a vše ukazovalo na to, že je problém s předstihem.
nikdy jsem to neseřizoval, mohl by mi prosím někdo vysvětlit a zkusit popsat postup této operace?
nebo ještě lépe, ale to asi nenajdu, našel by se tu někdo z prahy, kdo by se v jawách, nebo čízách vyznal a pomohl mi s tím osobně:) to by bylo nejlepší.
předem děkuji za odpovědi
Naposledy editováno 24.03.2010 17:23:13
zde,
tak postupuj podle toho a úspěch je zaručen
Jo a co se týče těch měrek, odtrh 0,4 mm odhadneš i podle oka (prostě se do nedotýká úplně natvrdo) a těch 2,9 mm ve válci nastavíš čímkoli rovným, na čem si to poznačíš (špejle, šroub...)
Naposledy editováno 24.03.2010 18:20:46
Pokud seš levej a budeš řešit každou ptákovinu na netu a servisem, tak si moc na tom stroji nezajezdíš
Naposledy editováno 24.03.2010 18:12:36
nejdříve se nastavuje odtrh, pak předstih.
sežeń si udělátor na nalezení horní úvratě a nastevení hodnoty (úchylkoměr, nebo šroubovací přípravek) nastav maximální odtrh na hodntu udanou výrobcem. přípravkem najdi horní úvrať.
pak cukni zpět proti otáčkám chodu, nastavím hodnotu předstihu udělátorm a opři o něj píst, a zaaretuj polohu a pak otáčej destičkou s přerušovačem pomalilinku, až skočí na svícce, kterou sis předem vyndanou uzemnil na hlavě válce jiskru a v tomto místě utáhni.
chci se jen zeptat, co se děje, když není předstih dotažen uplně tip top? jako třeb, že když má jiskra skočit 2,9mm před horní úvratí, tak co když skočí už při 4mm do hú? pro mě to zní jako nepatrný rozdíl, ale zajímalo by mě, jaký to má vliv v praxi.. a jak moc to ovlivnuje výkon a celkové jízdní vlastnosti.. mno a co vlastně všechno to ovlivnuje:)
díky
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o pomoc se seřízení předstihu ČZ 180/487,4
pravda je ta, že jednoválce nejsou až tak citlivé, takže když bude 2,5-3-nebo 3,5 pojede to pořád dobře... pokud tam ale bude 5, nebo 1,5, už budou projevy znatelný
nejlépe to samozřejmě vždycky chodí na hodnotách udávaných výrobcem,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o pomoc se seřízení předstihu ČZ 180/487,4
pech.>při špatně nastaveném předstihu je výkon nižší, pokud je velký, je spaloání detonační a trpí mechanika motoru, pokud je malý, je výkon výrazně nižší a jde špatně do otáček..
pravda je ta, že jednoválce nejsou až tak citlivé, takže když bude 2,5-3-nebo 3,5 pojede to pořád dobře... pokud tam ale bude 5, nebo 1,5, už budou projevy znatelný
nejlépe to samozřejmě vždycky chodí na hodnotách udávaných výrobcem,
Však jsem taky nepsal, že to pojede na jakýkoli nastavený předstih.
A jak píše redwolf a samozřejmě i moje zkušenost(i dneska po tolika letech by mě stačilo na seřízení odrthu a předstihu minimum nářadí - šroubovák), nastavíš to od oka a pojede to, když to bude hodně vzdálené hodnotám jaký se mají nastavovat, tak to samozřejmě pojede blbě a bude to poznat jak sám píšeš.
Naposledy editováno 27.03.2010 10:02:23
Dingo>Však jsem taky nepsal, že to pojede na jakýkoli nastavený předstih.
A jak píše redwolf a samozřejmě i moje zkušenost(i dneska po tolika letech by mě stačilo na seřízení odrthu a předstihu minimum nářadí - šroubovák), nastavíš to od oka a pojede to, když to bude hodně vzdálené hodnotám jaký se mají nastavovat, tak to samozřejmě pojede blbě a bude to poznat jak sám píšeš.
Taky sem to vzdycky nastavoval od oka, zejmena pak, kdyz zamnou jezdila pulka vsi s fichtlama... kdy sem serizoval a opravoval cokoli za kratky stratky pech> mas pravdu nejdriv odtrh pak predstih, uz dlouho sem nic neladil, naposled loni jednu tripade.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |