globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu
 
2.2.2011 v 16:57
Zdarec,
založil jsem tohle vlákno pro to, abych získal nějaké zkušenosti a informace o tom, jestli se vyplatí jezdit na ethanol, co to dělá s motorem, a prostě všechno kolem toho.
Nevyhýbám se ani problematice LPG, CNG a podobných.
Pište své zkušenosti, myslím si že tohle vlákno pomůže více lidem v rozhodování
Anketa: Na co jezdíte?
Benzín
57%
101
Nafta
12%
21
Ethanol
6%
10
LPG
20%
35
CNG
2%
3
Něco jiného? Co?
4%
7
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

30.3.2011 v 22:22 | Nahoru | #271
No už to mám v plastových kanystrech z destilky, tak aspoň ráno uvidím, jestli se olej oddělil

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

30.3.2011 v 23:23 | Nahoru | #272
c.j.> ty už jsi to zde určitě psal, ale jaký olej používáš?
Toto bylo zkoušeno na Valar Torsa 2t ( API TC, JASO FC, cena cca 70,- Kč/l, červeně barvený), podobně se chová i mogul TS, ostatní nevím.
Pro to, do čeho to leju, je i TS luxus..

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

31.3.2011 v 14:04 | Nahoru | #273
Já do Jawy 350 leju polosyntetiku Agip City 2T už 70tis km.

Specifikace:
API:TC, JASO FC, LOW SMOKE

Ráno jsem kanystry kontroloval a nic se neoddělilo, má to stejnou barvu dole i nahoře, takže se asi rozpustil normálně.

Dnes jsem naředil zbytek E85 s benzínem v poměru 1:2 a stejně to jede špatně.. Jede, ale má to citelně nižší výkon. I v tomhle poměru bych musel dát větší hlavní trysku, což je na houby, protože ne vždy budu E85 tankovat.

Naposledy editováno 31.03.2011 14:06:16

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

1.4.2011 v 07:16 | Nahoru | #274
c.j.>

musel bys mít motorku se vstřikováním jinak je to marná práce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

17.8.2011 v 22:35 | Nahoru | #275
SmilleR-6> mě by spíš zajímalo toto

Podle mě je to hovadina, energie k výrobě vodíku se bere zase z motoru. A aby došlo ke zvýšení účinnosti natolik aby se to uživilo? No nevím, asi ne..

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

10.3.2012 v 14:50 | Nahoru | #276

Dolph-cz píše: já se tady s tebou nemám chuť hádat.
...dobře si zapatuj co jsi mi psal a až půjdeš do servisu s tím,že ti blbne plyn a oni ti řeknou-no jo pane,to je tím,že tankujete nekvalitní plyn-tak jim to všechno odvyprávěj.



Zatím přes 35 tisíc km a pořád šlape bez cuknutí... tankováno mj. třeba na Ukrajině, ujeto skoro 2000 km za 14 dnů po jejich luxusních dálnicích. A zpět do ČR - místní Hyundai dealer začal ofiko prodávat auta na LPG s původní zárukou... takže motor poběží a najede 300 tisíc jako nic - najedou to na LPG i Filcky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

10.3.2012 v 15:29 | Nahoru | #277

SonicX píše: SmilleR-6> mě by spíš zajímalo toto

Podle mě je to hovadina, energie k výrobě vodíku se bere zase z motoru. A aby došlo ke zvýšení účinnosti natolik aby se to uživilo? No nevím, asi ne..



u tehle ,,prestaveb,, nejde o auto na vodik. Jde tam o to usetrit treba 2l benalu. Odebrat 5A neni az takova spotreba a vytvoreny vodik pouzijes k obohaceni vzduchu. Neni to o tom ze z niceho vytvoris energii, ale prebytecnou energii vytvaris vodik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

10.3.2012 v 16:36 | Nahoru | #278

Creck píše: Neni to o tom ze z niceho vytvoris energii, ale prebytecnou energii vytvaris vodik.


Jakou prebytecnou energii ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

10.3.2012 v 16:53 | Nahoru | #279

Dawe02 píše: Jakou prebytecnou energii ???



Tu co ti posila alternator na baterku i kdyz je nabita.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

10.3.2012 v 18:04 | Nahoru | #280
Creck> to plati jen pro nebuzeny alternator a zkratovy regulator. Cili pro auta poslednich 30 let tahle uvaha postrada smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

10.3.2012 v 23:17 | Nahoru | #281

Dawe02 píše: Creck> to plati jen pro nebuzeny alternator a zkratovy regulator. Cili pro auta poslednich 30 let tahle uvaha postrada smysl.



Nechci se poustet do tehle diskuze, nevim jak to ti lidi delaji. Je holy fakt ze alternator mas snad pripojeny na remen neustale a nic ho od pohonu neodpoji pokud mas nabito, tudiz selskym rozumem vyrabi elektrinu porad.
Rad si vzdycky o novinkach v tehle oblasti prectu na foru kde se tim lidi zabyvaji.
Ale rikam, nerozumim tomu, tady na tomhle poli se do vetsich akci nepoustim, jednou uz mi vodik pekne vybouchl a uz neexperimentuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

11.3.2012 v 00:12 | Nahoru | #282

Creck: ...Je holy fakt ze alternator mas snad pripojeny na remen neustale a nic ho od pohonu neodpoji pokud mas nabito, tudiz selskym rozumem vyrabi elektrinu porad.


Nemáš pravdu, jako obvykle...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

11.3.2012 v 00:18 | Nahoru | #283

1100Virago píše: Nemáš pravdu, jako obvykle...



Rikam do tehle diskuze se nepoustim, vim ze je v alternatoru zarizeni co ho odpoji pokud neni zatizeni, ale pri dnesnim povinnem sviceni pres den podle me altik jede defacto porad. Opravdu nevim jak tohle zarizeni funguje.

e : chtelo by to nekoho kdo tomuhle opravdu rozumi a rekne jak to opravdu funguje.

Rikam ze ctu o tomhle na foru kde to lidi porad zkousi, a tam jim spotreba pri odberu 5A vychazi cca o 2l lepsi.

Naposledy editováno 11.03.2012 00:33:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

11.3.2012 v 08:45 | Nahoru | #284
Creck: Altík samozřejmě běží pořád. Ale zatímco magneto u motorek jede v podstatě neustále na sto procent a přebytečnou energii svádí regulátor do zkratu, automobilové alternátory mají zpětnou vazbu - regulace se provádí změnou budícího proudu. Tím pádem alternátor dodává přesně tolik energie, kolik je právě zapotřebí. Žádná "přebytečná energie" nevzniká. Samozřejmě, pokud připojíš nějaké zařízení na vyvíjení vodíku, tak ho alternátor krmit bude, ale tím ti vzroste i zátěž motoru. A jelikož neexistuje stoprocentně účinná přeměna energie (vždycky vznikají ztráty v podobě tepla), tak nikdy nevyrobíš tolik vodíku, abys jeho spálením získal to, co ztratíš jeho výrobou.

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

11.3.2012 v 09:23 | Nahoru | #285
Creck> plati to co napsal Virago. Vyjimku ve smysluplnosti podobneho konani (mareni casti energie stroje za ucelem zvyseni jeho ucinnosti) predstavuje existence urciteho synerigickeho efektu. Prikladem budiz mechanicky kompresor ci dmychadlo. Tohle s vyvijecem vodiku neni ten pripad.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

11.3.2012 v 10:47 | Nahoru | #286
1100Virago> Diky ze jsi to dobre popsal

Jak rikam ctu o tom na jednom foru upramene.cz ti lide to tam maji presne spocitane, protoze treba pri provozu vozidla nejedes stale do kopce, ale pri jizde z kopce se ti benzin nespaluje a altik presto proud pro vyvijec vyrabi.
Vem si treba dementni zakon o dennim sviceni, kdybys nemusel neustale pouzivat dve H4 (nebo jiny typ zarovek) a potrebny proud mohl pouzit k vyrobe vodiku.

V prumeru jim to tam vychazi ze setri okolo 2l na 100km, tim ze obohati vstupni kyslik vodikem. Normalni altik v octavce dava pri dobrem vykonu okolo 70 A , na provoz vyvijece ti staci 5A.

Ale opet plati ze se tu o tom hadat nebudu elektrika v aute byla pro me vzdycky spanelskou vesnici.

Naposledy editováno 11.03.2012 10:50:57

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

12.3.2012 v 07:02 | Nahoru | #287
Creck>

dementní zákon se dvěma H4 obejdeš SPDS s odběrem třeba O.35A

což je ještě více dementní protože dennní svícení je proto aby auto bylo lépe zepředu i zezadu vidět a pak povolí spds

jenže který zákon není dementní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

14.4.2012 v 18:14 | Nahoru | #288

1100Virago píše: Creck: Koukám, že jsi stejně špatný fyzik jako ekonom



Nejak se ti ta fyzika zacina rozpadat, stale vice aut to ma namontovane a bezne jezdi vsichni s nefunkcnim zarizenim

voyo.nova.cz/product/zpravy/28516-odpoledni-noviny-12-4-2012

1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

14.4.2012 v 18:37 | Nahoru | #289
A poldove v americe to jsou nejvetsi popiraci fyzikalnich zakonu.

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

14.4.2012 v 18:52 | Nahoru | #290

Creck píše: [/youtube]



K tomu videu ... prosím energetickou, resp. entalpickou bilanci je nutné pro bilancovaný celek vnímat i z pohledu exergie. Klasická termodynamika nebo její obecná část v podobě nerovnovážné termodynamiky je neúprosná. Počítej a nekoukej na videa!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

14.4.2012 v 18:55 | Nahoru | #291
Creck> TO voyo je nejaka vedecka konference v online podobe? Ze ji neznam.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

14.4.2012 v 19:30 | Nahoru | #292

Dawe02 píše: Creck> TO voyo je nejaka vedecka konference v online podobe? Ze ji neznam.



Jsem si nevsim ze by to tam nekdo nejak dopodrobna technicky rozebiral, jen je to reportaz o tom ze si to stale vice lidi montuje do aut.

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

14.4.2012 v 19:32 | Nahoru | #293
Creck> ja jen ze jsi tim argumentoval proti te Viragovo fyzice, tak mi to nejak nejde na rozum. Uz sis to namontoval? Kolik setris?

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

14.4.2012 v 19:42 | Nahoru | #294

Creck píše: Jsem si nevsim ze by to tam nekdo nejak dopodrobna technicky rozebiral, jen je to reportaz o tom ze si to stale vice lidi montuje do aut.



Věř tomu, že kdyby na tom něco bylo, tak už by to někdo v levném, hezkém balíčku draze prodával.

Edit:

JInak např. BMW vyrobilo auto se spalovacím motorem na vodík, ne palivové články, ale klasický spalovací motor už tak před 20 lety. To není nic nového.

Naposledy editováno 14.04.2012 19:48:10

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

14.4.2012 v 22:25 | Nahoru | #295
Crecku, jednu dobu si čím dál víc lidí montovalo do aut magnety na palivové hadice, jindy zase přišly do módy Turbonatory... Jediné o čem to vypovídá je, že všeobecná úroveň lidského myšlení neustále klesá, protože lidstvo se snaží sociálním inženýrstvím popřít přirozený výběr.
Ty rakouské filtry na temelínskou elektřinu, které šly jednu dobu na dračku, podle tebe taky fungují, když je koupilo tolik lidí?

edit: Nefunguje to!

Naposledy editováno 16.04.2012 07:43:47

(reakce na) Bioethanol a jiné alternativní paliva v automobilu

15.4.2012 v 11:47 | Nahoru | #296
SmilleR-6> až ti bouchne tak budeš hodně rychlej ,vodík je vodík
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist