Loni jsme byli v Alpách + Dolomitech, Busa byla dost naložená+přítelkyni za zádama....
Že tam brzdy dostaly dost do těla asi netřeba vysvětlovat...
Doma jsem zběžně koukal na kotouče, o kterých jsem byl přesvědčenej, že budou mírně zkroucený, ale vypadaj naprosto rovně, tak nevim.
Těsně před výletem jsem měnil desky, dal jsem Bendixi, tak jestli to můžou dělat čistě desky?Na ty jsem ještě nekoukal, ale to mi nedává smysl...
2 reakcí na tento příspěvek pulzování př. brzd. páčky...???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pulzování př. brzd. páčky...???
1 reakcí na tento příspěvek pulzování př. brzd. páčky...???
1 reakcí na tento příspěvek pulzování př. brzd. páčky...???
1 reakcí na tento příspěvek pulzování př. brzd. páčky...???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pulzování př. brzd. páčky...???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pulzování př. brzd. páčky...???
2 reakcí na tento příspěvek pulzování př. brzd. páčky...???
2 reakcí na tento příspěvek pulzování př. brzd. páčky...???
Ty kotouče snad nejsou z másla, aby se při krátkym zabrždění vydřely jen v určitym místě, navíc se logicky pořád točí, takže toto nějak nechápu...
Zkoušel jsem to tak, že jsem př. kolo(Busa byla na stojanu s př. kolem v luftu)roztočil a měl k hraně kotouče přisunutej špalek-respektivě jeho hranu a koukal, jestli tam nebudou nějaká vychýlení-ale to asi nebude z nejpřesnějších měření,
na druhou stranu jsem myslel, že to zkroucení musí být při takovym-to měření patrné...
Mohly na tom zkroucení mít svůj podíl ty desky Bendix?Možná, že s origo Tocicama by se to nestalo...
Na předešlé buse99ce se mi nikdy nic podobnýho nestalo,ta měla ty kotouče ve středu ale zlatý, oproti těmto černým(pochybuju ale že by mezi nima byl nějakej rozdíl v kvalitě...).
pacik1>no mne na buse odisli v Dolomitoch kotuce na buse pred 2 rokmi.hadzavost ti nebudu vykazovat ale rozdielnu hrubku na par miestach.takže nic len nove.ja som nakoniec po roku trapenia s kupovanim jazdených skoncil pri nových Brakingoch.vydržali dalsie dva rocniky v alpach a frcia dodnes.tie kotuce na busach,gsxr600,750,1000.gsx 1400 stoja za hovno.zvlast tie co maju stred cierny.tie skapu asi každemu a nemusis im ani nejako davat za usi.mne na buse odisli ked mala len 15000km.hrubka ako nove.žiadne opotrebovanie ani vola na nitoch len ta hrubka premenliva.jeden dobrý mam este dnes doma
kde jsi koupil ty Brakingy a co stály?Pokud by to u mě byl jen jeden kousek, mohl bys ten jeden ktouč postrádat-z jakého ročníku Busy je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pulzování př. brzd. páčky...???
DavR1>100% kotouče, u Busy běžná věc ... loni si také zrovna v Alpách odjebal kotouče na Buse kámoš.
Bych nevěřil, že je tak snadný odvařit kotouče-bych čekal trošku lepší kvalitu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pulzování př. brzd. páčky...???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pulzování př. brzd. páčky...???
2stroke>mari> Každopádně je to celkem jedno, jestli jesou křivé nebo atypicky sjeté. Ať tak či tak jsou na výměnu :\ . Do nějakých oprav bych se asi nepouštěl.
Ne že bych nepočítal s tim, že je budu muset vyměnit, ale chápu správněm že to na funkčnost,krom nepříjemného pulzování v páčce, vliv nemá...
mari>Ne že bych nepočítal s tim, že je budu muset vyměnit, ale chápu správněm že to na funkčnost,krom nepříjemného pulzování v páčce, vliv nemá...
no nevím kolik ti to kope, ale je to nebezpečné v tom že ta házivost od kotouče rozkope destičky první máčknutí brzdy nemusí bejt tak přesné .. rozumíme si?? jakoby to bylo zavzdušněné ..
mari>Ne že bych nepočítal s tim, že je budu muset vyměnit, ale chápu správněm že to na funkčnost,krom nepříjemného pulzování v páčce, vliv nemá...
Tak, že to nemá vliv - s tím bych radši moc nepočítal
Je to docela dobrá cesta jak jít na mokru nebo na prachu k zemi, protože je nebezpečí krátkodobého zablokování kola a ztráty adheze. Je to jako kdybys nestlačoval brzdovou páčku plynule, ale začal s ní "pumpovat".
Na brzdách bys fakt neměl šetřit.
Jinak házivost kotoučů málokdy poznáš okem nebo nějakým přikládáním k čemukoli. Je potřeba použít úchylkoměr a měřit nejlépe přímo na motorce - bez demontáže kola - oba dva pracovní povrchy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pulzování př. brzd. páčky...???
Je to na vyhození ... taky bacha na inzerci, tyto kotouče v hajzlu nejsou zřetelně poškozené a vím že mu nějakej dobrák prvně poslal úplně to samo .. prostě tohle je typická závada u GSXR 1300 a pár lidí se snaží tyhle kotouče ještě prodat.
DavR1>pacik1+2stroke : jj máte pravdu, nešlo o křivé kotouče, ale o různou tloušťku, pamatuju že to chtěl nechat srovnat, ale nebylo co rovnat.
Je to na vyhození ... taky bacha na inzerci, tyto kotouče v hajzlu nejsou zřetelně poškozené a vím že mu nějakej dobrák prvně poslal úplně to samo .. prostě tohle je typická závada u GSXR 1300 a pár lidí se snaží tyhle kotouče ještě prodat.
ták a ted si můžu 5 párů narvat leda na trám ..
1 reakcí na tento příspěvek pulzování př. brzd. páčky...???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |