prosím pomožte mi to rozlousknout, to se dalo při objednání u ducati nějak vybrat? Nebo je to nějaká havarovaná moto a opravená ta s tím jedním diskem vepředu?
Díky za rady, Kódl
1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole
2 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole
Chcu se zeptat, jde to nastartovat a nechat zahřát i opřené o boční stojan? zatím nevím jak, a když nastartuju bez boč. stojanu a dám to na boční stojan, čidlo vypne motor
Díky za rady!
Pak existuje ještě levnější varianta (nutná na okruh) - to jest odpojení stojánku a oblbnutí mašiny propojením okruhu stojánku => motor běží pořád bez ohledu na kvalty a stojánek. To jsem si udělal samodomo a mám to opravdu jen for race use only, jinak by to mohlo být o držku.
Tamto bych asi ani nevěděl kam zapojit :) V manuálu píšou že je possible nastartovat i se stojanem když presunu clutch lever do pozice B a nastartuju ale co přesně tím myslí zatím nevím
1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole
Startuješ se spojkou ne?
Edit> Aha ty máš 02.
Naposledy editováno 13.09.2009 21:41:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole
RomanSS>kodlisko> Jakože máš startovat se spojkou asi. Ale to je divný. Mám 620ku staršího data a startuju normálně. Asi jim zbylo na skladě pár těch udělátek, tak to máš na monsteru.
Startuješ se spojkou ne?
Edit> Aha ty máš 02.
Romane, Romane, sice máš dva kotouče, ale jen 5 kvaltů, co?
1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole
1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole
DMC.motobiker>Tak to já mám na Monsteru 600 stojánek kterej se sám nesklápí, ale musím ho sklopit nožně, a mám na tom kontrolku stojánku (výstražnej trojúhelník) která mě má na to jako upozornit, ale kdybych na to zapoměl, můžu se s ním klidně rozjet, prostě když tam narvu kvalt, tak se to nevypne, což není asi úplně košér, ale nedělá mi to problémy. A kámoš na Monsteru 750 to má zase tak že se mu stojánek sklápí sám když tu mašinu zvedne, kontrolku už to nemá, ale to mi příjde docela blbý, když to nečekáš a ono se to sklopí, no a na 916 je to stejně jako na Monsteru 750, takže už si taky zvykám , ale žeby to měl Monster 620 tak že se to nedá nechat běžet na neutrál na stojánku? To mi příjde jako blbost, takhle moc by to u Ducati snad nesprasili, nehrabal se v tom už někdo? Přece to nejde abys nemohl nechat tu mašinku zahřát na stojanu... :\ Jinak nejlíp to mají asi udělaný Yamahy, tam to na neutrál se stojánkem běží, ale když ho nesklopíš a dáš tam kvalt, tak se to vypne, no ale pořád je to jenom Japončík...
No tak neřekl bych, že to tak nemá jen Yamaha, ale asi většina motorek...Alespoň těch japonských... To jen vy pořád musíte mít něco extra, až je to ma škodu... Ale vy si to určitě zdůvodníte tak, že je to originální a když ji miluješ, není co řešit...To i kdyby to nejezdilo, tak je to prostě Ital ...
Vlastně u tebe jsem to nedávno četl...Motorka nejela, ale vůbec to nevadilo...
1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole
Jo a já nejsem Italofil, mě stačí když to není mašina z Asie...
Naposledy editováno 13.09.2009 23:20:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole
DMC.motobiker>BlackSabbath> No jasně! Pro mě je stokrát lepší dívat se na nejedoucí 916 , než jezdit na rejži , a lepší tlačit Ducati, než jet na R1, to snad chápeš né? No a pořád mi to nejezdí, ale už se to drží alespoň na volnoběh , ale i tak stejně je to ale skvělá motorka...
Jo a já nejsem Italofil, mě stačí když to není mašina z Asie...
Tak to já se radši svezu, když už mám tu motorku... Pokud možno bez poruchy a je mně celkem jedno, kde byla ta motorka vyrobena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole
BlackSabbath>Tak to já se radši svezu, když už mám tu motorku... Pokud možno bez poruchy a je mně celkem jedno, kde byla ta motorka vyrobena.
No tak jasně , to chápu , já jen mluvím za sebe, motorku nemám na ježdění, na to mám kolo , motorku mám takovou co se mi líbí a baví mě, a kdybych si koupil Japonce, možná by jezdil pořád , ale kčemu by mi to bylo když se mi nelíbí, má blbej zvuk a je (PRO MĚ) o ničem? Proto mám tu Ducati 916, jen to chce ještě vychytat pár detailů a bude to opět lahoda a paráda...
kodlisko> Hm , tak to je divné :\ , esli voni tam zrovna nevymetali sklady...
Naposledy editováno 14.09.2009 10:21:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole
DMC.motobiker>No tak jasně , to chápu , já jen mluvím za sebe, motorku nemám na ježdění, na to mám kolo , motorku mám takovou co se mi líbí a baví mě, a kdybych si koupil Japonce, možná by jezdil pořád , ale kčemu by mi to bylo když se mi nelíbí, má blbej zvuk a je (PRO MĚ) o ničem? Proto mám tu Ducati 916, jen to chce ještě vychytat pár detailů a bude to opět lahoda a paráda...
Jasně, každej máme to svoje... Taky se často handrkujeme s Romanem, ale to je právě to pěkné, že se každému líbí něco jiného a všichni nemáme stejné motorky...
Naposledy editováno 14.09.2009 10:22:08
1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole
No a já jsem si tou 916 prostě splnil svůj sen a pořídil jsem si svůj DreamBike! Ale musíš vzít v potaz že je to r.v. 1994 a jako první série to mělo určitě svoje chyby, plus ještě po těch letech už se na tom občas může něco posrat , já to ale neřeším, jak si sám říkal to heslo: "Když jí miluješ, není co řešit... ", tak to je přesně ono, když mě nechala stát na dálnici, ani mě to nijak nerozhodilo, stejně je to skvělá motorka...
Ale ten stojánek na tom Monsteru 620 by mě taky štval, motorky nechávam na stojánku zahřívat běžně, a mezi tím se vždycky oblíkam, ani se mi nechce věřit že by to u tej Ducati až takhle sprasily :\ , přece udělat to jako na Japoncíh by pro ně neměl být větší problém , nebo to alespoň měli nechat jak to je...
Jinak na jakou mašinu si přestoupil po SV650, na čtyrvál???
1 reakcí na tento příspěvek Počet kotoučů na předním kole
No jízdou, ono třeba můj Monster za studena moc dobře nereaguje na plyn :\ , a vůbec, prostě nejlepší je to nechat nastartovaný na stojánku , mezi tím si zapnu bundu, zavážu šátek, nasadím ochranou helmu , sednu, a jedu, a pak ještě zahřívam tou jízdou, ale těch prvních pár vteřin stačí na to aby se zvýšil volnoběh a šlo to po plynu, na 916 bych to už sice řešit nemusel, protože ta reaguje na plyn a má volnoběh dobrej i za studena, ale taky jí chvilku nechám zahřát na stojánku, už jen proto že studená žere víc oleje než kámošovo R1 , což se na dvouvál nesluší... A ve městě pak stejně víc jak 3000 RpM nepoužiju!
Naposledy editováno 14.09.2009 12:50:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Počet kotoučů na předním kole
BlackSabbath>Romane, Romane, sice máš dva kotouče, ale jen 5 kvaltů, co?
To se na menší ducatky dávalo. Ale pořád lepší než SV. Škod ajen že máš gsxr, teď už si z tebe nemůžu utahovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 | Jakub6390 | 4 | 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390 |
Oprava nádrže Ducati Monster 620 | Jura.Olc | 10 | 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc |
Monster 620 2004 - indikator zaraze... Ducati Monster 620 | Danek_kwak | 3 | 13.3.2023 v 13:24 Danek_kwak |
Suché mazání řetězu [1, 2] Ducati Monster 620 | BigMonster | 59 | 3.3.2023 v 23:58 Julip2 |
Jaky starter pro Ducati Monster M620 Ducati Monster 620 | BigMonster | 8 | 3.5.2022 v 13:45 honzabiker |