1)sjíždí se mi zadní guma nepravidelně, na pravou stranu, je to určitě nastavením zadního kola (utahoval sem řetěz). zajímá mě jestli nemáte nějakej fígl jak nastavit zadní kolo. dělal sem to podle šuplery, ale asi se to moc nepovedlo. jak to řešíte vy?
2) vyměnil sem svíčky, olej, filtr olej a filtr vzduch. z toho vzduchového sem vyndal takovou molitanovou ruličku (doufám že je to správně) no a od té doby mi mašina netahne. když přidám plyn, tak se to neprojeví hned, ale až za chvíli cca 2-3 vteřiny motorka zrychlí. a někdy taky ne, musim zase ubrat plyn a přidat. Podotýkám, že před výměnou tohle nedělala. U svíček jsem nekontroloval rozteč )nebo jak se tomu řiká). Jsou to NKG.
Poraďte!!!! štvě me to že to nejede jak má
Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Netahne a sjizdi se guma :(
jo a podle měrek to mám a přijde mi to v pořádku, můžou tam hrát rozdíly třeba poloviny milimetru?
Naposledy editováno 03.07.2010 22:19:42
Fakt casto to lidi prepnou, musi to jit jednim prstem lehce tam zkontrolovat tu vuli.
1 reakcí na tento příspěvek Netahne a sjizdi se guma :(
Jinak ještě k tomu cukání, tak nedělá to nějak moc, jako že by se uplně dusila, nebo že by chcípla. Spíš když chci třeba při 90 zrychlit tak se jí nechce. Pořád si myslim, že to bude mít nějakou souvislost s těma svíčkama nebo tím vzduchovým filtrem. Fakt to do výměny nedělalo. A olej a olejhovej filtr to asi nebude.
Musí se kontrolovat ty svíčky, když se tam montují?
Effa>asi 1cm tlustej kus molitanu stičenej do ruličky a slepenej, kterej byl strčenej vevnitř toho filtru., ale myslim že to byla jen nějaká výpln.
jo a podle měrek to mám a přijde mi to v pořádku, můžou tam hrát rozdíly třeba poloviny milimetru?
snad nerika filtru air box a nevytahl filtr
http://img.hyperzboz...7c03041628b1560a.jpg
a v něm byla vložená ta rolička z molitanu. Filtr samotnej je přece to okolo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Netahne a sjizdi se guma :(
1 reakcí na tento příspěvek Netahne a sjizdi se guma :(
5511>Při seřizování souososti zadního kola jsem se na radu zkušených moc nespoléhal na rysky. Nejprve jsem je nastavil stejně vlevo i vpravo, pak jsem postavil motku na hlavní stojan, srovnal řidítka do ideálně rovné polohy, vzal provázek, cca 1 metr za motorkou zarazil do země kolík v ose gumy a přes ni zboku napnul provázek podél celé přední gumy a přivázal ho ke 2.kolíku cca 1m před motorkou. A to tak, aby se provázek jenom lehce dotýkal ve 2 bodech boku zadní gumy (cca 20 cm nad zemí). Přední guma je samozřejmě užší, takže napnutý provázek bude od boku přední gumy (zase 2 body) nějaký ten centimetr. Kolíčky v zemi mají tu výhodu, že je mohu kladívkem vyklánět, jak potřebuji. Totéž udělám s dalším provázkem na druhé straně a po chvíli ladění kolíčků dostanu vzdálenosti provázku od gumy předního kola vlevo i vpravo. Obě vzdálenosti musí být stejné. Pokud ne, tak je doladím napínáky na zadním kole bez ohledu na rysky. Původně jsem to chtěl dělat dlouhou rovnou latí, ale překážel hlavní stojan. Musel pomoci provázek.
nebylo to minule náhodou takhle psaný v Receptáři dobrých nápadů?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |