekde jsem cetl v UK, ze se to snazi na forech resit a snad se jim to dari. Ja bych vydel zatim alespon nejaky plast na zakryti tech casti ramu, kterych se muzete dotykat nohou stejne jako to ma treba KTM na ramu, kde ho muzete osoupat nohou, proste jednoduchy plasti za par korun) a zadni stupacky spojene s ramem. Pokud se tyka zadnich stupacek, tak mozna lze navrhnout nejake drzaky kufru, ktere prvotni naraz poberou nebo si zaplatit havarijni pojisteni , protoze pokud ty zadni stupacky jednou oddelate, bude to na zadni casti ramu proste videt az do konce zivotnosti motorky. Nevim, jak jsou pevne a co se muze stat, jen konstatuji stav.

Vysledek:
Joooo libi se mi a koupil bych si ji, ale dokud bych tech par drobnosti nevyresil, nedalo by mi to spat , ale to asi vsichni vedi kdo me znaji. Fotky nejsou, nebyl na ne cas

Mini recenze JirikM zde v tematu:
Triumph 800XC

Na otestování jsem dostal variantu XC, která je upravená spíše do terénu. Oproti "silniční" verzi má delší zdvihy tlumičů, má drátěná kola, jinou šířku gum, kryty rukojetí .. atd.. Co mě ale nejvíc zajímalo byl motor. Motor velmi příjemně táhne do spodu až nahoru ... přesně jak se o tom píše. V žádný otáčkách jsem nezaznamenal nějaké kopnutí motorem nebo tak něco podobnýho. S motorem jde jet celkem svižně ... tak taky úplně v klidu na 6tku od skoro 60 km/h výše. Když to porovnám se svým VSTROMem (s předchozími motorkami to asi už moc nejde porovnávat) tak zkusím shrnout klady a zápory:

Zápory :
- slabší ochrana proti větru (VSTROM je v tomhle o kus lepší)
- divný zvuk 3válce ... takové šustění/pištění
- cena ... no ale to asi vždycky

+/- ?
- gumy jsem asi moc nevyzkoušel, přiznám se, že jsem se na těch užších co byly na XC trochu bál do náklonu. Čím víc přibývalo kilometrů, tím to bylo lepší .. ale na hodnocení to není .

Klady :
- Pohodlnej posez jak pro mě tak pro batůžka
- Motorově jede krásně v celém spektru otáček
- Výkonově jsem ani necítil, že nejedu sám - jen se to sem tam na nerovnosti lehce víc zhouplo
- ABS fungovalo bezvadně
- Brzdy hezky citlivý (zadní kolo mělo tendence jí velmi rychle do smyku při rychlejším brždění)

Moje zkusenosti (Jenik) s oficialnim distributorem DK Racing - pokud mam hodnotit jako ve skole, tak "5-", takze zvazte jestli od nich motorku kupovat nebo servisovat. V tematu jsou ruzne zkusenosti, ale vetsinou obdobne ty co mam ja. Ty moje zkusenosti mam i nektere zdokumentovane. Ti stastni z Moravy nastesti maji dobre zastupce Triumphu v Brne a Olomouci, coz mi z Cech toto stesti nemame.

KamilS - vlastnik XCeka a jeho recenze:
Plusy:
+ opravdu univerzální motorka, se kterou můžete dojíždět do práce i cestovat přes celou Evropu, jezdit silnici, ale i slušně řádit v terénu (záleží na obutí)
+ lehčí, ovladatelnější a příjemnější, než všechna ostatní cestovní endura, která jsem zkusil (800GS, 1200GS, LC8, ...). V terénu mi přijde rozhodně lépe ovladatelná než 800GS - to je hodně individuální, ale já jsem se nezkamarádil s jedničkou u GS
+ výborný motor - parádně táhne ve všech otáčkách, víc opravdu nepotřebuju a to si rád občas zařádím v terénu i na silnici. Rozhodně stačí na svižné ježdění a i na cestování s plnou polní ve dvou.
+ dobré sedlo už v základu (dělené, nastavitelné, pohodlné)
+ posez, ve kterém vydržíte 12hodin jízdy
+ přehledný a čitelný display
+ výborná světla
+ výborný alternátor
+ výborný podvozek vzadu
+ dobré brzdy, které mě ještě nezklamaly i při přejezdech slušných kopců
+ výborné ABS, které zabere až opravdu když to je potřeba a přiměřeně
+ dobrá cena
+ dobré servisní intervaly
+ slušná nabídka origo i neorigo příslušenství
+ rozhodně nejhezčí cestovní enduro!!!

Mínusy:
- spotřeba - hodně záleží na stylu ježdění. Dá se dostat pod 5l, ale i nad 7l
- pro mě zvuk motoru - někdo to vychvaluje, ale mě se to kvílení moc nezamlouvá.
- zvonivý zvuk koncovky výfuku, když prudce klesnou otáčky (vyřeší to nová koncovka)
- stupačky spolujezdce navařené přímo na rám
- čelní štít - nad 60km/h vytváří velký hluk a turbulence (už jsem rozhodnutý pořídit jiný)
- z japonské motorky jsem zvyklý na lepší ovladače světel a blinkrů - nechodí tak jemně a čitelně
- ovládání počítače na displeji je fakt na houby. Chtělo by to na řidítkách.
- chladič žene teplo na pravou nohu - ale opravdu nepříjemné to bylo pouze jednou, nebo dvakrát
- občas se mi zachytí nohavice o ukončení spojkového lanka u motoru
- chybí mi výstražné blinkry
- chybí mi teploměr
- chybí mi permanentně zobrazený počet celkových ujetých kilometrů
- chybí mi snadné vypnutí ABS
- chybí mi snadné nastavení podvozku - je třeba šroubovák! :(
- menší komunita lidí, než u známějších značek

+ i - dost tvrdý podvozek ve předu - někdy poskakuje na drobnostech, které jiné motorky vyžehlí. Na druhou stranu se s ním dá opravdu drsně skákat v terénu, bez dopadů na dorazy (takže bych vlastně měkčí nechtěl) :)



Naposledy editováno 08.11.2012 11:27:36

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

20.7.2012 v 09:32 | Nahoru | #271
No ještě se dívám na ten worldcrosser , mimochodem asi to má zkratku WC
Ten přední blatník kousek nad kolem u tak drsného stroje
První seznámení s ukrajinskou černozemí a majitel ho nejspíše ukopne vzteky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

20.7.2012 v 09:53 | Nahoru | #272

PetrAT píše: No ještě se dívám na ten worldcrosser , mimochodem asi to má zkratku WC
Ten přední blatník kousek nad kolem u tak drsného stroje
První seznámení s ukrajinskou černozemí a majitel ho nejspíše ukopne vzteky



Znam jednu S12, kde ma blatnik mnohem vys a ted dodelava predni 21 kolo

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

20.7.2012 v 10:01 | Nahoru | #273

Jenik789 píše: Znam jednu S12, kde ma blatnik mnohem vys a ted dodelava predni 21 kolo


Hodně lidí zvedalo blatník. Jak na Africe, tak na LC8
Na LC8 se to dá dokoupit jako originální řešení
Bohužel za ukrutných cca 5tkč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

20.7.2012 v 13:04 | Nahoru | #274
Jenik789> Jak už jsem někde psal, otestl jsem před 3lety na 500km 800GS a s radostí oželel výkon a pořídil 650GS Dakar(jednovál samozřejmě) a dodnes jsem za to rozhodnutí moc rád. Kupovat dnes vyráběnou moto- není jiné volby jak Tiger 800XC a trochu jej dodělat n.Pořád ale o dost míň jak 800GS.A nad tento objem bych nešel.

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

20.7.2012 v 13:41 | Nahoru | #275

Left píše: Jenik789> Jak už jsem někde psal, otestl jsem před 3lety na 500km 800GS a s radostí oželel výkon a pořídil 650GS Dakar(jednovál samozřejmě) a dodnes jsem za to rozhodnutí moc rád. Kupovat dnes vyráběnou moto- není jiné volby jak Tiger 800XC a trochu jej dodělat n.Pořád ale o dost míň jak 800GS.A nad tento objem bych nešel.



proc XCecko? Proc nepropagujes 800GS?

Tiger XC800 zkušenosti

20.7.2012 v 20:17 | Nahoru | #276
Tak dnes jsem měl také konečně půjčeného TT 800 XC Dodám pár postřehů, snad to stihnu o víkendu

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

21.7.2012 v 08:34 | Nahoru | #277
Můj mikro test proběhl takto: 90 km po dálnici na Stromovi z Ostravy do Olomouce. Pak 20 km dálnice a 20 km silnice II. a III. třídy na Tigrovi a nakonec asi 70 km silnice I.třídy zase na Stromovi domů.

Moje plusy:
-brzdy: Na TT mi přišly účinnější než na Stromku. Půjčený Tiger byl bez ABS.
-sedlo: na TT mi připadalo pohodlnější, jízdní pozice pohodlná a stejná jako na Stromovi
-motor: Na TT je prostě úžasný!
-ovladatelnost a manipulace na místě je u TT pocitově lepší než u Stromka,i přesto, že hmotnost obou motorek je srovnatelná
Moje mínusy:
-ochrana před větrem: Na TT jsem si připadal jak na naháči. V tomto ohledu je Strom hodně lepší, pocitově jak cestovní koráb oproti enduru. Ale žádné turbulence do helmy jsem necítil.
-prostor pod sedlem TT je malý: Na Stromovi se mi tam vleze kompresor i s hadicí, knoty se vším potřebným, nářadí, lékárnička,protokol o nehodě,několik gumových rukavic v sáčku a na daleké cesty i náhradní žárovky. Do TT kompresor a nejspíš ani žárovky nedostanete ani náhodou.

Zadní tlumič je opravdu přímo na ráně. V origo příslušenství se žádný blatníček neobjevuje a výrobce s jeho použitím snad ani nepočítá, protože v kyvce nejsou žádné otvory ani návarky pro případné uchycení. A přišlo mi, že ani centrální stojan tlumič ze spodu neochrání, ale na půjčeném Tigru centrál nebyl, tak stoprocentně to nemohu posoudit.

Lidi v Triumph Olomouc ochotní, milí a vstřícní. Ve středu jsem zavolal, jestli by to v pátek šlo. A klaplo to napoprvé.

Tiger XC800 zkušenosti

22.7.2012 v 11:01 | Nahoru | #279
Ještě k prostoru pod sedadlem
Včera jsem dával věci pod sedadlo u TransAlpu 650
Je tam neskutečně místa
Jednak pod sedlem a jednak za sedlem směrem ke koncovému světlu
Krom origo nářadí, tam je další nářadí co mi přijde důležité vozit
Lepení, pakny a také cyklo pumpička
Kopletní sada žárovek . Náhradní páčky spojka+brzda. Lanka.
A samozřejmě lékárnička a reflexní vesta
A to by se tam vešel ještě origo U - zámek
Evidentně v té době ještě u Hondy přemýšleli hlavou

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 13:26 | Nahoru | #280

PetrAT píše: www.louis.de/_30bd5a16aba5ca9cb031ce66dc455b883c/index.php


Tohle se hodí akorát na cestovní verzi. Jak bys s tímhle vjel do terénu, tak to okamžitě ucpeš. Co se mi docela líbilo bylo tohle:
http://www.advrider....hread.php?p=17992168

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 13:29 | Nahoru | #281

Čičin píše: Zadní tlumič je opravdu přímo na ráně...


Pomůže šusplech od SW Motech. Není to sice ideální, ale zatím nejlepší řešení, o kterém vím.
http://www.sumotobrn...toru-SW-MOTECH-cerny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 13:39 | Nahoru | #282
KamilS>
Jinak kromě padáků a nosičů zavazadel od SW Motech (které už mám), plánuji další "nezbytné" nákupy:
- Chránič chladiče (např. http://www.altrider...-tiger-800xc/pid/712)
- Rozšíření bočního stojánku (např. http://www.altrider...ph-tiger-800/pid/746)
- Zvýšení řidítek (např. http://www.roxspeed...ls.cgi?parts_id=9690)
- Chránič předních tlumičů (např. http://www.kriega.u...le-fork-seal-covers/)
- Prodloužení zadního blatníku (http://www.tiger800.co.uk/index.php/topic,4043.0.html)
- Vrtulka na šroub nastavení zadní pružiny (http://www.tiger800.co.uk/index.php/topic,3676.0.html)
a to ještě není vše... :D

Naposledy editováno 23.07.2012 13:39:50

2 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 16:03 | Nahoru | #283
Tak koukám, že jsem asi jedinej, co by to koupil bez drátů ... na naše asfaltový silničky + sem tam polňačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 16:07 | Nahoru | #284

JirikM píše: Tak koukám, že jsem asi jedinej, co by to koupil bez drátů ... na naše asfaltový silničky + sem tam polňačka

No je fakt, že jsem taky dlouho váhal. Bezduše jsou opravdu velkou výhodou... A řada recenzí psala, že v terénu mezi nimi není až tak výrazný rozdíl!

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 16:10 | Nahoru | #285

KamilS píše: No je fakt, že jsem taky dlouho váhal. Bezduše jsou opravdu velkou výhodou... A řada recenzí psala, že v terénu mezi nimi není až tak výrazný rozdíl!



Já bych neváhal ... co terénu a bahna motorku nechci a tak bych se díval po té bez drátů .. vlastně po té ne"XC" verzi. Co mě oslovilo je příjemnej posez a ten motor

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 18:16 | Nahoru | #286

KamilS píše: KamilS>
Jinak kromě padáků a nosičů zavazadel od SW Motech (které už mám), plánuji další "nezbytné" nákupy:
- Chránič chladiče (např. http://www.altrider...-tiger-800xc/pid/712)
- Rozšíření bočního stojánku (např. http://www.altrider...ph-tiger-800/pid/746)
- Zvýšení řidítek (např. http://www.roxspeed...ls.cgi?parts_id=9690)
- Chránič předních tlumičů (např. http://www.kriega.u...le-fork-seal-covers/)
- Prodloužení zadního blatníku (http://www.tiger800.co.uk/index.php/topic,4043.0.html)
- Vrtulka na šroub nastavení zadní pružiny (http://www.tiger800.co.uk/index.php/topic,3676.0.html)
a to ještě není vše... :D



vidíš tu ochranu centrálu jako něco co se musí řešit nebo je to jenom design?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 21:23 | Nahoru | #287

JirikM píše: Tak koukám, že jsem asi jedinej, co by to koupil bez drátů ... na naše asfaltový silničky + sem tam polňačka


Nejsi v tom sám Já chci taky TT bez drátů Jen v Olomouci neměli tuto verzi jako předváděčku, ale pro představu o motoru stačí i XC

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 21:27 | Nahoru | #288

Čičin píše: Nejsi v tom sám Já chci taky TT bez drátů Jen v Olomouci neměli tuto verzi jako předváděčku, ale pro představu o motoru stačí i XC



Jsme 2

Já teď holt za podobný prachy co stojí ta mašinka musím dorekonstruovat chatu. Pak si někdy asi udělám zase radost .... a bez drátů

3 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 23:57 | Nahoru | #289
Dráty, nedráty? Gumy, negumy?[img]

Tiger XC800 zkušenosti

23.7.2012 v 23:59 | Nahoru | #290
Takové bum je úplně bez problémů a poškození! Stačí umýt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

24.7.2012 v 01:02 | Nahoru | #291
spajazacatecnik> Neteče z toho nic, když to takhle zahodíš? Palivo, baterka?

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

24.7.2012 v 07:39 | Nahoru | #292
[quote=spajazacatecnik]Dráty, nedráty? Gumy, negumy?[img] to budeš chtít zase zahodit dej mi vědět .... dorazím seberu si to

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

24.7.2012 v 08:57 | Nahoru | #293
DMC.motobiker> Právě že neteče vůbec nic.Tedy rozhodně ne, když to padne doleva. Na Aprilii Pegaso Trail to teklo všechno a ještě se odclonilo čidlo mazání, takže to hlasilo poruchu.
Mam na Tigerovi celkem slušný gumy, ale v blátě nebo težším terénu to chce přidat a čekat až to moto projede. Někdy na to nemám morál a pak to takhle dopadne.
Každopádně i se standartníma padákama je ochrana motorky OK. Vždycky se mi zdálo, že ty vyčuhující blinkry půjdou okamžitě pryč, ale nakonec se ani neušpiněj..
Jediný, co bych asi dal lepší by byly kryty rukojetí. Ty standartní jsou plasové a asi mi brzy řeknou nazdar.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

24.7.2012 v 09:01 | Nahoru | #294
[quote=spajazacatecnik]Dráty, nedráty? Gumy, negumy?[img] takhle jsem to položil ještě loni v létě a hnul jsem si s chladičem. Jako na potvoru si lehla chladičem na nějaký kámen. Takže byl o 3cm na stranu. V servisu mi to srovnali, takže škoda veskrze žádná, ale dost mě to vyděsilo. Tak jsem koupil velké padáky od SW Motech, které jsou až přes chladič.
V celku k prdu jsou taky origo blastery. Když jsem si totiž namontoval ty velký padáky, tak jsem to nechtěně postavil na policajta na měkké hlíně a motka se svalil, zhoupla přes ty padáky na řidítka. Blaster se zmáčknul a praskla mi spojková páčka. Tak jsem aspoň koupil novou - nastavovací, protože ta origo mi úplně nevyhovovala. Taky jsem trochu povolil šroubky na obou stranách, aby se případně páčky jen pootočily a nezlomily se hned...

Tiger XC800 zkušenosti

24.7.2012 v 22:40 | Nahoru | #295
No, on ten chladič je docela velká potvora
Asi to fakt dimenzovali někam do Afriky a nebo minimálně do Albánie
Ale asi to je lepší, než jak kluci s LC8, kterým ty motorky permanentně vaří
Ty velké padaky co pohlídají chladič jsou nutnost
Nastavitelné páčky se dokonce nabízejí jako origo příslušenství

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

25.7.2012 v 09:31 | Nahoru | #296
KamilS>
No tak to já jsem to měl zase přesně obráceně - koupil stavitelnou páčku spojky od Triumphu za nekřesťanských 1 600,-Kč a kvůli jejímu zúžení - stavitelnosti jí zlomil při prvním pádu na "vý-letních" gumách. Teď jsem nasadil původní, která je bitelná.[img]

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

31.7.2012 v 08:12 | Nahoru | #297
takze... po me komunikaci s HQ v UK, mam par dobrych zprav - az z UK mi dojednali jizdu u DK Racingu (takze uvidime ) ale hlavne mam pisemne, ze pokud koupite motocykl, ktery je servisovan v autorizovanych servisech, tak se na nej vztahuje zaruka a i DK Racing se svojim pristupem musi uznat reklamaci. Opet me zajima reakce spolecnosti DK Racing

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

31.7.2012 v 08:15 | Nahoru | #298
[quote=spajazacatecnik]KamilS>
No tak to já jsem to měl zase přesně obráceně - koupil stavitelnou páčku spojky od Triumphu za nekřesťanských 1 600,-Kč a kvůli jejímu zúžení - stavitelnosti jí zlomil při prvním pádu na "vý-letních" gumách. Teď jsem nasadil původní, která je bitelná.[img] mas stan? Nebyl by jsi s ni byt ve stanu? Takhle se mazlit na verejnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

31.7.2012 v 12:24 | Nahoru | #299

Jenik789 píše: takze... po me komunikaci s HQ v UK, mam par dobrych zprav - az z UK mi dojednali jizdu u DK Racingu (takze uvidime ) ale hlavne mam pisemne, ze pokud koupite motocykl, ktery je servisovan v autorizovanych servisech, tak se na nej vztahuje zaruka a i DK Racing se svojim pristupem musi uznat reklamaci. Opet me zajima reakce spolecnosti DK Racing


Tzn., pokud koupíš tzv. šedý dovoz, ale na servis jezdíš k autorizovanému partnerovi, tak žádnou záruku neztrácíš ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

31.7.2012 v 13:36 | Nahoru | #300

PetrAT píše: Tzn., pokud koupíš tzv. šedý dovoz, ale na servis jezdíš k autorizovanému partnerovi, tak žádnou záruku neztrácíš ?


prikladam vynatek z emailu v originale:
"Triumph offer a worldwide warranty that is offered providing the motorcycle meets the attached terms and conditions. This is found within the ‘Motorcycle Service Handbook’ that is supplied with the motorcycle. Please note that maintenance of the warranty is dependent on having the motorcycle serviced by an authorised Triumph dealer – note 3. "

Edit: - tady je mas Triumph Warranty Terms Conditions.pdf

Naposledy editováno 31.07.2012 13:42:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC karosa 7 7.5.2024 v 08:39 Radek_S
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR capo111 23 20.4.2024 v 15:56 Juraj22
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR michla 29 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto


TOPlist